Dan moeten we hem maar even opzoeken hè?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb al de optie "optiefen" gesuggereerd, maar hij wil niet.
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:
Ben ik nou weer de enige die een keihard hoofd heeft in die hele MySQL4 -> 5 upgrade van dit weekend? Niet dat ze niet MySQL zouden kunnen updaten, maar volgens mij zitten er veel meer haken en ogen aan het updaten van je database (checken of al je gebruikte queries nog werken, of je stored procedures nog werken, etc, etc.)
Mini-meet!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moeten we hem maar even opzoeken hè?
Hé geile Kuuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij quoten en verder weinig nieuws toevoegen?
Weet je het zeker, hij oogt wel gevaarlijk met zo'n muts op!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moeten we hem maar even opzoeken hè?
Ik ben hier ook altijd de zeikerd qua planning, maar krijg meestal wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.![]()
![]()
![]()
![]()
'oh dat gaat wel goed, net als de serverruimteverhuizing. Daar zag je ook tegenop, maar dat was in een dag klaar..'
Kutnewbies.
Armaquote:
quote:
..je moet nog zoveel leren en er is zo weinig tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:42 schreef krioro het volgende:
kijk, HeatWave heeft smaak.
nou, goed, kleine nuancering dan, smaak qua rosbief.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
..je moet nog zoveel leren en er is zo weinig tijd.
wederom sla je de plank finaal misquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef krioro het volgende:
[..]
nou, goed, kleine nuancering dan, smaak qua rosbief.
Doe's weggaan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef krioro het volgende:
[..]
nou, goed, kleine nuancering dan, smaak qua rosbief.
Op een knapperig versgebakken stokbroodjequote:
nee. want het is gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
wederom sla je de plank finaal mis
als je het nou gelijk zo lief gevraagd had!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |