Heb je de reportage van Peter R. de Vries gezien? Daarin komt duidelijk naar voren dat de justitie op Aruba duidelijk op de hand van de Van der Slootjes is. Temeer omdat die vader van Joran daar rechter in opleiding is/was. Het zaakje stinkt en hoe meer media-aandacht, hoe beter. Liever een goed onderbouwde veroordeling of vrijspraak, dan dat er allerlei schimmigheden rond die zaak blijven toch? En mocht Joran vrij gesproken worden, kan hij vast wel aanspraak maken op wat vergoedingen toch?quote:Op zondag 25 november 2007 19:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, en? Ze zijn nu al lang genoeg door Justitie en Dr. Phil lastig gevallen (ik vraag me af wat erger is), als ze nu nog geen overtuigend bewijs hebben kunnen vinden of verzinnen, dan is het wat mij betreft mooi geweest en moet men er maar mee ophouden totdat er een lichaam gevonden wordt. Al dan niet springlevend.
Ik vind het sowieso al raar dat hij nu voor de 2e maal aangehouden wordt voor hetzelfde delict. Voor een tweede keer, waarbij mij bij de eerste keer niet genoeg bewijs had, en nu, valt wel aan te voelen, nog steeds niet. Als het nog even zo door gaat mag Justitie wmb zelfs beginnen met excuses aan te bieden.
Heb je een bron over die aantijgingen?quote:Op maandag 26 november 2007 11:28 schreef Freak187 het volgende:
Maar goed, ik verwacht dat die jongen wel schuldig bevonden wordt. Hij heeft niet alleen meerdere malen meisjes gedrogeerd, maar staat ook bekend om z'n losse handjes bij eerdere "relaties" die hij had.
Lekkere gozer....
en jij te beroerd om dat even te posten dan leif es dee spookquote:
Of dit. Viel te verwachten...quote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/news/133(...)ood_Holloway%27.html
quote:Op zondag 25 november 2007 19:02 schreef Yildiz het volgende:
[..] niet genoeg bewijs had, en nu, valt wel aan te voelen, nog steeds niet. [..]
Economische sancties met deze dollar? Laat maar komen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef PDOA het volgende:
Amerika gaat gewoon dreigen met economische sancties, moet je dan eens zien hoe snel Nederland Joran uitlevert.
Het zal inderdaad misschien wel met een sisser af lopen voor Joran op de korte termijn. Maar dat betekent lang niet dat hij van de Amerikanen af is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe willen ze hem in godsnaam nog gaan veroordelen?
Ik denk dat het 'juridisch gezien' nooit rond gaat komen.
Ik zou jou wel eens willen horen als je wordt beschuldigd van moord en vreselijk onder druk wordt gezet door Amerika, Aruba en Nederland.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zal inderdaad misschien wel met een sisser af lopen voor Joran op de korte termijn. Maar dat betekent lang niet dat hij van de Amerikanen af is.
En laten we eerlijk wezen, als Joran echt onschuldig is, dan had hij nooit zoveel hoeven liegen en draaien.
Peter R. de Vries....... daar noem je me iemand......quote:Op maandag 26 november 2007 11:28 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Heb je de reportage van Peter R. de Vries gezien? Daarin komt duidelijk naar voren dat de justitie op Aruba duidelijk op de hand van de Van der Slootjes is. Temeer omdat die vader van Joran daar rechter in opleiding is/was. Het zaakje stinkt en hoe meer media-aandacht, hoe beter. Liever een goed onderbouwde veroordeling of vrijspraak, dan dat er allerlei schimmigheden rond die zaak blijven toch? En mocht Joran vrij gesproken worden, kan hij vast wel aanspraak maken op wat vergoedingen toch?
Maar goed, ik verwacht dat die jongen wel schuldig bevonden wordt. Hij heeft niet alleen meerdere malen meisjes gedrogeerd, maar staat ook bekend om z'n losse handjes bij eerdere "relaties" die hij had.
Lekkere gozer....
Man man.. wat een dooddoener. Wordt het je te ingewikkeld?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Peter R. de Vries....... daar noem je me iemand......
quote:OM in beroep tegen vrijlating broers Holloway-zaak
Uitgegeven: 1 december 2007 07:18
Laatst gewijzigd: 1 december 2007 07:33
ORANJESTAD - Het Openbaar Ministerie in Aruba gaat in hoger beroep tegen de vrijlating van de Surinaamse broers K. Het OM besloot daar vrijdag toe nadat de rechter te weinig redenen had gezien om hen langer vast te houden.
De broers blijven net als Joran van der Sloot wel verdacht van doodslag op Natalee Holloway.
Volgens hoofdofficier van justitie Hans Mos is het vreemd dat hun voorarrest op basis van nagenoeg hetzelfde dossier als dat voor verdachte Van der Sloot niet werd verlengd.
"Bij hem waren de bezwaren wel ernstig genoeg om zijn hechtenis te verlengen, zegt Mos. "Het lijkt er toch op dat aan hem een andere rol in de zaak wordt toebedeeld.
Over verlenging van de hechtenis van Van der Sloot neemt het Arubaanse OM pas volgende week vrijdag een besluit.
Als ik dat zo zag , was dat meisje mogelijk in een alcohol coma en helemaal niet dood, heeft die oude haar met zijn auto naar de boot gebracht en is ze gewoon in coma in zee gemieterd met een forse steen om haar nek.quote:Op maandag 3 december 2007 18:07 schreef JohnDope het volgende:
Dat was inderdaad wel weer een mooi verhaal van Peter R de Vries.
Die Joran is zo schuldig als wat (het zal me overigens niks verbazen als die vader (in de midlife-crise) veel meer bij de zaak is betrokken dan bekend is) en dat weten de Amerikanen ook en die zullen niet eerder rusten voordat ze Joran te grazen hebben genomen.
Overigens vond ik het ook prachtig hoe Peter die hoge blanke linkse intellectuelen van justitie-aruba keihard door het slijk haalde (want zonder Peter was deze beerput nooit opengebroken)![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 18:33 schreef henkway het volgende:
Kennelijk heeft die vader zich laten adviseren in het laten verdwijnen van slachtoffer en bewijsmateriaal, maar hij was niet voor niets rechter, hij kent het klappen van de bijl zweep
Volgens Amerikaanse medescholieren was Natalee tijdens haar verblijf flink aan de drugs, was kachellam van de alcohol (ze was die dag al om 10 uur 's ochtends al aan de drank en ging de hele dag door) en nogal makkelijk met het aangaan van contacten.... Natuurlijk heeft ze een eventuele dood niet aan haarzelf te wijten, maar erg slim was het ze ook niet echt. Ookal heeft Joran het gedaan, dan bewijst dat alleen maar hoe dom ze was om met drie jongens -jong, alleen, vrouw en strontlazarus- mee te gaan.quote:Op zondag 25 november 2007 21:00 quote JohnDope het volgende:
"Het zal je maar gebeuren als ouder. Je dochter verdwijnt op mysterieuze wijze, de drie verdachten liegen aantoonbaar en worden daarom zelfs opnieuw gearresteerd. Dan duikt er ene Renee Gielen op, die zonder enige feitelijke onderbouwing een jong meisje dat zich niet meer kan verdedigen, genadeloos neerzet als een drugsverslaafde lellebel die haar dood aan zichzelf heeft te wijten."
Ze had gewoon pech dat ze met haar kleine lijfje die hoeveelheden alcohol en drugs niet aankon en mogelijk heeft Joran haar nog wat versuffends erbij gegevenquote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens Amerikaanse medescholieren was Natalee tijdens haar verblijf flink aan de drugs, was kachellam van de alcohol (ze was die dag al om 10 uur 's ochtends al aan de drank en ging de hele dag door) en nogal makkelijk met het aangaan van contacten.... Natuurlijk heeft ze een eventuele dood niet aan haarzelf te wijten, maar erg slim was het ze ook niet echt. Ookal heeft Joran het gedaan, dan bewijst dat alleen maar hoe dom ze was om met drie jongens -jong, alleen, vrouw en strontlazarus- mee te gaan.
Mogelijk. Maar totdat ze gevonden is staan er nogal wat mogelijkheden open:quote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef henkway het volgende:
[..]
Ze had gewoon pech dat ze met haar kleine lijfje die hoeveelheden alcohol en drugs niet aankon en mogelijk heeft Joran haar nog wat versuffends erbij gegeven
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:45 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Man man.. wat een dooddoener. Wordt het je te ingewikkeld?
Tenzij ze zichzelf om zeep heeft geholpen met al die drank en drugs.quote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef sizzler het volgende:
Volgens Amerikaanse medescholieren was Natalee tijdens haar verblijf flink aan de drugs, was kachellam van de alcohol (ze was die dag al om 10 uur 's ochtends al aan de drank en ging de hele dag door) en nogal makkelijk met het aangaan van contacten.... Natuurlijk heeft ze een eventuele dood niet aan haarzelf te wijten
Nou gezien het feit dat geen van de vrienden wilden bevestigen dat ze joran van het strand naar huis hebben gereden bewijst wel dat hij helemaal niet aan het strand is geweest.quote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar totdat ze gevonden is staan er nogal wat mogelijkheden open:
1. Ze leeft nog gewoon.
2. Ze is dood.
2.a. Ze is door een ongeluk om het leven gekomen.
2.b. Ze is omgebracht.
2.b.i. Ze is door iemand anders omgebracht
2.b.ii Ze is door Joran omgebracht.
En dan nog is het de vraag of het opzettelijk was.
Ik sluit overigens niet uit dat die intellectuele vader van joran ook fap met Holloway heeft gedaan voordat ze haar dumpten.quote:Op maandag 3 december 2007 18:33 schreef henkway het volgende:
[..]
Als ik dat zo zag , was dat meisje mogelijk in een alcohol coma en helemaal niet dood, heeft die oude haar met zijn auto naar de boot gebracht en is ze gewoon in coma in zee gemieterd met een forse steen om haar nek.
Maar waarom die schoenen van hem verdwenen waren?
Kennelijk heeft die vader zich laten adviseren in het laten verdwijnen van slachtoffer en bewijsmateriaal, maar hij was niet voor niets rechter, hij kent het klappen van de bijl
Ze moeten volledig in paniek geraakt zijn, toen ze geen sjoege meer gaf
Op zich weinig mis mee natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2007 21:12 schreef JohnDope het volgende:
Ik sluit overigens niet uit dat die intellectuele vader van joran ook fap met Holloway heeft gedaan
Jij woonde toch in Thailand?quote:
Dader van wat? Vermissing van Natalee? Hij houdt haar ergens gevangen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:36 schreef MeneerMuis het volgende:
In dit geval vind ik een veroordeling wel okay![]()
Dat moet je maar zien als een straf tegen het liegen. Maar dat hij de dader is, dat is toch wel 99% zeker
ook zonder lijk kun je veroordeeld worden, hoor, dus wie weet zijn er wel aanwijzingen gevonden alsnog die wijzen op een misdaad en moord dus, en als Joran's verhaal dan niet klopt, zijn alibi niet sluit, zijn verhaal grote tegenstrijdigheden vertoont en/of hij bekent is het klaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Dader van wat? Vermissing van Natalee? Hij houdt haar ergens gevangen?
dat weet je dus niet, hij is niet voor niets weer opgepakt, daar toestemming voor krijgen, lukt je ook niet zomaar, dan is er dus blijkbaar iets nieuws en cruciaals opgedoken, genoeg om hem nog eens aan de tand te voelen.... dan is het aan Joran om te blijven zwijgen als Natalee's onbekende graf, opdat ze het laatste eindje niet kunnen knopen middels zijn doorslaan en bekentenis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:26 schreef TornadoDK het volgende:
Je kunt wel zonder lijk veroordeeld worden, maar dat gebeurd echt niet zomaar. Dan moet er al keihard bewijs zijn zoals bloedsporen ofzo. En naast wat tegenstrijdige verklaringen zijn er verder geen bewijzen dus dat is echt bij lange na niet genoeg om hem te veroordelen.
Volgens mij was hij opgepakt omdat hij met die broers had gebeld en iets had gezegd. Maar zo ernstig was het dus niet aangezien die broers al weer vrij zijn en ik hoorden dat Joran binnekort ook weer vrij komt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:41 schreef milagro het volgende:
[..]
dat weet je dus niet, hij is niet voor niets weer opgepakt, daar toestemming voor krijgen, lukt je ook niet zomaar, dan is er dus blijkbaar iets nieuws en cruciaals opgedoken, genoeg om hem nog eens aan de tand te voelen.... dan is het aan Joran om te blijven zwijgen als Natalee's onbekende graf, opdat ze het laatste eindje niet kunnen knopen middels zijn doorslaan en bekentenis.
Uitzonderingen die de regel bevestigen. Net zoals iemand anders al zei en wat jezelf ook noemt; Er moet echt keihard bewijs zijn of een bekentenis. Ook al is hij schuldig, het beste wat Joran kan doen om uit de gevangenis te blijven is te blijven zwijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ook zonder lijk kun je veroordeeld worden, hoor, dus wie weet zijn er wel aanwijzingen gevonden alsnog die wijzen op een misdaad en moord dus, en als Joran's verhaal dan niet klopt, zijn alibi niet sluit, zijn verhaal grote tegenstrijdigheden vertoont en/of hij bekent is het klaar.
hier in Nederland is jaren terug een man veroordeeld voor moord op zijn vriendin, ik meen dat hij pas onlangs heeft verteld waar het lichaam te vinden is... sommige moordenaars scheppen daar ook weer een ziek genoegen in, dat voor zich te houden al die tijd.
ik denk dat Joran haar wellicht per ongeluk de dood in gejaagd heeft, papa heeft gebeld en dat die een en ander geregeld heeft voor zoonlief, die al zo vaak /eerder in de problemen gekomen is
gebaseerd op wat, ja, niet op keiharde feiten dus, ik ben geen op de zaak zittende tenslotte, het zijn vermoedens, voordat the usual suspects (hihi ze zei suspects) weer beginnen te mekkeren
Hun zijn verdacht geworden doordat ze nog voordat voor andere bekend was dat ze niet meer tevoorschijn zou komen hun met zijn drieen verklaard hadden dat ze haar savonds bij het hotel zou hebben afgezet.Op de camerabeelden is daar niets van terug te vinden en toen hadden ze los van elkaar 10 dagen na haar verdwijning verklaard dat ze ook daarover gelogen hadden .quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij was hij opgepakt omdat hij met die broers had gebeld en iets had gezegd. Maar zo ernstig was het dus niet aangezien die broers al weer vrij zijn en ik hoorden dat Joran binnekort ook weer vrij komt.
die broers kunnen means to an end geweest zijn, hè, en die laat je dan weer vrij, zodra je Joran vast hebt zitten..quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij was hij opgepakt omdat hij met die broers had gebeld en iets had gezegd. Maar zo ernstig was het dus niet aangezien die broers al weer vrij zijn en ik hoorden dat Joran binnekort ook weer vrij komt.
Als je met een open vizier kijkt naar deze zaak (en er dus niet meteen vanuit gaat deze 3 schuldig zijn aan de verdwijning/dood van Natalee), zijn deze leugens allemaal best redelijk te verklaren. Ik heb een hekel aan liegen en keur het absoluut niet goed, maar op zich zijn de leugens nog best 'begrijpelijk'.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
Waarom zou je vlak na iemands vermissing al met elkaar een verhaal afspreken en instuderen als voor de rest van media nog niet eens bekend is dat het meisje niet in een bezopen bui verdwaald is .
De laatste zin van je verhaal is juist de redenen waarom hij verdachte isquote:Op donderdag 6 december 2007 13:18 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Als je met een open vizier kijkt naar deze zaak (en er dus niet meteen vanuit gaat deze 3 schuldig zijn aan de verdwijning/dood van Natalee), zijn deze leugens allemaal best redelijk te verklaren. Ik heb een hekel aan liegen en keur het absoluut niet goed, maar op zich zijn de leugens nog best 'begrijpelijk'.
Volgens mij vergeten heel veel mensen dat het hier niet om doorgewinterde criminelen gaat maar om 3 jongens van toen 17,18 en 21 jaar oud. De Holiday Inn-leugen was volgens mij een leugentje om bestwil om gezeik te voorkomen. Hey, ze duikt binnen een paar dagen toch weer op, waarom zouden we het onszelf moeilijk maken??
Ik denk dat Joran die nacht inderdaad is opgehaald door Satish. Deepak en joran hebben afgesproken om Satish uit deze ellende te houden, want dat is wat oudere broers doen. En hey, als je toch onschuldig bent, is dat toch geen probleem? Voor Joran maakt het niet uit welke broer hem heeft opgehaald zolang de broers hetzelfde verhaal vertellen; het gaat erom dat hij IS opgehaald. Dat ging prima, totdat Deepak ging vertellen dat hij hem niet heeft opgehaald. Komt nog bij dat Joran na thuiskomst heeft gemsn-ed met deepak over dat hij thuis is. Waarom zou je dat zeggen tegen iemand die je net thuis heeft afgezet? Toen Deepak begon te ontkennen, kreeg Joran door dat Deepak hem probeerde te naaien en heeft de waarheid vertelt; Satish heeft mij van het strand opgehaald en mij thuis afgezet. Deepak was online, dus ik heb even tegen hem gezegd dat ik thuis was, zodat hij Satish elk moment weer thuis kon verwachten.
Op dat moment hebben Deepak en Satish heel erg goed door dat het er voor hen niet goed uitziet als ze meegaan in Jorans verhaal; niet alleen blijkt dan dat ze wederom hebben gelogen, maar ook heeft Satish dan bekend dat hij als laatste van de 3 jongens op straat was, terwijl hij wist dat Natalee alleen op het strand was. Dus wat doe je dan? Je houdt je aan het verhaal. Je broer doet hetzelfde, dus het is 2 tegen 1. Onderhand heb je door dat Natalee weg was en nog steeds is, dat het een mediacircus is en dat de familie bloed wil zien. Als je onschuldig bent, waarom zou je jezelf meer verdacht maken???
Geinig een fan van een moordenaarquote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Goed dat die broers vrij zijn, nu Joran nog..
Inderdaad. Overigens ook wel hilarisch hoe Nova ten kosten van alles het blijft opnemen voor Joran en zijn linkse vader.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:36 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
De laatste zin van je verhaal is juist de redenen waarom hij verdachte is
Waarom lieg je over je schoenmaat
Waarom ga je na aankomst in nederland je PC direct laten opschonen
Er mag niets meer op blijven staan van de geschiedenis en ook geen schijf mag daarvan worden gemaakt
Waarom zeg je in een onbewaakt moment door vermoeidheid tegen rechercher dat je niet weet waar ze begraven ligt terwijl daar op dat moment niet naar gevraagd werd en ook niet in zijn verhoor tensprake kwam
Waarom worden deze feiten in een uitzending op tv vermeld zonder tegenwoord of bezwaar van de tegenparty
Als deze dingen niet waar zijn dient dat onmiddelijk te worden gerectificeerd en niemand heeft dat geeist
Geen lichaam gevonden, dus moord is wat voorbarig.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geinig een fan van een moordenaar
[..]
Ja vrouwen in korterokjes en andere sexykleding mag je ook aanranden en verkrachtenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen lichaam gevonden, dus moord is wat voorbarig.
Afegzien daarvan was het ook een bezopen, drugged out sletje.
Misschien is ze aangereden en heeft de dader haar lijk ergens goed verstopt... Wat dodgy beschuldigingen en leugentjes zijn no way genoeg als er geen lijk is.
Wow, anders trek je even achterlijke conclusies. Nou ja, die zijn we van jou wel gewend.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja vrouwen in korterokjes en andere sexykleding mag je ook aanranden en verkrachten![]()
Wat een figuur
Er is geen man die een vrouw `s nachts alleen op stuk strand achter laat.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, anders trek je even achterlijke conclusies. Nou ja, die zijn we van jou wel gewend.
Ik doelde er eerder op dat ze ook met 100 andere mannen daarna mee kan zijn gegaan, niet dat ze het verdiende ofzo.
Er waren geen 100 andere mannen want dan zal er heus wel 1 getuigen om Joran vrij te krijgenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, anders trek je even achterlijke conclusies. Nou ja, die zijn we van jou wel gewend.
Ik doelde er eerder op dat ze ook met 100 andere mannen daarna mee kan zijn gegaan, niet dat ze het verdiende ofzo.
Ach kom die niet zo naief. Dat meisje leeft niet meer, klaar. Net zoals Elvis, JFK en Kurt Cobain.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen lichaam gevonden, dus moord is wat voorbarig.
JAhaaaa een links complot. Ik dacht het al! Mag ik, mag ik, mag ik?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En toen het huis onderzocht zou gaan worden en de rechercheur aanbelde bij het huis, toen deed een hele hoge linkse blanke man van justititie-aruba open, dat was op zijn zachtst gezegd ook nogal vreemd.
Nee maar een betere smoes was er niet zo snelquote:Op donderdag 6 december 2007 13:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er is geen man die een vrouw `s nachts alleen op stuk strand achter laat.
als de familie alles gerectificeerd wil hebben betreffende alles wat er is gezegd of geschreven dan zijn ze wel een jaartje zoet. Bovendien heeft Peter r. de Vries zich deze keer maar beperkt onderzoek gedaan. Verder is het onderzoek lopende, dus ik vermoed dat hij ook niet alle stukken in te zien kreeg. Op Aruba werd en wordt een politiek spel gespeeld.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:36 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
De laatste zin van je verhaal is juist de redenen waarom hij verdachte is
Waarom lieg je over je schoenmaat
Waarom ga je na aankomst in nederland je PC direct laten opschonen
Er mag niets meer op blijven staan van de geschiedenis en ook geen schijf mag daarvan worden gemaakt
Waarom zeg je in een onbewaakt moment door vermoeidheid tegen rechercher dat je niet weet waar ze begraven ligt terwijl daar op dat moment niet naar gevraagd werd en ook niet in zijn verhoor tensprake kwam
Waarom worden deze feiten in een uitzending op tv vermeld zonder tegenwoord of bezwaar van de tegenparty
Als deze dingen niet waar zijn dient dat onmiddelijk te worden gerectificeerd en niemand heeft dat geeist
ghehe, en dan blijkt ie opeens onschuldig te zijn. Oeps. Weer ff een leven naar de kk geholpen.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die van der Sloot zal vast wel vroeg of laat weer op vrije voeten komen, maar echt vrij zal hij nooit zijn, want de Amerikanen blijven die jongen tot aan de poorten van de hel observeren (NSA/CIA, alles halen ze uit de kast), omdat het een principe kwestie is geworden. Op een dag komt er bewijs.
Ja, er zijn zat onschuldige mensen die worden gestraft, zelfs mensen die ter dood zijn veroordeeld.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:10 schreef waht het volgende:
Blijven criminelen soms onbestraft? Ja. Worden onschuldige mensen gestraft? Nee.
En deze kanoër.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:03 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ach kom die niet zo naief. Dat meisje leeft niet meer, klaar. Net zoals Elvis, JFK en Kurt Cobain.
Dat is allemaal leuk en aardig en past geheel in de Nova propaganda. Maar Holloway is gewoon dood en er zijn verdachten om minder leugens veroordeeld.quote:
Als ik jou was, dan zou ik nog maar even Peter R de Vries kijken als je dat echt gelooft. De Vries behandelde feiten die je niet bij Nova e.d. hoort, maar wel cruciaal zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:57 schreef Yildiz het volgende:
De enige reden dat ie nog niet veroordeeld is, is omdat ie zichzelf kan verdedigen. Verder is er geen spatje bewijs, dus ik ben er niet van overtuigd dat er een lijk is.
quote:[quote]Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef fokje het volgende:
[..]
als de familie alles gerectificeerd wil hebben betreffende alles wat er is gezegd of geschreven dan zijn ze wel een jaartje zoet. Bovendien heeft Peter r. de Vries zich deze keer maar beperkt onderzoek gedaan. Verder is het onderzoek lopende, dus ik vermoed dat hij ook niet alle stukken in te zien kreeg. Op Aruba werd en wordt een politiek spel gespeeld.
Me dunkt dat deze zaak enorm begon te stinken toen de moeder van dat meisje uit het niets begon te roepen dat "zij" het gedaan hebben, of dat Joran het gedaan heeft, dat ze daar bewijs van had, dat haar dochter gekidnapt was etc. En
dan ook nog de bandopnames manipuleren. Wie heeft het meeste in deze zaak gelogen vraag ik me af. En; Natalee is NIET op het eiland. Omgebracht in de VS?
pa van der sloot is geen hoge man van justitie. hij was rechter in opleiding en dat is hij nu niet meer. hij werkt nu op een advocatenkantoor. dat hij uit de rechtersopleiding is gezet, is niet vanwege de vermissing van holloway, maar omdat hij niet goed genoeg presteerde in de opleiding.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat Joran nog niet veroordeeld is, is omdat zijn pappie een hoge man van justitie is. Anders had hij allang naast Bubba. in een hele barre gevangenis (daar wil je als blanke echt niet zitten) gezeten.
Terecht dan ook wsl.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:34 schreef alors het volgende:
En zoals verwacht is hij weer op vrije voeten.
Hij moet daar nog wel blijven tot het eind van de maand, dan gaan ze beslissen of hij terug naar Nederland mag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terecht dan ook wsl.
Als ze echt wat tegen hem hadden zat ie nog steeds vast.
Hopelijk kan ie nu in alle rust z'n studie afmaken..
De Vries is gelukkig hardstikke objectief en heeft gelukkig geen TV-programma wat een zekere graad van entertainment moet bieden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik nog maar even Peter R de Vries kijken als je dat echt gelooft. De Vries behandelde feiten die je niet bij Nova e.d. hoort, maar wel cruciaal zijn.
Normaal wordt een verdachte tegengewerkt door Justitie, maar Joran werd vet geknuffeld door justitie en alle geheime informatie die verdachten niet mogen weten, lekten allemaal via Jorans vader uit naar Joran.
En als ze Joran niet te laat hadden opgepakt, dan had hij en zijn vader nooit zo'n sluitend verhaal kunnen bedenken, want eerlijk is wel, dat verhaal zit ondanks die grote leugens heel professioneel in elkaar.
Dat je überhaupt serieus nadenkt over zo'n stukje non-journalistiekquote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Party_P het volgende:
Ach die Natalee, de hoer
[..]
Ok, het komt van Geenstijl af, maar...het verbaasd me niks als het echt zo is. Want het is tenslotte een Amerikaanse slet dame. En als die eenmaal op vakantie gaan waar ze mogen zuipen, gaan ze ook helemaal los.
Een boek schrijven is inderdaad bewijs dat ie het wel gedaan heeft ja. Daarbij zouden ze alle creeps wel op moeten sluiten hè? Want die hebben allemaal vast wel iets gedaan, als je ziet hoe die creeps uit hun ogen kijken... dan zie je gewoon dat ze iemand vermoord hebben, of iemand gaan vermoorden. Maar dat is toch hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:07 schreef Freak187 het volgende:
Hij is dan wel vrijgelaten, maar Joran is (gelukkig) nog wel hoofdverdachte nummer 1. Ik vind die gast een creep en met die rare verklaringen van hem in mediaoptredens en z'n boek komt hij absoluut niet geloofwaardig over...
Nou, ik denk dat er nog wel wat bewijs komt bovendrijven tzt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terecht dan ook wsl.
Als ze echt wat tegen hem hadden zat ie nog steeds vast.
Hopelijk kan ie nu in alle rust z'n studie afmaken..
Owja?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef henkway het volgende:
Nou, ik denk dat er nog wel wat bewijs komt bovendrijven tzt.
ALS ze al verdonken is of gedumpt in de zee, dan blijft daar denk ik niet veel van over.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er nog wel wat bewijs komt bovendrijven tzt.
Nee, maar in dat boek staan ook weer van die ongeloofwaardige dingen. Laat ik zeggen dat hij de schijn heel erg tegen heeft.... Joran die dan weer zegt dat hij haar heeft terugbracht naar het hotel, als dat onderuit gehaald wordt, heeft hij haar ineens op het strand achter gelaten,... jaja het zit allemaal heel goed in elkaar dat verhaal van em. Tel daarbij op zijn verleden van iemand die meisjes aan de lopende band verslind en bekend staat om zijn losse handjes..quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een boek schrijven is inderdaad bewijs dat ie het wel gedaan heeft ja. Daarbij zouden ze alle creeps wel op moeten sluiten hè? Want die hebben allemaal vast wel iets gedaan, als je ziet hoe die creeps uit hun ogen kijken... dan zie je gewoon dat ze iemand vermoord hebben, of iemand gaan vermoorden. Maar dat is toch hetzelfde.
Half Nederland heeft de schijn tegen hem in deze moord. Ik wordt er een beetje misselijk van, dat mensen denken:quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:55 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Nee, maar in dat boek staan ook weer van die ongeloofwaardige dingen. Laat ik zeggen dat hij de schijn heel erg tegen heeft.... Joran die dan weer zegt dat hij haar heeft terugbracht naar het hotel, als dat onderuit gehaald wordt, heeft hij haar ineens op het strand achter gelaten,... jaja het zit allemaal heel goed in elkaar dat verhaal van em. Tel daarbij op zijn verleden van iemand die meisjes aan de lopende band verslind en bekend staat om zijn losse handjes..
'te zien aan de blik in de ogen dat ie het gedaan heeft'
'nou, iedereen weet dat ie het gedaan heeft'
'justitie zit niet voor niets achter hem aan, hij zal wel íets gedaan hebben'
'waar rook is is vuur...echt waar!'
Ik vind het wel spannend!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Het Missing White Woman Syndrome. Alleen omdat Natalee zo'n dom blondje is, verdient ze alle aandacht.
Hopen dat dit mediacircus voor eens en voor altijd stopt, who cares about it?
So what? Dat geeft iemand het recht om haar maar te vermoorden??(mits er geen sprake is van een ongeluk)quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:17 schreef Party_P het volgende:
[..]
Terwijl dochter nietlief eigenlijk een rasechte breezerslet was die wel van drugs en alcohol hield. En die vanaf haar 14de al geen maagd meer was
De plicht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
So what? Dat geeft iemand het recht om haar maar te vermoorden??(mits er geen sprake is van een ongeluk)
Dat karakter zal hem oin de toekomst nog wel parten spelen, het drogeren van meisjes is een slecht trekjequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef erkel het volgende:
[..]
ALS ze al verdonken is of gedumpt in de zee, dan blijft daar denk ik niet veel van over.
Ik hoop ook voor Joran dat ie weer zijn leven kan oppakken in Arnhem en niet zijn hele leven zal achtervolgd worden door deze zaak.
Volkert de G?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef TeChNo2 het volgende:
En waarom worden in dit soort zaken altijd alleen maar initialen gebruikt alleen bij J.vd S. niet, dat vraag ik me dan weer af eigenlijk ?
Sowieso is dat echt het domste argument wat je ooit kunt gebruiken - ongeacht waar je het op dat moment over hebt, en of je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Half Nederland heeft de schijn tegen hem in deze moord. Ik wordt er een beetje misselijk van, dat mensen denken:'te zien aan de blik in de ogen dat ie het gedaan heeft'
'nou, iedereen weet dat ie het gedaan heeft'
'justitie zit niet voor niets achter hem aan, hij zal wel íets gedaan hebben'
'waar rook is is vuur...echt waar!'
Walgelijk, achterlijk en arrogant.
Mensen denken met een reportage van een werkgever als SBS6 of Oprah dat ze het ineens beter weten dan tientallen rechercheurs die er dag en nacht op zitten.
Maargoed, zoiets had de meerderheid in de tijd van de heksenjacht, het hoort er blijkbaar bij. Maar het blijft lachwekkend.
Je zit nu het forum te typen, niet in je gmail-scherm.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:Toppie Joran
zie je misschien snel eindelijk weer eens, samen biertje drinken op het plein
Ik heb me onvoldoende verdiept in deze zaak; maar dergelijke non-argumenten spelen ook wel een rol in Maddie McCann topics (in NWS) en Deventer moordzaak topics (in BNW). Vraag is of het een omgekeerd bewijs is. Ik denk van niet. Je moet zo'n zaak toch op de feiten blijven bekijken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso is dat echt het domste argument wat je ooit kunt gebruiken - ongeacht waar je het op dat moment over hebt, en of je gelijk hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je zit nu het forum te typen, niet in je gmail-scherm. [afbeelding]
Ik zou maar nooit alleen op vakantie gaan als ik hem was.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]I know, maar aangezien Joran zelf ook af en toe mee leest
Had hem al eerder gemailt, maarja zal moeten wachten op antwoord tot ie weer terug is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |