Ja. Mijn favoriete liedje van Boudewijn de Groot zit er zelfs in.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:28 schreef mane het volgende:
Het 14e kippetje heeft Grunberg geschreven, toch?
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jonge Poesjes In Rode-wijnsaus
(voor 4 personen)
Ingredienten: 8 Jonge poesjes
250 Gram boter
Peper en zout naar smaak
1 Liter Chateau-neuf-du-pape
Jonge poesjes zijn het lekkerst eind mei, begin juni.
Bij het kopen er altijd goed op letten, dat de oogjes helder zijn
Bereidingswijze:
Snijd de jonge poesjes in stukken
N.B.: Bij het in stukken snijden van de jonge poesjes
de staartjes heel laten
Verwarm in een ruime braadpan de 250 gram boter, de
peper en het zout
Voeg, als de boter begint te bruisen, de in stukken
gesneden jonge poesjes toe
Laat het geheel 5 minuten flink doorbakken of tot de
oogjes glazig beginnen te worden
Voeg de Chateau-neuf-du-pape toe en laat de jonge
poesjes met gesloten
deksel in 20 minuten gaarsudderen (tot de staartjes
loslaten)
Opdienen en smullen maar
Je hebt gewoon geen gevoel voor humor.quote:
Volgens mij hebben ze een kiwi in de smiezen.quote:
Nee, dat zal het wel gewoon zijn!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen gevoel voor humor.
Daar lach ik om terwijl om me heen Noortje vrolijk loopt te mauwen. Van je baasje moet je het hebben hé.quote:Laat het geheel 5 minuten flink doorbakken of tot de
oogjes glazig beginnen te worden
Dat 't niet ineens wel grappig is omdat het van Ollie is.quote:
Heb jij deze foto van Bowie al gezien?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:45 schreef Claudia_x het volgende:
Doe mij een man die zo kan articuleren.
Nou, je hebt wel lef hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Dat 't niet ineens wel grappig is omdat het van Ollie is.
Driedelig pak!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:51 schreef mane het volgende:
[..]
Heb jij deze foto van Bowie al gezien?
[ afbeelding ]
Ik was er eigenlijk omdat een vriend wat voordroeg bij de Propria Cures, maar zag daarna ook nog Gummbah met zijn net niet verschenen boeken en daarna een optreden van spinvis in de grote zaal (en laat dat nou één van de weinige artiesten zijn van wie ik alles verzamel). En ik had ook nog een beetje Kula shakur gezien, maar toen had ik al last van mijn keel, mijn rug, mijn humeur en mijn omgeving.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef mane het volgende:
Leuk, ik ga vanavond. Wie heb je gezien?
Ik heb Gummbah nu twee keer gezien met zijn net niet verschenen boeken en ik word dan onmiddellijk verliefd op 'em.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een titel als `Het vuur der berusting´. Daar kan je toch niet anders dan in superlatieven over praten.
Gisteren was zijn beste boek trouwens de handige gids `Mos, en waar het groeit´ van Alfons van der Klift.
Die is echt leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Geen goede film inderdaad. Wat vinden jullie van 'Alles is Liefde'? Daar heb ik nog geen slecht woord over gehoord. Daar word ik altijd wat wantrouwig van.
Dan moet je júist gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoewel dwerg het zegt ben ik toch nog niet helemaal overtuigd...
Jij gaat liever alleen?!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:58 schreef Gellius het volgende:
Ik ga alleen liever met de teerbeminde uit eten dan naar de film.
Jaaaah!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:09 schreef Gellius het volgende:
Jij staat alweer op scherp voor het weekend, zeker?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:51 schreef mane het volgende:
[..]
Heb jij deze foto van Bowie al gezien?
[ afbeelding ]
Wendy van Dijk speelt erin!?!?!?!?!?!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef Z het volgende:
Ik zou pas echt overtuigd zijn als bijvoorbeeld Gellius het goed zou vinden. Maar ik heb in ieder geval besloten te gaan.
De boeiende verhaallijnen zijn nou niet bepaald de kracht van de film, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
"LOVE IS ALL Klaasje has divorced Dennis, who cheated on her with a school teacher. Dennis would like her back, but when she moves in with a young lover it looks as if he has missed the boat. Meanwhile, Klaasje's best friend Simone is the pivot of her family. Her husband Ted often feels redundant and he does not have the guts to tell her that he has been laid off. Pool attendant Victor is looking forward to marrying the love of his life, Kees. But Kees has doubts and keeps his fears at bay during weekends spent 'larping' (Live Action Role Play). Victor's sister Kiki, a sales assistant at department store Bijenkorf, is dreaming of a prince on a white horse. But she is unaware of the fact that a real prince, Valentijn, is crazy about her. With the arrival of a mysterious Santa Claus, all these amorous ups and downs reach a climax, while the happy endings come closer too."
Bron
Maar mooi is je je toch zeker ook niet! Ook zonder spellingscontrole probeer ik dat te vermijden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:56 schreef Frollo het volgende:
Je je, mag dat?
Mijn hemel, omdat er ergens in Redmond een programmeur heeft bedacht dat het misschien wel handig zou zijn als je een seintje krijgt wanneer er ergens in je tekst een woord dubbel staat, beginnen mensen nu dus zinnen als 'Heb je je goed gewassen?' als fout aan te voelen.
Schaatsenquote:Op zondag 25 november 2007 21:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik klink nog steeds als een puber met open tbc, maar ik heb een heel weekend schaatsen overleefd. En nu ben ik moe en ga ik slapen.
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 26 november 2007 09:22 schreef Gellius het volgende:
Hm. Deze week nog wel, maar daarna niet meer hoor. Dan zou het al sleur moeten zijn.
Het was wel frustrerend want ik had het idee dat ik het redelijk aardig kon, maar als je dan gelijk op een baan zit met mensen van een marathonploeg valt het toch vies tegen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schaatsen [afbeelding]
Ik heb dat een keer gedaan, en zelfs met zo'n ijsrollator lag ik nog half in een spagaat [afbeelding].
Ja, waar was jij afgelopen weekend k_man??quote:Op maandag 26 november 2007 11:29 schreef k_man het volgende:
Die Lienekien toch.
Hoe is 't zo gekomen?
Nou, k_man, zullen we het maar verklappen, dan?quote:Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, waar was jij afgelopen weekend k_man??
Toch niet in Groningen he?!
Verrek, ik ook!quote:Op maandag 26 november 2007 13:14 schreef Gellius het volgende:
Ik was in groningen van het weekend.
Leuk hoor, Groningen. Niet dat ik er was dit weekend, maar toch.quote:
Hoe kom je d'r op!quote:Op maandag 26 november 2007 19:05 schreef Gellius het volgende:
Een proximity-meet. Dat is het nieuwste.
Het is niet onopgemerkt gebleven, G.quote:Op maandag 26 november 2007 19:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet veel mensen weten het, maar ik ben een verduiveld innovatief baasje, Liene.
Wauw, helemaal naar Groningen om te schaatsen. Heb je recentelijk nog PR's verbeterd?quote:Op maandag 26 november 2007 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was ook het hele weekend in groningen. Was er misschien een onbewuste meet?
't Is net Delft of Leiden, een oude binnenstad met een markt en wat terrassen en kroegen. Maar zonder grachten en met nóg meer straten met eenrichtingsverkeer, wat er voor zorgt dat je steeds weer verder van je eindbestemming raakt als je denkt dat je er bijna bent.quote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef NoCigar het volgende:
Mmm, ik ben geloof ik nog nooit in Groningen geweest, overigens.
Wél grachten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
't Is net Delft of Leiden, een oude binnenstad met een markt en wat terrassen en kroegen. Maar zonder grachten en met nóg meer straten met eenrichtingsverkeer, wat er voor zorgt dat je steeds weer verder van je eindbestemming raakt als je denkt dat je er bijna bent.
Hee, ik had een productief weekend. Dat kunnen we van Lienekien geloof ik niet zeggen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gellius, begrijp ik het nu goed dat jij je fiets op het bureau van Lienekien gestald had??
Ik denk dat ik wel even langskom. Omgeving Centrum?quote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef Z het volgende:
Aan zo'n meet wil ik ook wel mee doen. Zullen we morgen proximity-meten in Amsterdam? Zeg om een uur of 10:00.
Volgende week zaterdag rijd ik m'n tweede wedstrijd ooit. Je mag komen kijken. Daar moet wel een PR verbeterd gaan worden.quote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wauw, helemaal naar Groningen om te schaatsen. Heb je recentelijk nog PR's verbeterd?
Oss heeft de grootste snackbardichtheid van Nederland als ik het juist heb.quote:Op maandag 26 november 2007 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Laat het me weten, dan gaan we 'wat' kroegen af. (Groningen heeft de hoogste horecadichtheid van Nederland!)
Je fiets laten jatten. Lekker productief!quote:Op maandag 26 november 2007 22:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hee, ik had een productief weekend. Dat kunnen we van Lienekien geloof ik niet zeggen.
Pope hoeven we niet uit te nodigen; zijn hele leven is een proximity-meet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel even langskom. Omgeving Centrum?
Heel erg zielug.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:20 schreef Gellius het volgende:
Dat was gisteren, hè? Nu moet ik met de Drie. En die heeft geen dienstregeling van enige betekenis. Die tram komt wanneer-i zin heeft.
Het is Novilon geworden.quote:Op maandag 26 november 2007 22:41 schreef Gellius het volgende:
Is de vloer al gegoten?
Heel kindvriendelijk. Claudia zal er blij om zijn.quote:
Jezus, Gellius. Twee hupsende pompommeisjes. Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij was te vroeg vandaag!En ik ook!
Ik vind onbekommerde vrolijkheid niet echt bij je passen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:08 schreef Gellius het volgende:
Jezus, wat een pech!
Nee, ik kom ook nog even.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:28 schreef Z het volgende:
Is de proximity-meet al afgelopen?
Hoe kom je d'r bij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:20 schreef Gellius het volgende:
Wat een tegenvaller voor je, deze dag.
Besef je nu wat wij moesten doorstaan toen jij constant hetzelfde deed?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jezus, Gellius. Twee hupsende pompommeisjes. Dat trek ik niet.
Constant. Ja hoor. Vier keer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Besef je nu wat wij moesten doorstaan toen jij constant hetzelfde deed?
Er werd toen ook flink gemiept, heur. In ieder geval viel toen ook op dat het geen normaal gedrag was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef k_man het volgende:
Precies: vier keer! En jij begint na één keer al te miepen. Kun je nagaan wat een geduld men met jou heeft.
Wat, vreugde omdat je dat wagentje van je in één keer achteruit inparkeerde?quote:
k_man is jaloersquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Besef je nu wat wij moesten doorstaan toen jij constant hetzelfde deed?
Waar en hoe laat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende week zaterdag rijd ik m'n tweede wedstrijd ooit. Je mag komen kijken. Daar moet wel een PR verbeterd gaan worden.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:22 schreef Gellius het volgende:
Hm. Deze week nog wel, maar daarna niet meer hoor. Dan zou het al sleur moeten zijn.
Inderdaad. Ar-me Lie-ne-kien. Het komt vast weer goed hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Je voorspelling is kennelijk wel uitgekomen Gellius.
Inderdaad uiteraard was ik er, maar wat bedoel je nou?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pope hoeven we niet uit te nodigen; zijn hele leven is een proximity-meet.
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de hellef.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn jullie vervelend, zeg.
Ik had 't nou es niet tegen jou.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de hellef.
Ik wel tegen jou.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had 't nou es niet tegen jou.
'Lol'.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik zou het haast krijgen van jullie gezeik.
Zijn wij nou zulke zeikerds of ben jij zo lichtgeraakt?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik zou het haast krijgen van jullie gezeik.
Bananencake.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:08 schreef k_man het volgende:
Wat zullen we AR eens geven voor z'n verjaardag? Een solo expositie in het Stedelijk?
Wat dacht je van Niks?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:08 schreef k_man het volgende:
Wat zullen we AR eens geven voor z'n verjaardag? Een solo expositie in het Stedelijk?
Ik moet mijn vensterbank als tafel gebruiken om aan te ontbijten. Ik vraag u: Is dat menselijk?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Fucking Afrikanen moeten niet zo kankeren. Feit dat ze een beetje honger hebben, of AIDS, betekent nog niet dat ze niet kunnen werken. Menen ze nou werkelijk dat ze door een beetje minder eten opeens buitenlandse humanitaire hulp nodig hebben? Wat een grap. Ik daarentegen, ik heb het moeilijk. Ik moet alles op een kamertje van 12 vierkante meter proppen. Dat belemmert de arbeidsmogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling pas. Geen garage, geen opslagruimte, geen tuin helemaal niets. Kunnen die Afrikanen niet zeggen, die hebben ruimte zat. Wat een zeikerds..
P.S. Het ruikt hier naar natte hond, ik hoop dat die eieren nog goed waren.
Een mooie, existentialistische leegte?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat dacht je van Niks?
Dat is wel erg gul.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Een mooie, existentialistische leegte?
Natuurlijk heb ik een baan. Vind jij maar eens een fatsoenlijke kamer voor een redelijke prijs in Amsterdam. Ik ga geen 500 euro betalen voor een kamer van 25 vierkante meter.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pope, heb je een baantje? Want dan zou je misschien een grotere kamer kunnen betalen.
Vaginale schimmel na afgelopen week.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:37 schreef k_man het volgende:
Lienekien is als schimmel, die blijft terugkomen.
Ah, Amsterdam, natuurlijk. Ik ben ineens heel blij met mijn kamer van 20 vierkante meter voor 280 euro op 2 minuten van het centrum van Groningen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een baan. Vind jij maar eens een fatsoenlijke kamer voor een redelijke prijs in Amsterdam. Ik ga geen 500 euro betalen voor een kamer van 25 vierkante meter.
Allemaal speculatie.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Vaginale schimmel na afgelopen week.
Een speculum tegen de speculatie, wat een alliteratie.quote:
Spuclatie? Doet dat pijn?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Een speculum tegen de spucaltie, wat een alliteratie.
Ik heb een kamer van 20 m2 voor ¤ 275, aan een toffe winkelstraat in Amersfoort. Locatie kan niet beter, kost een habbekrats en toch... het is wel mooi geweest. Het wordt tijd voor een eigen huisje.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, Amsterdam, natuurlijk. Ik ben ineens heel blij met mijn kamer van 20 vierkante meter voor 280 euro op 2 minuten van het centrum van Groningen.
Lol.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een kamer ... in Amersfoort. Locatie kan niet beter...
Ja, inderdaad. Amersfoort.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Lol.
Klopt. Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Trouwens, jongens, de sparks zijn een van de meest ondergewaardeerde bands ooit.
Oh, maar dat ken ik wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ga maar eens snel kijken dan!
Let ook vooral op de engste toetsenman ooit.
Ja, ik ken weinig ondergewaardeerde bandjes.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef Z het volgende:
Herman heeft aandacht genoeg gekregen.
Lol.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben ondergewaardeerd.
Ik wel kman! Kun je wat leuke kroegen en restaurantjes aanbevelen?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:21 schreef k_man het volgende:
Kom je gezellig naar Amersfoort, Lienekien?
Ga je daar te wonen, T.?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wel kman! Kun je wat leuke kroegen en restaurantjes aanbevelen?
Ik doe niet aan kroegen. Restaurantjes zijn er zeker, maar uiteraard afhankelijk van het budget.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wel kman! Kun je wat leuke kroegen en restaurantjes aanbevelen?
Ja, ik kreeg vandaag van de makelaar te horen dat ik het appartement mag betrekken. Gelukkig maar, want ik moet over twee weken mijn kamer uit.quote:
Nieuwe baan, nieuw huis, het gaat rap!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag van de makelaar te horen dat ik het appartement mag betrekken. Gelukkig maar, want ik moet over twee weken mijn kamer uit.
Ik heb er zin in.quote:Over ons bedrijf
Hebt u wel eens kort, regelmatig of lang vervoer op maat nodig???
Dan wil ik u graag even voorstellen.aan ons familiebedrijf. Wij zijn een middelgroot autoverhuurbedrijf in Amsterdam. Wij verhuren verschillende soorten auto's (personen-, bestel- en vrachtauto's voor B rijbewijs).Tevens kunt u bij ons ook terecht voor een goed kapsel in onze kapperszaak voor een prix d' amie.
Geen idee. Maar wel op twee minuten en dertig seconden loopafstand van mijn kantoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:08 schreef k_man het volgende:
Aha. Welke wijk is het geworden?
* k_man is bijzonder geïnteresseerd in appartementjes te Amersfoort...
Ok ok, op tien meter afstand van de H&M.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:12 schreef k_man het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar... je weet toch wel iets te vertellen over je nieuwe stulpje?
Hij had het dus niet gedaan toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[ afbeelding ]
Juan Soldado. Moordenaar van een 8-jarige en beschermheilige van de laagste sociale klassen.
En dan weet je niet welke wijk het is?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ok ok, op tien meter afstand van de H&M.
700 en nog wat (inclusief). Dat is nog wel te doen vind ik, voor een appartement van 95 vierkante meter.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef k_man het volgende:
Wat betaal je daar nou voor een huisje eigenlijk?
Hou er rekening mee dat het niet verstandig is om met een volgeladen busje een scherpe bocht met '50 in z'n drie' te nemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef Z het volgende:
Ik verhuis zaterdag en heb een busje gehuurd bij 'Kapper H. Bakker Autoverhuur'.
[..]
Ik heb er zin in.
Dit is een enorme opluchtingquote:Op woensdag 28 november 2007 13:28 schreef Gellius het volgende:
Lienekien? K_man? Is het dan toch waar?
Sorry, maar het is niet waar.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dit is een enorme opluchting
En dan nu gebakken aardappeltjes om het te vieren![]()
Oh, Thisbe, felicitationes!
Hé, Barcelona! Veel plezier.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:20 schreef Frollo het volgende:
Mensen, ik ga even Barcelona pwnen. Tot over een paar dagen!
Veel plezierquote:Op donderdag 29 november 2007 08:20 schreef Frollo het volgende:
Mensen, ik ga even Barcelona pwnen. Tot over een paar dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |