abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 18:41:34 #51
130755 Kinga
versier hier
pi_54765418
Ik geniet echt van de manier hoe Amanda borstelt

Binnen een week liggen die overgebleven extensions er ook uit
  woensdag 21 november 2007 @ 18:42:12 #52
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54765431
Wat een egoïstisch snollenwijf is die Nadia toch ook zeg...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:42:42 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_54765443
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Nu nog een fruitmand, voor de herstellende zieke
Die terugkomt uit het "ziekenhius" en soep met een broodje eet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765455
lieke voelt zich gewoon veel beter...ze voelt zich sterk....
en dat is ze ook vergeleken met die andere meiden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:43:26 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_54765461
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...
+1.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765467
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Yes! Verheug me!
Trouwens complimenten Nostalgist, mooi!
Thanks !

Amanda mag dus haar haar behouden..... Ze heeft haar zin gekregen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 18:44:01 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765477
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef riri het volgende:
extensions moeten eruit....ze krijgt haarstukken
Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 18:44:11 #58
130755 Kinga
versier hier
pi_54765482
Ow wacht, ze krijgt tony pony's ?

Maar ik begrijp dat ze wel kort haar krijgt...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:44:17 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_54765485
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 18:44:36 #60
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54765493
Ooooo leukkk dat wordt cappen.... Amanda moet haar haar stukken uitdoen s'nachts! Kunnen we leuk haar rattenkoppie bekijken!!
pi_54765494
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Kinga het volgende:
Ik geniet echt van de manier hoe Amanda borstelt

Binnen een week liggen die overgebleven extensions er ook uit
die gaan er dus ook uit...ze moeten ze eruit...ze krijgt haarstukken die ze 'snachts uit moet doen...dat vindt ze heel erg maar het moet van achter blijkbaar
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54765506
volgens mij krijgt ze toch clips.... Morgen komt wel de kapper voor Amanda.... de extentions moeten er wél uit.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765523
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
Geen idee, maar ik hoop dat ze er makkelijk uit te trekken zijn bij ruzie's
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54765535
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Precies wat die dame van Great Lengths haar gisteren dus 1.000 x duidelijk probeerde te maken. Je hebt traag van begrip, dan een hele poos niets en dan komt Amanda er achteraan gewaggeld.


"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:46:14 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_54765537
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
volgens mij krijgt ze toch clips.... Morgen komt wel de kapper voor Amanda.... de extentions moeten er wél uit.....
Ik ga me te pletter cappen morgen of mogen we het niet zien........dat zal toch niet?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765540
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
  woensdag 21 november 2007 @ 18:46:33 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765547
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
Van dat nephaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54765563
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Thanks !

Amanda mag dus haar haar behouden..... Ze heeft haar zin gekregen....
Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.
Wie in DGK komt krijgt een slechte naam, niet zo best als je een bedrijf hebt.
pi_54765566
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...
En niet te vergeten wat ze Lieke allemaal aangedaan hebben van mijn konden ze de schijt krijgen.
pi_54765578
Hahha.. Nada zegt dat ze snachts maar een badmuts op moet doen.
pi_54765584
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstukken?
Zal wel een soort pruik zijn, want ze moet die haarstukken 's-nachts af doen
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 18:47:47 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765585
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
Niet helemaal waar. Als Amanda haar zin zou hebben gekregen, zou ze extensions krijgen. Ze krijgt nu een kort koppie dat ze kan 'opstylen' met haarstukken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:48:32 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_54765602
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van dat nepjaar dat je met clips aan je haar (?) klemt.
Tsja, geen idee , zal wel een nouveauté zijn en speciaal voor Amanda op de markt gebracht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 18:49:02 #74
130755 Kinga
versier hier
pi_54765612
Eerlijk gezegd, denk ik dat die haarstukken ook niet gaan werken. haar eigen haar is toch veel te zwak om daar een klem in te doen?

Was misschien gewoon een smoesje van de redactie zodat die kapsters die extensions eruit kunnen halen iig..
pi_54765624
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef neehe het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat die kapsters meteen opstappen, en gelijk hebben ze.
Wie in DGK komt krijgt een slechte naam, niet zo best als je een bedrijf hebt.
Groot gelijk heb je !

Slecht voor je imago, DGK, zeker als "de schim" je tegenwerkt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765641
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Als Amanda haar zin zou hebben gekregen, zou ze extensions krijgen. Ze krijgt nu een kort koppie dat ze kan 'opstylen' met haarstukken.
Die vallen er meteen uit,dus dat kon gewoon echt niet.Als ik Huub en Jaap was zou ik gewoon die twee domme wijven gaan aanpakken.Ze zitten daar toch voor het spel en wat doen ze,helemaal niks.Bij Lieke mocht alles.
pi_54765642
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef riri het volgende:

[..]

die gaan er dus ook uit...ze moeten ze eruit...ze krijgt haarstukken die ze 'snachts uit moet doen...dat vindt ze heel erg maar het moet van achter blijkbaar
Ze is in staat om die haarstukken er gewoon in te houden s nachts
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765650
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:49 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd, denk ik dat die haarstukken ook niet gaan werken. haar eigen haar is toch veel te zwak om daar een klem in te doen?

Was misschien gewoon een smoesje van de redactie zodat die kapsters die extensions eruit kunnen halen iig..
Ze houdt geen eens haar over om het aan vast te klemmen, want ze hield maar 1,5 cm bovenop over en achter tussen de 2 en 8 cm.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54765657
Brian: Wil je ruzie met je familie, trouw met mij
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:50:44 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_54765666
Nu heeft Amanda weer pukkels waarvan ze denkt dat het geen pukkels zijn maar ze wil er niet over praten.

Ik voel een ziekenhuisbezoekje aankomen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765667
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Zora01 het volgende:
Hahha.. Nada zegt dat ze snachts maar een badmuts op moet doen.
Dat is me al zo vaak opgevallen van Nadia, die gemene sneren naar Amanda, ook vaak tegen Brian iets quasi-grappigs over Aamnda zeggen, en Amanda maar denken dat het haar vriendin is, wat een vals kreng
Door wrijving ontstaat glans
  woensdag 21 november 2007 @ 18:50:54 #82
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_54765671
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Amanda krijgt dus geen kort haar.Ze krijgt haarstukken die in de nacht af moeten.Ze heeft dus weer haar zin gekregen.Word doodziek ervan dat alles wat die twee domme wijven ,willen gewoon doorgaat.
Geloof dat ik Amanda gister tegen de kapper dames niets anders heb horen roepen dan "dát wil ik niet!" als haarstukjes tersprake kwamen..?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_54765682
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ga me te pletter cappen morgen of mogen we het niet zien........dat zal toch niet?
ja fijn dan kan ik alles bekijken als ik uit mijn werk kom morgen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765710
wanneer is jensen ?
pi_54765715
brian vertelt aan nadia dat hij baalt van die douchescene bij jensen en dat jaap en huub hem belachelijk maken over dat "beschermen". Huub ging jaap zijn keel dichtknijpen als grap en dat kan brien echttttt niet waarderen (maar ik wel)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765725
Amanda.... "Brian , laat ze maar lullen hoor ( over het doucheincident)

Amanda lult er gewoon overheen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:54:11 #87
135305 beequeen
Lost.
pi_54765730
Naad wrijft het er bij Brian weer lekker in.

Naad: De douche scene was toch te zien?
Brian: Ja, Huub en Jaap maakte me volkomen belachelijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 18:54:33 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765735
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Geloof dat ik Amanda gister tegen de kapper dames niets anders heb horen roepen dan "dát wil ik niet!" als haarstukjes tersprake kwamen..?
Yep. Het is een wonder dat ze vandaag dan uiteindelijk toch voor deze enige -lang haar- optie overstag is gegaan. En ik verheug me nu al op haarstukken die spontaan loskomen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 18:54:56 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54765739
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:50 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Geloof dat ik Amanda gister tegen de kapper dames niets anders heb horen roepen dan "dát wil ik niet!" als haarstukjes tersprake kwamen..?
Waarom laten ze die extensions eigenlijk niet gewoon zitten?
Als ze dat nou wil.
Gaat het rotten, of stinken? Haar probleem.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_54765743
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:52 schreef markisboer het volgende:
wanneer is jensen ?
vrijdag a s
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 21 november 2007 @ 18:55:45 #91
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54765752
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Nu heeft Amanda weer pukkels waarvan ze denkt dat het geen pukkels zijn maar ze wil er niet over praten.

Ik voel een ziekenhuisbezoekje aankomen.
Ik hoor de ambulance al
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 18:56:22 #92
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54765761
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Zal wel een soort pruik zijn, want ze moet die haarstukken 's-nachts af doen
Dit heb ik kunnen vinden in de gauwigheid:

http://www.xs4all.nl/~tkoot/grime/haarstukjes.htm

be nice or go away
pi_54765774
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Starlie het volgende:
Ooooo leukkk dat wordt cappen.... Amanda moet haar haar stukken uitdoen s'nachts! Kunnen we leuk haar rattenkoppie bekijken!!
Nee hoor, die haarstukken blijven mooi zitten
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54765776
Brian voelt zich na de douche scene slecht neergezet
pi_54765779
brian voelt zich als slecht persoon neergezet bij jensen (klopt ben je ook wifebeater!)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765780
B: De hele sfeer was verpest na het filmpje was verpest. Ik voelde me heel slecht zoals ik werd neergezet.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54765782
aha...ze hebben bij jensen het filmpje laten zien van wat Brian onder de douche naar amanda heeft gedaan
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:58:33 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_54765785
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:55 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik hoor de ambulance al
Ze heeft het "vroeger" ook al eens gehad, ik denk dat ze doelt op huidkanker, maar ze durft er niet over te beginnen tegen Brian, bang dat ze een zeurpiet is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 18:58:52 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765789
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
Waarom laten ze die extensions eigenlijk niet gewoon zitten?
Als ze dat noi wil.
Gaat het rotten, of stinken? Haar probleem.
Ze wil deze extensions eruit en nieuwe erin. maar haar haar is A) te kort en B) te krullerig om dat nu goed te kunnen doen. En aan slecht werk wil Great Lengths haar naam niet verbinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 19:00:28 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765811
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
B: De hele sfeer was verpest na het filmpje was verpest. Ik voelde me heel slecht zoals ik werd neergezet.
Don't shoot the messenger, Brian. Jij hebt jezelf als een walgelijk agressief kutventje neergezet en niemand anders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')