Domme vraag wellicht, maar sommige van jullie kennen me nu een beetje en weten dat ik echt niets weet, maar waar is die tissue voor en hoe gebruik je dat?quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef PM-girl het volgende:
Mmm, nog even uitvinden dus hoe ik morgen bij matig en voldoende kunstlicht het beste kan fotograferen Oja, ik had nog het idee om ipv een bekertje of tissue een stukje schildersplakband over mijn flitser te plakken aangezien dat er iets minder vreemd uitziet! Maar ik weet niet of dat hetzelfde effect heeft, eerst even testen.
Je kunt je licht difusser maken door een tissue of bekertje over je ingebouwde flits te doen, t word dan meer verstrooid ipv keihard lichtquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:48 schreef Peet64 het volgende:
[..]
Domme vraag wellicht, maar sommige van jullie kennen me nu een beetje en weten dat ik echt niets weet, maar waar is die tissue voor en hoe gebruik je dat?
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:45 schreef Sugar het volgende:
Vinden jullie deze mooi?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef dutchie het volgende:
Damn, ik was zo dichtbij.
zo stond ik van de week mijzelf in mijn badjas in de tuin te fotograferen en gisterochtend vroeg de hele buurt zich af waar ik nou een foto van maakte zo vroeg.
Ik blijf nog wel even naar boven kijken voorlopig.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:46 schreef dutchie het volgende:
Zeggeuh HMII, hou je eigen fantasiëen lekker voor je wil je.
hij was niet de enige lamaquote:Op woensdag 28 november 2007 11:46 schreef dutchie het volgende:
Zeggeuh HMII, hou je eigen fantasiëen lekker voor je wil je.
Ik heb niet het beste beeld hier, maar dat oog lijkt me behoorlijk scherp?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:16 schreef Peet64 het volgende:
Vraagje van mijn kant, wil ik te veel van mijn camera?
Had dit graag scherp gezien maar wellicht heb ik niet de juiste lens.
[ afbeelding ]
misschien wat lichter?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Ronalld het volgende:
[ afbeelding ]
1.
Was wat bezig met een reeksje voor kerst.. Dis een van de nabewerkingen.Tips?
Edit: Nou ik toch bezig ben;
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
zachter, als in meer geblurred? of zachter qua kleuren? of zachter als in?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:14 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze foto zo graag iets zachter zien zonder dat ik daarvoor photoshop oid voor moet gebruiken.
Heeft iemand daar goeie tips voor?
standaard lens (is een s6500fd) Fujinon f/2.8-4.9 6,2-66,7 mm objectiefquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Die foto lijkt me scherp genoeg toch? Wat voor lens gebruik je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |