quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef beroepslurker het volgende:
Nu wel Ruud
plus de 750 van vorige maand!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat een onzin telefoontje.Als het goed is heeft Brian nu nog 50 punten ofzo.
Coupe huilliequote:
Ach laat ook maar, Brian is miljonair en heeft er nog een miljoen.quote:
Nou vergeet je toch iets!!! Het hoogtepunt van deze dag was een bepaalde officiële doodverklaring.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke laat haar kralen vallen..
hoogtepunt van de avond![]()
Gaan we rouwkaarten sturen naar Manny?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vergeet je toch iets!!! Het hoogtepunt van deze dag was een bepaalde officiële doodverklaring.![]()
Eigenlijk had hij meer met "de kindjes van god"quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef STAP01 het volgende:
Leuk voor Nadia dat telefoontje van Luc. Ze vroegen haar er niet eens bij!
Ze 'heeft' Nix nu toch weer? Heeft ze helemaal geen behoefte meer aan johquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef STAP01 het volgende:
Leuk voor Nadia dat telefoontje van Luc. Ze vroegen haar er niet eens bij!
Zit je te wachten op een instructie/demo video/streamquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
Naad moet 'r zetpil nog doen
"Gecondoleerd met het doden van je haar ? "quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaan we rouwkaarten sturen naar Manny?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaan we rouwkaarten sturen naar Manny?
ik heb de hogedrukreiniger al uitgeroldquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een instructie/demo video/stream![]()
![]()
Oh, ok ik vind het allemaal prima! Ik ben een beetje klaar met dit geneuzel! Wat een saaie boel daar zeg!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze 'heeft' Nix nu toch weer? Heeft ze helemaal geen behoefte meer aan joh![]()
Zonder Fok! waren de streams echt kut.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb de hogedrukreiniger al uitgerold![]()
word er verlegen van Disana, bedanktquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Van oude tangen en de haren die eraf gaan. Mooi hoor Professional Poster![]()
Vond nadia niet leuk, wat is dat voor een brief dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Brain: vraag of ze die brief nog aan Luc gaat sturen
Amanda: Naad, ga je die brief nog aan Luc sturen?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
God is wel streng hoor, Amanda laat Huub niet afscheid nemen van een overleden vriend-------->Amanda haar haar dood!
Als je van de koele meren des doods bedoeld is het toch van Frederik van Eedenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Couperus, jou waarschijnlijk niet onbekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |