waar kwam Jan Joost ook alweer vandaan?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee lekker het geblaat van Jan Joost van Gangelen en die pot Barbera Barend aanhoren ja
Het hockeyquote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar kwam Jan Joost ook alweer vandaan?
Yep.quote:
En dan om 10 voor 8 reclame tot 8 uur, 10 minuutjes journaal, 10 minuten reclame en dan nog in 10 minuten alle andere wedstrijden ( lees: niet Ajax, Feyenoord, PSV)quote:Op maandag 14 januari 2008 15:12 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Yep.
Over hockey+NOS gesproken, mochten ze de uitzendrechten terugkrijgen, krijgen we dan ook weer sporten als hockey, badminton en fierljeppen tussen de voetbalwedstrijden door op zondag? Want dat is wel echt een verbetering nu: één en al voetbal (alleen die klote reclames).
Ik betwijfel of dat mag qua rechten, maar het zou op zich wel een goede toevoeging zijn, bijvoorbeeld na Voetbal Insite op RTL7.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:05 schreef thaduck het volgende:
En herhalen van de uitzending zou ook wel fijn zijn.
beetje overbodig anno 2008. Gooi het dan gewoon op inet, zodat iedereen kan streamen wanneer het hem wel goed uitkomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat in het tender stond dat de uitzending op de zondag de hele nacht herhaald gaat worden.
Waarom betaalde ik dan 79 euro?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef RayMania het volgende:
90,- ja voor 34 speelronden en playoffs.
Ik kijk naar kwaliteit en leuk spel, dat is wat duurderquote:
ik hoop dat het bij digitenne blijft,quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop nog altijd dat Sport1 de liverechten binnenhaalt. Dan ga ik dat meteen aanschaffen, aangezien ik ook wel die livebeelden van de Premier League darts wil zien.
17 wedstrijden + play offs dus eigenlijk is het iets meer dan een half seizoen dan klopt die 50 euro naar verhouding dus welquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kijk naar kwaliteit en leuk spel, dat is wat duurder.
Dacht dat het echt 90,- was, maar kan me vergissen. Wat een oplichters dan met die 50,- voor een half seizoen.
Wat een gezeik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nu een item bij DWDD (Ned. 3).
Idd, gezever kolder.quote:
Ja, maar daar klaagde niemand over. Er zijn zelfs mensen die beweren dat de NOS puur toevallig alleen op zondag het journaal op twee zenders tegelijkertijd uitzondquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef rubbereend het volgende:
5 reclameblokken? De NOS onderbrak het ook 25 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |