Dat zekerquote:
nou ja zeg!quote:Op zondag 18 november 2007 10:44 schreef SCH het volgende:
We moeten niet weer teveel van die allochtonen in de finale hoor
Je moet er toch niet aan denken dat er geen enkele blanke in de finale staat. Wat een drama zou dat zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg!
Ik wil gewoon de beste in de finale hebben, en als dat toevallig allemaal allochtonen zijn, boeiend!
Maar het zal wel weer een mengelmoesje worden
In vergelijking met bijv. Amerika zijn de liveshows juist opvallend autochtoon viel me op, juist omdat donkere mensen doorgaans toch wel een goede sound hebben. Dit jaar valt me juist op dat misschien wel >50% buitenlands is, dus ben benieuwd. Misschien een apart topic waardquote:Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat er geen enkele blanke in de finale staat. Wat een drama zou dat zijn.
Klopt, als ik alleen even naar het afgelopen seizoen van American Idol kijk, dan zie ik dat bijna de helft van de Liveshowkandidaten donker was. (de winnares zelf was trouwens ook niet blank, ze heeft wel een blanke moeder, maar een donkere vader). Hier is dit over het algemeen veel minder.quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef BVO het volgende:
[..]
In vergelijking met bijv. Amerika zijn de liveshows juist opvallend autochtoon viel me op, juist omdat donkere mensen doorgaans toch wel een goede sound hebben. Dit jaar valt me juist op dat misschien wel >50% buitenlands is, dus ben benieuwd. Misschien een apart topic waard.
dat hebben we nog niet gehad tochquote:Op maandag 19 november 2007 15:12 schreef Woelli het volgende:
Jennifer haalt de laatste 12 wel![]()
Zal me eigenlijk ook niet berbazen of haar zusje komt ook bij de laatste 12
Die zus ernaast.quote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Together het volgende:
Jennifer en Anupa zingen "I'm so excited".
Dat zusje is bij mij nog een twijfelgeval maar ik kan me zo voorstellen dat de makers en jury wel kiezen voor een sister-act omdat dat veel publiciteit genereertquote:Op maandag 19 november 2007 15:12 schreef Woelli het volgende:
Jennifer haalt de laatste 12 wel![]()
Zal me eigenlijk ook niet berbazen of haar zusje komt ook bij de laatste 12
Zo denk ik ook overquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zusje is bij mij nog een twijfelgeval maar ik kan me zo voorstellen dat de makers en jury wel kiezen voor een sister-act omdat dat veel publiciteit genereert
Niet alleen hoerig, ook een béétje overdrevenquote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft alleen een klein minpuntje, haar gezichtsuitdrukkingen maken het af en toe net iets te hoerig
het lijkt wel tapdansen ook, die vloergeluidenquote:
quote:
klopt... die met die uithaalquote:Op zondag 25 november 2007 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zij was toch als tweede (als in ná haar zus) in de chorusline? Die was wel goed, haar zus dan niet zo.
Dat dacht ik dus ook. Ik dacht eerst aan een tikfout op haar Hyves, tot ik zag dat het cijfer 78 in haar Hyves-naam stond.quote:
Zingen doen ze beiden ongeveer even goed, maar toch werpt Jennifer een grote schaduw over haar zus. Een mooi verschil tussen veel & weinig starquality, dit filmpje.quote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Together het volgende:
Jennifer en Anupa zingen "I'm so excited".
vind je? Ik vind Jennifer in dat filmpje vele malen beter dan Anupaquote:Op maandag 26 november 2007 07:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik dacht eerst aan een tikfout op haar Hyves, tot ik zag dat het cijfer 78 in haar Hyves-naam stond.
[..]
Zingen doen ze beiden ongeveer even goed, maar toch werpt Jennifer een grote schaduw over haar zus. Een mooi verschil tussen veel & weinig starquality, dit filmpje.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef sbientje het volgende:
dat zegt ze toch?
Misschien dat ze in gedrag wel wat ouder overkomt, maar in hoeverre dat een rol speelt in het stemgedrag weet ik niet. Ze lijkt in ieder geval jongen dan 29, en dat zal zeker in haar voordeel werken. Of ze gaat winnen weet ik niet, maar ze bereikt zeker de laatste 5 (en waarschijnlijk nog hoger)quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Winnen gaat ze echt niet, daar is ze te oud voor, voor het stemmende publiek. Verder valt er niet heel veel over te zeggen, zoveel is ze niet in beeld.
Mwah.... op dit moment is er geen reden toe om haar slechts als outsider voor de top 10 te zien toch..?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze mag blij zijn als ze de laatste 10 haalt.
maar ook redelijk out of tune. ik hoor haar stem vooral heel hard proberen i.p.v. talent.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:32 schreef Deceit het volgende:
ik vind anupa ook leuker in de filmpjes...! Maar Jennifer met Oughtta know (solo) doet ze weer heel goed..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:21 schreef BVO het volgende:
Egt wel!!
Dat trio komt wel erg wild over trouwens.
'lekker vals' is een eufemisme mag ik hopen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:27 schreef hs2 het volgende:
In het trio met Sandy hoor je goed dat ze beiden tonaal onderlegd zijn waardoor de voicings nergens op slaan. Ook in de youtube filmpjes verliezen ze regelmatig hun tonale perspectief waardoor het lekker vals is.
Niet de enige ook.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik snap echt niet dat ze niet door is...Een erg vreemde beslissing van de jury
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Together het volgende:
Dat zij meteen exit zijn en kneuzen als Stefan en Neil nog een kans krijgen is onbegrijpelijk.
Ze zingt vals????????????? Mijn god dan moet ik echt maandag even naar de oorartsquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
ze zingt vals en heeft niet een fijn natuurlijke sound.
Ja, echt onbegrijpelijk. Ik snap echt niet wat de jury vandaag aan het doen was, de mensen die ze hebben doorgelaten..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Together het volgende:
Dat zij meteen exit zijn en kneuzen als Stefan en Neil nog een kans krijgen is onbegrijpelijk.
Omdat ze blijkbaar een gelijke man/vrouw verhouding willen hebben volgens mij. Totale crap natuurlijk, als iemand goed is, verdient de persoon het om door te gaan, en dan moet er niet gedacht worden " ja, zij is toch wel heel goed...maar ja, we kunnen eigenlijk alleen nog maar jongens door laten gaan, dus..."quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:00 schreef J-net het volgende:
Nou schiet mij maar lek, maar dit snap ik niet. Waarom die laatste 5 jongens wel door en deze 2 zussen niet
quote:Lieve vrienden, Wij willen jullie allemaal van harte bedanken voor alle steun en liefde die jullie ons hebben laten voelen de afgelopen weken. Jammer genoeg zijn wij vandaag beiden afgevallen bij de tweede theaterronde. Voor ons was dit zo onverwacht, gezien het feit dat we zoveel positieve reacties van de kijkers en van de jury hebben gekregen en op internet veelvuldig bij 'de favorieten' of 'de finalisten' genoemd werden. Voorts hebben wij goed gezongen, let wel ze hebben mij helemaal niet laten zien omdat het goed ging, bij Anupa was het ook goed! We hebben ons best gedaan en alles gegeven, en gelukkig is dat wel overgekomen op de kijkers die ons zo massaal hebben gesteund. Het Idols avontuur is voor ons nu afgelopen, maar dat betekent niet het einde van onze zangcarriere. Dit is nog maar het begin! Wij putten veel kracht uit de reacties van iedereen en wij zijn nu nog gemotiveerder om verder te gaan. Wij gaan voor goud!! Blijf ons volgen op Hyves en Youtube, we blijven filmpjes en nieuws posten, met name over het verloop van onze carriere. Zoals we al zeiden, dit is nog maar het begin...volgend jaar komen we keihard terug en we verwelkomen jullie graag om er dan bij te zijn. Much love, Jennifer en Anupa Bhagwandin @ Thuis
Haar slechtste optreden so far misschien, maar dan toch...Er waren maar weinig trio's die echt goed waren, en een aantal van die dramatische personen is toch door....quote:Op zondag 2 december 2007 01:03 schreef BVO het volgende:
Haar trio was wel drama hoor.
Je moet eens kijken naar de trio's van mensen die ze wel hebben door laten gaan... Ferry en Bas verneukten hun trio bijvoorbeeld ook helemaal, om over Ivar nog maar te zwijgen... en met name Jennifer kreeg gewoon applaus na haar auditie en die chorusline was ook fenomenaal... ik kan me niet anders dan aan de indruk ontrekken dat er inderdaad een adder onder het gras zit... bijvoorbeeld die youtube-filmpjes... daar zitten de mensen achter Idols niet op te wachten ofzo... op zangkwaliteiten kan het niet gebaseerd zijn...onmogelijk...quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Haunter het volgende:
Als ik oordeel op de trio van gister, kan ik de jury wel begrijpen dat ze Jennifer en Anupa niet doorgelaten hebben.
Lees hier mijn gedachten maar even over de - onterechte - exit van Jennifer en Anupa.quote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet eens kijken naar de trio's van mensen die ze wel hebben door laten gaan... Ferry en Bas verneukten hun trio bijvoorbeeld ook helemaal, om over Ivar nog maar te zwijgen... en met name Jennifer kreeg gewoon applaus na haar auditie en die chorusline was ook fenomenaal... ik kan me niet anders dan aan de indruk ontrekken dat er inderdaad een adder onder het gras zit... bijvoorbeeld die youtube-filmpjes... daar zitten de mensen achter Idols niet op te wachten ofzo... op zangkwaliteiten kan het niet gebaseerd zijn...onmogelijk...
Goeie analyse denk ikquote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Lees hier mijn gedachten maar even over de - onterechte - exit van Jennifer en Anupa.
Nogmaals, als je ziet wat ze wel doorlaten dan was dit zo slecht nog niet, ook met de auditie en de chorusline in het achterhoofd.quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef Simoontjuh het volgende:
hmm heb het trio nog eens bekeken en ik vind ze daar toch echt niet goed zingen! vooral die zus met het rode truitje. Bij de audities waren ze stukken beter... kennelijk vond de jury niet dat ze nog een kans verdienden.
Beetje onzin om er iets achter te gaan zoeken.
De jury let op nog veel meer factoren. Ze moeten ook een bepaalde potentie zien.quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nogmaals, als je ziet wat ze wel doorlaten dan was dit zo slecht nog niet, ook met de auditie en de chorusline in het achterhoofd.
Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
De jury let op nog veel meer factoren. Ze moeten ook een bepaalde potentie zien.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.
Dat is dus wat ik ook zo erg onbegrijpelijk vind.... Jennifer zat zelfs in de kamer die zonder problemen doorgingquote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Erg jammer en onbegrijpelijk dat ze niet tenminste ' twijfelgevallen' waren.
gelukkig ben ik geen pubermeisje meer.quote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.
nietquote:Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen pubermeisje meer.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet![]()
Ok Simoontjuh Sorry dat we dat dachten
Juistemquote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet![]()
Ok Simoontjuh Sorry dat we dat dachten
Is er eentje vol nijdddddddquote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht niet door.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me prima vinden met de beslissing van de jury. 13 in een dozijn-geluid en dan ook nog eens niet prettig om naar te luisteren en het is vooral heel hard schreeuwen om de zangkwaliteiten te maskeren.
Je zit in t verkeerde topic, dit slaat op die guppie jochies.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me prima vinden met de beslissing van de jury. 13 in een dozijn-geluid en dan ook nog eens niet prettig om naar te luisteren en het is vooral heel hard schreeuwen om de zangkwaliteiten te maskeren.
of jij?quote:Op zondag 2 december 2007 22:39 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Je zit in t verkeerde topic, dit slaat op die guppie jochies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |