quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef beroepslurker het volgende:
Nu wel Ruud
plus de 750 van vorige maand!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat een onzin telefoontje.Als het goed is heeft Brian nu nog 50 punten ofzo.
Coupe huilliequote:
Ach laat ook maar, Brian is miljonair en heeft er nog een miljoen.quote:
Nou vergeet je toch iets!!! Het hoogtepunt van deze dag was een bepaalde officiële doodverklaring.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke laat haar kralen vallen..
hoogtepunt van de avond![]()
Gaan we rouwkaarten sturen naar Manny?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vergeet je toch iets!!! Het hoogtepunt van deze dag was een bepaalde officiële doodverklaring.![]()
Eigenlijk had hij meer met "de kindjes van god"quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef STAP01 het volgende:
Leuk voor Nadia dat telefoontje van Luc. Ze vroegen haar er niet eens bij!
Ze 'heeft' Nix nu toch weer? Heeft ze helemaal geen behoefte meer aan johquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef STAP01 het volgende:
Leuk voor Nadia dat telefoontje van Luc. Ze vroegen haar er niet eens bij!
Zit je te wachten op een instructie/demo video/streamquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
Naad moet 'r zetpil nog doen
"Gecondoleerd met het doden van je haar ? "quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaan we rouwkaarten sturen naar Manny?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaan we rouwkaarten sturen naar Manny?
ik heb de hogedrukreiniger al uitgeroldquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een instructie/demo video/stream![]()
![]()
Oh, ok ik vind het allemaal prima! Ik ben een beetje klaar met dit geneuzel! Wat een saaie boel daar zeg!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze 'heeft' Nix nu toch weer? Heeft ze helemaal geen behoefte meer aan joh![]()
Zonder Fok! waren de streams echt kut.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb de hogedrukreiniger al uitgerold![]()
word er verlegen van Disana, bedanktquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Van oude tangen en de haren die eraf gaan. Mooi hoor Professional Poster![]()
Vond nadia niet leuk, wat is dat voor een brief dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Brain: vraag of ze die brief nog aan Luc gaat sturen
Amanda: Naad, ga je die brief nog aan Luc sturen?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
God is wel streng hoor, Amanda laat Huub niet afscheid nemen van een overleden vriend-------->Amanda haar haar dood!
Als je van de koele meren des doods bedoeld is het toch van Frederik van Eedenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Couperus, jou waarschijnlijk niet onbekend..
Oei, op z'n Briananees zou je het zo moeten bekijkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
God is wel streng hoor, Amanda laat Huub niet afscheid nemen van een overleden vriend-------->Amanda haar haar dood!
Dan had je haar vriendinnetje Anna in "van Del tot Dame" tekeer moeten zien gaan toen haar haar eraf moest... zelfs met haar vriendje bellen om zeker te weten dat hij haar dan nog wel moestquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:04 schreef coldstar het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat het even een schok was voor Amanda om te horen dat haar,haar eraf moet.
Ze had het wel zelf kunnen weten. Ik snap niet waar ze zich zo druk over maakt, volgens mij staat kort haar, haar zelfs heel erg leuk
Zouden de fans van huub dit ook doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
Wat mooi, een Brian fan die zich distantieerd van Brian z'n actie betreffende de 12-uur !!![]()
Yepquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Couperus, jou waarschijnlijk niet onbekend..
zijn we ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
Alex en Desii!
Jaap: Alex en Desii zijn cooooooool.
ben helemaal verlegen nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een prachtige COS!
Nee, ik parafraseerde op Couperus: Van oude mensen, en de dingen die voorbij gaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van de koele meren des doods bedoeld is het toch van Frederik van Eeden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_de_koele_meren_des_doods
Louis Couperus - Van oude mensen, de dingen, die voorbijgaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van de koele meren des doods bedoeld is het toch van Frederik van Eeden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_de_koele_meren_des_doods
Nopequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Zijn de cp's al betaald?????
Wat denk je zelf ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
echt??quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
Zei Amanda nou - Ik wil de laatste dagen echt even genieten?
Wat maken die 50 nou uit op het miljoen van Brian.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
ongevoelige zak is het.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:24 schreef Nostalgist het volgende:
Brian wordt weer para; ik voel het, hij wil gewoon steeds weer en weer horen dat hij geweldig is, en Amanda wil het niet zeggen ....
Je hebt gelijk, in mn hoofd stond : Van de koele meren des doods en de dingen die voorbij gaan ..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, ik parafraseerde op Couperus: Van oude mensen, en de dingen die voorbij gaan
Waarschijnlijk doelt ze gewoon op de laatste dagen van haar harenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:26 schreef fredfik het volgende:
[..]
echt??
mag ik heel ff blij zijn en hopen dat het echt waar is
*pruillip*quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maken die 50 nou uit op het miljoen van Brian.Vergeet het gewoon.
![]()
Rouwproces is in werkingquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt ze gewoon op de laatste dagen van haar haren![]()
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt ze gewoon op de laatste dagen van haar haren![]()
Beterquote:
quote:
Als ze ruzie hebben duurt die meteen uren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
A:"Brian en ik hebben bijna nooit ruzie"
Sure....
Die gekrompen schedelinhoud doet het hemquote:
Helaas, ze praat nog steedsquote:
Dan kunnen we weer wachten op een "knallend" gesprek.. dat hebben ze altijd net nadat Amanda weer eens trots heeft lopen vertellen dat ze nooit ruzie hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
A:"Brian en ik hebben bijna nooit ruzie"
Sure....
Dat is toch normaal voor een gemiddelde ruzie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ze ruzie hebben duurt die meteen uren.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer wachten op een "knallend" gesprek.. dat hebben ze altijd net nadat Amanda weer eens trots heeft lopen vertellen dat ze nooit ruzie hebben
Aan de updates te lezen hebben ze zich iig gedragen tijdens mijn afwezigheidquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Of een doucheincident....
![]()
WB!
Uit die 2 mag ze kiezen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat gaat de kapster doen met het haar van Amanda? Ik kreeg mee dat ze geen extensions wilde zetten, maar moest de deur uit. Gaat de schaar erin of krijgt ze een pruik?![]()
Als ze een pruik krijgt zal de schaar er ook ingaan (of iig de oude extensions eruit).... het is zinloos om een pruik over zo'n bos haar te willen doen, dat kind heeft al zo'n groot hoofd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat gaat de kapster doen met het haar van Amanda? Ik kreeg mee dat ze geen extensions wilde zetten, maar moest de deur uit. Gaat de schaar erin of krijgt ze een pruik?![]()
Dus dat...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de updates te lezen hebben ze zich iig gedragen tijdens mijn afwezigheid
Thnx![]()
Vrouwen met bewust kort haarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
Serieus.. Amanda met een kort koppie zou mooi zijn.. Ze heeft prachtig donker haar met krullen.
Daar werden ze niet op geselecteerd bij Teasers, snap dat nou.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
Serieus.. Amanda met een kort koppie zou mooi zijn.. Ze heeft prachtig donker haar met krullen.
Briliant !quote:
Geweldig! Dat wordt janken, dat wil ik zien.quote:
Donderdag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig! Dat wordt janken, dat wil ik zien.![]()
Waarschijnlijk draait hij het voor amanda, om har langzaam aan het idee te laten wennen dat ze afscheid moet nemen van haar extensjons.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Nostalgist het volgende:
Brian draait.... "Can't let you go....." Toepasselijk nummer..... Is hij onbewust afscheid aan het nemen van zijn tangende ega ?
Eh......bovenop 1 1/2 cm en achter 5 cm, dus die prachtige kop duurt nog ff.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft het zwaar...... Zo hij het eindelijk hebben gehad met haar ??
En dat vraag ik me nu af.... laten ze het op de streams zien als ze A gaan knippen/scherenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig! Dat wordt janken, dat wil ik zien.![]()
Nu een kapper stand-by zetten, die kan over een uurtje aan het werk... dan heeft Brian haar wel zover als t moet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda voelt dat het niet goed zit bij Brian....... Ze gaat weer helemaal in de onderdanige rol.....
Het is geen oorlog!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
En dat vraag ik me nu af.... laten ze het op de streams zien als ze A gaan knippen/scheren![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu een kapper stand-by zetten, die kan over een uurtje aan het werk... dan heeft Brian haar wel zover als t moet.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft het zwaar...... Zo hij het eindelijk hebben gehad met haar ??
Die lezen toch nog gewoon mee?!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mail dit even ff naar het hokje, wil je......
![]()
ik niet!...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: "Oprotten met die shit" En iedere keer het verhaal weer opnieuw horen.....
Ik voel met hem mee.....
jep een jengelede kut puber aan je kopquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: "Oprotten met die shit" En iedere keer het verhaal weer opnieuw horen.....
Ik voel met hem mee.....
Hij wilde dat glas alleen maar helpenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:54 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian het glas weer niet gerespecteerd?
Er ligt wat op de grond?
Joehoe!!! Hij praat tegen ons, probeert zieltjes te winnen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
Brian praat in zichzelf....... Hij doet ook alles om het hokje te pleasen......
Ja.. dit is zijn ware gevoel over zijn vriendin.. en die durft ie het niet te zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Joehoe!!! Hij praat tegen ons, probeert zieltjes te winnen!
Vuile klootzak is t!
Hij kan natuurlijk ook de relatie verbreken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jep een jengelede kut puber aan je kop
ik zou ook gek worden
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
B: "En dat tot tien tellen helpt ook geen ene moer"
![]()
en ook nog eentje waamee je niet echt kunt communiceren...is altijd eenrichtingsverkeer....ze denkt altijd alleen vanuit haar eigen straatjequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jep een jengelede kut puber aan je kop
ik zou ook gek worden
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
Hij maakt wel vorderingen; er is niks stuk.
Yep als zij kaal moet dan moet de muur er ook aan gelovenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Dark het volgende:
Amanda is de muur van het stucwerk aan het ontdoen?
Nu ga ik het toch voor Amanda opnemen........ Ze is 19, enorm op haar uiterlijk en met name haar haren.... en nu het duidelijk word dat haar haar echt gemilimeteerd wordt, stort haar wereldje in elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef riri het volgende:
[..]
en ook nog eentje waamee je niet echt kunt communiceren...is altijd eenrichtingsverkeer....ze denkt altijd alleen vanuit haar eigen straatje
Brian is natuurlijk ook niet helemaal normaal maar ik zou er ook gek van worden....haren haren haren
TerrorAmandaquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet trekken dat gezeik over haar haar 2 dagen lang....
![]()
In dit geval begrijp ik het ook. Er is niks mis met kort haar maar dan moet je er wel zelf voor kiezen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu ga ik het toch voor Amanda opnemen........ Ze is 19, enorm op haar uiterlijk en met name haar haren.... en nu het duidelijk word dat haar haar echt gemilimeteerd wordt, stort haar wereldje in elkaar
(oppervlakkig....... ja zeker......... te begrijpen...... ook)
Allebeiquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nu zit Brian de verschrkkelijke te praten tegen Brian de beschermer...Wie van de twee mag naar het gekkenhuis...![]()
Jij blijft hopen, hè.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
OK, Febo, stuur Huub maar naar binnen voor een goed gesprek want "we zijn er voor mekaar" en zulke kumbaya.
me too......... kan er echt van genietenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
En toch zijn de ruzies van Brian en Amanda veel leuker dan die van Huub en Lieke.Bij Huub en Lieke heb ik na een minuut al de mute knop gevonden,bij Brian en Amanda lig ik in een deuk.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
TerrorAmanda![]()
mannen kunnen ook niks hebben![]()
Toevallig zijn Huub en Jaap nooit in de buurt als er wat met Brian en Amanda is.Andersom zijn ze altijd in de buurt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
OK, Febo, stuur Huub maar naar binnen voor een goed gesprek want "we zijn er voor mekaar" en zulke kumbaya.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:06 schreef riri het volgende:
ze kan natuurlijk ook altijd nog net zo'n schopje geven als Nena....ook een oplossing....weten we meteen of achter met dubbele maat meet als ze er dan niet uit hoeft
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
TerrorAmanda![]()
mannen kunnen ook niks hebben![]()
Ja? Die onder de douche vond je ook leuk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
En toch zijn de ruzies van Brian en Amanda veel leuker dan die van Huub en Lieke.Bij Huub en Lieke heb ik na een minuut al de mute knop gevonden,bij Brian en Amanda lig ik in een deuk.
Dat overleeft ze niet ben ik bang...Met de huidige regels slaat hij haar zo het ziekenhuis in en dan is Huub weer de lul!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:06 schreef riri het volgende:
ze kan natuurlijk ook altijd nog net zo'n schopje geven als Nena....ook een oplossing....weten we meteen of achter met dubbele maat meet als ze er dan niet uit hoeft
Natasia was ook een kindje van God hè... als een kindje van God schopt dan is het geen exit, maar als een kindje van God geschopt wordt....quote:
Jij tangt het ook 3 uur per dag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef 2live het volgende:
[..]
In dit geval begrijp ik het ook. Er is niks mis met kort haar maar dan moet je er wel zelf voor kiezen.
Nu heeft ze eigenlijk geen keus, en, ja, ik weet dat het haar eigen schuld is.
Heb ik nooit beweerd,dacht dat jij me nu wel kende.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef riri het volgende:
[..]
Ja? Die onder de douche vond je ook leuk?
precies...Huub is natuurlijk de hoofdschuldige...en waarschijnlijk ook al de kappers...incluis die van vanavondquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat overleeft ze niet ben ik bang...Met de huidige regels slaat hij haar zo het ziekenhuis in en dan is Huub weer de lul!
Bij teasers mag je alleen een kort koppie hebben daar benedenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar werden ze niet op geselecteerd bij Teasers, snap dat nou.![]()
![]()
Dat weet je toch.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij tangt het ook 3 uur per dag?
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia was ook een kindje van God hè... als een kindje van God schopt dan is het geen exit, maar als een kindje van God geschopt wordt....![]()
Dat is de grote tv maker,die elke dag knaltquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:11 schreef Scandalous het volgende:
Wie is toch die jongen met dat maskertje op? heeft hij daar een beauty farm abbonement ofzo
Wat een nonsens zeg, kom op hee.... het groeit weer gewoon terug, het is geen amputatie ofzo... als ze kaal zou worden door de chemo, dat zou erg zijn, dit is gewoon een gevalletje "lullig, maar het is niet anders"quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
Nouja, het is natuurlijk ook erg om tegen je wil kaal te worden.
(anderhalve centimeter IS gewoon kaal). Dus Amanda is oprecht verdrietig.
Het is uit wraakgevoel dat ik het mooi vindt dat het haar overkomt.
Brian daarentegen moet zijn bek houden. Wat zit hij nou te zeuren? Hij is helemaal niet zielig. Hij heeft haar nog uit zitten lachen gisteren of vandaag of zo.
tuurlijk niet.. maar de woordelijke ruzies zijn om je te bescheurenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef riri het volgende:
[..]
Ja? Die onder de douche vond je ook leuk?
Brian mag ook mee?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef Marieke_B het volgende:
Huub en Jaap mogen naar Jensen!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
Oh, Huub en Jaap moeten de angel uit de situatie halen.....
Wat ligt ie er toch voor lul bij tijdens dit best wel serieuze gesprek...quote:
Ik zie hem niet anders.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ligt ie er toch voor lul bij tijdens dit best wel serieuze gesprek...
[ afbeelding ]
Brian moet met hun meeliften.Anders red hij het niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef miesy het volgende:
whathefok hebben huub en jaap nou met brian??
de 2 alleen had een stuk leuker geweest.
ietwatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ligt ie er toch voor lul bij tijdens dit best wel serieuze gesprek...
[ afbeelding ]
quote:
Narcissus zou zich schamen over zoveel eigendunk.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
Brian - Komt het nergens in je op om te vragen hoe het met me gaat?
Het wordt steeds erger met die loverboy..........
had zo veel leuker kunnen zijn zonder die negatieve eikel erbij.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian moet met hun meeliften.Anders red hij het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |