abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2007 @ 21:27:58 #126
141482 Q.
JurassiQ
pi_54835076
Hoi Liefie. Neuken?

Oh, ontopic.

Relaties
For great justice!
  zondag 25 november 2007 @ 21:29:03 #127
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54835107
héhéhé... lol
pi_54835174
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Hoi Liefie. Neuken?

Oh, ontopic.

Relaties
Maar natuurlijk Q!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 25 november 2007 @ 23:20:38 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_54838226
Ik geloof dat momenten waarop je enorm verlangt naar een relatie niet de beste momenten zijn om er naar op zoek te gaan.
For great justice!
  maandag 26 november 2007 @ 01:26:57 #130
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54839957
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat momenten waarop je enorm verlangt naar een relatie niet de beste momenten zijn om er naar op zoek te gaan.

Indd, helemaal waar.
Af en toe heb je er wel eens last van, die momenten dat je iemand mist. Beter dan niet gaan verlangen of zoeken want je wordt afgeschoten en je gevoel wordt alleen maar vervelender. Hypocriet door mij te zeggen, ga er ook wel eens mee op mijn bek. Wees jezelf, denk aan jezelf en vergeet jezelf ook niet.
Als je iemand leuk vind dan gelijk gaan; niet teveel scene's in je hoofd bouwen over hoe, wat en als want je bent zelf degene die het moeilijk maakt. Je hersenspinsels zorgen voor meer draaierij dan nodig. Of het nu perfectionisme is, onzekerheid of faalangst blijf jezelf anders kost t je allemaar onnodige energie.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_54840229
Hoe ga je dan met dat vervelender geworden gevoel om? En hoe komt het dat dat gevoel jou niet belet om de volgende keer dat je iemand leuk vindt gelijk te benaderen?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 26 november 2007 @ 03:01:13 #132
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54840473
quote:
Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef roepdeman het volgende:
Hoe ga je dan met dat vervelender geworden gevoel om? En hoe komt het dat dat gevoel jou niet belet om de volgende keer dat je iemand leuk vindt gelijk te benaderen?
Op een gegeven moment heb je dat verotte gevoel al zo vaak over en over beleefd dat je het strontzat bent. Dan ga je erover nadenken en kom je erachter dat het totaal niks opleverd erover te sikkeneuren.
Ook kreeg ik er een dikkere "muur" door, ging me bijvoorbeeld wel eens bij een date afvragen waarom ze dan niet "los" kwam en of het aan mij lag. De afstand bleef.....ja dat lag dus aan mij. Moet je je nu door elke ervaring meer laten blokkeren?
Ik had er gewoon genoeg van en ben gewoon wie ik ben. Iemand benaderen, doe het en als je dan op je bek gaat, er zijn nog miljoenen die het ook meegemaakt hebben. Je bent niet de enige. Ben echt geen alleswetende, maar ik heb dit allemaal zelf moeten uitvinden door op mijn bek te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door h_vreman op 26-11-2007 03:06:15 (giga spelfouten) ]
Doom |
  maandag 26 november 2007 @ 03:03:57 #133
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54840480
P.S.

Ik ga vaak naar vrienden, de stad in of doe daadwerkelijk de dingen die ik al zolang van me afschuif (Van die "Ohja ik zou nog....." dingen).
Doom |
pi_54840591
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef Q. het volgende:
Ernaar op zoek gaan is sowieso al zoiets. Alsof je gewapend met een zaklamp een bos in gaat in de hoop iets te vinden.

Ik word trouwens gewoon géén vrienden met vrouwen. Werkt goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2007 04:09:58 ]
  maandag 26 november 2007 @ 05:02:24 #135
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54840624
quote:
Op maandag 26 november 2007 04:07 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hoe zou je het dan omschrijven als het geen vrienden zijn? Of heb je helemaal geen vrouwelijke vrienden?
Doom |
  maandag 26 november 2007 @ 07:00:05 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_54840734
quote:

[..]

Ernaar op zoek gaan is sowieso al zoiets. Alsof je gewapend met een zaklamp een bos in gaat in de hoop iets te vinden.

Op zoek gaan werkt niet maar de ene periode besteed je er gewoon wat meer tijd aan dan anders, zeg maar gerust bijna al je tijd soms.
For great justice!
pi_54846621
Ik zoek nooit. Laat het gewoon gebeuren. zie altijd wel wat er van wordt.
pi_54847596
1. ik weet dat mijn date vd 1e keer nog wel een keertje zou willen afspreken

2. is het not-done om te vragen (smsje./bellen oid) wat háár leuk lijkt voor de 2e keer? Dus of zij nog leuke ideeën heeft om samen te gaan doen? Bij de 1e keer heb ik namelijk wat voorgesteld (zijn we wat gaan eten), vandaar... Als zij dan smst/zegt: 'maakt me niet uit wat we gaan doen' kan ik zelf wel wat voorstellen...

[ Bericht 23% gewijzigd door WinnarJ op 26-11-2007 14:56:38 ]
pi_54849544
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef WinnarJ het volgende:

2. is het not-done om te vragen (smsje./bellen oid) wat háár leuk lijkt voor de 2e keer? Dus of zij nog leuke ideeën heeft om samen te gaan doen? Bij de 1e keer heb ik namelijk wat voorgesteld (zijn we wat gaan eten), vandaar... Als zij dan smst/zegt: 'maakt me niet uit wat we gaan doen' kan ik zelf wel wat voorstellen...
Als jij de eerste keer wat hebt bedacht vind ik het wel kunnen hoor!
pi_54849638
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef WinnarJ het volgende:

waarom zou dat not done zijn Is toch juist goed, 'wat lijkt jouw leuk' ... noemt ze wat opties en jij kiest Via sms, maar ik zou haar ook eventjes bellen, anders krijg je zo'n 'sms-sleur' en spreek je straks ALLES (tijd/datum/plaats) af via sms, vind ik zelf onpersoonlijk. Leuker is ff bellen horen jullie elkaar ook

en ja wat je kan doen. Ik heb dit gedaan met mijn 2e en soms ook 3e date:

- Uit eten
- Boswandeling
- Schaatsen!!
- Biosje

Boswandeling is wel leuk, MAAR moet zij jouw wel vertrouwen, dus dat is niets voor de eerste date.. Verder zijn uit eten en biosje etc gewoon standaart. Leuk maar niet speciaal.

OJA: het leukste vond ik: schaatsen Heb mijn date daar een keer voor gevraagd. Waarom: het 'ijs' breekt letterlijk een beetje dan... je stuntelt allebei, je kan haar makkelijk vasthouden (contact maken), lachen met en om elkaar, en daarna wat drinken in het cafeetje daar... Wat mij betreft ideaal
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54849909
Schaatsen is leuk inderdaad!
pi_54853230
quote:

[..]

Vrouwelijke vrienden roeleren! zolang ze geen relatie willen zijn ze ideaal!
pi_54853370
Van mannen wordt helaas initiatief verwacht, dus verzin zelf maar wat leuks
pi_54855581
Ik heb gisteren een soort van casual date gehad . Ik ging naar een karaokebar en hij zat in de kroeg ernaast. Toen kwam hij even binnenwippen. Paar minuutjes later moest MLI to the stage, sterren van de hemel gezongen (he was impressed gelukkig) en uiteindelijk tot diep in de nacht gepraat, gepraat en nog eens gepraat. Alles klopt, hij is intelligent, heeft humor, is aantrekkelijk, lief en we zitten op 1 golflengte. Ik heb nog nooit zo'n klik gevoeld. Ik heb het zwaar te pakken nu en als ik het een beetje in kan schatten, dan hij ook. Vandaag weer met hem afgesproken, samen boodschappen gedaan (wat een date ) en weer eindeloos gebabbeld. We'll see, ik weet dat het iets is in plaats van dat ik hoop dat het iets wordt. En nu hoop ik dat hij er precies zo over denkt.

pi_54859140
Leuk verhaal MLI! Het zit vast goed denk ik zo
pi_54859187
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb gisteren een soort van casual date gehad . Ik ging naar een karaokebar

we zitten op 1 golflengte.
Dat zitten mensen die naar een karaokebar gaan meestal wel.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:53:47 #147
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54864820
haha, finally MLI got kicked in the butt by love...
goed bezig heur!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54866908
Eergisteren ook een enorm leuke date gehad met een meid die ik via internet had leren kennen, ze sprak liever bij mij thuis af dan in de kroeg, we hebben uiteindelijk van kwart over 7 tot kwart voor 1 samen op de bank zitten kletsen, we hadden het allebei heel gezellig, we hebben ook al iets afgesproken voor over 2 weken, maar ik wil graag iets eerder ook al afspreken, toch maar proberen te doen.

[ Bericht 28% gewijzigd door alleskomtgoed op 27-11-2007 12:38:16 ]
pi_54868095
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:47 schreef alleskomtgoed het volgende:
Eergisteren ook een enorm leuke date gehad met een meid die ik via internet had leren kennen, ze sprak liever bij mij thuis af dan in de kroeg, we hebben uiteindelijk van kwart over 7 tot kwart voor 1 samen op de bank zitten kletsen, we hadden het allebei heel gezellig, we hebben ook al iets afgesproken voor over 2 weken, maar ik wil graag iets eerder ook al afspreken, toch maar proberen te doen.
nog gezoent ? en al ideëen voor de 2e date?
pi_54870082
Sommigen hebben ook al het geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')