En Carl gaat naar Mallorca met z'n gezin hoorde ik gister.quote:Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef tomtomaat het volgende:
Dat doen ze inderdaad. Ze gaan naar Cyprus geloof ik. Was van tevoren zo uitgestippeld door Kemkers.
Ze zijn pas in 1988 voor het eerst echt op zulk snel ijs gaan rijden, Salt Lake City is daar pas begin deze eeuw bijgekomen. Hierdoor moest Calgary ook verbeteren om met het niveau van die baan mee te kunnen gaan. Daarnaast natuurlijk de intrede van de klapschaats en een paar andere technische verbeteringen, zoals dunnere ijzers, betere schoenen, strips voor de aerodynamica. Het ijs wordt tegenwoordig ook beter geprepareerd bij bijvoorbeeld het dweilen, de omstandigheden in een hal kunnen kunstmatig worden veranderd tot op bepaalde hoogte. De training en begeleiding gaat tegenwoordig ook weer net een stukje professioneler...quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Even niet voor de gekke : Kan iemand mij als schaatsleek eens uitleggen waarom die schaatsers nu opeens die wereldrecords breken ? (en en passant er even op de 5 km een wr op de 3km wordt gebroken)
Wat is er nu precies anders dan de voorgaande jaren dat ze nu zoveel sneller gaan ?![]()
Fabris-fan.quote:Op zondag 18 november 2007 02:48 schreef Remzz het volgende:
Ik kom net thuis wat een verschikkelijke tijd van Kramer
Ja, precies, dit is echt gestoord.quote:Op zondag 18 november 2007 02:48 schreef Remzz het volgende:
Ik kom net thuis wat een verschikkelijke tijd van Kramer. Vooral als je de rondetijden bekijkt 8 28'ers is echt ongekent
Ja dat niveau is zo omhooggegaan. Ik weet nog dat Romme 6.18 reed. Nu rijden ze gewoon 15 seconden snellerquote:Op zondag 18 november 2007 11:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch blijft Fabris er nog best dichtbij, maar denk dat Kramer sterk genoeg is voor de allround toernooien. Z'n 1500 meter is ook prima en die lange afstanden blijft hij toch wel heersen hoor.
Dat laatste!quote:Op zondag 18 november 2007 11:37 schreef Cootz het volgende:
Telt die 3k tijd nu ook officieel als WR of telt dat alleen als je een wedstrijd over 3 kilometer hebt?
1000 vrouwenquote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef SCH het volgende:
Wat is het programma voor vandaag?
quote:60 Margot BOER
68 Diane VALKENBURG
65 Marrit LEENSTRA
Beetje jammer welquote:94 Mark TUITERT
88 Simon KUIPERS
91 Tom PRINSEN
Dank. Mooi schema!!!quote:Op zondag 18 november 2007 11:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
1000 vrouwen
1000 mannen
ploegenachtervolging vrouwen
ploegenachtervolging mannen
Begint weer om 8 uur, denk geen dweilpauze tussen de 1000 meters dus om 9 uur beginnen ze met de ploegenachtervolging waar denk ik ook geen dweilpauze tussen zit en dan zijn ze om 10 uur al klaar.
Kunnen de honkballers wat van leren marilquote:Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef maril het volgende:
Mooi van Kramer ik heb gisteren met verbazing naar zijn schaatsprestatie gekeken, wat een kanjer.
TVM heeft vrijgekregen en dan blijft er inderdaad weinig over, met name bij de vrouwen. Al had Gerritsen daar best kunnen rijden...quote:Op zondag 18 november 2007 11:47 schreef Remzz het volgende:
Echt serieus neemt Nederland(TVM) de ploegenachtervolging trouwens niet:
[..]
[..]
Beetje jammer wel
Ja, opening 24.5 en 3 rondjes 28.5 op de 1500m levert 1:50 op, wat 10 jaar geleden 't WR was.quote:Op zondag 18 november 2007 11:37 schreef Remzz het volgende:
Als je 10 jaar geleden had gezegd dat je alleen maar 28'ers moet rijden om het wereldrecord op de 5 kilometer pakken hadden ze je echt voor gek verklaard(voor dat klapschaats was dat op de 1500 meter nog een snel rondje).
quote:Op zondag 18 november 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen de honkballers wat van leren maril![]()
Denk dat Kramer dat gisteren wel reed, doorkomst op 1400m was 1:42.98.quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, opening 24.5 en 3 rondjes 28.5 op de 1500m levert 1:50 op, wat 10 jaar geleden 't WR was.
ik heb liever dat een ander het dan pakt. Kuipers of Wotherspoonquote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef Remzz het volgende:
Als Wennemars eindelijk een keer gaat schaatsen zoals hij ook op de 1500 meter doet wel.
Met Kuipers heb ik echt helemaal niets, wat heeft hij nu gewonnen? Op twee wereldbeker wedstrijden na helemaal niets en iedereen denkt al een jaar of 4 dat hij echt de beste schaatser van Nederland is.quote:Op zondag 18 november 2007 15:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb liever dat een ander het dan pakt. Kuipers of Wotherspoon![]()
dus jij hebt alleen maar iets met mensen als ze iets gewonnen hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 15:19 schreef Remzz het volgende:
Met Kuipers heb ik echt helemaal niets, wat heeft hij nu gewonnen? Op twee wereldbeker wedstrijden na helemaal niets en iedereen denkt al een jaar of 4 dat hij echt de beste schaatser van Nederland is.
Neh dat nou ook weer niet maar ik mag hem gewoon nietquote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus jij hebt alleen maar iets met mensen als ze iets gewonnen hebben![]()
![]()
Nouja, van mij mag ie nu dus beginnen met winnen
Zal ik 1 van mijn anti-voetbal-topics kicken?quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef Cootz het volgende:
Vanavond weer Studio Voetbal om 22:00, dus dan missen we waarschijnlijk de ploegenachtervolging van de heren. Maar het zal na elven nog wel herhaald worden.
Zekerquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:33 schreef Falco het volgende:
Fabris met zijn prachtig stylisme, dat is pas echt een genot om naar te kijken.
Het werd al gezegd door Herbert maar hij reed idd alsof het een 1500 meter wasquote:Op zondag 18 november 2007 18:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker
Al vind ik Kramer een mooiere slag hebben, daar zit zoveel power in
Kramer
Wou 'ie halverwege de eerste bocht stoppen dan?quote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het werd al gezegd door Herbert maar hij reed idd alsof het een 150 meter was
quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wou 'ie halverwege de eerste bocht stoppen dan?
Volgens mij is het live het duurt alleen maar tot 22.00 2x 1000 meter en 2x ploegenachtervolging geen lange ritten dus.quote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Kuipers zat gisteren dicht bij het WR op de 1500. Op de 1000 moet 'ie ook dichtbij kunnen komen.
Ik mag die Fabris gewoon nietquote:Op zondag 18 november 2007 18:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker
Al vind ik Kramer een mooiere slag hebben, daar zit zoveel power in
Kramer
schaatsen.nos.nlquote:Op zondag 18 november 2007 19:13 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij is het live het duurt alleen maar tot 22.00 2x 1000 meter en 2x ploegenachtervolging geen lange ritten dus.
Volgens de programering niet, maar je weet nooit.quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef Cootz het volgende:
Vanavond weer Studio Voetbal om 22:00, dus dan missen we waarschijnlijk de ploegenachtervolging van de heren. Maar het zal na elven nog wel herhaald worden.
een medestanderquote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef Hankster het volgende:
Ik mag die Fabris gewoon niet
Echt zo'n typisch gladde Italiaan met z'n vreselijke Italiaanse Engels, z'n handkusjes en z'n onnozele blik
Als er al een livestream te vinden isquote:Op zondag 18 november 2007 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
ok, dat wordt dus ploegenachtervolging via internet volgen... Of zal Eurosport het weer live gaan uitzenden, dat is altijd gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |