Ik zit er iets dichter bovenop. Ik heb er wel vertrouwen in. Testomgevingen zijn deze keer goed doorlopen en het is niet 'upgraden en dan kijken'.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:
Ben ik nou weer de enige die een keihard hoofd heeft in die hele MySQL4 -> 5 upgrade van dit weekend? Niet dat ze niet MySQL zouden kunnen updaten, maar volgens mij zitten er veel meer haken en ogen aan het updaten van je database (checken of al je gebruikte queries nog werken, of je stored procedures nog werken, etc, etc.)
..Optiefen, anuslikkende Groningse manhoer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:51 schreef krioro het volgende:
als je het nou gelijk zo lief gevraagd had!
je hebt de verkeerde gequote.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
..Optiefen, anuslikkende Groningse manhoer.
Het enige wat ik in mijn leven ooit verkeerd heb gedaan is ervoor kiezen om in een land te wonen dat volzit met bosmongolen als jij.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:57 schreef krioro het volgende:
je hebt de verkeerde gequote.
Een serieus leven? Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arma.
Alles tof hier. Ik heb een serieus leven tegenwoordig.
Hoe is het met jou? En hoe zit dat met die Buuf?
en met oldbies die denken stoer te zijn en/of indruk te maken, gebaseerd op postcounts?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:58 schreef GI het volgende:
Wat is dat toch altijd met newbies die dan grappig/leuk proberen te zijn
tsja, dom van je hè.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige wat ik in mijn leven ooit verkeerd heb gedaan is ervoor kiezen om in een land te wonen dat volzit met bosmongolen als jij.
Kun je aub iets minder irritant zijn op de vrijdagmorgen?quote:
Ik denk serieus niet dat hij dat kan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kun je aub iets minder irritant zijn op de vrijdagmorgen?
wow.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:08 schreef GI het volgende:
Ik heb ruim 50.000 posts. Maar jouw minderwaardigheid is niet af te lezen aan je postcount hoor.
ja hoor, en overigens ben ik ook alleen irritant tegen mensen die erom vragen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kun je aub iets minder irritant zijn op de vrijdagmorgen?
Zoiets?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef GI het volgende:
Jah.
En nu is het 10:12. En vind ik het wel mooi geweest voor vandaag. Kan er iemand een bommetje gooien op het kantoor hier ?
Is een clusterbom. Doet het prima.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:16 schreef GI het volgende:
Die ziet er niet uit alsof die het nog doet eigenlijk...
Drukquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Een serieus leven? Hoe voelt dat?
Oeh! Tofquote:Met mij is alles lekker. Helemaal verliefd enzo.
Hoe het zit met de buuf? Wat wil je weten. Het is nu m'n vriendin.
eerste 5, maar goed, als jij dat graag wil, zal ik eens aardig doen en ook op de rest reageren:quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:16 schreef GI het volgende:
[..]
+10, niet reageren op meer dan de eerste vier woorden.
Nope.quote:n00c schreef:
Dat was toch niet toevallig bij Interoute he?
De minderwaardigheid van je postaantal wordt inderdaad in grote mate overschaduwd door de untermenschlichkeit die je alles-overtreffende baggernewbie-gedrag uitstraalt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef krioro het volgende:
[..]
eerste 5, maar goed, als jij dat graag wil, zal ik eens aardig doen en ook op de rest reageren:
ik ben het met je eens dat er aan mijn postcount geen minderwaardigheid is af te lezen.
Hé, een open deur!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Kreator het volgende:
Redbus, ofzo?
Ik wild ehet net posten. Maar ik denk Gurgel best eng is als ie boos wordt dus ik durfde nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Kreator het volgende:
Redbus, ofzo?
Ik weet niet of ze daar ook zonder 'managed hosting' werken, J:/. Maar verder lijkt het me een fijn bedrijf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef Jarno het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Redbus ofzo? Kun je daar, dat je zeg maar, 6of 8 racks vol meuk naar binnen kunt karren zonder gedoe enzo? Weet iemand dit?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De minderwaardigheid van je postaantal wordt inderdaad in grote mate overschaduwd door de untermenschlichkeit die je alles-overtreffende baggernewbie-gedrag uitstraalt.
nee.quote:En donder nou maar weer op naar de zandbak om verder te bouwen aan je verzameling konijnenkeutels.
Da's net ff te ver weg. I.v.m. onze contracten met klanten moeten we er toch wel binnen een half uurtje op de stoep kunnen staan vanuit R'dam/Utrecht/A'damquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef Kreator het volgende:
Virtu misschien? Al is dat wel in fucking Enschede.
Ik was ook net met een reply verzinnen bezigquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:55 schreef Ripley het volgende:
Heb ik eindelijk een fan, gaat er een slotje op
Jongens met onaantrekkelijke vriendinnen
Hij's weer openquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook net met een reply verzinnen bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |