quote:Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat momenten waarop je enorm verlangt naar een relatie niet de beste momenten zijn om er naar op zoek te gaan.
Op een gegeven moment heb je dat verotte gevoel al zo vaak over en over beleefd dat je het strontzat bent. Dan ga je erover nadenken en kom je erachter dat het totaal niks opleverd erover te sikkeneuren.quote:Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef roepdeman het volgende:
Hoe ga je dan met dat vervelender geworden gevoel om? En hoe komt het dat dat gevoel jou niet belet om de volgende keer dat je iemand leuk vindt gelijk te benaderen?
Ernaar op zoek gaan is sowieso al zoiets.quote:Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat momenten waarop je enorm verlangt naar een relatie niet de beste momenten zijn om er naar op zoek te gaan.
Hoe zou je het dan omschrijven als het geen vrienden zijn? Of heb je helemaal geen vrouwelijke vrienden?quote:Op maandag 26 november 2007 04:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik word trouwens gewoon géén vrienden met vrouwen. Werkt goed.
Op zoek gaan werkt niet maar de ene periode besteed je er gewoon wat meer tijd aan dan anders, zeg maar gerust bijna al je tijd soms.quote:Op maandag 26 november 2007 04:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ernaar op zoek gaan is sowieso al zoiets.Alsof je gewapend met een zaklamp een bos in gaat in de hoop iets te vinden.
Als jij de eerste keer wat hebt bedacht vind ik het wel kunnen hoor!quote:Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef WinnarJ het volgende:
1. ik weet dat mijn date vd 1e keer nog wel een keertje zou willen afspreken
2. is het not-done om te vragen (smsje./bellen oid) wat háár leuk lijkt voor de 2e keer?Dus of zij nog leuke ideeën heeft om samen te gaan doen? Bij de 1e keer heb ik namelijk wat voorgesteld (zijn we wat gaan eten), vandaar... Als zij dan smst/zegt: 'maakt me niet uit wat we gaan doen' kan ik zelf wel wat voorstellen...
waarom zou dat not done zijnquote:Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef WinnarJ het volgende:
1. ik weet dat mijn date vd 1e keer nog wel een keertje zou willen afspreken
2. is het not-done om te vragen (smsje./bellen oid) wat háár leuk lijkt voor de 2e keer?Dus of zij nog leuke ideeën heeft om samen te gaan doen? Bij de 1e keer heb ik namelijk wat voorgesteld (zijn we wat gaan eten), vandaar... Als zij dan smst/zegt: 'maakt me niet uit wat we gaan doen' kan ik zelf wel wat voorstellen...
quote:Op maandag 26 november 2007 04:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zitten mensen die naar een karaokebar gaan meestal wel.quote:Op maandag 26 november 2007 21:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb gisteren een soort van casual date gehad. Ik ging naar een karaokebar
we zitten op 1 golflengte.
nog gezoentquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:47 schreef alleskomtgoed het volgende:
Eergisteren ook een enorm leuke date gehad met een meid die ik via internet had leren kennen, ze sprak liever bij mij thuis af dan in de kroeg, we hebben uiteindelijk van kwart over 7 tot kwart voor 1 samen op de bank zitten kletsen, we hadden het allebei heel gezellig, we hebben ook al iets afgesproken voor over 2 weken, maar ik wil graag iets eerder ook al afspreken, toch maar proberen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |