quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:55 schreef Ripley het volgende:
Heb ik eindelijk een fan, gaat er een slotje op
Jongens met onaantrekkelijke vriendinnen
stonden er ook foto's in?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Wel een klacht dat je te veel van mijn tieten zietquote:
was zeker van een lelijk wijfquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel een klacht dat je te veel van mijn tieten ziet
Geen idee, ik ben zojuist even gaan kijken maar er staan geen foto's.quote:
Decepties!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:06 schreef Q. het volgende:
Tieten!
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
Hallo, mijn "TIETEN!" alarm ging zojuist af.. What did I miss?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".
Hij stelde daarna zeker ook voor om het even snel op maandagochtend te doen, omdat het toch wel goed gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.![]()
![]()
![]()
![]()
'oh dat gaat wel goed, net als de serverruimteverhuizing. Daar zag je ook tegenop, maar dat was in een dag klaar..'
Kutnewbies.
Wat een dom wijf dan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij/zij is een beetje boos op mequote:
In a way.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
gaat het nog over kinderen?
Hell no! Jij mag met jouw tietels doen waar jij zin in hebt, dus expose maar een eind raak dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een vent. Dat verwacht je niet met zo'n nick.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij/zij is een beetje boos op me![]()
En toen heb je hem verteld dat de termen 'klasse B' en 'klasse C' wel heel erg pré-1990 is, en je tegenwoordig zeer meelijwekkend wordt aangekeken als je nog in dat soort netwerk-indelingen denkt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.![]()
![]()
![]()
![]()
'oh dat gaat wel goed, net als de serverruimteverhuizing. Daar zag je ook tegenop, maar dat was in een dag klaar..'
Kutnewbies.
Tevens het eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:48 schreef Q. het volgende:
Het is een vent. Dat verwacht je niet met zo'n nick..
Okay, ik hap, waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En toen heb je hem verteld dat de termen 'klasse B' en 'klasse C' wel heel erg pré-1990 is, en je tegenwoordig zeer meelijwekkend wordt aangekeken als je nog in dat soort netwerk-indelingen denkt?
Ik heb van driekwart van de mods van tegenwoordig nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
in idd.. wtf is inekris?
nooit van gehoord
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetingsquote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetings![]()
Uiteraard, en jaarbonussen, lease auto's en (optioneel) crewgangbangs...quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetings![]()
En nog geen deuk in een pakje boter modden he.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eh nee, dat stond eh, "ergens anders".quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
staat dat in de huidige vacatures?
Ik ken er nog een, Floripas, en die vind ik wel wat hebben hoor, die opent leuke, leerzame topics. Of hij ook goed mod weet ik trouwens niet, nooit op gelet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nog geen deuk in een pakje boter modden he.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh nee, dat stond eh, "ergens anders".
Ja, dat doen er maar weinig idd. Helaas.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ken er nog een, Floripas, en die vind ik wel wat hebben hoor, die opent leuke, leerzame topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |