quote:Een kras. Ongeveer een meter lang. Het begin van de kras is ongeveer halverwege het portier van de linker achterdeur en loopt door tot ongeveer halverwege de kofferbak.
En dat allemaal omdat er een bosmongool niet goed oplet. Dat allemaal omdat er een jan jurk die naar huis aan het rijden was in de spits geen rekening houdt met het feit dat andere auto's misschien wel eens sneller op kunnen trekken dan hij doet.
Nou moet ik me niet al te erg opwinden, immers is het een lease auto en kost het me naast een bezoek aan de garage helemaal niets. Maar toch frustreert het mij dat er mensen zijn die de spiegel van hun auto zien als bling-bling en die voor de rest zichzelf niet druk maken.
Na de korte touche die de kras veroorzaakte draaide ik, zoals het hoort, de dichtsbijzijnde parkeerplek op. De bosmongool niet, die gaf gas en reed snel door. Ik heb dus geeneens een lichtelijke frustratie op kunnen botvieren door middel van enkele wel uitgekiende commentaren op zijn vervelende hoofd en minderwaardig rijgedrag.
En nou maar hopen dat ik de auto niet al te lang kwijt ben. Mijn lekenoog zou niet verbaasd zijn als de deur, en halve kofferbak een nieuwe likje spuitwerk moeten hebben.
quote:Op donderdag 22 november 2007 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dit voor je... Met je lijnen...
[ afbeelding ]![]()
Kras op je wagen dus?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:15 schreef GI het volgende:
Ik had geen zin om het hier nog eens in een andere vorm neer te zetten.
Staat op mijn blog
Inderdaad!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:17 schreef GI het volgende:
[..]
Yeps. En daar doet een trekactie met een onstopper bar weinig aan.
Of tief gewoon een eind op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:32 schreef krioro het volgende:
doe mij maar 2 broodjes rosbief.
Jawel.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Rosbief. Yum.
Ik heb al de optie "optiefen" gesuggereerd, maar hij wil niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet die kankernoob hier?
Mij quoten en verder weinig nieuws toevoegen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet die kankernoob hier?
Dan moeten we hem maar even opzoeken hè?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb al de optie "optiefen" gesuggereerd, maar hij wil niet.
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:
Ben ik nou weer de enige die een keihard hoofd heeft in die hele MySQL4 -> 5 upgrade van dit weekend? Niet dat ze niet MySQL zouden kunnen updaten, maar volgens mij zitten er veel meer haken en ogen aan het updaten van je database (checken of al je gebruikte queries nog werken, of je stored procedures nog werken, etc, etc.)
Mini-meet!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moeten we hem maar even opzoeken hè?
Hé geile Kuuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij quoten en verder weinig nieuws toevoegen?
Weet je het zeker, hij oogt wel gevaarlijk met zo'n muts op!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moeten we hem maar even opzoeken hè?
Ik ben hier ook altijd de zeikerd qua planning, maar krijg meestal wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.![]()
![]()
![]()
![]()
'oh dat gaat wel goed, net als de serverruimteverhuizing. Daar zag je ook tegenop, maar dat was in een dag klaar..'
Kutnewbies.
Armaquote:
quote:
..je moet nog zoveel leren en er is zo weinig tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:42 schreef krioro het volgende:
kijk, HeatWave heeft smaak.
nou, goed, kleine nuancering dan, smaak qua rosbief.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
..je moet nog zoveel leren en er is zo weinig tijd.
wederom sla je de plank finaal misquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef krioro het volgende:
[..]
nou, goed, kleine nuancering dan, smaak qua rosbief.
Doe's weggaan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef krioro het volgende:
[..]
nou, goed, kleine nuancering dan, smaak qua rosbief.
Op een knapperig versgebakken stokbroodjequote:
nee. want het is gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
wederom sla je de plank finaal mis
als je het nou gelijk zo lief gevraagd had!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik zit er iets dichter bovenop. Ik heb er wel vertrouwen in. Testomgevingen zijn deze keer goed doorlopen en het is niet 'upgraden en dan kijken'.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:
Ben ik nou weer de enige die een keihard hoofd heeft in die hele MySQL4 -> 5 upgrade van dit weekend? Niet dat ze niet MySQL zouden kunnen updaten, maar volgens mij zitten er veel meer haken en ogen aan het updaten van je database (checken of al je gebruikte queries nog werken, of je stored procedures nog werken, etc, etc.)
..Optiefen, anuslikkende Groningse manhoer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:51 schreef krioro het volgende:
als je het nou gelijk zo lief gevraagd had!
je hebt de verkeerde gequote.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
..Optiefen, anuslikkende Groningse manhoer.
Het enige wat ik in mijn leven ooit verkeerd heb gedaan is ervoor kiezen om in een land te wonen dat volzit met bosmongolen als jij.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:57 schreef krioro het volgende:
je hebt de verkeerde gequote.
Een serieus leven? Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arma.
Alles tof hier. Ik heb een serieus leven tegenwoordig.
Hoe is het met jou? En hoe zit dat met die Buuf?
en met oldbies die denken stoer te zijn en/of indruk te maken, gebaseerd op postcounts?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:58 schreef GI het volgende:
Wat is dat toch altijd met newbies die dan grappig/leuk proberen te zijn
tsja, dom van je hè.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige wat ik in mijn leven ooit verkeerd heb gedaan is ervoor kiezen om in een land te wonen dat volzit met bosmongolen als jij.
Kun je aub iets minder irritant zijn op de vrijdagmorgen?quote:
Ik denk serieus niet dat hij dat kan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kun je aub iets minder irritant zijn op de vrijdagmorgen?
wow.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:08 schreef GI het volgende:
Ik heb ruim 50.000 posts. Maar jouw minderwaardigheid is niet af te lezen aan je postcount hoor.
ja hoor, en overigens ben ik ook alleen irritant tegen mensen die erom vragen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kun je aub iets minder irritant zijn op de vrijdagmorgen?
Zoiets?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef GI het volgende:
Jah.
En nu is het 10:12. En vind ik het wel mooi geweest voor vandaag. Kan er iemand een bommetje gooien op het kantoor hier ?
Is een clusterbom. Doet het prima.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:16 schreef GI het volgende:
Die ziet er niet uit alsof die het nog doet eigenlijk...
Drukquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Een serieus leven? Hoe voelt dat?
Oeh! Tofquote:Met mij is alles lekker. Helemaal verliefd enzo.
Hoe het zit met de buuf? Wat wil je weten. Het is nu m'n vriendin.
eerste 5, maar goed, als jij dat graag wil, zal ik eens aardig doen en ook op de rest reageren:quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:16 schreef GI het volgende:
[..]
+10, niet reageren op meer dan de eerste vier woorden.
Nope.quote:n00c schreef:
Dat was toch niet toevallig bij Interoute he?
De minderwaardigheid van je postaantal wordt inderdaad in grote mate overschaduwd door de untermenschlichkeit die je alles-overtreffende baggernewbie-gedrag uitstraalt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef krioro het volgende:
[..]
eerste 5, maar goed, als jij dat graag wil, zal ik eens aardig doen en ook op de rest reageren:
ik ben het met je eens dat er aan mijn postcount geen minderwaardigheid is af te lezen.
Hé, een open deur!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Kreator het volgende:
Redbus, ofzo?
Ik wild ehet net posten. Maar ik denk Gurgel best eng is als ie boos wordt dus ik durfde nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Kreator het volgende:
Redbus, ofzo?
Ik weet niet of ze daar ook zonder 'managed hosting' werken, J:/. Maar verder lijkt het me een fijn bedrijf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef Jarno het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Redbus ofzo? Kun je daar, dat je zeg maar, 6of 8 racks vol meuk naar binnen kunt karren zonder gedoe enzo? Weet iemand dit?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De minderwaardigheid van je postaantal wordt inderdaad in grote mate overschaduwd door de untermenschlichkeit die je alles-overtreffende baggernewbie-gedrag uitstraalt.
nee.quote:En donder nou maar weer op naar de zandbak om verder te bouwen aan je verzameling konijnenkeutels.
Da's net ff te ver weg. I.v.m. onze contracten met klanten moeten we er toch wel binnen een half uurtje op de stoep kunnen staan vanuit R'dam/Utrecht/A'damquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef Kreator het volgende:
Virtu misschien? Al is dat wel in fucking Enschede.
Ik was ook net met een reply verzinnen bezigquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:55 schreef Ripley het volgende:
Heb ik eindelijk een fan, gaat er een slotje op
Jongens met onaantrekkelijke vriendinnen
Hij's weer openquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook net met een reply verzinnen bezig.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:55 schreef Ripley het volgende:
Heb ik eindelijk een fan, gaat er een slotje op
Jongens met onaantrekkelijke vriendinnen
stonden er ook foto's in?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Wel een klacht dat je te veel van mijn tieten zietquote:
was zeker van een lelijk wijfquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel een klacht dat je te veel van mijn tieten ziet
Geen idee, ik ben zojuist even gaan kijken maar er staan geen foto's.quote:
Decepties!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:06 schreef Q. het volgende:
Tieten!
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
Hallo, mijn "TIETEN!" alarm ging zojuist af.. What did I miss?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".
Hij stelde daarna zeker ook voor om het even snel op maandagochtend te doen, omdat het toch wel goed gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.![]()
![]()
![]()
![]()
'oh dat gaat wel goed, net als de serverruimteverhuizing. Daar zag je ook tegenop, maar dat was in een dag klaar..'
Kutnewbies.
Wat een dom wijf dan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij/zij is een beetje boos op mequote:
In a way.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
gaat het nog over kinderen?
Hell no! Jij mag met jouw tietels doen waar jij zin in hebt, dus expose maar een eind raak dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een vent. Dat verwacht je niet met zo'n nick.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij/zij is een beetje boos op me![]()
En toen heb je hem verteld dat de termen 'klasse B' en 'klasse C' wel heel erg pré-1990 is, en je tegenwoordig zeer meelijwekkend wordt aangekeken als je nog in dat soort netwerk-indelingen denkt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kutnewbies.
Tevens het eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:48 schreef Q. het volgende:
Het is een vent. Dat verwacht je niet met zo'n nick..
Okay, ik hap, waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En toen heb je hem verteld dat de termen 'klasse B' en 'klasse C' wel heel erg pré-1990 is, en je tegenwoordig zeer meelijwekkend wordt aangekeken als je nog in dat soort netwerk-indelingen denkt?
Ik heb van driekwart van de mods van tegenwoordig nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
in idd.. wtf is inekris?
nooit van gehoord
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetingsquote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetings![]()
Uiteraard, en jaarbonussen, lease auto's en (optioneel) crewgangbangs...quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetings![]()
En nog geen deuk in een pakje boter modden he.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eh nee, dat stond eh, "ergens anders".quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
staat dat in de huidige vacatures?
Ik ken er nog een, Floripas, en die vind ik wel wat hebben hoor, die opent leuke, leerzame topics. Of hij ook goed mod weet ik trouwens niet, nooit op gelet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nog geen deuk in een pakje boter modden he.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh nee, dat stond eh, "ergens anders".
Ja, dat doen er maar weinig idd. Helaas.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ken er nog een, Floripas, en die vind ik wel wat hebben hoor, die opent leuke, leerzame topics.
Kijkend naar het percentage man-vrouw in de crew moet ik toch wat kots terugslikken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
crewgangbangs...
Daarom is het gelukkig ook optioneel Joogquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijkend naar het percentage man-vrouw in de crew moet ik toch wat kots terugslikken.
15 guys1girl.mpg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom is het gelukkig ook optioneel Joog.
Dan doe je lekker niet meequote:
Hmm. True tha.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef jogy het volgende:
Jamaar, Dachau is eng.
..euh?quote:[b]Op vrijdag 23 november 2007 13:49
Als het om 1 fysiek netwerk gaat ben je met het aanpassen van het netmask al bijna klaar.
En dan nog zo'n stoere kutnewbiemod erbij ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:48 schreef Jarno het volgende:
C:rewtopic.
Hehehehehe.. Kijk... Dat zijn nog eens de echte foto's!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry.. heb helaas alleen maar ervaring met Interoute en Webrreus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Moggel
[..]
Nope.
Weet iemand nog een fatsoenlijk DC waar ze niet zo lopen te piepen als je gewoon 6-8 racks neer wilt zetten, zonder 'managed hosting' of andere recipes for disaster af te nemen?
En zeg nou niet Redbus. please.
Ik mag toch hopen dat ze een testserver hebben waar ze dit eerst op uitproberenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:
Wat ik meer bedoel is: Wat houdt je tegen om naar 192.168.x.x/16 (of /21) te gaan? Nou ken ik de sitautie niet, dus het kan allemaal nks uitmaken. Maar wanneer de netwerken fysiek 1 geheel zijn (of makkelijk te maken zijn) is het naar mijn ervaring vaak een stuk simpeler om de nummering te houden, en alleen het masker aan te passen. Alles blijft werken, en blijft elkaar zien, en je kunt dan rustig gaan werken aan een nieuw nummerplan, mocht je dat willen, zonder dat je alles in één keer hoeft aan te pakken.quote:Kreator schreef
zoals ik zei. Het gaat om 2 klasse c netwerken, die vol lopen, die moeten worden omgezet naar een klasse B netwerk, om zodoende meer ruimte te creeren en een beter IP plan te maken. Bijkomend voordeel is dat we straks eenvoudig 2 domeinen kunnen migreren naar 1 domain.
oftewel nu: 192.168.0.x/24 & 129.1.0.x/24
straks: 172.16.x.x/21
Dus even iets meer werk dan een subnetje uitbreiden.
quote:
Ugh. Hou stil.quote:Op maandag 26 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Hallo weer.
Maandag, en dan met een hoofdletter M!.
TD binnen ouwe?quote:Op maandag 26 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Hallo weer.
Maandag, en dan met een hoofdletter M!.
ECHO!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 09:40 schreef GI het volgende:
Ja! Hallo!
Mijn vrouw heeft een echo vandaag!
En dan niet omdat ze in een erg grote ruimte gaat staan roepen.
Spannend! Hoeveel weken nu??quote:Op maandag 26 november 2007 09:40 schreef GI het volgende:
Ja! Hallo!
Mijn vrouw heeft een echo vandaag!
En dan niet omdat ze in een erg grote ruimte gaat staan roepen.
11 pas.quote:
Nouja, pas. Ik vind het wel ál 11 wekenquote:Op maandag 26 november 2007 10:15 schreef GI het volgende:
[..]
11 pas.
De eerste echo was bij de gyn op 8.5 en vandaag de 'intake' bij de verloskundige. Dus weer een echo. Betwijfel nu zelf of we ook nog de de 12 weken echo krijgen maar ik loop er lekker achteraan en scoor een vrije middag.
Dan heb je wel weer het voordeel dat je de eerste paar weken niet merktquote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, pas. Ik vind het wel ál 11 weken. Die eerste 12 weken gaan zo verrekte langzaam, die tellen driedubbel wat mij betreft
.
En ik gok zo dat de eisprong en de bevruchting zoals normaal een week of twee ervoor zaten ? Dus de eerste weken zijn gratisquote:Op maandag 26 november 2007 10:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik wist het 1 dag nadat ik ongesteld moest worden.
Flikker op met je twee weken, als je daarna 10 weken uit je neus kan gaan zitten vretenquote:Op maandag 26 november 2007 10:46 schreef GI het volgende:
[..]
En ik gok zo dat de eisprong en de bevruchting zoals normaal een week of twee ervoor zaten ? Dus de eerste weken zijn gratis
Gaaf man! Ben erg benieuwd.quote:Op maandag 26 november 2007 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemoggel.
Héu n00c. Vrijdag was de shit man. Er is door mensen gefilmd en er zijn foto's gemaakt dus die moet ik nog maar even achterhalen !!
Same here!quote:Op maandag 26 november 2007 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo. Eigenlijk heb ik wel weer genoeg gedaan vandaag.
Toch goed om te zien dat er niets verloren is gegaan met de update.quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Ik ook. Heb net de exact server die op zijn reet lag weer aan de praat geschopt door middel van backups van de SQL en de software op de schijf. Fijn dat updaten van exact. Hele systeem naar de klote.quote:Op maandag 26 november 2007 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo. Eigenlijk heb ik wel weer genoeg gedaan vandaag.
brrr. Exact.quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ook. Heb net de exact server die op zijn reet lag weer aan de praat geschopt door middel van backups van de SQL en de software op de schijf. Fijn dat updaten van exact. Hele systeem naar de klote.
Ik als rechtgeaarde en verzuurde ex-crew zeg maar even niks.quote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef n00cL30n het volgende:
Ik wordt trouwens ook knetterbek van die page refresh als je wilt antwoorden.
Nou inderdaad, dat doe ik dus echt niet zelf meer. Bekijk het maar.quote:Op maandag 26 november 2007 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
brrr. Exact.
Als ik iets geleerd heb dan is het wel om updates van dat pakket uit te laten voeren door een ander bedrijf. Als het dan fout gaat, moeten zij de zaak weer fixen.
Uiteraard wel eerst zelf zorgen voor backups, want dat willen die typjes nog wel eens even vergeten.
Whehe, check. Daar denkt ook echt iedereen hetzelfde over he.quote:Op maandag 26 november 2007 14:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat doe ik dus echt niet zelf meer. Bekijk het maar.
Deed het op vrijdagmiddag. Bijna mijn weekend naar de klote door dat kutpakket.quote:Op maandag 26 november 2007 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe, check. Daar denkt ook echt iedereen hetzelfde over he..
Word.quote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef Armageddon het volgende:
Ow en sex op XTC heerscht grote tijd.
Een post over een mislukte upgrade, en een post over sex op XTC vlak na elkaar.quote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef Armageddon het volgende:
Je denkt toch wel aan je hersentjes hé??quote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 14:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik als rechtgeaarde en verzuurde ex-crew zeg maar even niks.
Neh.. Zat meer te denken aan Excel.quote:
Hulde voor de ME!quote:Op maandag 26 november 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Zo, mijn broertje van thuis. Woont vlakbij de studenten protesten in Amsterdam. Hele groepen Marokkanen en negers lopen te rellen om het rellen. Zijn net met keiharde hand volledig de tering geramd door de ME.
Opbokken schijttuig, die scholieren moeten niet zeiken, maar die gasten lokken dus alleen maar rellen uit, waar de rest niet op uit is.
ME.
Jouw broertje woont bij mij om de hoekquote:Op maandag 26 november 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Zo, mijn broertje van thuis. Woont vlakbij de studenten protesten in Amsterdam. Hele groepen Marokkanen en negers lopen te rellen om het rellen. Zijn net met keiharde hand volledig de tering geramd door de ME.
Opbokken schijttuig, die scholieren moeten niet zeiken, maar die gasten lokken dus alleen maar rellen uit, waar de rest niet op uit is.
ME.
je moet dan ook veel foto's van gezichten maken en die inleveren bij de politie. helpt meestal.quote:Op maandag 26 november 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, maar echt, alle vooroordelen kwamen weer even voorbij.
Je ziet 500-600 man, beetje om zich heen kijken en een klein, iets donkerdergroepje loopt alles te slopen en te vernielen wat er is, klimmen op auto's, gooien met fietsen etc....
Maar "ze hebben nietsj gedan!"
Typisch, maar ja, je mag het niet zeggen eigenlijk he? Want het is maar een kleine groep die het verpest blablabla.
je buurt is een slagveld op het moment....quote:Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jouw broertje woont bij mij om de hoek
tussenposes van 6 weken dan is er niets aan de hand zei de dokter.quote:Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je denkt toch wel aan je hersentjes hé??
Hier 13 juni. Heb al kaarten.quote:Op maandag 26 november 2007 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Bon Jovi in Ireland Saturday June 7
quote:Op maandag 26 november 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een post over een mislukte upgrade, en een post over sex op XTC vlak na elkaar.
Ik zou er bijna een relatie tussen gaan zoeken. Hoe de causaliteit dan ligt laat ik ff in het midden.
6 weken geen sex?quote:Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
tussenposes van 6 weken dan is er niets aan de hand zei de dokter.
LoLz... Zou bijna zeggen.. kwak die foto's ook in een OpenDirretje?quote:Op maandag 26 november 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Leuke foto's heeft ie ook genomen.
Een of ander grietje in een hoofddoek, volledig uit dr dak omdat dr vriendje onschuldig is en "nietsj heft gedan" Mijn broertje heeft die gast 2 fietsen door een auto zien gooien en een baksteen naar een agent.
"Laat hem los, jij diskrimineert, hij heeft nietsj gedan!!! Krijssssssssssssss!"
Foto's gaan nu richting de politie.
Kutvolk...
je hebt gelijk. maar het ligt ook aan het niveau van het onderwijs, deze is ook beneden de maat.quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Ook leuk, forum van at5, een of andere kutscholier loopt de 1040 uur af te kraken, met een zooitje taal- en spelfouten, gozer wordt helemaal afgefikt! 10040 uur zou beter zijn!
Dat is ook wel zo denk ik ja, echt niet normaal. VWO'ers die het hebben over "me computer" en nieuwschierig" etc, en het eigenlijk ook niet eens echt weten dat het fout is..quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef MASD het volgende:
[..]
je hebt gelijk. maar het ligt ook aan het niveau van het onderwijs, deze is ook beneden de maat.
of breezahnichtjes die een Nederlands proefwerk met een voldoende terugkrijgen terwijl het volstaat met desbetreffende fouten.quote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo denk ik ja, echt niet normaal. VWO'ers die het hebben over "me computer" en nieuwschierig" etc, en het eigenlijk ook niet eens echt weten dat het fout is..
ditquote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef MASD het volgende:
[..]
je hebt gelijk. maar het ligt ook aan het niveau van het onderwijs, deze is ook beneden de maat.
Is dat waar sex met XTC tot leidt?quote:
Flikker toch op manquote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Is dat waar sex met XTC tot leidt?
Wat zielig voor je buuf.
Das mooi , 2 weken minder lang wachten op het eind resultaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:17 schreef GI het volgende:
Niet 10 weken, maar 12 weken.
Ja J. dat had je al gezegd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Goeiemoggel!
Had ik al gezegd dat ik vrijdag vrij ben?.
Ik ben elke vrijdag vrijquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Goeiemoggel!
Meurning.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Goeiemoggel!
Toen ik er het laatst was, was er in ieder geval drank.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:31 schreef Jarno het volgende:
Wat is er in Antwerpen vrijdag?
Mij is verzekerd dat dat er vrijdag ook zal zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen ik er het laatst was, was er in ieder geval drank.
.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mij is verzekerd dat dat er vrijdag ook zal zijn.
Bedrijfsuitje. Drank, eten + hotel. In Antwerpen. Het kan beroerder.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Hebben jullie nog nieuwe collega's nodig?.
De hype is nog niet eens half begonnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Is die hype nog niet voorbij?
Zodra half het VMBO mee gaat doen ben ik allang afgehaakt hoor...
Niet? Ik hoor op dit moment niet anders.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De hype is nog niet eens half begonnen.
quote:
Wat je nu ook doet. Alleen betalen ze hier wat slechterquote:
En ze hebben vast slechtere kerstpakkettenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]!
[..]
Wat je nu ook doet. Alleen betalen ze hier wat slechter.
Dit is echt zo'n zin waar het woord "soit" enorm tot zijn recht zou zijn gekomen, zie ik nuquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:12 schreef k_i_m het volgende:
Je moet er wel eerst voor uit je kut scheuren, maar een kniesoor die daarop let.
Ook al! Wat doe ik hier nog?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ze hebben vast slechtere kerstpakketten
quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:12 schreef k_i_m het volgende:
Je moet er wel eerst voor uit je kut scheuren, maar een kniesoor die daarop let.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Tis ook niet eerlijk, mijn vriendin gaat gewoon met een collegatje van me de stad in nu, moet ik eens doen, met dat meisje afspreken.
Alsof zij met een gozer mag afsprekenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]het is wel duidelijk wie de broek aanheeft dan HW
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof zij met een gozer mag afspreken.
Mag ja, mag!quote:
Ach, wat heb jij straks nou allemaal te doen? Beetje thuiszitten en luiers verwisselenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:28 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme! Onze werkster gaat begin volgend jaar verhuizen!
Dan moet ik alles zelf doen.
.
.
.
.
.
zwanger ?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ga je toch lekker Wilhelm Tell spelen!!
mogguh
Oe, altijd handig tegen stakende vmbo-ers.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
FOKKERDEFOK!!!!
Komt John hier net op het werk aanzetten met een mega pijl en boog. Je weet wel zo één waarmee je iemand op 100 meter omlegt.
Wás het maar zo. Ik moet kennelijk ook nog 3 dagen blijven werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, wat heb jij straks nou allemaal te doen? Beetje thuiszitten en luiers verwisselen >:)..
Of tegen aggie buurmannen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe, altijd handig tegen stakende vmbo-ers.
Make him hurt.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:23 schreef k_i_m het volgende:
Oja. Vandaag is terror dag. Ik moet vanavond naar een bijeenkomst van de verloskundige praktijk. Met veel informatie over het ziekenhuis, de bevalling etc. Dingen die nuttig zijn en ik ook wel graag wil weten. Wie dit echter niet wenst te weten is mijn wederhelft. Dit gaat hij voelen, tot in lengte van dagen.
Zie je bij de stakende finnen!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:24 schreef Armageddon het volgende:
Heb nu thuis liggen.
Rambo kapmes
Pijl en boog
Beretta
Zou dit afdoende zijn denken jullie?
Tot in lengte van dagen, dankuwelquote:
Hé! Ik luister altijd naar Chris Rock en die zegt. Wie wapens heeft hoeft niet naar de sportschool.quote:
Overigens vind ik ook wel dat je tijdens je zwangerschap (en de eerste periode daarna) nét iets teveel aan info en goedbedoelde voorlichtingsavondjes hebt hoor. Ik haak daar ook altijd een beetje op af. Al die folders, pakketjes, sessies, bwech.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot in lengte van dagen, dankuwel.
Ach, wapens, kinderwagens, maxi-cosy's... ik weet wel wat stoerder is iigquote:Op woensdag 28 november 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé! Ik luister altijd naar Chris Rock en die zegt. Wie wapens heeft hoeft niet naar de sportschool.
Dit is pas de eerste "informatieavond". Ze vertellen ook dingen over hoe het in het ziekenhuis aan toe gaat met bevallen enzo. Dat lijkt mij best handig om vantevoren te weten. Ik zie het nut er wel van in. Naar zwangerschapsyoga of andere zweefdingen ga ik ook niet, dat is niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Overigens vind ik ook wel dat je tijdens je zwangerschap (en de eerste periode daarna) nét iets teveel aan info en goedbedoelde voorlichtingsavondjes hebt hoor. Ik haak daar ook altijd een beetje op af. Al die folders, pakketjes, sessies, bwech.
Het is natuurlijk veel stoerder om met je haagse hoofd op de ado tribune te zitten en stoer met je berretta te zwaaien terwijl je in gedachten je rambo mes in de vervelende turk naast je plempt.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wapens, kinderwagens, maxi-cosy's... ik weet wel wat stoerder is iig.
Maak je niet zo druk manquote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef GI het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel stoerder om met je haagse hoofd op de ado tribune te zitten en stoer met je berretta te zwaaien terwijl je in gedachten je rambo mes in de vervelende turk naast je plempt.
Ik ga liever kinderwagen schoppen.
Mja.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:44 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat je tenminste wel mee bent geweest?.
De kans is zeer groot dat ik daar toch niet onderuit kom, ivm medische indicatie. Is niet erg (liever daar dan thuis) maar dan wil ik ook wel een bee-tje weten wat ik kan verwachten.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:47 schreef Jarno het volgende:
Voorlichtingsavondje ziekenhuis zijn we trouwens niet naartoe geweest. Aan de ene kant is het fijn om te weten waar je terecht kunt komen, aan de andere kant kun je door kleine details zoooo enorm op gaan zien tegen een ziekenhuisbevalling, terwijl al die details je misschien niks kunnen schelen op het moment supreme. Ik ben toch meer het type van: we zullen wel zien, komt vast goed.
Hehe.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:49 schreef Jarno het volgende:
Kim, voor ons (mannen) ís het gewoon heel anders. Ik besefte pas goed dat mijn vrouw ging bevallen toen d'r vliezen gebroken waren. Tot dat moment was het gewoon iets dat ooit ging gebeuren. Wees mild voor 'm.
Ik was alweer bijna vergeten dat je niet moet fucken met zwangere vrouwen. Thanks voor de reminder!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:51 schreef k_i_m het volgende:
Mild? Ik ben nog nooit zo mild geweest. Terwijl ik zelf 20 weken half kotsend en wegtrekkend vreten stond te koken voor meneer vraag ik nu 2 uur van zijn tijd. Hij is de hele week vrij. En dat kan dan ineens niet? Moet jij eens kijken wat ik allemaal niet meer kan! TOT DE BEVALLING!
.
Dat wekt toch de bevalling op ?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik was alweer bijna vergeten dat je niet moet fucken met zwangere vrouwen. Thanks voor de reminder!.
NIet zó fucken, GI.quote:
Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:47 schreef k_i_m het volgende:
En daar wil IK niet eens naartoe. Maar het siert je wel.
Ik zal vanavond wel even mededelen dat ie ook niet mee hoeft als ik moet bevallen. Dat ik dan mijn moeder wel bel.
ik zit nu zelfs nóg middle of nowhere-der-derquote:Op woensdag 28 november 2007 09:39 schreef Q. het volgende:
Je moet ook niet in the middle of nowhere gaan wonen, moblo.
Ok, dit vind ik raar.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |