Het was wel frustrerend want ik had het idee dat ik het redelijk aardig kon, maar als je dan gelijk op een baan zit met mensen van een marathonploeg valt het toch vies tegen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schaatsen [afbeelding]
Ik heb dat een keer gedaan, en zelfs met zo'n ijsrollator lag ik nog half in een spagaat [afbeelding].
Ja, waar was jij afgelopen weekend k_man??quote:Op maandag 26 november 2007 11:29 schreef k_man het volgende:
Die Lienekien toch.
Hoe is 't zo gekomen?
Nou, k_man, zullen we het maar verklappen, dan?quote:Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, waar was jij afgelopen weekend k_man??
Toch niet in Groningen he?!
Verrek, ik ook!quote:Op maandag 26 november 2007 13:14 schreef Gellius het volgende:
Ik was in groningen van het weekend.
Leuk hoor, Groningen. Niet dat ik er was dit weekend, maar toch.quote:
Hoe kom je d'r op!quote:Op maandag 26 november 2007 19:05 schreef Gellius het volgende:
Een proximity-meet. Dat is het nieuwste.
Het is niet onopgemerkt gebleven, G.quote:Op maandag 26 november 2007 19:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet veel mensen weten het, maar ik ben een verduiveld innovatief baasje, Liene.
Wauw, helemaal naar Groningen om te schaatsen. Heb je recentelijk nog PR's verbeterd?quote:Op maandag 26 november 2007 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was ook het hele weekend in groningen. Was er misschien een onbewuste meet?
't Is net Delft of Leiden, een oude binnenstad met een markt en wat terrassen en kroegen. Maar zonder grachten en met nóg meer straten met eenrichtingsverkeer, wat er voor zorgt dat je steeds weer verder van je eindbestemming raakt als je denkt dat je er bijna bent.quote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef NoCigar het volgende:
Mmm, ik ben geloof ik nog nooit in Groningen geweest, overigens.
Wél grachten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
't Is net Delft of Leiden, een oude binnenstad met een markt en wat terrassen en kroegen. Maar zonder grachten en met nóg meer straten met eenrichtingsverkeer, wat er voor zorgt dat je steeds weer verder van je eindbestemming raakt als je denkt dat je er bijna bent.
Hee, ik had een productief weekend. Dat kunnen we van Lienekien geloof ik niet zeggen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gellius, begrijp ik het nu goed dat jij je fiets op het bureau van Lienekien gestald had??
Ik denk dat ik wel even langskom. Omgeving Centrum?quote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef Z het volgende:
Aan zo'n meet wil ik ook wel mee doen. Zullen we morgen proximity-meten in Amsterdam? Zeg om een uur of 10:00.
Volgende week zaterdag rijd ik m'n tweede wedstrijd ooit. Je mag komen kijken. Daar moet wel een PR verbeterd gaan worden.quote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wauw, helemaal naar Groningen om te schaatsen. Heb je recentelijk nog PR's verbeterd?
Oss heeft de grootste snackbardichtheid van Nederland als ik het juist heb.quote:Op maandag 26 november 2007 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Laat het me weten, dan gaan we 'wat' kroegen af. (Groningen heeft de hoogste horecadichtheid van Nederland!)
Je fiets laten jatten. Lekker productief!quote:Op maandag 26 november 2007 22:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hee, ik had een productief weekend. Dat kunnen we van Lienekien geloof ik niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |