Omdat hij de enige topspits is die ze hebben. Neemt verder niet weg dat hij niet bepaald gelukkig is geweest sinds het EK in Portugal.quote:Op maandag 19 november 2007 14:50 schreef Joe. het volgende:
Ja, die
Dezelfde Rooney die twee keer uit een wedstrijd werd gehaald (1x blessure, 1x rode kaart) in een groot eindtoernooi, waardoor Engeland pardoes werd uitgeschakeld.
Niet alleen zijn doelpunten, maar ook assists zijn van grote waarde. Waarom denk je anders dat heel Engeland op zijn kop staat als die geblesseerd raakt.
Mijn punt was: Wat als... Rooney wél door had kunnen spelen? Was Engeland dan wel doorgegaan? Wel opvallend dat als er één speler uitvalt, meteen het hele team instort.quote:Op maandag 19 november 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat hij de enige topspits is die ze hebben. Neemt verder niet weg dat hij niet bepaald gelukkig is geweest sinds het EK in Portugal.
Uiteraard is het een klap als Rooney bij je wegvalt, maar Engeland is 2x uitgeschakeld door penalties. Dat is ook wel wat pech.
Tja, die vraag valt niet te beantwoorden. Op Euro 2004 wellicht, want hij was in bloedvorm. Maar ja, tegerlijkertijd was Engeland 5 minuten verwijderd van een halve finale.quote:Op maandag 19 november 2007 15:33 schreef Joe. het volgende:
[..]
Mijn punt was: Wat als... Rooney wél door had kunnen spelen? Was Engeland dan wel doorgegaan? Wel opvallend dat als er één speler uitvalt, meteen het hele team instort.
Zelfde geldt (in mindere mate) voor Owen, die redde Engeland de laatste tijd ook.
Als je kan kiezen tussen de BBC of RTL7, dan weet ik het wel hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
RTL7 zendt hem ook weer uit, goeie zaak.![]()
Zeker, Koert Westerman FTW!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je kan kiezen tussen de BBC of RTL7, dan weet ik het wel hoor.
BBC moet ik opzoeken, RTL7 niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je kan kiezen tussen de BBC of RTL7, dan weet ik het wel hoor.
Nee, maar als Engeland verliest gaat Rusland door. En Hiddink is een topcoach die op het EK thuis hoort, met wat voor team dan ook (behalve Duitsland enzo).quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:51 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn jullie zo bang voor Engeland op het EK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |