SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Extra credit naar Peter Fonda voor een leuke bijrol als de oudere bountyhunter Byron.
cijfer: 8.5
Stardust (2007, VS, Matthew Vaughn)
Een erg geslaagd fantasierijk sprookje. Wat verwacht je anders van een film n.h.v. een boek van Neil Gaiman. Maar wat de film imo ver boven de middelmaat doet uitstijgen, naast de sterrencast, is hoe verschrikkelijk grappig het was.
cijfer: 8.5
[ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 03-12-2007 19:03:10 ]
quote:Op maandag 3 december 2007 23:24 schreef Timo20 het volgende:
The Jungle Book
Al heel lang niet gezien maar nu ik de dvd in huis heb moest ik `m maar weer eens opzetten. Nog steeds even vrolijk en opbeurend als ik `m me herinnerde.
Geweldige karakters die stuk voor stuk grappig en de liedjes zijn natuurlijk helemaal geweldig.
Voor mij is Jungle Book 1 van de beste Disney`s
IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Echt geweldig. En als je een beetje van Metal houdt, ook een heerlijke soundtrack.quote:Sam Dunn: Alot of people think that Black Metal is starting to lose touch with its roots...
Necrobutcher (Mayhem): [cuts Sam off] Which ones? Who are they? Who the fuck are you talking to? FUCK THEM! Ya know...
Sam Dunn: ...Do you have a comment on that?
Necrobutcher (Mayhem): Yeah, I got a comment... FUCK YOU!... Ya know?
Deze film heb ik net gekeken zonder voorafgaande info. Ik dacht dat het een comedy was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
The Girl next door. Niet te verwarren met de Elisha Cuthbert film van een aantal jaren geleden. Deze is 'very disturbing', om het zo te zeggen. Twee zusjes zijn net wees geworden en worden opgevangen door een tante. Die tante houdt er hele vreemde, sadistische trekjes op na. Op een dag hangt ze de oudste zus aan haar polsen op in de kelder (haar voeten raken nog amper de grond) en laat haar zoontjes en andere kinderen uit de buurt (allemaal tussen de 8 en 13 jaar) alles met haar doen wat ze willen. Al snel kleedt een van de kinderen haar helemaal uit, terwijl de tante glimlachend toekijkt. De martelingen worden steeds erger en enger totdat je als kijker het eigenlijk niet meer kunt aanzien. De laatste 15 minuten van de film zijn voor de kijker heel erg zwaar. Veel mensen zijn de zaal uitgelopen.
Het erge is dat dit gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. De werkelijkheid schijnt nog een flink stuk erger te zijn geweest. Eigenlijk vraag je je af waarom iemand een film als deze maakt en waarom er mensen (mijzelf inbegrepen) naar kijken. Ik weet in ieder geval wel dat ik deze film absoluut niet nog een keer hoef te zien.
Cijfer: 6,0
Huiveringwekkend inderdaad. Ik wist wel waar de film over ging en tot op dit moment weet ik nog steeds niet waarom ik de film ben gaan kijken. Niet te verklaren en eigenlijk belachelijk. Waarom zou je zoiets willen zien? Maar het zal wel veel mensen nieuwsgierig maken en op die manier dus vrij veel kijkers trekken.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Damn het is indd ook nog gebaseerd op een waargebeurd verhaal
http://en.wikipedia.org/wiki/Sylvia_Likens
Pfff kan nog steeds niet slapen.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huiveringwekkend inderdaad. Ik wist wel waar de film over ging en tot op dit moment weet ik nog steeds niet waarom ik de film ben gaan kijken. Niet te verklaren en eigenlijk belachelijk. Waarom zou je zoiets willen zien? Maar het zal wel veel mensen nieuwsgierig maken en op die manier dus vrij veel kijkers trekken.
Is dat deze deze dvd?quote:Op maandag 3 december 2007 12:58 schreef Hulkio het volgende:
Deep Blue (Andy Byatt, Alastair Fothergill, 2003)
Mooie documentaire met prachtige beelden van de grote onderwater wereld. Van prachtige lichtgevende schepsels die op gigantische diepten overleven tot een orka die met een zeehond aan het jongleren is. Mooie beelden dus, alleen niet echt educatief. Er is een voice-over (Michael Gambon), maar de beste man heeft over anderhalf uur genomen ongeveer twintig regels tekst. Mooie beelden, weinig inhoud. 7.3
[ afbeelding ]
... En hij ligt hier nu voor me. Ik had al een tijd in m'n achterhoofd om een film van dit soort aan te schaffen, dus bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:32 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Ja, dat is hem. Als je hem nu koopt zit er ook een extra docu bij; Genesis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hoe kom je daar nu bij? Maar ik wil die film inderdaad wel graag zien. The Saddest Music In the World was ook leuk. Maddin doet dat sowieso vaker. Filmer in die typische jaren 20 stijl.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:17 schreef cwk het volgende:
Dat klinkt als iets wat RuneRose nu onmiddelijk gaat opzoeken.
Ik vond daarom Ken Park een wat beter op het gareel zijnde film.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Kolkus het volgende:
Kids
[ afbeelding ]
Film die iets te graag provocatief wil zijn en daardoor wat uit de bocht vliegt, maar wel onderhoudend is.
SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef Karina het volgende:
Gisteren gekeken Butterfly on a wheel
Goede thriller met een redelijke plot, beetje voorspelbaar, maar ik heb de hele tijd geboeid zitten kijken.Ik vond het echt een zeer slechte film, vooral omdat er geen likable personage in blijkt te zitten.SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Absoluut doen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef Roi het volgende:
Hmm toch maar naar Eastern Promises gaan! Heb er al veel positiefs over gehoord.
persvoorstelling.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:06 schreef Lassekjus het volgende:
JelleS, waar heb jij blueberry nights gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |