Engeland redt het toch echt wel. Dan wordt het een vrije trap van beckham (die dan invalt inde 70e minuut) wat er 1-1 van maakt en gaat Engeland alsnog doorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:35 schreef Scorpie het volgende:
Als Kroatie binnen 5 minuten scoren, ga ik hard lachen![]()
Niet als hij net zoals Robinson gaat keepen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:35 schreef Doc het volgende:
Goed voor de transfersom dat Carson speelt
Hmmm. Leo Driessen vsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je kan kiezen tussen de BBC of RTL7, dan weet ik het wel hoor.
"For those of you watching in black and white, Tottenham Hotspur are playing in yellow" - seconds into a 1978 league fixture for Match of the Day at The Dell between Saints and Spurs.quote:
Hij is dan ook een soort Engelse Evert Ten Napel.. Hij valt nog al eens in de herhaling.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is Motson onder de Nederlanders populairder dan onder de Engelsen. Ze zijn daar niet altijd even positief over hem.
Wist 'ie dat echt niet? Wat een dwaas,quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef mcyodogg het volgende:
Mark Lawrenson heeft daar ook een handje van.
Ik hoop trouwens voor de RTL-kijkers dat Jan van Halst er niet zit, want dat was de vorige keer zo genant.
Humberto Tan: "Waar zit die McFadden eigenlijk?"
Van Halst: "Euhhhh....."
En dat is dan de zogenaamde 'elite' van de Nederlandse voetbalkenners.
Een schande is het.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop trouwens voor de RTL-kijkers dat Jan van Halst er niet zit, want dat was de vorige keer zo genant.
Oh ja, want die topper McFadden zou eigenlijk iedereen moeten kennen, wat een held is datquote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef mcyodogg het volgende:
Als je daar gaat zitten om Schotland te analyseren. Ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh ja, want die topper McFadden zou eigenlijk iedereen moeten kennen, wat een held is dat![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |