Waarom is die merkwaardig ? Men heeft een hekel aan Marokkanen (racisme) omdat een kleine groep onder hen de boel verziekt, en men heeft geen enkele moeite om die misdragingen ook nog eens aan de islam te koppelen. Je kunt jezelf beter de vraag stellen "Heeft men werkelijk zo'n hekel aan de islam of heeft men een hekel aan kutmarokkaantjes". Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
Het lijkt me overdreven. Sowieso de link tussen racisme en de islam vind ik merkwaardig maar ja het zal wel.
Een fobie is meestal ongegrond. Maar je gaat nu vast weer een verhaal vertellen over hoe moslims een meerderheid gaan vormen en dit land gaan overnemen. Zonder enige onderbouwing uiteraard.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:40 schreef Scorpie het volgende:
En is er ook onderzoek gedaan naar het feit WAAROM men banger wordt voor de islam?![]()
Dat is toch veel eerder discriminatie met generaliseren.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom is die merkwaardig ? Men heeft een hekel aan Marokkanen (racisme) omdat een kleine groep onder hen de boel verziekt, en men heeft geen enkele moeite om die misdragingen ook nog eens aan de islam te koppelen. Je kunt jezelf beter de vraag stellen "Heeft men werkelijk zo'n hekel aan de islam of heeft men een hekel aan kutmarokkaantjes". Ik denk het laatste.
Welnee. Ik ga alleen zeggen dat fobieen wel degelijk gegrond kunnen zijn. Maar ja, ik ben door jou nu toch al als stereotype neergezet, dus het heeft voor mij geen zin meer te reageren op jou.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Een fobie is meestal ongegrond. Maar je gaat nu vast weer een verhaal vertellen over hoe moslims een meerderheid gaan vormen en dit land gaan overnemen. Zonder enige onderbouwing uiteraard.
Discriminatie is een actieve daad, racisme bepaalde gevoelens over een groep. Als je een hekel hebt aan alle Marokkanen dan ben je gewoon een racist. Snap niet waarom er zo moeilijk over dat woord gedaan wordt.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is toch veel eerder discriminatie met generaliseren.
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Ik ga alleen zeggen dat fobieen wel degelijk gegrond kunnen zijn. Maar ja, ik ben door jou nu toch al als stereotype neergezet, dus het heeft voor mij geen zin meer te reageren op jou.
Petje af voor je karaktermoord![]()
Wel knap, binnen 3 posts heb je al het kleuterniveau gehaald. Chapeau. Je lijkt wel een marrokaanquote:
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom is die merkwaardig ? Men heeft een hekel aan Marokkanen (racisme) omdat een kleine groep onder hen de boel verziekt, en men heeft geen enkele moeite om die misdragingen ook nog eens aan de islam te koppelen. Je kunt jezelf beter de vraag stellen "Heeft men werkelijk zo'n hekel aan de islam of heeft men een hekel aan kutmarokkaantjes". Ik denk het laatste.
Racisme heeft betrekking op rassen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:46 schreef gelly het volgende:
Discriminatie is een actieve daad, racisme bepaalde gevoelens over een groep. Als je een hekel hebt aan alle Marokkanen dan ben je gewoon een racist. Snap niet waarom er zo moeilijk over dat woord gedaan wordt.
Nee, tuurlijk niet, zo kan je ieder persoon waar je een hekel aan hebt wel af gaan schuiven op racisme.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
Is een hekel hebben aan alle nazi's racisme?
Ik neem aan dat z'n punt was dat afkeer van / angst voor een gedachtengoed geen racisme is.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, zo kan je ieder persoon waar je een hekel aan hebt wel af gaan schuiven op racisme.
Klopt.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat z'n punt was dat afkeer van / angst voor een gedachtengoed geen racisme is.
Hangt van de huidskleur om het gedachtengoed af. En het gemiddelde inkomen/scholingsniveau.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat z'n punt was dat afkeer van / angst voor een gedachtengoed geen racisme is.
Wat is je favoriete plaats, Mekka of Medina.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef Triggershot het volgende:
Proef op de som nemen, hoeveel mensen zou er irl bang van mij zijn?
Rotterdamquote:Op woensdag 21 november 2007 16:18 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Wat is je favoriete plaats, Mekka of Medina.
Daar maak ik gemakshalve even 'Medina' van, gezien het feit dat 7 van de 10 mocropubers (m) aldaar bekend is bij justitie.quote:
Het lijkt er sterk op dat de belangen van migranten VOORAL worden vertegenwoordigd.quote:ENAR, a network of European NGOs working to combat racism in all the EU member states.
ENAR is determined to fight racism, xenophobia, anti-Semitism and Islamophobia, to promote equality of treatment between EU citizens and third country nationals, and to link local/regional/national initiatives with European initiatives.
The network is determined to:
act against the discrimination and exclusion of people of different racial, ethnic and cultural backgrounds;
eliminate racist elements in Europe's migration policies, and
celebrate cultural, ethnic and racial diversity.
Tuurlijk. Als er over 'phobia' gepraat wordt -alsof het uiten van kritiek en het voeren van debat een geestestoornis is- terwijl het eenvoudig aan te wijzen valt waar het fout gaat tussen islam en democratie dan is er een draai aan de feiten gegeven om de eigen agenda te promoten. What's new.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is die organisatie ENAR niet neutraal te noemen:
[..]
Het lijkt er sterk op dat de belangen van migranten VOORAL worden vertegenwoordigd.
Hou toch op. Het afschilderen van moslims alszijnde een 5e colonne die uit is op wereldheerschappij heeft *niks* met kritiek te maken, laat staan dat er een debat gevoerd wordt. Je hebt een mening, en die mening is dat de islam kut is en dat ze allemaal moeten oprotten. Prima, maar ga dan niet net doen of je onderdeel bent van een constructief debat. Je bent net zo frustrerend bezig als de gemiddelde moslim-fundamentalist.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:35 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als er over 'phobia' gepraat wordt -alsof het uiten van kritiek en het voeren van debat een geestestoornis is-
klopt, isamofoob wordt je pas genoemd als je denkt dat een minderheid waarvan het grootste gedeelte helemaal geen islamitische wetgeving wil, dus een minderheid van de minderheid (!!) het hier over 50 jaar voor het zeggen heeft .. want dat is nou een fobiequote:Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Precies, ArchEnemy. Als ik vaststel dat islam en democratie vrij slecht samengaan, ben ik niet meteen een islamofoob. Zoiets heet realisme...
En zelfs de fobie valt terug te voeren op de fouten van de politiek hierin; als de overheid bewust nalaat om de maatschappij te vrijwaren van narigheid die ontstaat vanuit een gewetensvrijwarende, confrontatiezoekende importovertuiging gaan de burgers de bron van de narigheid stigmatiseren om harde aanvaringen IRL te kunnen voorkomen. Zelfbeschermingsinstinct. Heel normaal, heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Precies, ArchEnemy. Als ik vaststel dat islam en democratie vrij slecht samengaan, ben ik niet meteen een islamofoob. Zoiets heet realisme...
maar dat gevoel zou je ook hebben als het om een groepje skinheads of andersoortig vage figuren zou gaan neem ik aan .. dus dat heeft niets met hun al dan niet moslim zijn te makenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik ben niet bang voor moslims behalve als ik s' avonds alleen langs zo een groepje moet lopen.
Ik ben door andere groepjes nog nooit lastig gevallen, als ze dit wel zouden doen zou ik het idd ook niet leuk vinden om er langs te lopen.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef moussie het volgende:
[..]
maar dat gevoel zou je ook hebben als het om een groepje skinheads of andersoortig vage figuren zou gaan neem ik aan .. dus dat heeft niets met hun al dan niet moslim zijn te maken
Vertel jij dat dan even aan de moslim medemensen?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Blaat, blaat, blaat...
Jezelf in een slachtofferrol plaatsen is ook een beetje 2001 en maakt je nog lachwekkender.
Elke overtuiging die zonder gewetensbezwaar met geweld tegen vermeende criticasters mag optreden kun je beter mijden in het donker, een excuus is zo gevonden en die mensen schamen zich achteraf nergens voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef moussie het volgende:
[..]
maar dat gevoel zou je ook hebben als het om een groepje skinheads of andersoortig vage figuren zou gaan neem ik aan .. dus dat heeft niets met hun al dan niet moslim zijn te maken
Laten gaan, mensen in de anale fase mengen zich alleen in discussies om gelijk te kunnen hebben. Gewoon meteen geven en het daarbij laten.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vertel jij dat dan even aan de moslim medemensen?
Nee, met de huidige geboortecijfers mag je dat ook gerust een speculatie noemen.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef moussie het volgende:
[..]
klopt, isamofoob wordt je pas genoemd als je denkt dat een minderheid waarvan het grootste gedeelte helemaal geen islamitische wetgeving wil, dus een minderheid van de minderheid (!!) het hier over 50 jaar voor het zeggen heeft .. want dat is nou een fobie
fo·bie (de ~ (v.), ~ën)
1 irreële, ziekelijke angst voor iets
Realisme, toe maar. Wetenschappers zijn er niet over uit maar jij bestempelt het al als realisme.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Je begrijpt dat zelbescherminginstinct in ieder mens zit. Volkomen normaal. Dus je redenering kan je in zijn geheel ook 180 graden omdraaien.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:51 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
En zelfs de fobie valt terug te voeren op de fouten van de politiek hierin; als de overheid bewust nalaat om de maatschappij te vrijwaren van narigheid die ontstaat vanuit een gewetensvrijwarende, confrontatiezoekende importovertuiging gaan de burgers de bron van de narigheid stigmatiseren om harde aanvaringen IRL te kunnen voorkomen. Zelfbeschermingsinstinct. Heel normaal, heel begrijpelijk.
Valt van te voren te bedenken met een gemiddeld IQ.
En haal dan belasting weg bij die burgers voor theekransjes en buurthuizen en je kunt je multiculturele ideaal verder wel vergeten.
Ach, dat heb ik hier op het hangveld ook met de groepen blanke autochtone jongeren. Geen enkel verschil. Ook die spugen, ook die schelden, kijken je dreigend na enz...quote:Op woensdag 21 november 2007 16:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik ben niet bang voor moslims behalve als ik s' avonds alleen langs zo een groepje moet lopen.
Je leugens worden met de dag eentoniger. Ik ga dit maar even melden, dat je van je overtuiging discussies mag verzieken als je geloof aan de tand gevoeld wordt is duidelijk, maar die vrijheid moeten we maar eens proberen in te perken.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:10 schreef Super7fighter het volgende:
Afgaande wat Archenemy is overkomen door Marokkaanse hangjongeren in de straat waar hij woont (hij is namelijk uitgescholden, achternagezeten, mishandeld en geintimideerd), denk ik niet dat we in Nederland vooral te maken hebben met Islam- of Moslimhaat, maar eerder met 'Marokkanenhaat'.
Goh, een leugenaar die iemand van leugens beticht... altijd wel leuk.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:40 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Je leugens worden met de dag eentoniger. Ik ga dit maar even melden, dat je van je overtuiging discussies mag verzieken als je geloof aan de tand gevoeld wordt is duidelijk, maar die vrijheid moeten we maar eens proberen in te perken.
Liegen is de waarheid geweld aan doen. Typisch iets dat je van een salafist kan verwachten.
Absoluut. Iemand die is grootgebracht zonder kennis, bezit en amper een culturele traditie en alleen maar het besef koestert dat hij/zij de enige perfecte levensovertuiging aanhangt en met geweld op ongelovige kritiek mag reageren, ZAL dat ook doen als hij/zij in een omgeving geplaatst wordt met vrijheid, cultuur, welvaart en.....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat zelbescherminginstinct in ieder mens zit. Volkomen normaal. Dus je redenering kan je in zijn geheel ook 180 graden omdraaien.
Daar heb jij toch ook geen enkele moeite mee ? Kom nu eens met de feiten en cijfers. Je islamofobie en xenofobie in veel wollige zinnen verpakken doet je niet slimmer lijken of je mening ineens tot waarheid verheffen. Je verschilt in niets met Super7fighter, maar waarschijnlijk ben je teveel bezig met dezelfde oude wijn in nieuwe zakken proberen te verpakken dat je dat zelf niet beseft. Dus laat die enorme vergrotingen en overdrijvingen eens achterwege en kom eens met iets waar het echt om draait. Tot die tijd ben je de zoveelste "islamcriticus" die zijn haat en fobie enkel wat beter weet te verpakken. Slaapverwekkend.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:40 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Liegen is de waarheid geweld aan doen.
Wtf heeft Jezus er nou weer mee te maken. Niels Bohr.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:43 schreef Triggershot het volgende:
Wtf heeft de salafist er nu mee te maken? Jezus.
Ok, dan laten we het gewoon zo. Als het een islamitische gewoonte is om de 'trots' te beschermen met botte leugens dan blijf ik die kleuteronzin wel rechtzetten.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goh, een leugenaar die iemand van leugens beticht... altijd wel leuk.
Je hebt gelijk, excuus.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar heb jij toch ook geen enkele moeite mee ?
Die zit ergens waar hij niet hoort te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:43 schreef Triggershot het volgende:
Wtf heeft de salafist er nu mee te maken? Jezus.
Tijd voor een mooie Godwin lijkt me, misschien begrijp je hem zelfs.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:57 schreef ArchEnemy het volgende:
Nou, in een democratie maakt dat verdomd veel uit, en dat kon nog wel eens rottig wakker worden zijn voor al die uberwezens hiero.
Dat is alleen als je uitgaat van een mens die statisch is, die niets leert, die geen hersenen heeft, geen perceptie heeft, en niet kan veranderen. Ergo een mens die niet bestaat. Het zit in de natuur van de mens om zich aan te passen aan de omgeving waar hij zich bevind.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:51 schreef ArchEnemy het volgende:
Absoluut. Iemand die is grootgebracht zonder kennis, bezit en amper een culturele traditie en alleen maar het besef koestert dat hij/zij de enige perfecte levensovertuiging aanhangt en met geweld op ongelovige kritiek mag reageren, ZAL dat ook doen als hij/zij in een omgeving geplaatst wordt met vrijheid, cultuur, welvaart en.....
Democratie.
Medina en Mekka doen er hier helemaal niet toe. De huidige problemen binnen de Islamitische wereld of binnen de integratie zelf toeschrijven aan gebeurtenissen van 1400 jaar geleden is nogal vreemd...op zijn zachtst gezegd. De perzen die hier zijn en niet stiekum dachten 'krijg maar bla met je profeet", bloeien eveneens. Kennelijk zit dat "bloeien" of niet bloeien niet in dat gedeelte dus. Er zijn talloze bloeiers binnen de Nederlandse gemeenschap op te noemen die gewoon moslim zijn. En dat ook zeggen, en ervoor uitkomen....en toch bloeien zonder probleem.quote:We zijn onverenigbaar. Alleen de moslims die een afkeer van de haat- en geweldretoriek uit Medina hebben, daar kunnen we als kennisdemocratie wat mee. De Aleviten bijvoorbeeld, de onder dwang bekeerde Perzen die stiekum dachten "krijg maar een dikke met je profeet". Zie ze opbloeien als ze hier zijn.
Je doelt nu op de 1e generatie? Daar zijn destijds weinig tot geen problemen mee geweest hoor, tuurlijk de taalbarriere, maar de enige eis om in Nederland te kunnen werken was het beheersen van de franse taal. Het is de 2e generatie , die dus geboren is in de vrije democratische samenleving, die daarmee is opgegroeid en die heus wel alle kenmerken daarvan kent die vaak faalt in het meekomen in de samenleving. De Islam speelt daar helemaal geen rol in. Op geen enkele manier weerhoudt de Islam je ervan om te gaan werken, om te gaan leren, om andere mensen niet lastig te vallen. Sterker nog binnen de Islam zijn het belangrijke speerpunten.quote:Maar de gemiddelde door de Eurabische politiek hierheen gestuurde plaggehutislamiet die niets heeft behalve zijn/haar geloof moet je hier niet proberen te laten wortelen. Gaat verkeerd, kijk maar naar de segregatie, de haatimams, de uiterst lage kennis, de enorme criminaliteit.
Harde taal, maar je bereikt er geen anus mee.quote:Experiment mislukt. Grote zak geld voor de neus houden in ruil voor het paspoort. IJzeren gordijn om die zandbak heen en ga daar maar weer lekker superieur zitten wezen.
Elke moslim die verliefd is op zelfreflectie blijft welkom. Elke moslim die verliefd is op geweld om 'respekt' af te dwingen -in welke vorm dan ook- kan optieften. Meer kan ik er niet van maken.
Van welke moslims? Juist de kutmarokkaantjes. Beetje doorvragen en je bent er zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:01 schreef Frasier het volgende:
Ze formuleren het ook weer helemaal verkeerd. Bang voor Moslims? Nee, Nederland en een groot deel is 't gradrag van Moslims gewoon spuugzat.
Ah, nadere onderbouwing getuigt van kwaliteit.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:59 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Die zit ergens waar hij niet hoort te zijn.
(hier)
En over welk gedrag hebben we het hier?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:01 schreef Frasier het volgende:
Ze formuleren het ook weer helemaal verkeerd. Bang voor Moslims? Nee, Nederland en een groot deel is 't gradrag van Moslims gewoon spuugzat.
Die is allang weggenivilleerd..quote:Op woensdag 21 november 2007 18:13 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben in principe alleen bang voor de Blanke Intellectuele Elite.
Je weet hoe goed Nederlanders zijn in generaliseren.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van welke moslims? Juist de kutmarokkaantjes. Beetje doorvragen en je bent er zo.
Ja, zolang ik er in het echt leven geen last van heb, zullen dit soort berichten mij een reet roesten.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je weet hoe goed Nederlanders zijn in generaliseren.
Gedrag als in hun over het algemeen wat achterstallige gedachten/mening ten opzichte van de Westerse samenleving.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En over welk gedrag hebben we het hier?![]()
Tenzij hij met geweld gecorrigeerd ZAL worden door de religieuze controle. Maar ik ben het zondermeer met je eens dat de mens van nature nieuwsgierig is. Daarom is het ook zo achterlijk dat we de onderdrukkende haatimams de hand boven het hoofd willen houden.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is alleen als je uitgaat van een mens die statisch is, die niets leert, die geen hersenen heeft, geen perceptie heeft, en niet kan veranderen. Ergo een mens die niet bestaat. Het zit in de natuur van de mens om zich aan te passen aan de omgeving waar hij zich bevind.
Kolder. In Mekka was Mo een profeet die mooie tegelwijsheden rondstrooide, in Medina liet hij zich -heel menselijk- corrumperen door de enorme macht die hij toegeworpen kreeg.quote:Medina en Mekka doen er hier helemaal niet toe.
En zie ze eens bloeien in Iran. Of SA. Of indonesie. Zodra de mullahs de letter van de sharia erop gaan nalezen is het gedaan met de spontaniteit, geweld werkt daar nogal verlammend op.quote:De huidige problemen binnen de Islamitische wereld of binnen de integratie zelf toeschrijven aan gebeurtenissen van 1400 jaar geleden is nogal vreemd...op zijn zachtst gezegd. De perzen die hier zijn en niet stiekum dachten 'krijg maar bla met je profeet", bloeien eveneens. Kennelijk zit dat "bloeien" of niet bloeien niet in dat gedeelte dus. Er zijn talloze bloeiers binnen de Nederlandse gemeenschap op te noemen die gewoon moslim zijn. En dat ook zeggen, en ervoor uitkomen....en toch bloeien zonder probleem.
Wat ik bereik is een verdere nuancering. En als mij dat lukt, lukt het een heeeeleboel andere mensen die stukken slimmer zijn dan ik ook.quote:Harde taal, maar je bereikt er geen anus mee.
`Ja, dat begreep ik ja. Maar even iets herinneren aan je wat je al weet. Islam inspireert niet tot stelen en pooier uithangen etc. waardoor het ook geen moslimgedrag is.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gedrag als in hun over het algemeen wat achterstallige gedachten/mening ten opzichte van de Westerse samenleving.
Oh jawel. Net zoals het christendom inspireerde tot het koloniseren van 'heidenen'.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
`Ja, dat begreep ik ja. Maar even iets herinneren aan je wat je al weet. Islam inspireert niet tot stelen en pooier uithangen etc. waardoor het ook geen moslimgedrag is.
Ah, iemand die middenin de maatschappij staat.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zolang ik er in het echt leven geen last van heb, zullen dit soort berichten mij een reet roesten.
Whehe. ik moest wel heel even lachen.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:58 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Oh jawel. Net zoals het christendom inspireerde tot het koloniseren van 'heidenen'.
Je kunt zo een fatwa inelkaar sleutelen waarbij je 'oorlogsbuit' van mijn bankrekening mag plunderen, ik gedraag me als een vijand van de islam. Hoofdstuk 8 en dergelijke.
Bijvoorbeeld.
Zolang de islam geen centrale pausachtige entiteit heeft die oproept tot lief zijn en zelfreflectie hebben de haatimams vrij spel.
En dat weet jij ook.
Dat dat mag joh..quote:Op woensdag 21 november 2007 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe. ik moest wel heel even lachen.
Ik heb meerdere malen de profeet beledigd door hem een neuker van negenjarige meisjes te noemen bijvoorbeeld, of een ordinaire sekteleider die zichzelf verrijkte over de ruggen van ongelovigen.quote:Voor jouw informatie, wanneer een kalief afwezig is mag je geen oorlog uitroepen.
Prima als je je als een vijand van de Islam gedraagt, maar de Islam mag nog niet aanvallen voor jij de eerste aanvallen op je naam hebt staan. De Islam kent geen pre emptive strike.![]()
nou als je echt zo bang bent weet je dan toch wat je te doen staatquote:Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef ArchEnemy het volgende:
Nee, met de huidige geboortecijfers mag je dat ook gerust een speculatie noemen.
zoals ? en welk immigratieverdrag heb je het over .. gezinshereniging .. da's een kindje van de CDA/VVD ten bate van de spaanse gastarbeidsters die hun man volgden waywayback .. had niets met moslims te makenquote:Als je de achtergronden van de politiek bekijkt (jaren 70 Oliecrisis, immigratieverdrag etc) dan kun je nog meer 'fobische' conclusies trekken,
en die hebben we te danken aan wie ..quote:maar wat er vandaag de dag gewoon duidelijk zichtbaar is is de bijna totale segregatie in de samenleving.
idd, iedereen is vergeten dat je start in een goedkoop huurhuis en naarmate je ouder wordt, meer verdient, kinderen krijgt etc, verhuisd .. dat is altijd al zo geweest, hebben we zelfs een term voor, doorstromng ..quote:Je maakt vrijwel niemand meer wijs dat alle Nederlanders die uit de oude stadswijken zijn vertrokken stuk voor stuk te minachten xenofoben zijn, daar zit meer achter.
wat gek nou dat niemand dat is opgevallen voor Pim Fortuyn zijn mondje begon te roeren .. maar ja, voor die tijd vergaten we ook niet even gemakshalve dat de grootste groep criminelen voortkomt uit onze eigen koloniale erfenisquote:Bijvoorbeeld de islamitische omgangsregels ten aanzien van ongelovigen, vrouwen en dergelijke. Die hebben al voor veel narigheid gezorgd, en door dat al die jaren te blijven ontkennen is die narigheid in de volksfantasie een stigma geworden. Om aanvaring/herhaling te voorkomen.
wordt het dat dan .. ?quote:Discriminerend geweld mag in een democratie nooit beschermd worden door de vrijheid van godsdienst.
De rechtstaat moet de baas zijn. En die moet vuile handen maken als dat (hard) nodig is.
Je moet juist bang zijn voor die zonder djellaba, dat zijn degene die mogelijk ontploffen....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik word alleen nog een beetje zenuwachtig van bebaarde mannen in djellaba met rugzak in het OV...
De 'angst' waarover ENAR spreekt beperkt zich, volgens mij, dan ook niet tot enkel niet-moslims.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:58 schreef ArchEnemy het volgende:
Zolang de islam geen centrale pausachtige entiteit heeft die oproept tot lief zijn en zelfreflectie hebben de haatimams vrij spel.
Goed geschreven, mijn complimenten.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Dat dat mag joh..
[..]
Ik heb meerdere malen de profeet beledigd door hem een neuker van negenjarige meisjes te noemen bijvoorbeeld, of een ordinaire sekteleider die zichzelf verrijkte over de ruggen van ongelovigen.
Dat is gegarandeerd goed voor een fatwa.
Wie was ookalweer de kalief van Iran toen Rusdhie dood moest? Dat was toch echt een fatwa..
Kortom, weer van die voordehandliggende, uitgekauwde uitvluchten. De islam is perfect en feilloos, ik deug niet. Alsof je tegen een fascist zit te praten.
Als je iemand niet uit kan staan omdat hij de pijnpunten van je overtuiging blootlegt (en dat gebeurt gegarandeerd in een democratie!) vindt de religie een weg naar genoegdoening. Zeker met verzen als "dood de kuffar waar je hem vindt".
De hele geschiedenis toont dat aan. De christenen zijn aan het inbinden, beginnen het verkeerde van het superioriteitsdenken te begrijpen. Nu de islam nog.
En dan ik, want ik wordt veel te zelfverzekerd van zulke gebrekkige argumenten om me heen, das ook niet gezond voor mij.
Blij dat ik je goedkeuring heb.quote:
Ja, de wet van Allah komt hier inderdaad in werking:quote:Ik heb meerdere malen de profeet beledigd door hem een neuker van negenjarige meisjes te noemen bijvoorbeeld, of een ordinaire sekteleider die zichzelf verrijkte over de ruggen van ongelovigen.
quote:“Verdraag geduldig wat zij zeggen.” (20:130).
Ja, de Fatwa van Allah is sterker die van een Kalief en Allah zegt het te verdragen.quote:Dat is gegarandeerd goed voor een fatwa.
Iran en haar Shietische stroming kennen geen Kalief, maar een Imam. Of een Ayatollah.quote:Wie was ookalweer de kalief van Iran toen Rusdhie dood moest? Dat was toch echt een fatwa..
Kortom, lees je beter in en informeer je voor je het weet waar je het over hebt. Fyi, een 'fatwa' is een opinie, geen vaststaand Islamitisch wet en al helemaal niet een doodsoordeel.quote:Kortom, weer van die voordehandliggende, uitgekauwde uitvluchten. De islam is perfect en feilloos, ik deug niet. Alsof je tegen een fascist zit te praten.
Hehe, ach joh, knippen en plakken is niets nieuws, zo kan ik ook de Koran misbruiken om overspel en alcohol te rechtvaardigen, gelukkig is er zoiets als 'een heel vers'. Quote de hele vers ipv te interpreteren om je eigen punt te maken.quote:Als je iemand niet uit kan staan omdat hij de pijnpunten van je overtuiging blootlegt (en dat gebeurt gegarandeerd in een democratie!) vindt de religie een weg naar genoegdoening. Zeker met verzen als "dood de kuffar waar je hem vindt".
Ja, de hele geschiedenis toont ook aan dat grootste moslimland ter wereld een land is waar nooit moslimlegers zijn geweest, integendeel Indonesie was 400 jaar lang onder Nederlands bezet, hell.. Nederland werd ooit grootste moslimland ter wereld genoemd toen Indonesie er nog bij hoordequote:De hele geschiedenis toont dat aan. De christenen zijn aan het inbinden, beginnen het verkeerde van het superioriteitsdenken te begrijpen. Nu de islam nog.
Hmm, misschien je zelfverzekerdheid toch wel laten afnemen door 'word' zonder t te schrijven, is ook niet gezond voor je. Kom eens met sterke argumenten ipv allang weerlegde beschuldigingen.quote:En dan ik, want ik wordt veel te zelfverzekerd van zulke gebrekkige argumenten om me heen, das ook niet gezond voor mij.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Dat dat mag joh..
[..]
Ik heb meerdere malen de profeet beledigd door hem een neuker van negenjarige meisjes te noemen bijvoorbeeld, of een ordinaire sekteleider die zichzelf verrijkte over de ruggen van ongelovigen.
Wie was ookalweer de kalief van Iran toen Rusdhie dood moest? Dat was toch echt een fatwa..
Kortom, weer van die voordehandliggende, uitgekauwde uitvluchten. De islam is perfect en feilloos, ik deug niet. Alsof je tegen een fascist zit te praten.
Als je iemand niet uit kan staan omdat hij de pijnpunten van je overtuiging blootlegt (en dat gebeurt gegarandeerd in een democratie!) vindt de religie een weg naar genoegdoening. Zeker met verzen als "dood de kuffar waar je hem vindt".
De hele geschiedenis toont dat aan. De christenen zijn aan het inbinden, beginnen het verkeerde van het superioriteitsdenken te begrijpen. Nu de islam nog.
En dan ik, want ik wordt veel te zelfverzekerd van zulke gebrekkige argumenten om me heen, das ook niet gezond voor mij.
En dat doe ik ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:20 schreef moussie het volgende:
[..]
nou als je echt zo bang bent weet je dan toch wat je te doen staat
Ah, U moet zich nog even inlezen. Trefwoorden Den Uyl, Max van der Stoel, Europees-Arabische samenwerking, Oliedollars.quote:en welk immigratieverdrag heb je het over ..
Kunnen moslims niet verantwoordelijk gehouden worden voor hun eigen handelen? Zijn ze dan echt zo achterlijk? Zijn ze zo eenvoudig stom te houden?quote:en de segregatie, is die te danken aan de moslim of aan mensen als Fortuyn ed, mensen die olie op het vuur gooien om er zelf beter van te worden .. wat wou die ook alweer, champagne zuipen en minderjarige mocro's neuken in het Catshuis ?
Jajaja, wij zijn natuurlijk de allerallerallerbeste slechterikken van de hele wereld, iedereen moet bang voor ons zijn, Het is maar goed dat iemand als jij zich verplicht aardig te doen voor die arme derdewereldmensjes, anders hadden ze gewoon geen leven natuurlijk. Racist! Foei!quote:wat gek nou dat niemand dat is opgevallen voor Pim Fortuyn zijn mondje begon te roeren .. maar ja, voor die tijd vergaten we ook niet even gemakshalve dat de grootste groep criminelen voortkomt uit onze eigen koloniale erfenis
Theekopjes afwaasen is heel zwaar en smerig werk?.quote:en wat bedoel je met vuile handen maken ?
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blij dat ik je goedkeuring heb.
[..]
Ja, de wet van Allah komt hier inderdaad in werking:
[..]
[..]
Ja, de Fatwa van Allah is sterker die van een Kalief en Allah zegt het te verdragen.
[..]
Iran en haar Shietische stroming kennen geen Kalief, maar een Imam. Of een Ayatollah.
[..]
Kortom, lees je beter in en informeer je voor je het weet waar je het over hebt. Fyi, een 'fatwa' is een opinie, geen vaststaand Islamitisch wet en al helemaal niet een doodsoordeel.
[..]
Hehe, ach joh, knippen en plakken is niets nieuws, zo kan ik ook de Koran misbruiken om overspel en alcohol te rechtvaardigen, gelukkig is er zoiets als 'een heel vers'. Quote de hele vers ipv te interpreteren om je eigen punt te maken.
[..]
Ja, de hele geschiedenis toont ook aan dat grootste moslimland ter wereld een land is waar nooit moslimlegers zijn geweest, integendeel Indonesie was 400 jaar lang onder Nederlands bezet, hell.. Nederland werd ooit grootste moslimland ter wereld genoemd toen Indonesie er nog bij hoorde
[..]
Hmm, misschien je zelfverzekerdheid toch wel laten afnemen door 'word' zonder t te schrijven, is ook niet gezond voor je. Kom eens met sterke argumenten ipv allang weerlegde beschuldigingen.
hoe zat dat ook alweer met dat homo-figuur uit Harry Potter en de reactie in christelijke delen van de wereld .. ?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef ArchEnemy het volgende:
het is dat je in de volgende zin de bijbel noemt .. en die ken je blijkbaar evenmin ?quote:Als je iemand niet uit kan staan omdat hij de pijnpunten van je overtuiging blootlegt (en dat gebeurt gegarandeerd in een democratie!) vindt de religie een weg naar genoegdoening. Zeker met verzen als "dood de kuffar waar je hem vindt".
wtf .. wij, het "christelijke westen, en in Nederland dan in mindere mate christelijk dan bij de rest, en aan het inbinden, aan het beginnen te begrijpen .. ?quote:De hele geschiedenis toont dat aan. De christenen zijn aan het inbinden, beginnen het verkeerde van het superioriteitsdenken te begrijpen. Nu de islam nog.
misschien is boeddhisme wel iets voor jou ..quote:En dan ik, want ik wordt veel te zelfverzekerd van zulke gebrekkige argumenten om me heen, das ook niet gezond voor mij.
Neenee, ik verbaas me dat vrolijkheid is toegestaan binnen de islam. De wat meer dwingende dogma's hebben het niet zo op met humor. Spotprenten, weetjenog?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blij dat ik je goedkeuring heb.
Mo B. is gaan zagen in Theo, in de ramadan, na een fatwa van een Syrische imam die niet wist hoe snel hij naar Schiphol moest rennen.quote:Kortom, lees je beter in en informeer je voor je het weet waar je het over hebt. Fyi, een 'fatwa' is een opinie, geen vaststaand Islamitisch wet en al helemaal niet een doodsoordeel.
Kom eens met zelfreflectie ipv dat zelfvoldane excuusgeleuter. Echt, je gaat je er stukken zekerder door voelen, niets is fijner dan te weten dat je in overeenstemming met je geweten handelt. En niet omdat een of andere uitleenimam dat tegen je zegt, maar omdat je dat middenin je ziel beseft. In jezelf geloven heet dat. Jammer dat de islam daar zo weinig mee opheeft...quote:Hmm, misschien je zelfverzekerdheid toch wel laten afnemen door 'word' zonder t te schrijven, is ook niet gezond voor je. Kom eens met sterke argumenten ipv allang weerlegde beschuldigingen.
Oh nee. Wat een kul-argument. JK leeft nog, hoeft absoluut nergens bang voor te zijn! Dankzij het feit dat de christenen allang ingebonden hebben heeft Jo Dumbledore als homo neer kunnen zetten, om dat pas na het verschijnen van het allerlaatste boek te onthullen, nadat iedereen van hem was gaan houden!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef moussie het volgende:
[..]
hoe zat dat ook alweer met dat homo-figuur uit Harry Potter en de reactie in christelijke delen van de wereld .. ?
Rhusdie leeft al jaren ondergedoken, Jo zit te genieten op een eiland.quote:En dat is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd, en net als bvb die auteur van die schoolboeken die met de dood bedreigt is meldt Rowling aardig wat dreigmails .. het westerse equivalent van een fatwah ?
Of is een fatwah meer waard omdat die op papier staat ?
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:51 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Oh nee. Wat een kul-argument. JK leeft nog, hoeft absoluut nergens bang voor te zijn! Dankzij het feit dat de christenen allang ingebonden hebben heeft Jo Dumbledore als homo neer kunnen zetten, om dat pas na het verschijnen van het allerlaatste boek te onthullen, nadat iedereen van hem was gaan houden!
GE-NI-AAL.
Toegegeven, een paar honderd jaar geleden betekende dat de brandstapel, nu zijn die relidwazen alleen maar 'geschokt'.
Lekker na laten schokken zou ik zeggen.
[..]
Rhusdie leeft al jaren ondergedoken, Jo zit te genieten op een eiland.
Zoek de verschillen, en wieweet tot dan.
Jawel hoor, net zoals er rellende criminele kut Nederlanders zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ah, gelukkig!
Ik kan rustig gaan slapen, er zijn helemaal geen rellende criminele kutmoslims.
Zijn ook haatzaaiende Nederlanders.quote:Er zijn geen haatzaaiende imams.
Net zoals Fortuyn is vermoord door een Nederlander.quote:Theo is niet vermoord door een geloofsfanaat.
Bij monde van Bush is de aanval geopend in Afghanistan als 'the crusade begins'quote:De moslims hebben niet de oorlog aan het westen verklaard, bij monde van osama.
quote:9/11 is nooit gebeurd, Londen en madrid ook niet.
Ja hoi, dat noemen ze nou 'Paars'.quote:Ach 'incidentjes' vergeleken met wat er dagelijks gebeurt in Irak en Afghanistan. Zoals de Fransen zeiden
Er worden geen gigantische bedragen aan allerlei subsidies en andere onzin verstrekt aan de meest onnozele projecten, werkgroepen, buurtvaders/imams/geitenwollensokken/begeleiders/moeders/regisseurs/enz.
Nou doet jouw reactie even anders vermoeden, dat ze wel gerespecteerd en geaccepteerd wordenquote:Ze voelen zich nooit gediscrimineerd, niet gerespecteerd, niet geaccepteerd.
Mooi, zijn we het daar in ieder geval over eens. Rotte appels heb je overal, ook in onze ABC eilanden, maar ja daar zeggen we minder over.quote:Feitelijk zijn het allemaal, stuk voor stuk hele vriendelijke, aardige, behulpzame mensen, allemaal.
Nee, dat heeft hij idd niet gezegd, lees je eens in:quote:Israel hoeft helemaal niet van de kaart geveegd te worden.
Gelukkig laatste tijd beter, veel beter dan in paar iig..quote:Ze zijn (danzij al die 10tallen miljoenen? ) allemaal keurig geintegreerd en spreken de taal allemaal uitstekend.
Etc..quote:Etc, etc, etc......
Slaap lekker.quote:En ik maar denken dat er een probleem was zeg, stom stom stom, sorry allemaal, welterusten.
Jaja, ik verbaas me dat je een moslim nog vrolijkheid gunt, als je nu eens concreet met Islamitische - dwingende - dogma's komt, kunnen we ook weer verder. Hoeveel % van de moslimwereld deed nou mee aan de rellen... 0, 003quote:Op woensdag 21 november 2007 21:47 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Neenee, ik verbaas me dat vrolijkheid is toegestaan binnen de islam. De wat meer dwingende dogma's hebben het niet zo op met humor. Spotprenten, weetjenog?
Jup, de lafaard hé, nogmaals een fatwa is een opinie, een letterlijke opinie, als ik zeg dat jij recht hebt op zakat(aalmoes) , dan is dat ook een fatwaquote:Mo B. is gaan zagen in Theo, in de ramadan, na een fatwa van een Syrische imam die niet wist hoe snel hij naar Schiphol moest rennen.
Ik hoef niet te roepen dat die 2 geen goeie moslims zijn, zegt Allah en Mohammed al voor me. De [url=nl.wikipedia.org/wiki/Takfier]Takfir[/url] hoort inderdaad bij Mohammed B en zijn groepje, doen de 4 wetscholen niet aan. En nee als ze met wapens voor me staan ben ik het niet me ze eens en is ook niet in jouw bereik om te weten hoe ik er over na denk.quote:Dat is algemeen bekend. Je kunt wel gaan lopen beweren dat die twee geen goeie moslims zijn, maar dat zeggen ze dan op hun beurt ook over jou. En als ze voor je staan met wat wapentuig, dan ben jij het gewoon met ze eens.
Ach ja.quote:Hobbydemocraat.
Al zou hij gestorven zijn zou hij niet als een martelaar sterven, niet officieel en ook niet theologisch, omdat hij verderf heeft gezaaid en in heeft gedood in een non-oorlog omgeving.quote:Maar anyway. Mo is niet als martelaar gestorven, officieel betekent dat inderdaad dat Allah zijn 'offer' niet heeft geaccepteerd. Maar dat zal hij zelf ongetwijfeld anders willen uitleggen.
En als je je niet goed inleest, zou je beter schikken als je wist waar je het over had.quote:Dat krijg je nou zonder centraal gezag en met een jachtakte als spirituele inspiratiebron.
Ik ben bereid zelf-kritisch te zijn, jij ook? Ipv wijzen naar anderen zonder zelf iets te erkennen.. Hoop dat je je eigen advies van harte neemt, zou je zelf ook wat aan hebben. Een uitleen imam heb ik niet nodig, heb zelf een expertise op het gebied van Historische uitvoering van Sharia en Islamitische jurisprudentie, dus als je met een concrete wet / regel kunt komen, hoor ik je graag nog eens.quote:Kom eens met zelfreflectie ipv dat zelfvoldane excuusgeleuter. Echt, je gaat je er stukken zekerder door voelen, niets is fijner dan te weten dat je in overeenstemming met je geweten handelt. En niet omdat een of andere uitleenimam dat tegen je zegt, maar omdat je dat middenin je ziel beseft. In jezelf geloven heet dat. Jammer dat de islam daar zo weinig mee opheeft...
pff .. en wat een of ander figuur in Iran zegt is significant voor iedere moslim .. dus als Bush zijn mond opentrekt spreekt die voor iedereen in de westerse wereld ?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:51 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Oh nee. Wat een kul-argument. JK leeft nog, hoeft absoluut nergens bang voor te zijn! Dankzij het feit dat de christenen allang ingebonden hebben heeft Jo Dumbledore als homo neer kunnen zetten, om dat pas na het verschijnen van het allerlaatste boek te onthullen, nadat iedereen van hem was gaan houden!
GE-NI-AAL.
Toegegeven, een paar honderd jaar geleden betekende dat de brandstapel, nu zijn die relidwazen alleen maar 'geschokt'.
Lekker na laten schokken zou ik zeggen.
[..]
Rhusdie leeft al jaren ondergedoken, Jo zit te genieten op een eiland.
Zoek de verschillen, en wieweet tot dan.
Allah zegt in de Koran dat je alles wat gezegd vreedzaam moet verdragen, ongeacht de Shia of Sunnah, is allang weerlegd dat er doodstraf staat op het beledigen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. en wat een of ander figuur in Iran zegt is significant voor iedere moslim .. dus als Bush zijn mond opentrekt spreekt die voor iedereen in de westerse wereld ?
want hoe zat dat ook alweer .. in Iran had je welke stroming ook alweer, en de rest van de moslims was wat ook alweer .. iets met shiisme, soennisme .. rings a bell ?
of is het voor jouw gewoon echt een grote pot nat .. ?
En een evengrote hoeveelheid moslims keurde ze openlijk af.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jaja, ik verbaas me dat je een moslim nog vrolijkheid gunt, als je nu eens concreet met Islamitische - dwingende - dogma's komt, kunnen we ook weer verder. Hoeveel % van de moslimwereld deed nou mee aan de rellen... 0, 003?
Jij kan de koran niet heen en weer schuddend opdreunen in het arabisch, op rijm, jij bent hoogstens een karaoke-imam. Die fatwa's dragen doorgaans niet genoeg autoriteit.quote:Jup, de lafaard hé, nogmaals een fatwa is een opinie, een letterlijke opinie, als ik zeg dat jij recht hebt op zakat(aalmoes) , dan is dat ook een fatwa
Je verwacht van een willekeurige christen toch ook niet dat ie verantwoording gaat afleggen als er weer eens een kind misbruikt is door meneer pastoor of dat ie openlijk afstand moet doen van de vrouwenonderdrukking binnen de zwarte kousen gemeenschap ?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
En wat ook opvalt is dat het de rest van de islamieten gewoon niets interesseert, ze kunnen alleen maar uitleggen dat het niet aan hun ligt dus of we willen stoppen met kritiek hebben.
Dan heb je niet goed opgelet, de MG, de Nurcular, de soefis, Fethullah Gulen, Amr Khaled, Reza Aslan, Tariq Ramadan, Remy Sukirman spraken allemaal afkeur uit, de bovengenoemde groepen komen uit op meer dan 15 miljoen moslims.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
En een evengrote hoeveelheid moslims keurde ze openlijk af.
Besef nu eens iets, dat iets mag van een partij, persoon of wat dan ook betekent dat je het gunt.quote:En lees nou es goed, ik 'gun' je niks, ik zei "Dat dat mag". Ik sprak mijn verbazing uit.
Wat wil je dat ik heb, een diploma van Azhar? Een predikerrol in de MG, mijn lidschap van Islam en dialoog? Betrokkenheid bij CMO? Je kent me niet eens en gaat nu even zeggen wat en hoe ik benquote:Jij kan de koran niet heen en weer schuddend opdreunen in het arabisch, op rijm, jij bent hoogstens een karaoke-imam. Die fatwa's dragen doorgaans niet genoeg autoriteit.
Integendeel, ik reageer op alles wat je zegt, daarentegen reageer jij constant niet op de helft van wat ik zeg.quote:Maar je weet best wat ik bedoel, je lult er gemakshalve omheen.
Je zult dan ook zien dat de radicalen niet de Korankenners zijn, omdat ze constant een vers voor helft quoten om een punt te maken, zoals jij net hierboven deed, door heel de koran er bij te pakken lukt het ze nooit om bijvoorbeeld onschuldige bloed te laten vloeien en zelfmoord te plegen, als jij dit wist en zij dit wisten was er heel wat bloed bespaard gebleven en had ik niet in constante herhaling bij jou te vallen.quote:Met een jachtakte als heilig boek en de mores dat iemand die de koran van buiten kan reciteren een godskenner is zijn de ongelovigen vogelvrij.
als je nu eens zelf ook oplet.quote:En dat begint onderhand op te vallen bij de wat meer opmerkzame mensen.
Ja, want jij moet ook even uitleggen dat Volkert niet heeft gemoord in de naam van jouw milieu in de naam van jouw democratie? Nee, de bestraffing van Volkert heeft evenmin een associatie met jou en je levensstijl als Mohammed B en ik.quote:En wat ook opvalt is dat het de rest van de islamieten gewoon niets interesseert, ze kunnen alleen maar uitleggen dat het niet aan hun ligt dus of we willen stoppen met kritiek hebben.
Moet van 2 kanten komen hé, maar laat ik het goede voorbeeld geven, prima.. bij deze nodig je uit voor:quote:De kritiek stopt pas als het goedpraten/stilzwijgen van geweld stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |