Doel ook eigenlijk op de openingstijd van dit topicquote:Op maandag 19 november 2007 07:43 schreef Deansensitized het volgende:
Niet veel van meegekregen
Erik
Van die automatenkoffie?quote:Op maandag 19 november 2007 07:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hier valt het nog mee gelukkig, alleen fris en winderig, maar wel lekker
Ik doe zo ook nogmaar een bakje
15 cent voor bakje crémekoffie van DE
Ja, maar ik ga eruit om te ontbijtenquote:Op maandag 19 november 2007 07:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ja
Had eerst ook zoiets van, mwah, moet dat nou... maar valt niet geheel tegen hoor
Al heb ik uiteraard ook liever een echte vers gezette emmer, maar die luxe hebben we hier niet
Maarja, jij zit ook thuis
Haha, waar moet ik het langsbrengen?quote:Op maandag 19 november 2007 08:01 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zeker
Neem je wat lekkers voor me mee??
Ok, ben er over een uur of 10quote:Op maandag 19 november 2007 08:04 schreef Deansensitized het volgende:
Harlingerstraatweg, Leeuwarden
Als je er bijna bent loop ik wel even naar voren
Ik denk dat ik wel meer dan 10 per dag drink, dus dat is al meer.quote:Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Drink hier ook maar een of twee per dag, dus die 30 cent is nog wel te overzien
Hebben ze hier wel, maar daar moet ik dan weer geld in gooien. Dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ook lekker!
Ik vind het jammer dat ze hier geen automaat hebben voor frisdrank
Hadden wij ook niet, maar ik dronk voornamelijk waterquote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ook lekker!
Ik vind het jammer dat ze hier geen automaat hebben voor frisdrank
Drink jij door de week nooit fris?quote:Op maandag 19 november 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
Wij wel
Maar dat drink ik nooit doordeweek
Naja, als ijsthee onder fris valt welquote:Op maandag 19 november 2007 09:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Drink jij door de week nooit fris?
Net bek gebrand aan een veels te hete machiatoquote:Op maandag 19 november 2007 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh mensen
Tijd voor mijn bakkie dubbele esspresso, heerlijk.
je vertelt het ook niet je typt hetquote:Op maandag 19 november 2007 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ik mag jullie niks meer vertellen over mijn werk, net geheimhoudingsverklaring getekend
scherpquote:Op maandag 19 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vertelt het ook niet je typt het
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 19 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vertelt het ook niet je typt het
Dat welquote:
quote:
kun je geen andere stoel aanvragenquote:Op maandag 19 november 2007 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik weet niet of ik de dag vol ga maken. Heb al het hele weekend last van mijn arm en schouder door die brakke meubels van hier.
nou enquote:
Tegen de tijd dat die nieuwe stoel er dan zou zijn, dan zijn we wel een jaar verder, ben ik bang. En die rsi klachten, tsja, als het zo door gaat dan ga ik een bezoek brengen aan mn huisarts en een doktersverklaring vragen ofzo. Ik zit hier niet om straks niks meer te kunnen.quote:Op maandag 19 november 2007 10:11 schreef Etcetera het volgende:
kun je geen andere stoel aanvragenkans op rsi lijkt me vrij hoog anders
[..]
ze zijn volgens mij verplicht om je te helpen met een rsi-loze werkruimtequote:Op maandag 19 november 2007 10:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die nieuwe stoel er dan zou zijn, dan zijn we wel een jaar verder, ben ik bang. En die rsi klachten, tsja, als het zo door gaat dan ga ik een bezoek brengen aan mn huisarts en een doktersverklaring vragen ofzo. Ik zit hier niet om straks niks meer te kunnen.
bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 november 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Juist, gewoon even de Arbo regels uitprinten en naar je baas lopen
Op zo'n oude bureaustoel die wiebel is in de rug. De andere stoelen die hier staan, zijn breder qua rug, daar heb ik ook meer steun aan.quote:Op maandag 19 november 2007 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Op wat voor stoel zit je dan? Een houten eetkamerstoel? Vervelend zeg... Hier op het kantoor wordt ietsjes anders omgesprongen met materiaal. Afgelopen maandag tijdens werkbespreking besloten dat iedereen een nieuwe monitor nodig had, vrijdag komt er een dude met een karretje met 12 nieuwe 24" tft schermen voor iedereen... Alsof het niets is...
Werkt wel prettig moet ik zeggen
Die zijn allemal bezet.quote:Op maandag 19 november 2007 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, pak zo'n andere stoel dan? moet vast wel te regelen zijn, toch?
Ik weet niet of ik het hier wil weten. Zit met een dikke trui aan, tshirt eronder en nog is het koud.. Verwarming kent het gebouwtje amper.quote:Op maandag 19 november 2007 11:26 schreef Loontjah het volgende:
Bah in 3 uur maar 1 graad gestegen hier.
Weer 20 graden hier binnen BRRRR.. Over ARBO gesproken
DEAN!quote:
Beterschap hé! Ik zal weer even goed bezig!quote:Op maandag 19 november 2007 11:40 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen allemaal
TT change?
Ik ben ziekjes vandaag
quote:
yo?quote:Op maandag 19 november 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
de nieuwkomer
Hoe is het verder in Spanje?? Como estas?? Dondé esta mi cerveca, puta loca?
Jaa in spanje is het tof he!quote:Op maandag 19 november 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoe is het verder in Spanje?? Como estas?? Dondé esta mi cerveza, puta loca?
Bien, bienquote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
yo?![]()
![]()
España es un poco frío ahora, pero bien
<- copa de cervesa
zou je willllen jaquote:Op maandag 19 november 2007 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Wat komen we elkaar toch ook weer overal tegen he![]()
Achtervolg je me ofzo![]()
werkquote:Op maandag 19 november 2007 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
Istie ook mod voor hè, het is zijn werk
je steentje bijdragen aan een van de grootste communities ter wereld is wel heel erg leuk jaquote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Dan wou iedereen wel
Ach, zolang het maar voldoening oplevert toch??
quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
je steentje bijdragen aan een van de grootste communities ter wereld is wel heel erg leuk ja
jij gaat vreemdquote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
Heb het al te druk met andere dingen, hier mod worden kan er echt niet bij
Ben het lekker al ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |