abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 25 november 2007 @ 14:01:20 #101
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54823469
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Hey ik vond het gezellig laatst zullen we zaterdag nog een keer wat gaan eten?
Simpel
Gelukkig ben ik ook zo. Hehe maar ja ben eigenlijk de afgelopen 3 jaar vrij bezet geweest dus heb nu weer eens de mogelijkheden om te gaan daten. Eens kijken of ik het niet verleerd ben
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_54823684
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:49 schreef Gelderland het volgende:
Hoe vragen jullie iemand uit voor een 2e date dan, als het op de 1e date gewoon 'gezellig' was (en niet gezoent etc).. smsen/bellen/msn, na paar dagen en dan vragen...?
gewoon bellen/smsen/mailen/msen oid (liefst bellen); 'als je zin hebt om nog een keer wat leuks te doen, lijkt me dat gezellig '

KLAAR Antwoord ze niet of 'half' , weet je dat ze het niet écht wilt.. .antwoord ze gewoon van; 'ja lijkt me leuk' kan je een afspraak maken
pi_54823961
Bellen! Iedereen smst omdat het gemakkelijk is
  zondag 25 november 2007 @ 14:30:11 #104
101353 mrbox
Miep miep
pi_54824049
Is alweer een tijdje geleden dat ik een leuke date had, of uberhaupt een date
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_54828654
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:47 schreef Q. het volgende:
Waarom moet het allemaal zo moeilijk zijn? Was het vroeger niet veel simpeler?
Neuh. Zelfde verlangens, zelfde mensen. Hoogstens door een informatiecultuurtje wat bewuster van zichzelf en de omgeving.
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
De angst om afgewezen te worden is voor velen de grootste drempel die ze moeten nemen inderdaad. Ach uiteindelijk weet je dan wel gelijk waar je aan toe bent. Daten heb ik nooit echt problemen mee gehad, je moet er gewoon open voor staan en ook de kans in je hoofd houden dat de ander niet wilt daten. Tsja, risico van het vak?
Inderdaad! Gewoon stevig in je schoenen staan, lef hebben en gewoon confronteren. Het ontwijken van confrontatie werkt je alleen maar tegen en schept eerder onduidelijkheid dan duidelijkheid.
pi_54830463
Gisteren heb ik eindelijk het lef gehad om een leuk meisje mee uit te vragen. Wilde het al heel lang vragen, maar het kwam er niet van of ik had simpelweg te weinig lef. Heb dus iets van een half uur in de regen gestaan tijdens het wachten, ze was later klaar met werken . Ze zei gelukkig gelijk ja en dat ze het leuk vond dat ik een afspraakje met haar wou.

Echter is dat afspraakje pas over twee weken. Ik heb haar nu in mn msn staan, leuk opzich maar ben bang dat je straks bijna geen gespreksonderwerpen meer ove rhebt voor tijdens het afspraakje.

Wat is wijsheid?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_54830548
Als je echt zo weinig te vertellen hebt aan elkaar dat je na een keer msnen al uitgepraakt bent klikt het duidelijk niet en hoef je ook niet te gaan daten
Dus het kang een kwaad lijkt me
Hoewel ik buiten daarvan opzich vrij tegen msn ben in liefdesgedoetjes vanwege de onpersoonlijkheid en de grote mogelijkheid tot miscommunicatie
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54830721
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef liefie_ het volgende:
Als je echt zo weinig te vertellen hebt aan elkaar dat je na een keer msnen al uitgepraakt bent klikt het duidelijk niet en hoef je ook niet te gaan daten
Dus het kang een kwaad lijkt me
Hoewel ik buiten daarvan opzich vrij tegen msn ben in liefdesgedoetjes vanwege de onpersoonlijkheid en de grote mogelijkheid tot miscommunicatie
Daar heb je een punt, of eigenlijk twee , vooral als het gaat om de onpersoonlijkheid etc van msn

Het is gewoon 'even' die twee weken overbruggen.
pi_54830760
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gisteren heb ik eindelijk het lef gehad om een leuk meisje mee uit te vragen. Wilde het al heel lang vragen, maar het kwam er niet van of ik had simpelweg te weinig lef. Heb dus iets van een half uur in de regen gestaan tijdens het wachten, ze was later klaar met werken . Ze zei gelukkig gelijk ja en dat ze het leuk vond dat ik een afspraakje met haar wou.

Echter is dat afspraakje pas over twee weken. Ik heb haar nu in mn msn staan, leuk opzich maar ben bang dat je straks bijna geen gespreksonderwerpen meer ove rhebt voor tijdens het afspraakje.

Wat is wijsheid?
gewoon blocken op MSN zo moeilijk is dat toch niet? doe ik ook altijd... af en toe ff online komen en zeggen dat je zin hebt in de date, dan zeggen: 'maar ik moet weer gaan, sporten/school/werk oid' dan hou je het tenminste een beetje spannend
pi_54830792
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

gewoon blocken op MSN zo moeilijk is dat toch niet? doe ik ook altijd... af en toe ff online komen en zeggen dat je zin hebt in de date, dan zeggen: 'maar ik moet weer gaan, sporten/school/werk oid' dan hou je het tenminste een beetje spannend
maar als je haar echt leuk vind wil je haar toch juist spreken?
dat heb ik tenminste met mijn dates? als ik ze nog niet kan ontmoeten wil ik toch wel afentoe sms en msn contact
pi_54831113
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar als je haar echt leuk vind wil je haar toch juist spreken?
dat heb ik tenminste met mijn dates? als ik ze nog niet kan ontmoeten wil ik toch wel afentoe sms en msn contact
af en toe ja, dat staat toch ook in mijn post
pi_54831305
Ik had dat laatst ook met een jongen, op msn urenlange gesprekken, maar in het echt hadden we elkaar niks te melden. Erg jammer is dat.
pi_54831414
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:06 schreef Lollifant het volgende:
Ik had dat laatst ook met een jongen, op msn urenlange gesprekken, maar in het echt hadden we elkaar niks te melden. Erg jammer is dat.
Dat is dan dus weer het gevaar van msn. Natuurlijk wil je hem/haar graag spreken en dat is verleidelijk, maar dus ook weer 'gevaarlijk'. En bovendien, het gaat bij mij om een eerste date met haar dus het kan alle kanten opgaan. Hopelijk wel de goede kant, want ik vind dr natuurlijk erg leuk
pi_54831529
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

af en toe ja, dat staat toch ook in mijn post
ja maar waarom dan meteen blocken? of ben jij de hele dag online?
pi_54831715
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:06 schreef Lollifant het volgende:

De virtuele wereld is ook een heel andere als de echte wereld en als je iemand in het echt wilt daten heb je dus niet zoveel aan MSN.
pi_54831749
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De virtuele wereld is ook een heel andere als de echte wereld en als je iemand in het echt wilt daten heb je dus niet zoveel aan MSN.
Zeg dat nou niet
A little bit hateful
pi_54832147
quote:

[..]

Nee, wacht even. Echt waar?

Was altijd al benieuwd hoe het er buiten uit zou zien.
pi_54833311
quote:

[..]

Ik kende deze jongen wel gewoon uit het echte leven, dus zelfs dan is msnen geen goed idee.
  zondag 25 november 2007 @ 20:34:39 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_54833627
Dat wordt echt nooit iets met mij, ik kom niet uit die verdomde friend-zone.
For great justice!
pi_54834605
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Dat wordt echt nooit iets met mij, ik kom niet uit die verdomde friend-zone.
Als je er eenmaal in zit kom je er niet meer (gemakkelijk) uit. Je doet iets fout, zorg dat je er niet inkomt.
  zondag 25 november 2007 @ 21:13:25 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_54834652
Volgens mij zit ik er bij het eerste woord wat ik tegen een vrouw zeg al in. .
For great justice!
pi_54834717
Is dat: Vrienden?
Misschien moet je er dan Neuken van maken
  zondag 25 november 2007 @ 21:17:54 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_54834767
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef liefie_ het volgende:
Ik doe ergens iets fout, daar ben ik inmiddels al wel achter. .
For great justice!
pi_54834865
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef liefie_ het volgende:
Werkt bij jou als een geoliede machine, hè?
pi_54834895
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Werkt bij jou als een geoliede machine, hè?
Helaas word het me nooit zo aangeboden
  zondag 25 november 2007 @ 21:27:58 #126
141482 Q.
JurassiQ
pi_54835076
Hoi Liefie. Neuken?

Oh, ontopic.

Relaties
For great justice!
  zondag 25 november 2007 @ 21:29:03 #127
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54835107
héhéhé... lol
pi_54835174
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Hoi Liefie. Neuken?

Oh, ontopic.

Relaties
Maar natuurlijk Q!
  zondag 25 november 2007 @ 23:20:38 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_54838226
Ik geloof dat momenten waarop je enorm verlangt naar een relatie niet de beste momenten zijn om er naar op zoek te gaan.
For great justice!
  maandag 26 november 2007 @ 01:26:57 #130
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54839957
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat momenten waarop je enorm verlangt naar een relatie niet de beste momenten zijn om er naar op zoek te gaan.

Indd, helemaal waar.
Af en toe heb je er wel eens last van, die momenten dat je iemand mist. Beter dan niet gaan verlangen of zoeken want je wordt afgeschoten en je gevoel wordt alleen maar vervelender. Hypocriet door mij te zeggen, ga er ook wel eens mee op mijn bek. Wees jezelf, denk aan jezelf en vergeet jezelf ook niet.
Als je iemand leuk vind dan gelijk gaan; niet teveel scene's in je hoofd bouwen over hoe, wat en als want je bent zelf degene die het moeilijk maakt. Je hersenspinsels zorgen voor meer draaierij dan nodig. Of het nu perfectionisme is, onzekerheid of faalangst blijf jezelf anders kost t je allemaar onnodige energie.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_54840229
Hoe ga je dan met dat vervelender geworden gevoel om? En hoe komt het dat dat gevoel jou niet belet om de volgende keer dat je iemand leuk vindt gelijk te benaderen?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 26 november 2007 @ 03:01:13 #132
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54840473
quote:
Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef roepdeman het volgende:
Hoe ga je dan met dat vervelender geworden gevoel om? En hoe komt het dat dat gevoel jou niet belet om de volgende keer dat je iemand leuk vindt gelijk te benaderen?
Op een gegeven moment heb je dat verotte gevoel al zo vaak over en over beleefd dat je het strontzat bent. Dan ga je erover nadenken en kom je erachter dat het totaal niks opleverd erover te sikkeneuren.
Ook kreeg ik er een dikkere "muur" door, ging me bijvoorbeeld wel eens bij een date afvragen waarom ze dan niet "los" kwam en of het aan mij lag. De afstand bleef.....ja dat lag dus aan mij. Moet je je nu door elke ervaring meer laten blokkeren?
Ik had er gewoon genoeg van en ben gewoon wie ik ben. Iemand benaderen, doe het en als je dan op je bek gaat, er zijn nog miljoenen die het ook meegemaakt hebben. Je bent niet de enige. Ben echt geen alleswetende, maar ik heb dit allemaal zelf moeten uitvinden door op mijn bek te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door h_vreman op 26-11-2007 03:06:15 (giga spelfouten) ]
Doom |
  maandag 26 november 2007 @ 03:03:57 #133
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54840480
P.S.

Ik ga vaak naar vrienden, de stad in of doe daadwerkelijk de dingen die ik al zolang van me afschuif (Van die "Ohja ik zou nog....." dingen).
Doom |
pi_54840591
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef Q. het volgende:
Ernaar op zoek gaan is sowieso al zoiets. Alsof je gewapend met een zaklamp een bos in gaat in de hoop iets te vinden.

Ik word trouwens gewoon géén vrienden met vrouwen. Werkt goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2007 04:09:58 ]
  maandag 26 november 2007 @ 05:02:24 #135
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54840624
quote:
Op maandag 26 november 2007 04:07 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hoe zou je het dan omschrijven als het geen vrienden zijn? Of heb je helemaal geen vrouwelijke vrienden?
Doom |
  maandag 26 november 2007 @ 07:00:05 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_54840734
quote:

[..]

Ernaar op zoek gaan is sowieso al zoiets. Alsof je gewapend met een zaklamp een bos in gaat in de hoop iets te vinden.

Op zoek gaan werkt niet maar de ene periode besteed je er gewoon wat meer tijd aan dan anders, zeg maar gerust bijna al je tijd soms.
For great justice!
pi_54846621
Ik zoek nooit. Laat het gewoon gebeuren. zie altijd wel wat er van wordt.
pi_54847596
1. ik weet dat mijn date vd 1e keer nog wel een keertje zou willen afspreken

2. is het not-done om te vragen (smsje./bellen oid) wat háár leuk lijkt voor de 2e keer? Dus of zij nog leuke ideeën heeft om samen te gaan doen? Bij de 1e keer heb ik namelijk wat voorgesteld (zijn we wat gaan eten), vandaar... Als zij dan smst/zegt: 'maakt me niet uit wat we gaan doen' kan ik zelf wel wat voorstellen...

[ Bericht 23% gewijzigd door WinnarJ op 26-11-2007 14:56:38 ]
pi_54849544
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef WinnarJ het volgende:

2. is het not-done om te vragen (smsje./bellen oid) wat háár leuk lijkt voor de 2e keer? Dus of zij nog leuke ideeën heeft om samen te gaan doen? Bij de 1e keer heb ik namelijk wat voorgesteld (zijn we wat gaan eten), vandaar... Als zij dan smst/zegt: 'maakt me niet uit wat we gaan doen' kan ik zelf wel wat voorstellen...
Als jij de eerste keer wat hebt bedacht vind ik het wel kunnen hoor!
pi_54849638
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef WinnarJ het volgende:

waarom zou dat not done zijn Is toch juist goed, 'wat lijkt jouw leuk' ... noemt ze wat opties en jij kiest Via sms, maar ik zou haar ook eventjes bellen, anders krijg je zo'n 'sms-sleur' en spreek je straks ALLES (tijd/datum/plaats) af via sms, vind ik zelf onpersoonlijk. Leuker is ff bellen horen jullie elkaar ook

en ja wat je kan doen. Ik heb dit gedaan met mijn 2e en soms ook 3e date:

- Uit eten
- Boswandeling
- Schaatsen!!
- Biosje

Boswandeling is wel leuk, MAAR moet zij jouw wel vertrouwen, dus dat is niets voor de eerste date.. Verder zijn uit eten en biosje etc gewoon standaart. Leuk maar niet speciaal.

OJA: het leukste vond ik: schaatsen Heb mijn date daar een keer voor gevraagd. Waarom: het 'ijs' breekt letterlijk een beetje dan... je stuntelt allebei, je kan haar makkelijk vasthouden (contact maken), lachen met en om elkaar, en daarna wat drinken in het cafeetje daar... Wat mij betreft ideaal
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54849909
Schaatsen is leuk inderdaad!
pi_54853230
quote:

[..]

Vrouwelijke vrienden roeleren! zolang ze geen relatie willen zijn ze ideaal!
pi_54853370
Van mannen wordt helaas initiatief verwacht, dus verzin zelf maar wat leuks
pi_54855581
Ik heb gisteren een soort van casual date gehad . Ik ging naar een karaokebar en hij zat in de kroeg ernaast. Toen kwam hij even binnenwippen. Paar minuutjes later moest MLI to the stage, sterren van de hemel gezongen (he was impressed gelukkig) en uiteindelijk tot diep in de nacht gepraat, gepraat en nog eens gepraat. Alles klopt, hij is intelligent, heeft humor, is aantrekkelijk, lief en we zitten op 1 golflengte. Ik heb nog nooit zo'n klik gevoeld. Ik heb het zwaar te pakken nu en als ik het een beetje in kan schatten, dan hij ook. Vandaag weer met hem afgesproken, samen boodschappen gedaan (wat een date ) en weer eindeloos gebabbeld. We'll see, ik weet dat het iets is in plaats van dat ik hoop dat het iets wordt. En nu hoop ik dat hij er precies zo over denkt.

pi_54859140
Leuk verhaal MLI! Het zit vast goed denk ik zo
pi_54859187
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb gisteren een soort van casual date gehad . Ik ging naar een karaokebar

we zitten op 1 golflengte.
Dat zitten mensen die naar een karaokebar gaan meestal wel.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:53:47 #147
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54864820
haha, finally MLI got kicked in the butt by love...
goed bezig heur!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54866908
Eergisteren ook een enorm leuke date gehad met een meid die ik via internet had leren kennen, ze sprak liever bij mij thuis af dan in de kroeg, we hebben uiteindelijk van kwart over 7 tot kwart voor 1 samen op de bank zitten kletsen, we hadden het allebei heel gezellig, we hebben ook al iets afgesproken voor over 2 weken, maar ik wil graag iets eerder ook al afspreken, toch maar proberen te doen.

[ Bericht 28% gewijzigd door alleskomtgoed op 27-11-2007 12:38:16 ]
pi_54868095
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:47 schreef alleskomtgoed het volgende:
Eergisteren ook een enorm leuke date gehad met een meid die ik via internet had leren kennen, ze sprak liever bij mij thuis af dan in de kroeg, we hebben uiteindelijk van kwart over 7 tot kwart voor 1 samen op de bank zitten kletsen, we hadden het allebei heel gezellig, we hebben ook al iets afgesproken voor over 2 weken, maar ik wil graag iets eerder ook al afspreken, toch maar proberen te doen.
nog gezoent ? en al ideëen voor de 2e date?
pi_54870082
Sommigen hebben ook al het geluk
pi_54870222
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:54 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

nog gezoent ? en al ideëen voor de 2e date?
Er is niet gezoend, ik heb het idee dat ze het rustig aan wil doen, dus probeer ik niets te overhaasten, we hebben wel al afgesproken om over 2 weken naar de winterefteling te gaan, maar wil eigenlijk voor die tijd nog iets afspreken, maar even kijken of dat nog gaat lukken, ik hoop het wel in ieder geval, maar dat probeer ik deze week nog af te spreken.
pi_54870968
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef alleskomtgoed het volgende:

[..]

Er is niet gezoend, ik heb het idee dat ze het rustig aan wil doen, dus probeer ik niets te overhaasten, we hebben wel al afgesproken om over 2 weken naar de winterefteling te gaan, maar wil eigenlijk voor die tijd nog iets afspreken, maar even kijken of dat nog gaat lukken, ik hoop het wel in ieder geval, maar dat probeer ik deze week nog af te spreken.
ok, geeft niet toch Winterefteling is ook leuk ja..... maar 2 weken duren lang, al maakt dat niet uit als je elkaar leuk/gezellig vind

je moet wél zorgen dat de 2e date de VONK overspringt en ze je niet als 'gezellige' vriend gaat zien, dat vind ik ook lastig soms... maargoed... kan je ook weinig aan doen
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:00:50 #153
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54871556
Je kunt er niet voor zorgen dat de vonk overspringt. Dat is een kwestie van toeval.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54872552
Wat ik mij nou afvraag:

Stel je voor, je vindt iemand leuk en je gaat diegene voor het eerst in het eggie zien.
Voel je op het moment dat je elkaar ziet dat het wederzijds is of is het niet zo dat er een soort vonkje overspringt?

Kijk, ik weet wel dat je merkt dat het niet wederzijds is: de blik in iemands ogen zegt vaak genoeg. Maar hoe zit dat als het wel wederzijds is?
pi_54872857
dat merk je vaak wel hoor, of het gelijk direct is als je elkaar ziet, dat weet ik niet. Maar je hebt natuurlijk wel de 1e indruk. Als je daarna met elkaar contact hebt, kan je wel merken of er een bepaalde chemie/spanning is..., tja kan het niet omschrijven... 'Love in the air'

Verder kan je het ook soms fysiek merken; ze lacht veel, kijkt je leuk aan, wilt nog niet naar huis, smst als eerst na een date, neemt initiatief
Haleloeja
pi_54872914
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:00 schreef Shitonya het volgende:
Je kunt er niet voor zorgen dat de vonk overspringt. Dat is een kwestie van toeval.
uiteraard, maar je kan wel bepaalde dingen zeggen/uitstralen zodat er een bepaalde spanning tussen jullie komt.... Dat kan al als je in een romantisch kroegje/restaurantje gaat zitten, is toch voor het gevoel wat beter dan bijv. de MacDonalds

Ik heb vrienden die nooit maar dan ook nooit in de friendzone zitten, maar waar dames (geeneens qua uiterlijk) op vallen. Die doen bepaalde dingen, zeggen bepaalde zinnen wat bij meiden in de smaak valt en waardoor de vonk overspringt
Haleloeja
pi_54872923
morgen mijn eerste date sinds valentijnsdag
ben benieuwd
pi_54873284
Ben ik de enige die het gek vind om thuis af te spreken met iemnd die je alleen via internet kent
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:23 #159
141482 Q.
JurassiQ
pi_54873344
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:53 schreef liefie_ het volgende:
Ben ik de enige die het gek vind om thuis af te spreken met iemnd die je alleen via internet kent
Ja.
For great justice!
pi_54873367
Je spreekt dan toch in het openbaar af
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:00:06 #161
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54873370
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Gelderland het volgende:

[..]

uiteraard, maar je kan wel bepaalde dingen zeggen/uitstralen zodat er een bepaalde spanning tussen jullie komt.... Dat kan al als je in een romantisch kroegje/restaurantje gaat zitten, is toch voor het gevoel wat beter dan bijv. de MacDonalds

Ik heb vrienden die nooit maar dan ook nooit in de friendzone zitten, maar waar dames (geeneens qua uiterlijk) op vallen. Die doen bepaalde dingen, zeggen bepaalde zinnen wat bij meiden in de smaak valt en waardoor de vonk overspringt
dat is geforceerd iemand je leuk laten vinden. Dat noem ik geenzins een vonk, dat noem ik absurd. Ik ga absoluut geen enkele moeite doen om een date geforceerd "leuk" te laten verlopen. Ik ga er gewoon heen zonder verwachting en zie wel wat we gaan doen en hoe het verloopt. Zonder geforceerd gedoe weet je sneller wat je aan iemand hebt ( of niet )
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:00:54 #162
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54873390
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:53 schreef liefie_ het volgende:
nee. Ik zou het ook niet zo snel doen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:01:41 #163
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54873404
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik mij nou afvraag:

Stel je voor, je vindt iemand leuk en je gaat diegene voor het eerst in het eggie zien.
Voel je op het moment dat je elkaar ziet dat het wederzijds is of is het niet zo dat er een soort vonkje overspringt?

Kijk, ik weet wel dat je merkt dat het niet wederzijds is: de blik in iemands ogen zegt vaak genoeg. Maar hoe zit dat als het wel wederzijds is?
Moeilijker, maar afhankelijk van de persoon. Aan sommige merk je het meteen, bij anderen pas na maanden.
pi_54873413
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:00 schreef Shitonya het volgende:

[..]

dat is geforceerd iemand je leuk laten vinden. Dat noem ik geenzins een vonk, dat noem ik absurd. Ik ga absoluut geen enkele moeite doen om een date geforceerd "leuk" te laten verlopen. Ik ga er gewoon heen zonder verwachting en zie wel wat we gaan doen en hoe het verloopt. Zonder geforceerd gedoe weet je sneller wat je aan iemand hebt ( of niet )
Je hoeft toch niet geforceert te doen
Maar scheten en boeren laten aan tafel helpen minder goed dan haar telkens in de ogen aan kijken als je tegen haar praat bv
pi_54873433
quote:

[..]

nee. Ik zou het ook niet zo snel doen.
Pfew ik dacht dat ik oud werd of zo
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:06:22 #166
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54873458
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet geforceert te doen
Maar scheten en boeren laten aan tafel helpen minder goed dan haar telkens in de ogen aan kijken als je tegen haar praat bv
Dat is normaal gedrag. Je moet gewoon geen moment denken "oh ik zal dat niet doen/zeggen, want stel je voor dat hij/zij". Je moet gewoon jezelf blijven en daar gaan mensen altijd de fout in. Zodra ze iemand leuk gaan vinden, gedragen ze zich als afstotelijke, aanhankelijke dwaze figuren wat afschrikt.
pi_54873480
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat is normaal gedrag. Je moet gewoon geen moment denken "oh ik zal dat niet doen/zeggen, want stel je voor dat hij/zij". Je moet gewoon jezelf blijven en daar gaan mensen altijd de fout in. Zodra ze iemand leuk gaan vinden, gedragen ze zich als afstotelijke, aanhankelijke dwaze figuren wat afschrikt.
Dat is ook weer waar...
Maar dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen iemand net poste over een vriend die alle meisjes kreeg...
Die mensen stralen doorgaans gewoon enorm veel zelfvertrouwen uit en dat ze lekker in hun vel zitten
Bijna niets is aantrekkelijker
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:14:19 #168
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54873609
Klopt, het is een feit dat vrouwen voor zelfverzekerde, ietwat arrogante ( liefst nog intelligente/humorvolle ) aantrekkelijke klootzakken vallen met vlagen van liefheid. Verlegen, afzichtelijke, onzekere jongens/mannen hebben een zwaar leven.
pi_54873616
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
Je spreekt dan toch in het openbaar af

Hangt er van af....als je zeker bent van jezelf, dan maakt het niet uit waar je afspreekt, maar als je bang bent en allerlei beren op de weg ziet, dan in het openbaar.
pi_54873640
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef Shitonya het volgende:
Klopt, het is een feit dat vrouwen voor zelfverzekerde, ietwat arrogante ( liefst nog intelligente/humorvolle ) aantrekkelijke klootzakken vallen met vlagen van liefheid. Verlegen, afzichtelijke, onzekere jongens/mannen hebben een zwaar leven.

Die vrouwen hebben ook een zwaar leven als ze graag bij een klootzak willen zijn die heel af en toe eens wat aardigs doet.
pi_54873672
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hangt er van af....als je zeker bent van jezelf, dan maakt het niet uit waar je afspreekt, maar als je bang bent en allerlei beren op de weg ziet, dan in het openbaar.
Heeft toch niks met zeker van jezelf te maken maar met de ander
Wie weet wat je in huis haalt

[ Bericht 0% gewijzigd door liefie_ op 27-11-2007 18:31:53 ]
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:25:06 #172
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54873768
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

naief...
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:26:00 #173
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54873777
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Die vrouwen hebben ook een zwaar leven als ze graag bij een klootzak willen zijn die heel af en toe eens wat aardigs doet.
Ik zei niet aardig, ik zei lief. Dat is een heel groot verschil.
pi_54873979
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef Shitonya het volgende:
Zeg, mijn ego werd de laatste paar dagen net wat groter. Wil je dat niet weer gelijk teniet doen?
pi_54873996
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zeg, mijn ego werd de laatste paar dagen net wat groter. Wil je dat niet weer gelijk teniet doen?
Dat je ego hierdoor al teniet word gedaan geeft alleen maar aan dat je dus duidelijk erg onzeker bent
pi_54874198
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:38 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat je ego hierdoor al teniet word gedaan geeft alleen maar aan dat je dus duidelijk erg onzeker bent
Dat is geen nieuws. Als ik iemand leuk vind denk ik al:"Nou ja, ze zal mij wel niks vinden."

En daar moet ik eens vanaf.
Niet alleen is het dodelijk vermoeiend, je uitstraling (en dus de kans dat het wat wordt) wordt daar aanzienlijk minder van.
pi_54874561
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is geen nieuws. Als ik iemand leuk vind denk ik al:"Nou ja, ze zal mij wel niks vinden."

En daar moet ik eens vanaf.
Niet alleen is het dodelijk vermoeiend, je uitstraling (en dus de kans dat het wat wordt) wordt daar aanzienlijk minder van.
Beetje zelfvertrouwen is toch niet zo moeilijk??
pi_54874891
Het is natuurlijk ook zo dat mannen zelfverzekerder worden naarmate het aantal veroveringen stijgt. In die zin is het natuurlijk lastig oprecht zelfverzekerd te zijn wanneer niks klaar wordt gespeeld bij de andere sekse.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_54874962
Dat is echt niet de enige manier om zelfvertrouwen te krijgen
Dus als het niet lukt schakel je toch over op manier B of C etc
pi_54875388
Hmm, dit blijft zondermeer een lastige discussie. Laten we zeggen dat ook ik een tijdlang verstoken ben geweest van vrouwelijk schoon. Op de een of andere manier is dat funest voor je zelfvertrouwen. Ik denk dat mannen waarbij 'succes bij de vrouwen' uitblijft, een steeds kleinere kans hebben een 'geschikte' vrouw te vinden. Het is een proces dat zichzelf versterkt. Vrouwen gaan voor zelfverzekerde mannen die ook bij andere vrouwen in trek zijn. Mensen halen hun zelfvertrouwen doorgaans voor een groot deel uit de mate van populariteit bij de andere sekse. Zo heeft de natuur dat bepaald, en zo zal het ook blijven.

Ik ben daarom wel benieuwd naar jouw manier B of C....
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_54875575
Nou ik heb ook al een tijdje niet echt in trek bij het andere geslacht om het zo maar even te noemen
Maar ik ben eigenlijk wel erg fan van mezelf
Oke er kan wat bijgeschaafd worden aan mn figuur dus ik heb mezelf gisteren maar op dieet geknalt
Want ik denk dat je zelfvertrouwen krijgt door uit jezelf te halen wat er in zit zeg maar...
Dingen doen waar je goed in bent en gelukkig van word en zo
Rise up to your potential of zo
pi_54875746
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:26 schreef liefie_ het volgende:
Dat is echt niet de enige manier om zelfvertrouwen te krijgen
Dus als het niet lukt schakel je toch over op manier B of C etc
En waar is dat a, b,c lijstje te vinden?
A little bit hateful
pi_54875797
Le-zen
pi_54875831
Trutje dat stond er nog niet toen ik het typte
A little bit hateful
pi_54875982
nou en daar gaat haar zelfvertrouwen weer...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54876033
Daar is gelukkig een hoop meer voor nodig
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:09:49 #187
141482 Q.
JurassiQ
pi_54876067
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Beetje zelfvertrouwen is toch niet zo moeilijk??
Mwa, dat valt tegen hoor. Zeker als je steeds wordt afgewezen is het heel moeilijk om zelfvertrouwen te houden.
For great justice!
pi_54876354
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Mwa, dat valt tegen hoor. Zeker als je steeds wordt afgewezen is het heel moeilijk om zelfvertrouwen te houden.
Wat doe je verkeerd kan je je dan afvragen. Manier van benaderen/de conversatie zelf is niks/je vertoning/je legt de lat te hoog/etc etc
pi_54876569
En daarom zouden mensen eigenlijk al het negatieve om moeten zetten tot iets positief.
Blijkbaar is zelfvertrouwen aantrekkelijk.. dus schijn-zelfvertrouwen vast ook wel.

Mensen die continue afgewezen worden moeten toch wel een hele dikke huid hebben gekregen over de jaren.
Put daar je zelfvertrouwen in uit.
Dus in theorie zouden mensen die vaker een nee te horen krijgen er makkelijker mee om moeten kunnen gaan dan mensen die het als een schok ervaren dat iemand hun kei hard afwijst.

Ja vast makkelijker gezegd dan gedaan
A little bit hateful
pi_54876740
Nog iets wat positief is aan de reeks afwijzingen: je loopt je niet meer af te vragen 'wat als ik haar wél benaderd had..' e.d.
Je hebt zekerheid. nml. een 'nee'
pi_54877243
quote:

[..]

nee hoor. dat is hleemaal niet geforceerd, zo zijn die types gewoon. Die gaan er heen zonder verwachtingen maar zeggen gewoon de juiste dingen waardoor óf het meisje ze niets vinden óf ze gewoon iets krijgen, dus geen friendzone ofzo..... that's it! Totaal niet geforceerd...
Haleloeja
pi_54877331
wat ik altijd lastig vind is meiden bellen om wat af te spreken. Ik DOE het wel, maar vind het wel eng en lastig.... En eeuwig blijven smsen vind ik ook niets...
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54877406
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:01 schreef Sweetbeach het volgende:
wat ik altijd lastig vind is meiden bellen om wat af te spreken. Ik DOE het wel, maar vind het wel eng en lastig.... En eeuwig blijven smsen vind ik ook niets...
smsen en emailen is voor nerds, verlegen mensen en pedo's. Gewoon bellen.
pi_54877914
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

ik heb tot nu toe toch alleen maar gesmst en gemsnt met mijn date van morgen
pi_54878099
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat zitten mensen die naar een karaokebar gaan meestal wel.
Je zou verbaasd zijn hoeveel 'trendy' jonge mensen daar komen . Volgens mij is het alleen in west-europa not done, verder is de halve wereld gek op karaoke. Maar goed, hij kwam niet voor de karaoke maar voor moi. . Vandaag weer de hele dag samen doorgebracht, nu al twee dagen achter elkaar dus. Zie hem ofwel morgenvroeg ofwel eind van de week weer.

Ik krijg nu trouwens ernstige lichamelijke klachten .
pi_54878729
Ik ga binnenkort naar de singlesparty van RelatiePlanet. Hoorde van vrienden dat het best wel gezellig is, al is het wel 1 grote vleesmarkt/keuring. Er zijn een hoop zalen met verschillende muziekstijlen en een bowlingbaan, dus vermaken moet toch zeker wel lukken!

Ben benieuwd dus
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:41:49 #197
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54878917
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

edit: én afzichtelijke, onzekere, moeilijke figuren
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:43:02 #198
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54878960
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:36 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga binnenkort naar de singlesparty van RelatiePlanet. Hoorde van vrienden dat het best wel gezellig is, al is het wel 1 grote vleesmarkt/keuring. Er zijn een hoop zalen met verschillende muziekstijlen en een bowlingbaan, dus vermaken moet toch zeker wel lukken!

Ben benieuwd dus
pi_54879124
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef Shitonya het volgende:
Die reaktie had ik ook 10 jaar geleden
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 november 2007 @ 22:53:55 #200
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54879342
Dates

Donderdag!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]