Die terugkomt uit het "ziekenhius" en soep met een broodje eet.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nu nog een fruitmand, voor de herstellende zieke![]()
+1.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...![]()
Thanks !quote:Op woensdag 21 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Yes! Verheug me!
Trouwens complimenten Nostalgist, mooi!![]()
Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef riri het volgende:
extensions moeten eruit....ze krijgt haarstukken
die gaan er dus ook uit...ze moeten ze eruit...ze krijgt haarstukken die ze 'snachts uit moet doen...dat vindt ze heel erg maar het moet van achter blijkbaarquote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Kinga het volgende:
Ik geniet echt van de manier hoe Amanda borstelt![]()
Binnen een week liggen die overgebleven extensions er ook uit![]()
![]()
Geen idee, maar ik hoop dat ze er makkelijk uit te trekken zijn bij ruzie'squote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.
Ik ga me te pletter cappen morgen of mogen we het niet zien........dat zal toch niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
volgens mij krijgt ze toch clips.... Morgen komt wel de kapper voor Amanda.... de extentions moeten er wél uit.....
Van dat nephaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks !
Amanda mag dus haar haar behouden..... Ze heeft haar zin gekregen....![]()
En niet te vergeten wat ze Lieke allemaal aangedaan hebben van mijn konden ze de schijt krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...![]()
Zal wel een soort pruik zijn, want ze moet die haarstukken 's-nachts af doenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Niet helemaal waar. Als Amanda haar zin zou hebben gekregen, zou ze extensions krijgen. Ze krijgt nu een kort koppie dat ze kan 'opstylen' met haarstukken.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
Tsja, geen idee , zal wel een nouveauté zijn en speciaal voor Amanda op de markt gebracht.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van dat nepjaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.
Groot gelijk heb je !quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.
Wie in DGK komt krijgt een slechte naam, niet zo best als je een bedrijf hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |