abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 18:41:34 #51
130755 Kinga
versier hier
pi_54765418
Ik geniet echt van de manier hoe Amanda borstelt

Binnen een week liggen die overgebleven extensions er ook uit
  woensdag 21 november 2007 @ 18:42:12 #52
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54765431
Wat een egoïstisch snollenwijf is die Nadia toch ook zeg...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:42:42 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_54765443
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Nu nog een fruitmand, voor de herstellende zieke
Die terugkomt uit het "ziekenhius" en soep met een broodje eet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765455
lieke voelt zich gewoon veel beter...ze voelt zich sterk....
en dat is ze ook vergeleken met die andere meiden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:43:26 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_54765461
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...
+1.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765467
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Yes! Verheug me!
Trouwens complimenten Nostalgist, mooi!
Thanks !

Amanda mag dus haar haar behouden..... Ze heeft haar zin gekregen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 18:44:01 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765477
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef riri het volgende:
extensions moeten eruit....ze krijgt haarstukken
Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 18:44:11 #58
130755 Kinga
versier hier
pi_54765482
Ow wacht, ze krijgt tony pony's ?

Maar ik begrijp dat ze wel kort haar krijgt...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:44:17 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_54765485
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 18:44:36 #60
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54765493
Ooooo leukkk dat wordt cappen.... Amanda moet haar haar stukken uitdoen s'nachts! Kunnen we leuk haar rattenkoppie bekijken!!
pi_54765494
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Kinga het volgende:
Ik geniet echt van de manier hoe Amanda borstelt

Binnen een week liggen die overgebleven extensions er ook uit
die gaan er dus ook uit...ze moeten ze eruit...ze krijgt haarstukken die ze 'snachts uit moet doen...dat vindt ze heel erg maar het moet van achter blijkbaar
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54765506
volgens mij krijgt ze toch clips.... Morgen komt wel de kapper voor Amanda.... de extentions moeten er wél uit.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765523
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
Geen idee, maar ik hoop dat ze er makkelijk uit te trekken zijn bij ruzie's
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54765535
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.


"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:46:14 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_54765537
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
volgens mij krijgt ze toch clips.... Morgen komt wel de kapper voor Amanda.... de extentions moeten er wél uit.....
Ik ga me te pletter cappen morgen of mogen we het niet zien........dat zal toch niet?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765540
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
  woensdag 21 november 2007 @ 18:46:33 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765547
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
Van dat nephaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54765563
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Thanks !

Amanda mag dus haar haar behouden..... Ze heeft haar zin gekregen....
Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.
Wie in DGK komt krijgt een slechte naam, niet zo best als je een bedrijf hebt.
pi_54765566
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...
En niet te vergeten wat ze Lieke allemaal aangedaan hebben van mijn konden ze de schijt krijgen.
pi_54765578
Hahha.. Nada zegt dat ze snachts maar een badmuts op moet doen.
pi_54765584
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
Zal wel een soort pruik zijn, want ze moet die haarstukken 's-nachts af doen
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 18:47:47 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765585
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
Niet helemaal waar. Als Amanda haar zin zou hebben gekregen, zou ze extensions krijgen. Ze krijgt nu een kort koppie dat ze kan 'opstylen' met haarstukken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:48:32 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_54765602
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van dat nepjaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.
Tsja, geen idee , zal wel een nouveauté zijn en speciaal voor Amanda op de markt gebracht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 18:49:02 #74
130755 Kinga
versier hier
pi_54765612
Eerlijk gezegd, denk ik dat die haarstukken ook niet gaan werken. haar eigen haar is toch veel te zwak om daar een klem in te doen?

Was misschien gewoon een smoesje van de redactie zodat die kapsters die extensions eruit kunnen halen iig..
pi_54765624
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef neehe het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.
Wie in DGK komt krijgt een slechte naam, niet zo best als je een bedrijf hebt.
Groot gelijk heb je !

Slecht voor je imago, DGK, zeker als "de schim" je tegenwerkt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')