Gelukkig ben ik ook zo. Hehe maar ja ben eigenlijk de afgelopen 3 jaar vrij bezet geweest dus heb nu weer eens de mogelijkheden om te gaan daten. Eens kijken of ik het niet verleerd benquote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hey ik vond het gezellig laatst zullen we zaterdag nog een keer wat gaan eten?
Simpel
gewoon bellen/smsen/mailen/msen oid (liefst bellen); 'als je zin hebt om nog een keer wat leuks te doen, lijkt me dat gezellig 'quote:Op zondag 25 november 2007 13:49 schreef Gelderland het volgende:
Hoe vragen jullie iemand uit voor een 2e date dan, als het op de 1e date gewoon 'gezellig' was (en niet gezoent etc).. smsen/bellen/msn, na paar dagen en dan vragen...?
Neuh. Zelfde verlangens, zelfde mensen. Hoogstens door een informatiecultuurtje wat bewuster van zichzelf en de omgeving.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:47 schreef Q. het volgende:
Waarom moet het allemaal zo moeilijk zijn? Was het vroeger niet veel simpeler?
Inderdaad! Gewoon stevig in je schoenen staan, lef hebben en gewoon confronteren. Het ontwijken van confrontatie werkt je alleen maar tegen en schept eerder onduidelijkheid dan duidelijkheid.quote:Op zondag 25 november 2007 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
De angst om afgewezen te worden is voor velen de grootste drempel die ze moeten nemen inderdaad. Ach uiteindelijk weet je dan wel gelijk waar je aan toe bent. Daten heb ik nooit echt problemen mee gehad, je moet er gewoon open voor staan en ook de kans in je hoofd houden dat de ander niet wilt daten. Tsja, risico van het vak?
Daar heb je een punt, of eigenlijk tweequote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef liefie_ het volgende:
Als je echt zo weinig te vertellen hebt aan elkaar dat je na een keer msnen al uitgepraakt bent klikt het duidelijk niet en hoef je ook niet te gaan daten
Dus het kang een kwaad lijkt me
Hoewel ik buiten daarvan opzich vrij tegen msn ben in liefdesgedoetjes vanwege de onpersoonlijkheid en de grote mogelijkheid tot miscommunicatie
gewoon blocken op MSNquote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gisteren heb ik eindelijk het lef gehadom een leuk meisje mee uit te vragen. Wilde het al heel lang vragen, maar het kwam er niet van of ik had simpelweg te weinig lef. Heb dus iets van een half uur in de regen gestaan tijdens het wachten, ze was later klaar met werken
. Ze zei gelukkig gelijk ja en dat ze het leuk vond dat ik een afspraakje met haar wou.
Echter is dat afspraakje pas over twee weken. Ik heb haar nu in mn msn staan, leuk opzich maar ben bang dat je straks bijna geen gespreksonderwerpen meer ove rhebt voor tijdens het afspraakje.
Wat is wijsheid?
maar als je haar echt leuk vind wil je haar toch juist spreken?quote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
gewoon blocken op MSNzo moeilijk is dat toch niet? doe ik ook altijd... af en toe ff online komen en zeggen dat je zin hebt in de date, dan zeggen: 'maar ik moet weer gaan, sporten/school/werk oid' dan hou je het tenminste een beetje spannend
af en toe ja, dat staat toch ook in mijn postquote:Op zondag 25 november 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar als je haar echt leuk vind wil je haar toch juist spreken?
dat heb ik tenminste met mijn dates? als ik ze nog niet kan ontmoeten wil ik toch wel afentoe sms en msn contact
Dat is dan dus weer het gevaar van msn. Natuurlijk wil je hem/haar graag spreken en dat is verleidelijk, maar dus ook weer 'gevaarlijk'. En bovendien, het gaat bij mij om een eerste date met haar dus het kan alle kanten opgaan. Hopelijk wel de goede kant, want ik vind dr natuurlijk erg leukquote:Op zondag 25 november 2007 19:06 schreef Lollifant het volgende:
Ik had dat laatst ook met een jongen, op msn urenlange gesprekken, maar in het echt hadden we elkaar niks te melden. Erg jammer is dat.
ja maar waarom dan meteen blocken? of ben jij de hele dag online?quote:Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
af en toe ja, dat staat toch ook in mijn post![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 19:06 schreef Lollifant het volgende:
Ik had dat laatst ook met een jongen, op msn urenlange gesprekken, maar in het echt hadden we elkaar niks te melden. Erg jammer is dat.
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De virtuele wereld is ook een heel andere als de echte wereld en als je iemand in het echt wilt daten heb je dus niet zoveel aan MSN.
Nee, wacht even. Echt waar?quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De virtuele wereld is ook een heel andere als de echte wereld en als je iemand in het echt wilt daten heb je dus niet zoveel aan MSN.
Ik kende deze jongen wel gewoon uit het echte leven, dus zelfs dan is msnen geen goed idee.quote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je er eenmaal in zit kom je er niet meer (gemakkelijk) uit. Je doet iets fout, zorg dat je er niet inkomt.quote:Op zondag 25 november 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Dat wordt echt nooit iets met mij, ik kom niet uit die verdomde friend-zone.
Ik doe ergens iets fout, daar ben ik inmiddels al wel achter.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef liefie_ het volgende:
Is dat: Vrienden?
Misschien moet je er dan Neuken van maken
Werkt bij jou als een geoliede machine, hè?quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef liefie_ het volgende:
Is dat: Vrienden?
Misschien moet je er dan Neuken van maken
Helaas word het me nooit zo aangebodenquote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Werkt bij jou als een geoliede machine, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |