En dan waarschijnlijk nog die geblockte begrafenis.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom hij juist dat nummer draaide..... De douchescene is idd het meest waarschijnlijk.....
Ik geloof er nix vanquote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Wie gelooft echt dat Naad in het ziekenhuis is geweest? Your votes please.![]()
daarom is hij dus parraquote:Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is dus afgezeken door Jensen over de douchscene.....
That explains a lot.....
-1quote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Wie gelooft echt dat Naad in het ziekenhuis is geweest? Your votes please.![]()
ik stem NEE, niet weg geweestquote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke all overquote:Op woensdag 21 november 2007 18:21 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een slijmjurk jo die Lieke opeens.
Ik heb is even de COS terug zitten lezen maar ze prbeert zich bij iedereen in te likken zeg
Kijk! Dat lees ik graag. Vertelt Huub ook wat Brian's reactie bij Jensen was?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is dus afgezeken door Jensen over de douchscene.....
That explains a lot.....
Komen de kapsters morgen?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
* streams gauw aan
Dat wordt nog wat vanavond.... Brian geconfronteerd met zijn agressiviteit en Amanda moet morgen kaal.
Vanavond PARA TIME![]()
Dat vertelt het verhaal nog niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat lees ik graag. Vertelt Huub ook wat Brian's reactie bij Jensen was?
Yep.... Hij deed het om Amanda te beschermen..... Daarop ging Huub Jaap kelen onder het roepen van, "ik bescherm je Jaap, ik bescherm je alleen maar.... "quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
leugen...! Tegenover Amanda wist zet het allemaal nog precies.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Het was echt niet normaal" over de beelden....
Mijn eerste reactie ook......
Brian had dus een bloedneus toen hij uit de douche kwam....
Naad kon het zich niet herinneren, ze was dronken.....
'Ik nam Amanda tegen zichzelf in bescherming'quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieke probeerde gewoon Amandel gerust te stellen.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:21 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een slijmjurk jo die Lieke opeens.
Ik heb is even de COS terug zitten lezen maar ze prbeert zich bij iedereen in te likken zeg
LOLquote:Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef Nostalgist het volgende:
Yep.... Hij deed het om Amanda te beschermen..... Daarop ging Huub Jaap kelen onder het roepen van, "ik bescherm je Jaap, ik bescherm je alleen maar.... "![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
* streams gauw aan
Dat wordt nog wat vanavond.... Brian geconfronteerd met zijn agressiviteit en Amanda moet morgen kaal.
Vanavond PARA TIME![]()
En er is flink gedronken door de heren!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
"Haarpreek" en het doucheincident in de kooi.... De sfeer wordt op zijn minst gespannen
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
"Haarpreek" en het doucheincident in de kooi.... De sfeer wordt op zijn minst gespannen
vuil kutwijf is het! Zij was absoluut niet dronken! Amper aangeschoten, ze deed alsof!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
leugen...! Tegenover Amanda wist zet het allemaal nog precies.
Meschien moet ik dan maar gastspeler worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke probeerde gewoon Amandel gerust te stellen.
Ik vindt jou altijd maar sneaky met je foto's en berichten, zeg dan gewoon dat je een hekel aan Lieke hebt.
Yes! Verheug me!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Heeft ze nu ook nauwelijks make-up op?quote:
Nu nog een fruitmand, voor de herstellende ziekequote:Op woensdag 21 november 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Bloemen voor Naad, vet lief.
Van haar trotse moeder.![]()
Die terugkomt uit het "ziekenhius" en soep met een broodje eet.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nu nog een fruitmand, voor de herstellende zieke![]()
+1.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...![]()
Thanks !quote:Op woensdag 21 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Yes! Verheug me!
Trouwens complimenten Nostalgist, mooi!![]()
Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef riri het volgende:
extensions moeten eruit....ze krijgt haarstukken
die gaan er dus ook uit...ze moeten ze eruit...ze krijgt haarstukken die ze 'snachts uit moet doen...dat vindt ze heel erg maar het moet van achter blijkbaarquote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Kinga het volgende:
Ik geniet echt van de manier hoe Amanda borstelt![]()
Binnen een week liggen die overgebleven extensions er ook uit![]()
![]()
Geen idee, maar ik hoop dat ze er makkelijk uit te trekken zijn bij ruzie'squote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.
Ik ga me te pletter cappen morgen of mogen we het niet zien........dat zal toch niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
volgens mij krijgt ze toch clips.... Morgen komt wel de kapper voor Amanda.... de extentions moeten er wél uit.....
Van dat nephaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks !
Amanda mag dus haar haar behouden..... Ze heeft haar zin gekregen....![]()
En niet te vergeten wat ze Lieke allemaal aangedaan hebben van mijn konden ze de schijt krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...![]()
Zal wel een soort pruik zijn, want ze moet die haarstukken 's-nachts af doenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Niet helemaal waar. Als Amanda haar zin zou hebben gekregen, zou ze extensions krijgen. Ze krijgt nu een kort koppie dat ze kan 'opstylen' met haarstukken.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
Tsja, geen idee , zal wel een nouveauté zijn en speciaal voor Amanda op de markt gebracht.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van dat nepjaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.
Groot gelijk heb je !quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.
Wie in DGK komt krijgt een slechte naam, niet zo best als je een bedrijf hebt.
Die vallen er meteen uit,dus dat kon gewoon echt niet.Als ik Huub en Jaap was zou ik gewoon die twee domme wijven gaan aanpakken.Ze zitten daar toch voor het spel en wat doen ze,helemaal niks.Bij Lieke mocht alles.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als Amanda haar zin zou hebben gekregen, zou ze extensions krijgen. Ze krijgt nu een kort koppie dat ze kan 'opstylen' met haarstukken.
Ze is in staat om die haarstukken er gewoon in te houden s nachtsquote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef riri het volgende:
[..]
die gaan er dus ook uit...ze moeten ze eruit...ze krijgt haarstukken die ze 'snachts uit moet doen...dat vindt ze heel erg maar het moet van achter blijkbaar
Ze houdt geen eens haar over om het aan vast te klemmen, want ze hield maar 1,5 cm bovenop over en achter tussen de 2 en 8 cm.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:49 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd, denk ik dat die haarstukken ook niet gaan werken. haar eigen haar is toch veel te zwak om daar een klem in te doen?
Was misschien gewoon een smoesje van de redactie zodat die kapsters die extensions eruit kunnen halen iig..
Dat is me al zo vaak opgevallen van Nadia, die gemene sneren naar Amanda, ook vaak tegen Brian iets quasi-grappigs over Aamnda zeggen, en Amanda maar denken dat het haar vriendin is, wat een vals krengquote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Zora01 het volgende:
Hahha.. Nada zegt dat ze snachts maar een badmuts op moet doen.
Geloof dat ik Amanda gister tegen de kapper dames niets anders heb horen roepen dan "dát wil ik niet!" als haarstukjes tersprake kwamen..?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
ja fijn dan kan ik alles bekijken als ik uit mijn werk kom morgenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga me te pletter cappen morgen of mogen we het niet zien........dat zal toch niet?![]()
Yep. Het is een wonder dat ze vandaag dan uiteindelijk toch voor deze enige -lang haar- optie overstag is gegaan. En ik verheug me nu al op haarstukken die spontaan loskomenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Geloof dat ik Amanda gister tegen de kapper dames niets anders heb horen roepen dan "dát wil ik niet!" als haarstukjes tersprake kwamen..?
Waarom laten ze die extensions eigenlijk niet gewoon zitten?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Geloof dat ik Amanda gister tegen de kapper dames niets anders heb horen roepen dan "dát wil ik niet!" als haarstukjes tersprake kwamen..?
vrijdag a squote:Op woensdag 21 november 2007 18:52 schreef markisboer het volgende:
wanneer is jensen ?
Ik hoor de ambulance alquote:Op woensdag 21 november 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Nu heeft Amanda weer pukkels waarvan ze denkt dat het geen pukkels zijn maar ze wil er niet over praten.
Ik voel een ziekenhuisbezoekje aankomen.
Dit heb ik kunnen vinden in de gauwigheid:quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal wel een soort pruik zijn, want ze moet die haarstukken 's-nachts af doen
Nee hoor, die haarstukken blijven mooi zittenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Starlie het volgende:
Ooooo leukkk dat wordt cappen.... Amanda moet haar haar stukken uitdoen s'nachts! Kunnen we leuk haar rattenkoppie bekijken!!![]()
Ze heeft het "vroeger" ook al eens gehad, ik denk dat ze doelt op huidkanker, maar ze durft er niet over te beginnen tegen Brian, bang dat ze een zeurpiet is.quote:
Ze wil deze extensions eruit en nieuwe erin. maar haar haar is A) te kort en B) te krullerig om dat nu goed te kunnen doen. En aan slecht werk wil Great Lengths haar naam niet verbinden.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
Waarom laten ze die extensions eigenlijk niet gewoon zitten?
Als ze dat noi wil.
Gaat het rotten, of stinken? Haar probleem.
Don't shoot the messenger, Brian. Jij hebt jezelf als een walgelijk agressief kutventje neergezet en niemand anders.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
B: De hele sfeer was verpest na het filmpje was verpest. Ik voelde me heel slecht zoals ik werd neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |