Pope hoeven we niet uit te nodigen; zijn hele leven is een proximity-meet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel even langskom. Omgeving Centrum?
Heel erg zielug.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:20 schreef Gellius het volgende:
Dat was gisteren, hè? Nu moet ik met de Drie. En die heeft geen dienstregeling van enige betekenis. Die tram komt wanneer-i zin heeft.
Het is Novilon geworden.quote:Op maandag 26 november 2007 22:41 schreef Gellius het volgende:
Is de vloer al gegoten?
Heel kindvriendelijk. Claudia zal er blij om zijn.quote:
Jezus, Gellius. Twee hupsende pompommeisjes. Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij was te vroeg vandaag!En ik ook!
Ik vind onbekommerde vrolijkheid niet echt bij je passen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:08 schreef Gellius het volgende:
Jezus, wat een pech!
Nee, ik kom ook nog even.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:28 schreef Z het volgende:
Is de proximity-meet al afgelopen?
Hoe kom je d'r bij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:20 schreef Gellius het volgende:
Wat een tegenvaller voor je, deze dag.
Besef je nu wat wij moesten doorstaan toen jij constant hetzelfde deed?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jezus, Gellius. Twee hupsende pompommeisjes. Dat trek ik niet.
Constant. Ja hoor. Vier keer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Besef je nu wat wij moesten doorstaan toen jij constant hetzelfde deed?
Er werd toen ook flink gemiept, heur. In ieder geval viel toen ook op dat het geen normaal gedrag was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef k_man het volgende:
Precies: vier keer! En jij begint na één keer al te miepen. Kun je nagaan wat een geduld men met jou heeft.
Wat, vreugde omdat je dat wagentje van je in één keer achteruit inparkeerde?quote:
k_man is jaloersquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Besef je nu wat wij moesten doorstaan toen jij constant hetzelfde deed?
Waar en hoe laat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende week zaterdag rijd ik m'n tweede wedstrijd ooit. Je mag komen kijken. Daar moet wel een PR verbeterd gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |