Doel ook eigenlijk op de openingstijd van dit topicquote:Op maandag 19 november 2007 07:43 schreef Deansensitized het volgende:
Niet veel van meegekregen
Erik
Van die automatenkoffie?quote:Op maandag 19 november 2007 07:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hier valt het nog mee gelukkig, alleen fris en winderig, maar wel lekker
Ik doe zo ook nogmaar een bakje
15 cent voor bakje crémekoffie van DE
Ja, maar ik ga eruit om te ontbijtenquote:Op maandag 19 november 2007 07:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ja
Had eerst ook zoiets van, mwah, moet dat nou... maar valt niet geheel tegen hoor
Al heb ik uiteraard ook liever een echte vers gezette emmer, maar die luxe hebben we hier niet
Maarja, jij zit ook thuis
Haha, waar moet ik het langsbrengen?quote:Op maandag 19 november 2007 08:01 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zeker
Neem je wat lekkers voor me mee??
Ok, ben er over een uur of 10quote:Op maandag 19 november 2007 08:04 schreef Deansensitized het volgende:
Harlingerstraatweg, Leeuwarden
Als je er bijna bent loop ik wel even naar voren
Ik denk dat ik wel meer dan 10 per dag drink, dus dat is al meer.quote:Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Drink hier ook maar een of twee per dag, dus die 30 cent is nog wel te overzien
Hebben ze hier wel, maar daar moet ik dan weer geld in gooien. Dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ook lekker!
Ik vind het jammer dat ze hier geen automaat hebben voor frisdrank
Hadden wij ook niet, maar ik dronk voornamelijk waterquote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ook lekker!
Ik vind het jammer dat ze hier geen automaat hebben voor frisdrank
Drink jij door de week nooit fris?quote:Op maandag 19 november 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
Wij wel
Maar dat drink ik nooit doordeweek
Naja, als ijsthee onder fris valt welquote:Op maandag 19 november 2007 09:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Drink jij door de week nooit fris?
Net bek gebrand aan een veels te hete machiatoquote:Op maandag 19 november 2007 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh mensen
Tijd voor mijn bakkie dubbele esspresso, heerlijk.
je vertelt het ook niet je typt hetquote:Op maandag 19 november 2007 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ik mag jullie niks meer vertellen over mijn werk, net geheimhoudingsverklaring getekend
scherpquote:Op maandag 19 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vertelt het ook niet je typt het
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 19 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vertelt het ook niet je typt het
Dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |