quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zoiets is toch niet normaal ? Heeft Rasmussen heel z'n medicijnkastje aan de schaatswereld verpatst ofzo ?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zoiets is toch niet normaal ? Heeft Rasmussen heel z'n medicijnkastje aan de schaatswereld verpatst ofzo ?
Reed er ook een Noor?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:32 schreef MissHobje het volgende:
Hoeveel reed die Noor net achter op Kramer eigenlijk
Koss, maar das al een tijdje terugquote:
6.06.42 is sterk idd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:35 schreef Ericr het volgende:
En toch is Fabris ook goed bezig.
En hij schaatst ook nog voor de ploeg... TVMquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk, dat die Kramer daar gewoon mag zitten zegt eigenlijk ook alles. Die had nu in een quarantaine-zone met vier dopingcontroleurs rond hem moeten zitten ...
Dat klopte redelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
Kramer gaat straks 't WR pakken en 4 seconden voor Fabris eindigen.
2 briljante schaatsweekendenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:36 schreef Ericr het volgende:
Historische avond.
Niet slechtquote:
Het ijs misschien? Daar viel nog wat te winnen. Kan me niet voorstellen dat opeens een hele zooi schaatsers een nieuw soort doping heeft gevonden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Even niet voor de gekke : Kan iemand mij eens uitleggen waarom die schaatsers nu opeens die wereldrecords breken ? (en en passant er even op de 5 km een wr op de 3km wordt gebroken)
Binnen enkele jaren een sub 36-er x 10.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:38 schreef Arcee het volgende:
6.03.32 is 10 keer achter elkaar een 500 meter in 36.33.
Records worden op zich redelijk vaak gebroken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Even niet voor de gekke : Kan iemand mij als schaatsleek eens uitleggen waarom die schaatsers nu opeens die wereldrecords breken ? (en en passant er even op de 5 km een wr op de 3km wordt gebroken)
Wat is er nu precies anders dan de voorgaande jaren dat ze nu zoveel sneller gaan ?![]()
Na dit weekend is het weer een jaar wachten op WR's, omdat Calgary en SLC op hoogte liggen en daar doorgaans de WR's gereden worden. Ik denk dat het vooral daar mee te maken heeft, dat er relatief gezien niet teveel daar gereden wordt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Even niet voor de gekke : Kan iemand mij als schaatsleek eens uitleggen waarom die schaatsers nu opeens die wereldrecords breken ? (en en passant er even op de 5 km een wr op de 3km wordt gebroken)
Wat is er nu precies anders dan de voorgaande jaren dat ze nu zoveel sneller gaan ?![]()
Hangt er vanaf waar ze op controleren natuurlijk. Ik zit eigenlijk zelf aan dat nieuwe dyn-epo waar in het wielrennen al geruchten over doen te denken. En aan testosteron en groeihormoon. Ik las in de krant dat ze daar buiten het wielrennen om nauwelijks op controleren. (niet dat ik op Kramer schiet trouwens, hij is duidelijk lang niet de enige die nogal wat sneller gaat nu)quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het ijs misschien? Daar viel nog wat te winnen. Kan me niet voorstellen dat opeens een hele zooi schaatsers een nieuw soort doping heeft gevonden.
Persoonlijke recordsquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:39 schreef Bartoli het volgende:
Kramer heeft 5 dingen gebroken niet 3.
WR 3 km
WR 5 km
NR 3 km
NR 5 km
1e Adelskalendern
Haha, godverdomme, inderdaad!quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:38 schreef Arcee het volgende:
En vorig jaar werden er net zo goed wereldrecords gereden in Calgary en SLC, en het jaar daarvoor ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Na dit weekend is het weer een jaar wachten op WR's, omdat Calgary en SLC op hoogte liggen en daar doorgaans de WR's gereden worden. Ik denk dat het vooral daar mee te maken heeft, dat er relatief gezien niet teveel daar gereden wordt.
Kramer pleitte laatst juist voor out-of-competition-controles bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ze op controleren natuurlijk. Ik zit eigenlijk zelf aan dat nieuwe dyn-epo waar in het wielrennen al geruchten over doen te denken. En aan testosteron en groeihormoon. Ik las in de krant dat ze daar buiten het wielrennen om nauwelijks op controleren. (niet dat ik op Kramer schiet trouwens, hij is duidelijk lang niet de enige die nogal wat sneller gaat nu)
ook dat nogquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Persoonlijke records
Baanrecords![]()
Het feit dat dat dan blijkbaar nog niet gebeurt zegt ook alles. Zou Rasmussen niet beginnen schaatsen, volgens mij zijn het toch grotendeels dezelfde spieren dan die de wielrenners gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kramer pleitte laatst juist voor out-of-competition-controles bij het schaatsen.
Tsja, iedereen gaat sneller, ook die Amerikaanse semi-profs die 20 uur per week moeten werken om genoeg te verdienen. Het lijkt me sterk dat die aan de doping zitten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ze op controleren natuurlijk. Ik zit eigenlijk zelf aan dat nieuwe dyn-epo waar in het wielrennen al geruchten over doen te denken. En aan testosteron en groeihormoon. Ik las in de krant dat ze daar buiten het wielrennen om nauwelijks op controleren. (niet dat ik op Kramer schiet trouwens, hij is duidelijk lang niet de enige die nogal wat sneller gaat nu)
Volgens mij ben je als sporter ook geschorst voor de andere (bij het IOC aangesloten) bonden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het feit dat dat dan blijkbaar nog niet gebeurt zegt ook alles. Zou Rasmussen niet beginnen schaatsen, volgens mij zijn het toch grotendeels dezelfde spieren dan die de wielrenners gebruiken![]()
Enfin, toch sterk dat ie het WR na een week meteen terugpakt.
Klopt inderdaad, Jan Bos heeft met zijn broer Theo aan baanwielrennen gedaan tijdens de OS van 2004.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het feit dat dat dan blijkbaar nog niet gebeurt zegt ook alles. Zou Rasmussen niet beginnen schaatsen, volgens mij zijn het toch grotendeels dezelfde spieren dan die de wielrenners gebruiken![]()
De ontwikkeling van de klapschaats gaat ook nog steeds door, daar wordt de meeste winst geboekt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:47 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk gaat het nog steeds sneller, er wordt ook ieder jaar wel weer iets nieuws uitgevonden op het gebied van kleding, training, weerstand, techniek enz. In het schaatsen gaat het al 2 decennia zo.
* SCH weet nog dat het WR op de 10 kilometer onder de 15 minuten kwam, wat was dat historisch
Met wat colletjes erinquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Ericr het volgende:
Christa Rothenburger heeft zelfs op de schaatsbaan als op de wielerbaan een olympische medaille gehaald. Net zoals Clara Hughes trouwens.
Rasmussen moet maar een schaatsbaan laten leggen in Mexico City.
En dan gaan trainen in Turijn ...quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen moet maar een schaatsbaan laten leggen in Mexico City.
Aan het in van het seizoen wil er toch ook nog wel eens wat WR's sneuvelen daar? Bij rare wedstrijdjes waar weinig bekenden aan meedoen enzo?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Na dit weekend is het weer een jaar wachten op WR's, omdat Calgary en SLC op hoogte liggen en daar doorgaans de WR's gereden worden. Ik denk dat het vooral daar mee te maken heeft, dat er relatief gezien niet teveel daar gereden wordt.
En dat is sneller dan z'n PR op de 500m van 36.41.quote:
Mwah, op die recordwedstrijdjes doen de bekenden niet mee. Er worden daar hooguit WR's gereden van junioren of 'incourante afstanden' die daar gereden worden (100m, 3k heren, 10k dames). Verder een hoop PR/NR zooi.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Aan het in van het seizoen wil er toch ook nog wel eens wat WR's sneuvelen daar? Bij rare wedstrijdjes waar weinig bekenden aan meedoen enzo?
Waarom rijden die Amerikanen hier eigenlijk niet mee ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:55 schreef Ericr het volgende:
Hedrick zal wel zuur zijn, toch een aardige tijd op de 1ste plek gestaan op de Adelskalendern. Davis en Hedrick zullen het op de korte afstanden beter moeten doen om dichterbij te komen.
Hedrick reed mee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom rijden die Amerikanen hier eigenlijk niet mee ?
Davis is meer bezig met de kortere afstanden en Hedrick heeft niet goed getraind vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom rijden die Amerikanen hier eigenlijk niet mee ?
Sinds november 2005 om precies te zijn, precies 2 jaar dus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:55 schreef Ericr het volgende:
Hedrick zal wel zuur zijn, toch een aardige tijd op de 1ste plek gestaan op de Adelskalendern.
Als Hedrick weer terug in topvorm is kan hij er op de 5 en 10 km ook wel weer flink wat afhalen hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:55 schreef Ericr het volgende:
Hedrick zal wel zuur zijn, toch een aardige tijd op de 1ste plek gestaan op de Adelskalendern. Davis en Hedrick zullen het op de korte afstanden beter moeten doen om dichterbij te komen.
De 1.07 op de 1000 meter is ook 2x een 33.5. Betekent niet dat Wotherspoon dat opeens kan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat is sneller dan z'n PR op de 500m van 36.41.
Daar zit dus zeker nog wel wat rek in.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:38 schreef Arcee het volgende:
En Carl gaat naar Mallorca met z'n gezin hoorde ik gister.quote:Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef tomtomaat het volgende:
Dat doen ze inderdaad. Ze gaan naar Cyprus geloof ik. Was van tevoren zo uitgestippeld door Kemkers.
Ze zijn pas in 1988 voor het eerst echt op zulk snel ijs gaan rijden, Salt Lake City is daar pas begin deze eeuw bijgekomen. Hierdoor moest Calgary ook verbeteren om met het niveau van die baan mee te kunnen gaan. Daarnaast natuurlijk de intrede van de klapschaats en een paar andere technische verbeteringen, zoals dunnere ijzers, betere schoenen, strips voor de aerodynamica. Het ijs wordt tegenwoordig ook beter geprepareerd bij bijvoorbeeld het dweilen, de omstandigheden in een hal kunnen kunstmatig worden veranderd tot op bepaalde hoogte. De training en begeleiding gaat tegenwoordig ook weer net een stukje professioneler...quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Fabris-fan.quote:Op zondag 18 november 2007 02:48 schreef Remzz het volgende:
Ik kom net thuis wat een verschikkelijke tijd van Kramer
Ja, precies, dit is echt gestoord.quote:Op zondag 18 november 2007 02:48 schreef Remzz het volgende:
Ik kom net thuis wat een verschikkelijke tijd van Kramer. Vooral als je de rondetijden bekijkt 8 28'ers is echt ongekent
Ja dat niveau is zo omhooggegaan. Ik weet nog dat Romme 6.18 reed. Nu rijden ze gewoon 15 seconden snellerquote:Op zondag 18 november 2007 11:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch blijft Fabris er nog best dichtbij, maar denk dat Kramer sterk genoeg is voor de allround toernooien. Z'n 1500 meter is ook prima en die lange afstanden blijft hij toch wel heersen hoor.
Dat laatste!quote:Op zondag 18 november 2007 11:37 schreef Cootz het volgende:
Telt die 3k tijd nu ook officieel als WR of telt dat alleen als je een wedstrijd over 3 kilometer hebt?
1000 vrouwenquote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef SCH het volgende:
Wat is het programma voor vandaag?
quote:60 Margot BOER
68 Diane VALKENBURG
65 Marrit LEENSTRA
Beetje jammer welquote:94 Mark TUITERT
88 Simon KUIPERS
91 Tom PRINSEN
Dank. Mooi schema!!!quote:Op zondag 18 november 2007 11:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
1000 vrouwen
1000 mannen
ploegenachtervolging vrouwen
ploegenachtervolging mannen
Begint weer om 8 uur, denk geen dweilpauze tussen de 1000 meters dus om 9 uur beginnen ze met de ploegenachtervolging waar denk ik ook geen dweilpauze tussen zit en dan zijn ze om 10 uur al klaar.
Kunnen de honkballers wat van leren marilquote:Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef maril het volgende:
Mooi van Kramer ik heb gisteren met verbazing naar zijn schaatsprestatie gekeken, wat een kanjer.
TVM heeft vrijgekregen en dan blijft er inderdaad weinig over, met name bij de vrouwen. Al had Gerritsen daar best kunnen rijden...quote:Op zondag 18 november 2007 11:47 schreef Remzz het volgende:
Echt serieus neemt Nederland(TVM) de ploegenachtervolging trouwens niet:
[..]
[..]
Beetje jammer wel
Ja, opening 24.5 en 3 rondjes 28.5 op de 1500m levert 1:50 op, wat 10 jaar geleden 't WR was.quote:Op zondag 18 november 2007 11:37 schreef Remzz het volgende:
Als je 10 jaar geleden had gezegd dat je alleen maar 28'ers moet rijden om het wereldrecord op de 5 kilometer pakken hadden ze je echt voor gek verklaard(voor dat klapschaats was dat op de 1500 meter nog een snel rondje).
quote:Op zondag 18 november 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen de honkballers wat van leren maril![]()
Denk dat Kramer dat gisteren wel reed, doorkomst op 1400m was 1:42.98.quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, opening 24.5 en 3 rondjes 28.5 op de 1500m levert 1:50 op, wat 10 jaar geleden 't WR was.
ik heb liever dat een ander het dan pakt. Kuipers of Wotherspoonquote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef Remzz het volgende:
Als Wennemars eindelijk een keer gaat schaatsen zoals hij ook op de 1500 meter doet wel.
Met Kuipers heb ik echt helemaal niets, wat heeft hij nu gewonnen? Op twee wereldbeker wedstrijden na helemaal niets en iedereen denkt al een jaar of 4 dat hij echt de beste schaatser van Nederland is.quote:Op zondag 18 november 2007 15:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb liever dat een ander het dan pakt. Kuipers of Wotherspoon![]()
dus jij hebt alleen maar iets met mensen als ze iets gewonnen hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 15:19 schreef Remzz het volgende:
Met Kuipers heb ik echt helemaal niets, wat heeft hij nu gewonnen? Op twee wereldbeker wedstrijden na helemaal niets en iedereen denkt al een jaar of 4 dat hij echt de beste schaatser van Nederland is.
Neh dat nou ook weer niet maar ik mag hem gewoon nietquote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus jij hebt alleen maar iets met mensen als ze iets gewonnen hebben![]()
![]()
Nouja, van mij mag ie nu dus beginnen met winnen
Zal ik 1 van mijn anti-voetbal-topics kicken?quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef Cootz het volgende:
Vanavond weer Studio Voetbal om 22:00, dus dan missen we waarschijnlijk de ploegenachtervolging van de heren. Maar het zal na elven nog wel herhaald worden.
Zekerquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:33 schreef Falco het volgende:
Fabris met zijn prachtig stylisme, dat is pas echt een genot om naar te kijken.
Het werd al gezegd door Herbert maar hij reed idd alsof het een 1500 meter wasquote:Op zondag 18 november 2007 18:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker
Al vind ik Kramer een mooiere slag hebben, daar zit zoveel power in
Kramer
Wou 'ie halverwege de eerste bocht stoppen dan?quote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het werd al gezegd door Herbert maar hij reed idd alsof het een 150 meter was
quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wou 'ie halverwege de eerste bocht stoppen dan?
Volgens mij is het live het duurt alleen maar tot 22.00 2x 1000 meter en 2x ploegenachtervolging geen lange ritten dus.quote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Kuipers zat gisteren dicht bij het WR op de 1500. Op de 1000 moet 'ie ook dichtbij kunnen komen.
Ik mag die Fabris gewoon nietquote:Op zondag 18 november 2007 18:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker
Al vind ik Kramer een mooiere slag hebben, daar zit zoveel power in
Kramer
schaatsen.nos.nlquote:Op zondag 18 november 2007 19:13 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij is het live het duurt alleen maar tot 22.00 2x 1000 meter en 2x ploegenachtervolging geen lange ritten dus.
Volgens de programering niet, maar je weet nooit.quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef Cootz het volgende:
Vanavond weer Studio Voetbal om 22:00, dus dan missen we waarschijnlijk de ploegenachtervolging van de heren. Maar het zal na elven nog wel herhaald worden.
een medestanderquote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef Hankster het volgende:
Ik mag die Fabris gewoon niet
Echt zo'n typisch gladde Italiaan met z'n vreselijke Italiaanse Engels, z'n handkusjes en z'n onnozele blik
Als er al een livestream te vinden isquote:Op zondag 18 november 2007 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
ok, dat wordt dus ploegenachtervolging via internet volgen... Of zal Eurosport het weer live gaan uitzenden, dat is altijd gezellig
Idd, maar anders kijk ik dat andere morgen welquote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
de 1000m mannen moet wel om 9 uur klaar zijn
Ze is goed bezig dit jaar.quote:Op zondag 18 november 2007 20:22 schreef Bruce117 het volgende:
1:14.69 PR voor Gerritsen
Morrison nam nog meer risico dan Schwarz.quote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef MiLalaa het volgende:
OEF!
Close, heel close.quote:Op zondag 18 november 2007 20:03 schreef wimderon het volgende:
Morrison heeft weer lekker geloot op de 1000, ik voorzie weer calamiteiten op de eerste kruising![]()
Hij heeft wel pech idd. Eerst in SLC, nu hier.quote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef MiLalaa het volgende:
geef die knul volgende keer een lekkerdere loting en hij rijdt het WR.
Nu moest ie zich veel te druk maken over de wissel
Volgens mij doet ie nog niet mee voor de verkiezingen volgend jaarquote:Op zondag 18 november 2007 20:45 schreef Girth het volgende:
Hoe zou het met Joey Cheek gaan eigenlijk?
ik word nu ook alweer voor de tweede keer gebeldquote:Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef Wombcat het volgende:
Zo, ben 'r ook weer. Mensen die bellen precies als het schaatsen begint
Weet ik niet, heb hem nooit zo gemogen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:45 schreef Girth het volgende:
Hoe zou het met Joey Cheek gaan eigenlijk?
Idd.quote:Op zondag 18 november 2007 20:51 schreef Girth het volgende:
Er komen nog twee topritten aan! :p
Net niet idd.quote:Op zondag 18 november 2007 20:52 schreef MiLalaa het volgende:
kuipers gaat het niet redden
Hmmm, de beelden doen anders denken.quote:Op zondag 18 november 2007 20:52 schreef MiLalaa het volgende:
kuipers gaat het niet redden
Als je WR's wilt rijden moet je risico's nemen hè.quote:Op zondag 18 november 2007 20:56 schreef Leatherface het volgende:
Wotherspoon te gretig van start gegaan.
Het kan ook niet altijd feest zijn.
Zag er wel behoorlijk spectaculair uit trouwensquote:Op zondag 18 november 2007 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
Morrison's actie om zijn rit niet te laten verkloten heeft iig wat opgeleverd
Snelheid is compleet weg dit seizoen erg appart. Als je hem ziet schaatsen zou hij misschien zo een 5 kilometer kunnen rijden.quote:Op zondag 18 november 2007 21:00 schreef Arcee het volgende:
Raar seizoen van Wennemars. Eigenlijk valt 't allemaal tegen, maar hij reed wel even een geweldig WR op de 1500m. Vreemd.
Bos reed weer een geweldige slotronde. Zo jammer dat hij een slowstarter is.quote:Op zondag 18 november 2007 20:56 schreef Arcee het volgende:
Slotrondje Wotherspoon een seconde langzamer dan Bos.
Vrouwen live, heren na Studio Voetbal om 22:55.quote:Op zondag 18 november 2007 21:08 schreef Wombcat het volgende:
Komt straks wel de ploegenachtervolging op TV?
Dat word echt pijnlijkquote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef Cootz het volgende:
Zometeen bij de ploegenachtervolging in de laatste rit:
Canada (Nesbitt, Groves, Rempel) tegen Nederland (Boek, Valkenburg, Leenstra)
Oei, dat gaat pijnlijk worden. Wat denken jullie, worden ze bijgehaald? Oftewel, zijn de Canadezen aan de finish een half rondje sneller?
Inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2007 21:00 schreef Arcee het volgende:
Raar seizoen van Wennemars. Eigenlijk valt 't allemaal tegen, maar hij reed wel even een geweldig WR op de 1500m. Vreemd.
Ja, 25.7 slotrondje, 3 tiende sneller dan 't WR.quote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef Vork het volgende:
Bos reed weer een geweldige slotronde. Zo jammer dat hij een slowstarter is.
16.7 16.75 200m.quote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef Remzz het volgende:
Kuipers zelfs 25.6 dacht ik.
Dan zou op het scorebord ook 25.5 hebben gestaan, dat is nog niet zo vaak vertoond denk ikquote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
Maar de eindtijd is gecorrigeerd naar 1:07.39, dat zou dan een rondje 25.58 zijn
25.59quote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
16.7 16.75 200m.
25.0 41.81 600m.
25.6 1:07.42 1000m.
Maar de eindtijd is gecorrigeerd naar 1:07.39, dat zou dan een rondje 25.58 zijn
Ja? Zijn de tussentijden ook gecorrigeerd?quote:
quote:
Bepaald aantal (8 ofzo) ploegen op basis van WB-punten, verwacht ik.quote:Op zondag 18 november 2007 21:35 schreef Wombcat het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met de kwalificatie voor het WK?
Dan moet je dus niet te vaak in een zwakke opstelling starten als NL.quote:Op zondag 18 november 2007 21:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Bepaald aantal (8 ofzo) ploegen op basis van WB-punten, verwacht ik.
Laatste vrouw hequote:Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef MiLalaa het volgende:
ik snap die tijdsregistratie nie thoor. Ik zie ze bij 1.56 laag doorkomen op de finish, en er wordt 1.57 half geregistreerd
Tijd van de derde telt, daardoor vertekent het.quote:Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef MiLalaa het volgende:
ik snap die tijdsregistratie nie thoor. Ik zie ze bij 1.56 laag doorkomen op de finish, en er wordt 1.57 half geregistreerd
De tijd van de derde schaatser geldt, en er zit wat vertraging in voordat het op het scherm verschijnt, omdat het iets lastiger is om te bepalen welke tijdmeting nou bij die laatste hoorde. Het lopende tijdmetertje is dus ook al iets verder als de tussentijd in beeld komt.quote:Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef MiLalaa het volgende:
Het niveauverschil is denk ik zo groot dat Nederland maar een paar keer met hun beste opstelling hoeft te rijden om te mogen deelnemen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet te vaak in een zwakke opstelling starten als NL.
Dat zeg ik, pijnlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef Cootz het volgende:
Zometeen bij de ploegenachtervolging in de laatste rit:
Canada (Nesbitt, Groves, Rempel) tegen Nederland (Boer, Valkenburg, Leenstra)
Oei, dat gaat pijnlijk worden.
Ja, en er mogen 8 meedoen op het WK.quote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Het niveauverschil is denk ik zo groot dat Nederland maar een paar keer met hun beste opstelling hoeft te rijden om te mogen deelnemen.
Volgende keer bij de eerste 6 en er is weinig aan de hand.quote:Op zondag 18 november 2007 21:48 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me echt af of er goed over die kwalificatie is nagedacht zoveel ploegenachtervolgingen komen niet meer....
Je had tenminste Gerritsen of Smit desnoods in kunnen zetten in plaats van Boer.
Ja dat is natuurlijk ook wel zo, al vind ik wel dat TVM een beetje een aparte houding inneemt dit seizoen. Er zal niet echt een teamgevoel heersen tussen DSB/Telfort/KNSB en TVMquote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgende keer bij de eerste 6 en er is weinig aan de hand.
Gerritsen is al naar huis.
Ik vond dat Ria ook wel een punt had, toen ze zei dat de ploeg van Kemkers hier de kwalificatie aan anderen overlaat.quote:Op zondag 18 november 2007 21:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook wel zo, al vind ik wel dat TVM een beetje een aparte houding inneemt dit seizoen. Er zal niet echt een teamgevoel heersen tussen DSB/Telfort/KNSB en TVM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |