Heel leukie foto, vind de compo wat hebben, alleen jammer dat t zwart ietwat dicht lijkt te zitten/lopenquote:
En het allerengste: Laat je foto's eens zien op -pak-em-beet- een internetforumquote:Op maandag 19 november 2007 09:49 schreef freud het volgende:
Durf die 'enge' standen van je camera ook eens te pakken of doe eens gek met standpunten:Ga op de grond liggen Pak een keukentrap Draai je cam eens wat schuin etc
Nah hier speciaal voor jou een gefaalde-beginners-ik-schiet-in-het-donker-fotoquote:
Sja, en daar zit ik dus met een probleem. Ik fotografeer veel mensen, waarbij ik nooit zeker weet of ze er wel op willen, of mijn eigen kinderen, of de link met dutchie irl niet gelegd wil hebben.quote:Op maandag 19 november 2007 11:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En het allerengste: Laat je foto's eens zien op -pak-em-beet- een internetforum![]()
![]()
Troost je in de gedachten dat zelfs ge-accrediteerde media niet vanaf het strand mocht schieten. Ook zij moesten vanaf de boulevard aan de gang. Er waren weliswaar vakjes afgezet, alleen was dat nergens aangegeven wardoor dat vol stond met publiekquote:Op maandag 19 november 2007 16:11 schreef ook_gek het volgende:
Hij is net niet scherp genoeg vind ik zelf. Let wel ik moest echt volledig inzoemen met mijn lens. Zo ver stond ik er vandaan.
Ik kan me de reactie van PM en dutch wel voorstellen. Als zelfs de kleinkinderen van de Koningin bij Martijn op de site worden gepost, dan wil je niet weten waar jouw kinderen terecht kunnen komen. Ik moet er niet achter komen dat mijn kinderen ergens op een site komen, want dan ga ik die site niet alleen met de uitspraak in de zaak van Wim-Lex in de hand aanpakken. Maar het houdt me niet tegen om mijn kinderen on line te zetten, en dat heeft het ook nooit gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
Ook hier nogmaals de tip
verklein je foto's tot max 610 pixels breed.
dan worden je foto's niet verkracht door de fok!resizer.
PM en Dutsj misschien een optie om een foto dan bv maar 1 dag online te laten staan, en dat ook aan te geven bij de post?
daar heb je zeker gelijk in, maar mochten ze wel advies ofzo erop hebben, anders is pmmen misschien een optie?quote:Op maandag 19 november 2007 20:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan me de reactie van PM en dutch wel voorstellen. Als zelfs de kleinkinderen van de Koningin bij Martijn op de site worden gepost, dan wil je niet weten waar jouw kinderen terecht kunnen komen. Ik moet er niet achter komen dat mijn kinderen ergens op een site komen, want dan ga ik die site niet alleen met de uitspraak in de zaak van Wim-Lex in de hand aanpakken. Maar het houdt me niet tegen om mijn kinderen on line te zetten, en dat heeft het ook nooit gedaan.
Wel is het idee van één dag een beetje naief. Ook in één dag kunnen fotos gekopieerd worden naar allerlei donkere krochten van het internet. Als ouders hun kinderen niet on line willen zetten dan moet je dat maar gewoon accepteren.
t is dat je niet helemaal scherp bentquote:Op maandag 19 november 2007 21:16 schreef dutchie het volgende:
RonaldV, ik ben me daar dus idd heel erg van bewust. Vooral ook omdat het (mooie, maar ik ben niet echt objectief) jongentjes zijn.
En dan nog, ik ben er ook niet gebrand om mijn hoofd op internet te hebben, waarom zou ik dat dan bij anderen wel doen?
Ik denk ook te veel voor anderen misschien, maar ik merk wel dat dat me beperkt met fotograferen. Als ik die foto's zie van Sugar denk ik: "Wat lekker brutaal!"
Je hebt zelf gezien hoe ik gister reageerde als er een lens op me gericht wordt, ik verstijf zowat. Weg natuurlijke pose.Ben altijd bang dat ik hetzelfde effect creëer bij anderen. Dus doe ik het maar niet, terwijl ik echt van dat soort foto's hou!
In conflict met metzelf zowat.
580! Ik (en vele met mij) hebben nog 'oude' Fok!layouts, en die gaan maar tot 580quote:Op maandag 19 november 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
Ook hier nogmaals de tip
verklein je foto's tot max 610 pixels breed.
dan worden je foto's niet verkracht door de fok!resizer.
Er is heel lang gezeurd, vooral vanuit FOT, om een grotere breedte. Danny komt er speciaal voor naar FOT om dat te melden en dan ga je roepen dat je de ouderwetse waarden prima vindt...quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
580! Ik (en vele met mij) hebben nog 'oude' Fok!layouts, en die gaan maar tot 580 [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |