Zijn wij nou zulke zeikerds of ben jij zo lichtgeraakt?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik zou het haast krijgen van jullie gezeik.
Bananencake.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:08 schreef k_man het volgende:
Wat zullen we AR eens geven voor z'n verjaardag? Een solo expositie in het Stedelijk?
Wat dacht je van Niks?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:08 schreef k_man het volgende:
Wat zullen we AR eens geven voor z'n verjaardag? Een solo expositie in het Stedelijk?
Ik moet mijn vensterbank als tafel gebruiken om aan te ontbijten. Ik vraag u: Is dat menselijk?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Fucking Afrikanen moeten niet zo kankeren. Feit dat ze een beetje honger hebben, of AIDS, betekent nog niet dat ze niet kunnen werken. Menen ze nou werkelijk dat ze door een beetje minder eten opeens buitenlandse humanitaire hulp nodig hebben? Wat een grap. Ik daarentegen, ik heb het moeilijk. Ik moet alles op een kamertje van 12 vierkante meter proppen. Dat belemmert de arbeidsmogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling pas. Geen garage, geen opslagruimte, geen tuin helemaal niets. Kunnen die Afrikanen niet zeggen, die hebben ruimte zat. Wat een zeikerds..
P.S. Het ruikt hier naar natte hond, ik hoop dat die eieren nog goed waren.
Een mooie, existentialistische leegte?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat dacht je van Niks?
Dat is wel erg gul.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Een mooie, existentialistische leegte?
Natuurlijk heb ik een baan. Vind jij maar eens een fatsoenlijke kamer voor een redelijke prijs in Amsterdam. Ik ga geen 500 euro betalen voor een kamer van 25 vierkante meter.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pope, heb je een baantje? Want dan zou je misschien een grotere kamer kunnen betalen.
Vaginale schimmel na afgelopen week.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:37 schreef k_man het volgende:
Lienekien is als schimmel, die blijft terugkomen.
Ah, Amsterdam, natuurlijk. Ik ben ineens heel blij met mijn kamer van 20 vierkante meter voor 280 euro op 2 minuten van het centrum van Groningen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een baan. Vind jij maar eens een fatsoenlijke kamer voor een redelijke prijs in Amsterdam. Ik ga geen 500 euro betalen voor een kamer van 25 vierkante meter.
Allemaal speculatie.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Vaginale schimmel na afgelopen week.
Een speculum tegen de speculatie, wat een alliteratie.quote:
Spuclatie? Doet dat pijn?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Een speculum tegen de spucaltie, wat een alliteratie.
Ik heb een kamer van 20 m2 voor ค 275, aan een toffe winkelstraat in Amersfoort. Locatie kan niet beter, kost een habbekrats en toch... het is wel mooi geweest. Het wordt tijd voor een eigen huisje.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, Amsterdam, natuurlijk. Ik ben ineens heel blij met mijn kamer van 20 vierkante meter voor 280 euro op 2 minuten van het centrum van Groningen.
Lol.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een kamer ... in Amersfoort. Locatie kan niet beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |