Doel ook eigenlijk op de openingstijd van dit topicquote:Op maandag 19 november 2007 07:43 schreef Deansensitized het volgende:
Niet veel van meegekregen
Erik
Van die automatenkoffie?quote:Op maandag 19 november 2007 07:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hier valt het nog mee gelukkig, alleen fris en winderig, maar wel lekker
Ik doe zo ook nogmaar een bakje
15 cent voor bakje crémekoffie van DE
Ja, maar ik ga eruit om te ontbijtenquote:Op maandag 19 november 2007 07:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ja
Had eerst ook zoiets van, mwah, moet dat nou... maar valt niet geheel tegen hoor
Al heb ik uiteraard ook liever een echte vers gezette emmer, maar die luxe hebben we hier niet
Maarja, jij zit ook thuis
Haha, waar moet ik het langsbrengen?quote:Op maandag 19 november 2007 08:01 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zeker
Neem je wat lekkers voor me mee??
Ok, ben er over een uur of 10quote:Op maandag 19 november 2007 08:04 schreef Deansensitized het volgende:
Harlingerstraatweg, Leeuwarden
Als je er bijna bent loop ik wel even naar voren
Ik denk dat ik wel meer dan 10 per dag drink, dus dat is al meer.quote:Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Drink hier ook maar een of twee per dag, dus die 30 cent is nog wel te overzien
Hebben ze hier wel, maar daar moet ik dan weer geld in gooien. Dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ook lekker!
Ik vind het jammer dat ze hier geen automaat hebben voor frisdrank
Hadden wij ook niet, maar ik dronk voornamelijk waterquote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ook lekker!
Ik vind het jammer dat ze hier geen automaat hebben voor frisdrank
Drink jij door de week nooit fris?quote:Op maandag 19 november 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
Wij wel
Maar dat drink ik nooit doordeweek
Naja, als ijsthee onder fris valt welquote:Op maandag 19 november 2007 09:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Drink jij door de week nooit fris?
Net bek gebrand aan een veels te hete machiatoquote:Op maandag 19 november 2007 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh mensen
Tijd voor mijn bakkie dubbele esspresso, heerlijk.
je vertelt het ook niet je typt hetquote:Op maandag 19 november 2007 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ik mag jullie niks meer vertellen over mijn werk, net geheimhoudingsverklaring getekend
scherpquote:Op maandag 19 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vertelt het ook niet je typt het
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 19 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vertelt het ook niet je typt het
Dat welquote:
quote:
kun je geen andere stoel aanvragenquote:Op maandag 19 november 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik weet niet of ik de dag vol ga maken. Heb al het hele weekend last van mijn arm en schouder door die brakke meubels van hier.
nou enquote:
Tegen de tijd dat die nieuwe stoel er dan zou zijn, dan zijn we wel een jaar verder, ben ik bang. En die rsi klachten, tsja, als het zo door gaat dan ga ik een bezoek brengen aan mn huisarts en een doktersverklaring vragen ofzo. Ik zit hier niet om straks niks meer te kunnen.quote:Op maandag 19 november 2007 10:11 schreef Etcetera het volgende:
kun je geen andere stoel aanvragenkans op rsi lijkt me vrij hoog anders
[..]
ze zijn volgens mij verplicht om je te helpen met een rsi-loze werkruimtequote:Op maandag 19 november 2007 10:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die nieuwe stoel er dan zou zijn, dan zijn we wel een jaar verder, ben ik bang. En die rsi klachten, tsja, als het zo door gaat dan ga ik een bezoek brengen aan mn huisarts en een doktersverklaring vragen ofzo. Ik zit hier niet om straks niks meer te kunnen.
bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 november 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Juist, gewoon even de Arbo regels uitprinten en naar je baas lopen
Op zo'n oude bureaustoel die wiebel is in de rug. De andere stoelen die hier staan, zijn breder qua rug, daar heb ik ook meer steun aan.quote:Op maandag 19 november 2007 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Op wat voor stoel zit je dan? Een houten eetkamerstoel? Vervelend zeg... Hier op het kantoor wordt ietsjes anders omgesprongen met materiaal. Afgelopen maandag tijdens werkbespreking besloten dat iedereen een nieuwe monitor nodig had, vrijdag komt er een dude met een karretje met 12 nieuwe 24" tft schermen voor iedereen... Alsof het niets is...
Werkt wel prettig moet ik zeggen
Die zijn allemal bezet.quote:Op maandag 19 november 2007 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, pak zo'n andere stoel dan? moet vast wel te regelen zijn, toch?
Ik weet niet of ik het hier wil weten. Zit met een dikke trui aan, tshirt eronder en nog is het koud.. Verwarming kent het gebouwtje amper.quote:Op maandag 19 november 2007 11:26 schreef Loontjah het volgende:
Bah in 3 uur maar 1 graad gestegen hier.
Weer 20 graden hier binnen BRRRR.. Over ARBO gesproken
DEAN!quote:
Beterschap hé! Ik zal weer even goed bezig!quote:Op maandag 19 november 2007 11:40 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen allemaal
TT change?
Ik ben ziekjes vandaag
quote:
yo?quote:Op maandag 19 november 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
de nieuwkomer
Hoe is het verder in Spanje?? Como estas?? Dondé esta mi cerveca, puta loca?
Jaa in spanje is het tof he!quote:Op maandag 19 november 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoe is het verder in Spanje?? Como estas?? Dondé esta mi cerveza, puta loca?
Bien, bienquote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
yo?![]()
![]()
España es un poco frío ahora, pero bien
<- copa de cervesa
zou je willllen jaquote:Op maandag 19 november 2007 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Wat komen we elkaar toch ook weer overal tegen he![]()
Achtervolg je me ofzo![]()
werkquote:Op maandag 19 november 2007 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
Istie ook mod voor hè, het is zijn werk
je steentje bijdragen aan een van de grootste communities ter wereld is wel heel erg leuk jaquote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Dan wou iedereen wel
Ach, zolang het maar voldoening oplevert toch??
quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
je steentje bijdragen aan een van de grootste communities ter wereld is wel heel erg leuk ja
jij gaat vreemdquote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
Heb het al te druk met andere dingen, hier mod worden kan er echt niet bij
Ben het lekker al ergens anders
De studiefinanciering die je op het MBO vangt, wordt niet meegenomen naar het HBO. Dus je behoudt gewoon je 4 jaar studiefinanciering voor het HBO.quote:Op maandag 19 november 2007 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, gewoon doorleren, als het kan en financieel mogelijk is, gewoon blijven doen.
Van mbo naar hboquote:Op maandag 19 november 2007 15:06 schreef Loontjah het volgende:
Ja dat vroeg ik mij nou af.
Hoeveel jaar kan je maximaal stufi krijgen voor je MBO opleiding.
Is dat 10 jaar of geldt dat voor MBO + HBO ?
Ik ben namelijk al een tijdje bezig met MBO (niet dat ik er spijt van heb).
Profiquote:Op maandag 19 november 2007 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb er uiteindelijk 7 uit kunnen slepen waarvan 4 prestatiebeurs en 3 een lening waren.
mijn 7000ste post![]()
Waarom doe jij zolang over je MBO als ik vragen magquote:Op maandag 19 november 2007 15:43 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Profi
Dit is mijn 6e MBO jaar, en heb geen prestatiebeurs.
![]()
Zonde toch, het was maar 2 jaarquote:Op maandag 19 november 2007 16:07 schreef Loontjah het volgende:
Omdat ik 2 jaar het studentenleven van eindhoven heb ondervonden.
Met dank aan Stratumseind !
Nu zit ik gelukkig op een andere school.
Heb ik ook op mijn iPod staanquote:Op maandag 19 november 2007 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na een werkdag van 8 uurtjes weg fietsen, iPod aanzetten en naar huis fietsen met Fucking Hostile van Pantera op je kop, een fijne einde van de werkdag. Ik was verdomd snel thuis.
Hoe was Qlimax?quote:Op maandag 19 november 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
de maandag overleefd, gisteren de hele dag geslapen
druk, nice, goed, redelijk geweldig, geluid niet echt top, veel paupers, hele vette terugreis... dus ik heb een zeer goed gegeven op Partyflock, heb me dondersgoed vermaaktquote:
Daar is de zondag ook voor, toch?quote:Op maandag 19 november 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
de maandag overleefd, gisteren de hele dag geslapen
Paupers kunnen een feestje goed verzieken... Je zou toch verwachten dat het geluid in het Gelredomequote:Op maandag 19 november 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
druk, nice, goed, redelijk geweldig, geluid niet echt top, veel paupers, hele vette terugreis... dus ik heb een zeer goed gegeven op Partyflock, heb me dondersgoed vermaakt
beton heeft niet echt een goede akoestiekquote:Op maandag 19 november 2007 19:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Paupers kunnen een feestje goed verzieken... Je zou toch verwachten dat het geluid in het Gelredomebeter is dan in de Arena
De Baz Luhrmann versie?quote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef miss-scofield het volgende:
Halloooo
Met een 2e klas 'Romeo & Juliet' kijken is geen goed ideeZe snapten er geen bal van
Dean!quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef Deansensitized het volgende:
De noobs [ afbeelding ]
Zelfs ik vind het wel een coole film [ afbeelding ]
Miss![]()
quote:
Haha, dat was idd verstandiger geweest...quote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Miss![]()
Was het dan misschien verstandiger om eerst te vertellen hoe en wat over Romeo & Juliet alvorens je de film liet zien? Ja, ik weet het achteraf is het altijd makkelijk praten
Die ja.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]De Leonardo DiCaprio-versie!!
![]()
Doe je goed!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:27 schreef DaFan het volgende:
Dean, PB, Miss, Houniet
Ik ga in mei weer beginnen .... in Sydney als alles goed gaat
Hou jullie op de hoogte
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:27 schreef DaFan het volgende:
Dean, PB, Miss, Houniet
Hou jullie op de hoogte
Doe je goedquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:27 schreef DaFan het volgende:
Dean, PB, Miss, Houniet
Hou jullie op de hoogte
Waarom volg je dan nog een opleiding.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:34 schreef JeroenV het volgende:
Geen zin om er achteraan te zitten.
Wat doe jij dan etc.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:58 schreef Etcetera het volgende:morgen mag ik mee naar de plenaire vergadering
en da's redelijk bijzonder want normaal mogen daar alleen redactiechefs komen
Als mijn lerares drie dagen te laat is ga ik er niet gelijk achteraan lopen hoor, komt wel. Als ik aan het eind van de week nog niks gehoord heb ga ik wel eens een mailtje sturen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom volg je dan nog een opleiding.
hij verdient het zekerquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom volg je dan nog een opleiding.
@ Dean, best wel humor dat je je groepsgenoot er gewoon in laat stikken. Verdient die het en wat heb je er tot nog toe aan gedaan om het niet zo ver te laten komen?
ik zit bij de multimediaredactie van dagblad van het noordenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als mijn lerares drie dagen te laat is ga ik er niet gelijk achteraan lopen hoor, komt wel. Als ik aan het eind van de week nog niks gehoord heb ga ik wel eens een mailtje sturen...
Als hij het niet verdiend zal het ook wel niet geaccepteerd worden denk ik. Ben jij Groningse etc.?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij verdient het zeker
[..]
ik zit bij de multimediaredactie van dagblad van het noorden
De eerste 5 weken [ongeveer, geloof ik] dat we hier zaten, zat ik hem telkes als achter de broek aan om dingen uit te zoeken, na te vragen, te googlen [e.d]. Gaf hem zelfs specifieke opdrachten zodat hij niet kon jammeren dat hij niet precies wist wat hij moest. Elke keer als het me te lang duurde en ik de info nodig had voor het verslag ging ik er zelf maar achteraan, want hij zat maar wat te MSN'en, game fora, andere fora, sudoku's... vanalles behalve zijn/ons werk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, best wel humor dat je je groepsgenoot er gewoon in laat stikken. Verdient die het en wat heb je er tot nog toe aan gedaan om het niet zo ver te laten komen?
rasecht tot op het bodquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Als hij het niet verdiend zal het ook wel niet geaccepteerd worden denk ik. Ben jij Groningse etc.?
Ja toch! Ben niet snel kwaad, maar het houd een keer op natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Goedzo Dean, ik bedoel fuck hem en zijn instelling... je moet wel ik in wij veranderen.... tsss...
Welkomquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:28 schreef Berenanus het volgende:
Oi! Dit topic was ik nog nooit eerder tegen gekomen![]()
Omdat ik sedert 1 augustus dit jaar, grensverlegend te werk ben gegaan en in de stad Groningen resideer.quote:
Zit momenteel wel niet op stage, maar op school. Maar dat maakt niet uit neem ik aan. Heb uuuhm donderdag weer stage!quote:
mooie stad hequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Omdat ik sedert 1 augustus dit jaar, grensverlegend te werk ben gegaan en in de stad Groningen resideer.
@ dean: Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn dat als je hem straks met die kut houding van hem achter je kunt laten. Ik ben geheel overtuigd dat het terecht is hoor!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zit momenteel wel niet op stage, maar op school. Maar dat maakt niet uit neem ik aan. Heb uuuhm donderdag weer stage!
Ik ben ook geen Stadjerquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mooie stad he
ik ben geen Stadjer trouwens, maar kom hier wel graag
Zit hier nu al met een grijns die er door 20 Marokkanen niet af te slaan valt. Kan je nagaan hoe het is als ik het hem straks vertelquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Omdat ik sedert 1 augustus dit jaar, grensverlegend te werk ben gegaan en in de stad Groningen resideer.
@ dean: Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn dat als je hem straks met die kut houding van hem achter je kunt laten. Ik ben geheel overtuigd dat het terecht is hoor!
Is dat een uitnodiging of een zegswijze?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit hier nu al met een grijns die er door 20 Marokkanen niet af te slaan valt. Kan je nagaan hoe het is als ik het hem straks vertel![]()
Wat is dit nou weer voor gelul, jij komt van het platteland, je doet het MBO etc. Wees eens even rassistisch johquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Zegswijze
Verder niks tegen medelanders hoor, zolang ze hun maar gedragen en moeite doen aan te passen.
Denk dat zelfs een foto niet lukt, veel te druk met lachenquote:
Wel perfect opgelost.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk dat zelfs een foto niet lukt, veel te druk met lachen![]()
![]()
![]()
Kwantiteit is altijd belangrijker dan kwaliteit!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
Dan moet hij dus 4x zo dik als de regels van school, want die van mij is al het dubbele
Heb zelf al 60 pagina's in plaats van de door geschool geschatte 30
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
@Kaheem dat had ook wel hier gemogen hoorik kom uit City Canal
en ik spreek geen Gronings, maar versta het wel
het is een gat, blijft een gat maar het is uit te houdenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Oké Etcetera, dan weet ik dat ook weer. Is het wel leuk in City Canal!
Dat is ansich wel logisch en je zit eerder op teveel pagina's dan te weinig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, nee dat niet, maar het was vanaf het begin opgezet als twee persoons verslag, en die lijn toen maar doorgetrokken, was immers al een eind op weg
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is een gat, blijft een gat maar het is uit te houden
Oké, zie je trouwens meestal qua zullke dingen. Dat de vrouw zich aan de man aanpast. Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:40 schreef Etcetera het volgende:
het helpt dat m'n vriend er ook woont, anders was ik waarschijnlijk wel al in de stad gaan wonen
Zal wel de natuur zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, zie je trouwens meestal qua zullke dingen. Dat de vrouw zich aan de man aanpast. Hoe kan dat?
Mijn pauze zit er al weer op, moet nog 4 uur en dan zit het er voor vandaag weer op!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zal wel de natuur zijn
Ik heb bijna pauze![]()
in dit geval is het deels gemakzucht hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, zie je trouwens meestal qua zullke dingen. Dat de vrouw zich aan de man aanpast. Hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in dit geval is het deels gemakzucht hoorhij past zich vaak genoeg aan mij aan
maar nu hoefde ik niet te gaan zoeken naar een kamer enzo
Ik ga proberen mijn verslag niet al te groot te maken, hoe moeilijk zulk iets ook is. Veel gebruik maken van bijlagen en dergelijke dat helpt ook al behoorlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind een 30blads verslag op zich wel weinig hoor. Ik zit nu al aan de 44, en ben nu net over de helft.
da's wel puur het stageverslag hoor moet in totaal 3 verslagen inleverenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Oh my God zo weinig.
Wij hebben op school meer een maximum dan een minimum Loontjah.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Misschien ligt het wel aan mezelf.
We hebben geen minium, maar ik heb al gauw een handje van hoe uitgebreider hoe beter.
Het is ook mijn afstudeerverslag dus wil er dit keer wel iets leuks van maken.
Volgens mij heb ik ook geen minumum(maximum weet ik niet). Dus dan hanteer ik ook al snel hoe uitgebreider (meer pagina's) hoe beter. Ik moet alleen aan het einde nog even goed erna kijken en bijlages hanteren, want nu heb ik telkens grafiekje klein stukje tekst, volgende pagina, grafiekje klein stukje tekst etc.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Oh my God zo weinig.
Misschien ligt het wel aan mezelf.
We hebben geen minimum maar ik heb al gauw een handje van hoe uitgebreider hoe beter.
Het is ook mijn afstudeerverslag dus wil er dit keer wel iets leuks van maken.
Ik moest toendertijd er 3 schrijven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon even ter informatie, wanneer zijn jullie stages afgelopen dat iedereen al zo vervent bezig is met zijn/haar stageverslag??
Best wel mooi, dat je op die manier winst kan maken. Wou dat ik dat kon dan had ik een eigen bedrijf geopent!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest toendertijd er 3 schrijven.
pff... ik was zonet op school zwaar geirriteerd.
Als je 300.000 stuks verkoopt a ¤9 per stuk.. wil niet zeggen dat je ¤2.700.000 winst draait, dat is je omzet... Tenzij je 300.000 stuks verkoopt en dat helemaal gratis is.. dan doe je het heel goed
Russisch meisje in mijn project groep: We moeten toch met een nieuw product komen.. waarom niet een medicijn voor AIDS. Ik stond echt op het punt om mijn hoofd tegen de muur aan te rammen![]()
![]()
Nobel streven... maar het moet een beetje reeel blijven. Eerlijk gezegd zal je eerder verlies op draaien dan winst.. want in een aantal derdewereldlanden moet het product gratis op de markt worden gegooid.
Kwestie van gebakken lucht verkopenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel mooi, dat je op die manier winst kan maken. Wou dat ik dat kon dan had ik een eigen bedrijf geopent!![]()
Dat is best rot ja...quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:16 schreef miss-scofield het volgende:Ben ik weer
Nu Engelse toneelstuk 'Macbeth' lezen... heb het afgelopen donderdag te horen gekregen, vandaag boek binnen en moet het donderdag uit hebben inclusief reflectie!
Leuk, zo'n deeltijd opleiding!![]()
Doe maar niet, voor je het weet zitten we opgescheept met nog meer hongerige mensen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Russisch meisje in mijn project groep: We moeten toch met een nieuw product komen.. waarom niet een medicijn voor AIDS. Ik stond echt op het punt om mijn hoofd tegen de muur aan te rammen![]()
![]()
Nobel streven... maar het moet een beetje reeel blijven. Eerlijk gezegd zal je eerder verlies op draaien dan winst.. want in een aantal derdewereldlanden moet het product gratis op de markt worden gegooid.
Ze begon ook heel interessant met Acquired Immuno-Deficiency Syndrome, alleen ze struikelde al over Acquired..quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe maar niet, voor je het weet zitten we opgescheept met nog meer hongerige mensen...
Medicijn voor AIDS
oef.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
'middag!
Om 14.00 naar de dokter geweest, ws een beknelde zenuw in mn schouder. Moet de rest van de week thuis blijven om te kjken of het zo misschien over gaat. Heb ook een doorverwijsbrief voor de fysio. f
Relaxt maar toch ook niet. In ieder geval succes ermee, dat je er maar niet al te veel last van hebt, maar net te veel voor stage.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
'middag!
Om 14.00 naar de dokter geweest, ws een beknelde zenuw in mn schouder. Moet de rest van de week thuis blijven om te kjken of het zo misschien over gaat. Heb ook een doorverwijsbrief voor de fysio. f
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:54 schreef KaheemSaid het volgende:
@PieterBas:
Bij Biologie heb ik destijds geleerd dat de bevruchting van de mens, het resultaat is van ingebracht sperma van één homosapien in een andere homosapien. Dit resulteert in een bevruchting etc. etc. Een klein jaar later rijzen de kosten de pan uit (luiers etc.) en heb je veel te veel slapeloze nachten. Nu wil ik van homosapiens een kleine overstap te maken richting homo’s (de mannelijke variant) een soort die ook sperma ingebracht krijgt, en doordat ze vaak niet aan anti conceptie doen, vatbaar is voor zwangerschappen (me dunkt).
Misschien moet je eens met je Russische klasgenootje overleggen of het verstandig is zwangerschaptesten voor deze doelgroep op de markt te brengen, ik denk dat het een gat in de markt is (ken namelijk geen concurrerende bedrijven)
Ik belde 'm vanmorgen om te zeggen dat ik een afspraak had bij mn huisarts. Vraagt ie ook nog of dat ik vanmiddag nog terug wil komen omdat hij een afspraak heeft en die andere stagaire alleen zit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:59 schreef Loontjah het volgende:
Sterkte Chatgirl, hoop dat je nu je stagedagen wel haalt.
En hoop dat de hint wel duidelijk is bij je stagebedrijf.
goed bezig gozerquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:27 schreef DaFan het volgende:
Dean, PB, Miss, Houniet
Hou jullie op de hoogte
Mijn stagebegeleidster komt net bij me, 'maak je het niet te laat'. Dus ik ga nu maar die kant op (A)quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:08 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben over 15 minuten klaar
Dat is het lekkere hier in Spanje. Het maakt niet uit of je te laat bent (zijn ze immers allemaal) en ik ben wel zo dat ik gewoon mijn eindtijd weg ga, dat maakt ze ook niet uit![]()
is dat zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Ik ben ook weer thuis
Straks weer door de regenrijles.
En vanaf 9 december veranderd de dienstregeling. Ik kom later op mijn werk aan en moet eerder weer weg, maar ik moet wel om dezelfde tijd van huis weg en kom ook weer om dezelfde tijd aan
quote:
Dienstregeling 2008 van de NS.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb heel die dienstregelingzooi gemist denk ik. Verandert er veel of is t lokaal?
Op die housewarming zullen ook vast wel vrouwen zijn, het is dan ook een vrouw die verhuisd is. En op dat housen ben ik ook niet erg jaloers hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
ik lekker housen [ afbeelding ] 70% vrouw
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
ik lekker housen [afbeelding] 70% vrouw [afbeelding]
quote:
stelletje wausende housersquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
ik lekker housen [ afbeelding ] 70% vrouw
Nog een dag of 10.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:17 schreef Deansensitized het volgende:
Metal, veel beter [ afbeelding ]
juist remmiequote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Straks om 20.30 op SBS6, House MD
Heel herkenbaarquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:26 schreef diertjuh het volgende:
hier nog iemand aanwezig?
Beterschap.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef diertjuh het volgende:
Nou dan moeten we nog maar even snel doorposten dan.
Momenteel ben ik beetje ziek dus gisteren niet naar school geweest en vandaag ook geen stage. Zal morgen ook nog wel thuis blijven.
Mja ik loop stage.. maar heb et drukquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
Toen ik nog stage liep, kwam ik op een gemiddelde van 37 per dag. Nu heb ik als gemiddelde nog 22 per dag. Maar als ik er nu tien op een dag haal, is het veel.![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef diertjuh het volgende:
Nou dan moeten we nog maar even snel doorposten dan.
Momenteel ben ik beetje ziek dus gisteren niet naar school geweest en vandaag ook geen stage. Zal morgen ook nog wel thuis blijven.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over mijn rijles:
Het bochtje achteruit ging perfect![]()
Toen in Vlissingen moest ik straatje gaan keren.
Ik had met het eerste onderdeel gehad. Ik stond met mijn neus aan de stoep aan de andere kant van de rijbaan. Toen kwam er een auto aan. Die stopte netjes. En het leek er op dat die ging wachten. Net op het moment dat wij zoiets hadden, ok die persoon wacht, dan kunnen wij verder. Dooft die man zijn lichten en begint te rijdenKomt naast onze auto weer tot stilstand. Mijn rij-instructeur stapt uit. Die man stapt uit. Wat woordenwisselingen. Beiden stappen weer in. Die man rijdt een stukje door en stopt weer. Precies op een plek dat het straatje keren eigenlijk onmogelijk gemaakt wordt. Dus mijn rij-instructeur heeft keren gedaan. Intussen bij stap twee aanbeland. Mijn instructeur stapt weer uit om een praatje te maken met die man. Intussen kwam er ook nog een andere man aan die zijn hond aan het uitlaten was. En die begon ook nog tegen die andere vent. Die vent is uiteindelijk wegreden. En wij zijn onze weg ook gaan vervolgen. Mijn instructeur heeft nog ff het kenteken genoteerd en gaat morgen naar de politie.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
wtf
wat een volk ook op de weg he
ik ben trouwens geslaagd op vrijdag de 13dewas binnen een kwartier klaar
Ik op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben trouwens geslaagd op vrijdag de 13dewas binnen een kwartier klaar
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beterschap.
Kan je iig de hele dag FOK!ken
Dankjequote:
Nee hoor, is gezelligquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:06 schreef diertjuh het volgende:
Hmm..hele dag fok!ken dat klinkt als een verslaving
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef JeroenV het volgende:
Ik had nog nooit zo'n makkelijke route gehad, door mijn woonplaats en de hellingproef was een helling met een stijging van 1% ofzo![]()
wehehe dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef JeroenV het volgende:
Grr, ik ben al een paar dagen veel te laat naar bed aan het gaan. Ben moe en heb mijn slaap best nodig, maar ben te lang met andere dingen bezig (zoals Fok). Nu is het ook alweer 12 uur.
Yes, alleen voor stage lopers. Al zitten hier en daar wat oude stage lopers (waaronder ik) tussenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Ja, van september tot en met januari zit in hier in Barcelona voor mijn stage. Heb er nu al weer meer dan de helft opzitten dus. Gaat erg hard. Vermaak me prima en doe erg veel, maar denk dat ik het op het einde ook wel leuk geweest vind en de mensen thuis weer wil zienDe stage is niet echt van een hoog niveau. Maar het is een leuke ervaring.
Is dit topic eigenlijk alleen voor stagelopers ed, vanwewge de naam?
Was inderdaad gestopt. Dat was in de periode dat ik stage liep. Toen hebben we met een aantal users deze SC gestart, alleen gingen er toen 7 topics per dag doorheen, dat vonden de admins niet erg fijnquote:Op woensdag 21 november 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo opnieuw? Was hij gestopt?
Ik zal tijdens mijn stage hier dan ook eens vaker een kijkje nemen... En misschien daarna, als het over school ed gaat
En ik ga slapen, tot morgen (zo)!
cross vond het niet goedquote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was inderdaad gestopt. Dat was in de periode dat ik stage liep. Toen hebben we met een aantal users deze SC gestart, alleen gingen er toen 7 topics per dag doorheen, dat vonden de admins niet erg fijn!
Ik ga ook slapen.
lul niet manquote:Op woensdag 21 november 2007 07:23 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Vanaf nu overdag hier een stuk minder aanwezig
Hard aan het werk!
Leuk, leuk, leuk...quote:Op woensdag 21 november 2007 08:35 schreef Loontjah het volgende:
Vanavond uiteten en naar De Vliegende Panters n !
Ik zou ... uh ... vanacht goed slapen.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ik doe vanavond... uh..... niks!
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
hebben we er weer zin in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |