abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54765223
Nou ja, wat een aanstelster die Nadia..beetje krampen in haar buik en ze gilt de hele boel bij elkaar zodat iedereen minstens denkt dat ze een buikvlies perforatie heeft...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 21 november 2007 @ 18:26:40 #27
130755 Kinga
versier hier
pi_54765224
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
* streams gauw aan

Dat wordt nog wat vanavond.... Brian geconfronteerd met zijn agressiviteit en Amanda moet morgen kaal.

Vanavond PARA TIME
Komen de kapsters morgen?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:26:58 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_54765232
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kijk! Dat lees ik graag. Vertelt Huub ook wat Brian's reactie bij Jensen was?
Dat vertelt het verhaal nog niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765237
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kijk! Dat lees ik graag. Vertelt Huub ook wat Brian's reactie bij Jensen was?
Yep.... Hij deed het om Amanda te beschermen..... Daarop ging Huub Jaap kelen onder het roepen van, "ik bescherm je Jaap, ik bescherm je alleen maar.... "
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765242
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Het was echt niet normaal" over de beelden....

Mijn eerste reactie ook......

Brian had dus een bloedneus toen hij uit de douche kwam....

Naad kon het zich niet herinneren, ze was dronken.....
leugen...! Tegenover Amanda wist zet het allemaal nog precies.
pi_54765247
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kijk! Dat lees ik graag. Vertelt Huub ook wat Brian's reactie bij Jensen was?
'Ik nam Amanda tegen zichzelf in bescherming'
pi_54765251
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:21 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een slijmjurk jo die Lieke opeens.
Ik heb is even de COS terug zitten lezen maar ze prbeert zich bij iedereen in te likken zeg
Lieke probeerde gewoon Amandel gerust te stellen.
Ik vindt jou altijd maar sneaky met je foto's en berichten, zeg dan gewoon dat je een hekel aan Lieke hebt.
  woensdag 21 november 2007 @ 18:28:38 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765263
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef Nostalgist het volgende:
Yep.... Hij deed het om Amanda te beschermen..... Daarop ging Huub Jaap kelen onder het roepen van, "ik bescherm je Jaap, ik bescherm je alleen maar.... "
LOL
Maar we weten nu al dat, als Amanda vrijdag die beelden ziet, ze zal roepen dat ermee geknoeid is. Ze stond er immers zelf bij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54765266
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
* streams gauw aan

Dat wordt nog wat vanavond.... Brian geconfronteerd met zijn agressiviteit en Amanda moet morgen kaal.

Vanavond PARA TIME
"Haarpreek" en het doucheincident in de kooi.... De sfeer wordt op zijn minst gespannen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 18:30:11 #35
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54765277
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

"Haarpreek" en het doucheincident in de kooi.... De sfeer wordt op zijn minst gespannen
En er is flink gedronken door de heren!
be nice or go away
pi_54765285
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

"Haarpreek" en het doucheincident in de kooi.... De sfeer wordt op zijn minst gespannen

o, dat is waar ook... dat wordt weer de hele avond film kijken, dan wel schaken in de master bedroom
  woensdag 21 november 2007 @ 18:31:22 #37
168951 STAP01
body and brain
pi_54765289
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef avonne het volgende:

[..]

leugen...! Tegenover Amanda wist zet het allemaal nog precies.
vuil kutwijf is het! Zij was absoluut niet dronken! Amper aangeschoten, ze deed alsof!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54765294
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef neehe het volgende:

[..]

Lieke probeerde gewoon Amandel gerust te stellen.
Ik vindt jou altijd maar sneaky met je foto's en berichten, zeg dan gewoon dat je een hekel aan Lieke hebt.
Meschien moet ik dan maar gastspeler worden.

Lekker afluisteren.
Alles door lullen.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:35:07 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_54765320
Bloemen voor Naad, vet lief.

Van haar trotse moeder.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765327
Amanda nog steeds weg, trouwens....... "De haarpreek" gaat zeker effect op haar hebben
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765336
pi_54765342
Als je het over de duvel hebt.... Daar is Amanda weer, en ze is niet ongelukkig.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 18:38:02 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_54765348
Amanda terug.

Naad: Gaat het goed komen?

Amanda: Jaaaaa.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 18:38:07 #44
17676 NG
98% sausage
pi_54765351
Dennix wil weer ff 'babbelen'...
pi_54765364
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

"Haarpreek" en het doucheincident in de kooi.... De sfeer wordt op zijn minst gespannen
Yes! Verheug me!
Trouwens complimenten Nostalgist, mooi!
Door wrijving ontstaat glans
pi_54765365
Die fan die Lieke dat make-cup ding gegeven heeft zou ook wel blij zijn ..dat dekseltje staat meer open als dat het dicht zit.
  woensdag 21 november 2007 @ 18:39:20 #47
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54765370
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:37 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze nu ook nauwelijks make-up op?
Zie ik dat goed?
Ah gossie het meisje is zo bleek en zielig......
De treurende weduwe is er niets bij.
be nice or go away
pi_54765404
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Bloemen voor Naad, vet lief.

Van haar trotse moeder.
Nu nog een fruitmand, voor de herstellende zieke
Door wrijving ontstaat glans
pi_54765408
extensions moeten eruit....ze krijgt haarstukken
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54765417
Ik vind Lieke ook een slijmjurk...ik heb geen hekel aan lieke, vind haar alleen soms irritant..maar ze doet zo overdreven nu... zo over de top aardig..in geen verhouding hoe die meiden normaal met elkaar omgaan...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')