Ja.alleen maar eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Nou das aan de ene kant toch wel mooi? Zal ze wel slechte ervaringen hebben.
Ik lurk nogal veel en kan opmaken uit jouw posts in R&P dat je ook aardig wat tegenslagen te verwerken hebt gekregen. Denk dat jullie beiden daarom extra voorzichtig zullen zijn, misschien? Lijkt me aan de ene kant toch niet echt negatief.
Ze heeft gezegd dat ze niet aan internetdaten doet, maar dat dat voor iedereen die haar vraagt geldt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:16 schreef Averon het volgende:
Mooi? Ze heeft denk ik nee gezegd, het is natuurlijk altijd mooi om gewoon te vragen als dat eerder moeilijk was.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:17 schreef eigenlijk het volgende:
Blijven proberen, dan heb je vanzelf succes
Klinkt erg basaal, maar hier, vooral hier, is het nee heb je, ja kun je krijgen. En onzeker? Tja, het blijft eng. Stel, bij de AH zie je een bloedmooie, lief lachende meid achter je bij de kassa staan. Nu kan je onzeker zijn en niets zeggen, of je kan je omdraaien en vragen of ze mee gaat koffie drinken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.alleen maar eigenlijk
En het nadeel daaraan is dat ik verrekte onzeker ben en dus ook al gauw het idee heb dat ik kansloos ben wat haar betreft.Zeker ook omdat er meer kapers op de kust zijn.
En ik ben ongeduldig en kan ik er niet tegen dat ik er geen controle over heb, daar word ik ook niet rustiger van.![]()
Nee volgens mij kan dat bestquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:08 schreef eigenlijk het volgende:
Grappig, date betekent bij mij niks meer dan dat ik geinteresseerd in je ben en meer over je te weten wil komen. Als ik geinteresseerd ben, dan kap ik de rest ook af.
Is het not done om met meerdere meisjes te daten?
Moet ik ook maar ers gan proberen.. Meestal ben ik te afwachtend.. Ik ben zo 1 tje die nooit behoefte heeft aan daten totdat ik verliefd word.. gewoon maar eens een date gaat doen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:55 schreef eigenlijk het volgende:
Meerdere meisjes daten tegelijkertijd is altijd gunstig, tenzij de meisjes er vanaf weten en er bezwaar tegeb hebben. Gelukkig wordt aan mij nooit gevraagd of ik met anderen aan het daten ben. Ik ben eigenlijk nooit meteen verliefd op een meisje en doordat je met meerdere meisjes tegelijkertijd date heb je mooi referentiemateriaal. Dan zie je juist dat dat ene meisje eigenlijk best wel verlegen is, en die andere juist leuker is om mee te praten etc. Uiteindelijk word je gewoon verliefd... of op geen van allen. Gelukkig ben ik nog niet op meerdere meisjes tegelijkertijd verliefd geweest.
Dit klinkt allemaal heel kil en analytisch, maar uiteraard als je een meisje leuk vindt en verliefd bent dan ga je daar alleen voor! Maar meerdere meisjes tegelijkertijd maakt je wat nuchterder en dat je niet te veel druk op 1 meisje zet en haar afschrikt (zeker de meisjes met bindingsangst enzo).
En uit daten kunnen leuke vriendschappen voortvloeien.
Ik val ook wel in de eerste categoriequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige daten met "leuke mensen" om te kijken of het iets is.
Andere daten alleen als er echt lentekriebels in het spel zijn. Die geloven dan ook in love on first sight enzo.
Meerdere tegelijk daten, dan val je gewoon in de eerste categorie.
1e date in je leven of 1e date met deze persoon?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:20 schreef Landgeld het volgende:
heb morgen een date (1e keer).... ben echt super zenuwachtig, is dat normaal![]()
Vind het wel kut, kan er niets aan doen .Verwacht er ook niet teveel van , maar toch..
Heb haar ook ooit maar kort gesproken, maargoed.. gaan gewoon ff drankje doenen dan zien wel...
Oud worden sucksquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef eigenlijk het volgende:
Of hij is zo zenuwachtig omdat het zijn eerste date is, dat lijkt mij als hij vraagt of dat normaal is. Anders zou hij wel weten dat het normaal is. Maar ik kan het verkeerd hebben.
Ik heb hetzelfde als jij liefie. Het lijkt hoe ouder ik word, hoe minder snel ik iemand echt leuk vind. Had het laatst een keer dat een meisje mij echt leuk leek en toen ook een leuk gesprek gehad. Toen vroeg ik om haar nummer maar I got rejectedc'est la vie en ik kan me er echt niet druk om maken. Zeker niet aangezien ik niet in 2 min verliefd kan worden
ik hoor ook in de eerste categorie (tenminste meestal)quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige daten met "leuke mensen" om te kijken of het iets is.
Andere daten alleen als er echt lentekriebels in het spel zijn. Die geloven dan ook in love on first sight enzo.
Meerdere tegelijk daten, dan val je gewoon in de eerste categorie.
bij mij was de laatste keer op valentijnsdagquote:Op zondag 25 november 2007 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daten, da's lang geleden dat ik dat heb gedaan
Nou ja, hangt van de situatie af enzo en hoeveel signalen het meisje geeft (of je ziet ze gewoon niet). Plus dat ik het vroeger niet durfde dus voor mij is het een kwestie van lef :quote:Op zondag 25 november 2007 13:04 schreef Liquidootje het volgende:
Hoeveel lef moet je dan hebben? Ik doe het altijd heel noncholant en meestal zeggen ze wel ja. Aan de andere kant.. vrouwen die snel ja zeggen, daar verlies ik weer snel interesse inHeel raar.
en dan nog. ALS je dat eng vind kan je het ook wat nonchalant vragen in de trant van ; 'hee, als je een keer zin hebt om wat te gaan eten samen, lijkt mij wel leuk'.... dan confronteer je haar niet DIRECT (ze hoeft niet direct JA of NEE te zeggen, geeft jezelf wat lucht) EN als ze je ziet zitten zegt ze tóch wel : 'jaa, lijkt me leuk doen we een keer'... als ze dat laatste zegt kan je haar een keer bellen oid of gelijk wat afspreken als ze er niet écht op ingaat weet je ook hoelaat het isquote:Op zondag 25 november 2007 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
De angst om afgewezen te worden is voor velen de grootste drempel die ze moeten nemen inderdaad. Ach uiteindelijk weet je dan wel gelijk waar je aan toe bent. Daten heb ik nooit echt problemen mee gehad, je moet er gewoon open voor staan en ook de kans in je hoofd houden dat de ander niet wilt daten. Tsja, risico van het vak?
Zo werkt het hele idee achter een date vragen toch?quote:Op zondag 25 november 2007 13:37 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en dan nog. ALS je dat eng vind kan je het ook wat nonchalant vragen in de trant van ; 'hee, als je een keer zin hebt om wat te gaan eten samen, lijkt mij wel leuk'.... dan confronteer je haar niet DIRECT (ze hoeft niet direct JA of NEE te zeggen, geeft jezelf wat lucht) EN als ze je ziet zitten zegt ze tóch wel : 'jaa, lijkt me leuk doen we een keer'... als ze dat laatste zegt kan je haar een keer bellen oid of gelijk wat afspreken als ze er niet écht op ingaat weet je ook hoelaat het is
ja logisch, maar je kan ook vragen: 'zin om donderdag samen te gaan eten'.... dan is het altijd óf ja óf nee... en krijg je direct antwoord. Kan ook werken maar is wél wat confronterender dan een vraag; 'Als je zin hebt om donderdag samen te gaan eten lijkt me dat leuk'.... dat is een vraag waar ze niet DIRECT een ja of een nee op hoeft te verzinnen.... dat laatste doe ik vaak, omdat ik het niet fijn vind om een dame te confronteren... (tegen mijn gevoel in).... hou ik zelf ook niet van... maar de 1e manier werkt miss wél beter.. (al heb je dan soms gevallen die ja zeggen en nee denken omdat ze geen nee durven te zeggenquote:Op zondag 25 november 2007 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo werkt het hele idee achter een date vragen toch?
Ik stap ook niet op iemand af, HEUYYYY DATENNN?
Logisch toch?
Hey ik vond het gezellig laatst zullen we zaterdag nog een keer wat gaan eten?quote:Op zondag 25 november 2007 13:49 schreef Gelderland het volgende:
Hoe vragen jullie iemand uit voor een 2e date dan, als het gewoon 'gezellig' was (en niet gezoent etc).. MAAr je wilt wél wat meer... smsen/bellen/msn, na paar dagen?
Idd, dat hoeveel lef, was maar een retorische vraagquote:Op zondag 25 november 2007 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Volgens mij zijn jullie het nu echt veel te diep aan het ontleden
Ik bedoelde het lef stukje niet maar het hoe moet je het aan pakken stukjequote:Op zondag 25 november 2007 13:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd, dat hoeveel lef, was maar een retorische vraag
Als je het bekijkt van de derde persoon dan is het eigenlijk heel stom om er "angst" voor te hebben, maar als je het echt gaat doen bij iemand die je echt leuk vind, dan is de hartslag toch wel een beetje meer dan 60bpm.
Vriendschappelijk uitnodigen is natuurlijk anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |