Nee, je moet je met je eigen zaken bemoeien.quote:Op maandag 19 november 2007 09:08 schreef kikoooooo het volgende:
Moet ik dit melden bij de politie?
Daar heb ik vrij weinig zin inquote:Op maandag 19 november 2007 09:17 schreef DABAMaster het volgende:
Niet dat ze er iets aan doen, maar jij bent gerustgesteld. Of op wacht gaan zitten om te kijken door wie en wanneer die fiets wordt neergezet.
quote:Op maandag 19 november 2007 09:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar heb ik vrij weinig zin in
Ik zal vanmiddag even langslopen bij het bureau en het melden.
Dat zeg ikquote:Op maandag 19 november 2007 09:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Laat je dan niet afschepen met een jaa we zullen er naar kijken![]()
De wijkagent welquote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef Brad het volgende:
Je kan ook foto's of een beschrijving maken van de fiets. Deze gegevens kun je bij de politie afgeven en vragen of dit overeenkomt met recent gestolen fietsen. Is dit het geval, weet je dat ze ook daadwerkelijk komen kijken.
Politie heeft volgens mij normaal gesproken weinig zin om dit te gaan checken.
Zie je je handel al te gronde gaanquote:Op maandag 19 november 2007 09:15 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, je moet je met je eigen zaken bemoeien.
WAAROM STAAT MIJN IP ADRES IN JOUW ICOON MAG DAT WEG ALSJEBLIEF???? :Squote:Op maandag 19 november 2007 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Klinkt als -> dealertje bij je in de buurt. Junk komt langs op gestolen fiets. Dumpt hem om een shotje te halen.
Das duidelijk.
quote:Op maandag 19 november 2007 10:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WAAROM STAAT MIJN IP ADRES IN JOUW ICOON MAG DAT WEG ALSJEBLIEF???? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |