En dan waarschijnlijk nog die geblockte begrafenis.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom hij juist dat nummer draaide..... De douchescene is idd het meest waarschijnlijk.....
Ik geloof er nix vanquote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Wie gelooft echt dat Naad in het ziekenhuis is geweest? Your votes please.![]()
daarom is hij dus parraquote:Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is dus afgezeken door Jensen over de douchscene.....
That explains a lot.....
-1quote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Wie gelooft echt dat Naad in het ziekenhuis is geweest? Your votes please.![]()
ik stem NEE, niet weg geweestquote:Op woensdag 21 november 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke all overquote:Op woensdag 21 november 2007 18:21 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een slijmjurk jo die Lieke opeens.
Ik heb is even de COS terug zitten lezen maar ze prbeert zich bij iedereen in te likken zeg
Kijk! Dat lees ik graag. Vertelt Huub ook wat Brian's reactie bij Jensen was?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is dus afgezeken door Jensen over de douchscene.....
That explains a lot.....
Komen de kapsters morgen?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
* streams gauw aan
Dat wordt nog wat vanavond.... Brian geconfronteerd met zijn agressiviteit en Amanda moet morgen kaal.
Vanavond PARA TIME![]()
Dat vertelt het verhaal nog niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat lees ik graag. Vertelt Huub ook wat Brian's reactie bij Jensen was?
Yep.... Hij deed het om Amanda te beschermen..... Daarop ging Huub Jaap kelen onder het roepen van, "ik bescherm je Jaap, ik bescherm je alleen maar.... "quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
leugen...! Tegenover Amanda wist zet het allemaal nog precies.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Het was echt niet normaal" over de beelden....
Mijn eerste reactie ook......
Brian had dus een bloedneus toen hij uit de douche kwam....
Naad kon het zich niet herinneren, ze was dronken.....
'Ik nam Amanda tegen zichzelf in bescherming'quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |