Zeker, Koert Westerman FTW!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je kan kiezen tussen de BBC of RTL7, dan weet ik het wel hoor.
BBC moet ik opzoeken, RTL7 niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar als Engeland verliest gaat Rusland door. En Hiddink is een topcoach die op het EK thuis hoort, met wat voor team dan ook (behalve Duitsland enzo).quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:51 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn jullie zo bang voor Engeland op het EK?
Mwa, d'r lopen ook bij Engeland een paar spelers rond, die ik een warm hart toedraag. dus andersom had je hetzelfde kunnen zeggen. Maar het liefst had ik Engeland en Rusland door, uiteraard.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef BonJovi het volgende:
Nee ik gun Guus het wel en aangezien je een Psv-er bent vind ik het wel raar dat je niet voor Kroatie bent dan.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mwa, d'r lopen ook bij Engeland een paar spelers rond, die ik een warm hart toedraag. dus andersom had je hetzelfde kunnen zeggen. Maar het liefst had ik Engeland en Rusland door, uiteraard.
Het is ook wel jammer als Guus er niet bij is straks, maar Engeland op een EK is nog altijd leuker dan Rusland.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WAT EEN ONTZETTENDE PEGEL ZEG!! SJONGEJONGEJONGE!
Nee zeg, integendeel wat een slecht voetballend team is dat toch. Kroatie daarentegen boezemt mij meer angst in.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:51 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn jullie zo bang voor Engeland op het EK?
woensdagquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Woensdag toch of vandaag :S?
quote:Becks en Robinson op de bank tegen Kroatië
Voormalig aanvoerder David Beckham en doelman Paul Robinson zullen woensdagavond in het beslissende EK-kwalificatieduel tegen Kroatië op de reservebank plaatsnemen. Volgens verschillende Engelse media zal bondscoach Steve McClaren kiezen voor de onervaren Scott Carson in het doel en Shaun Wright-Phillips op de vleugel.
Carson (22) debuteerde vorige week vrijdag in de oefeninterland tegen Oostenrijk (1-0 winst) en profiteert van de nodige blunders van Robinson zowel bij werkgever Tottenham Hotspur als bij The Three Lions. Mede door een blunder van Robinson ging het eerste duel tegen Kroatië met 2-0 verloren.
Wright-Phillips kwam in vijf van de zes interlands van Engeland dit seizoen in actie en scoorde tweemaal in de laatste drie duels op Wembley. Samen met de opkomende verdediger Micah Richards moet SWP aanvaller Peter Crouch van de nodige voorzetten voorzien.
Engeland heeft aan gelijkspel genoeg om zich te plaatsen voor het Europese eindtoernooi van volgend jaar zomer. Rusland, dat in actie komt tegen Andorra, hoopt op de professionaliteit van Kroatië, dat reeds een EK-ticket in handen heeft.
Onderling resultaat dus dan is Engeland er.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:11 schreef Leatherface het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk doorslaggevend wanneer Engeland en Rusland op een gelijk puntenaantal eindigen? Onderling resultaat of doelsaldo?
Engeland redt het toch echt wel. Dan wordt het een vrije trap van beckham (die dan invalt inde 70e minuut) wat er 1-1 van maakt en gaat Engeland alsnog doorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:
Als Kroatie binnen 5 minuten scoren, ga ik hard lachen![]()
Niet als hij net zoals Robinson gaat keepen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:35 schreef Doc het volgende:
Goed voor de transfersom dat Carson speelt
Hmmm. Leo Driessen vsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
"For those of you watching in black and white, Tottenham Hotspur are playing in yellow" - seconds into a 1978 league fixture for Match of the Day at The Dell between Saints and Spurs.quote:
Hij is dan ook een soort Engelse Evert Ten Napel.. Hij valt nog al eens in de herhaling.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is Motson onder de Nederlanders populairder dan onder de Engelsen. Ze zijn daar niet altijd even positief over hem.
Wist 'ie dat echt niet? Wat een dwaas,quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef mcyodogg het volgende:
Mark Lawrenson heeft daar ook een handje van.
Ik hoop trouwens voor de RTL-kijkers dat Jan van Halst er niet zit, want dat was de vorige keer zo genant.
Humberto Tan: "Waar zit die McFadden eigenlijk?"
Van Halst: "Euhhhh....."
En dat is dan de zogenaamde 'elite' van de Nederlandse voetbalkenners.
Een schande is het.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop trouwens voor de RTL-kijkers dat Jan van Halst er niet zit, want dat was de vorige keer zo genant.
Oh ja, want die topper McFadden zou eigenlijk iedereen moeten kennen, wat een held is datquote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef mcyodogg het volgende:
Als je daar gaat zitten om Schotland te analyseren. Ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh ja, want die topper McFadden zou eigenlijk iedereen moeten kennen, wat een held is dat![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |