Nogmaals, als je ziet wat ze wel doorlaten dan was dit zo slecht nog niet, ook met de auditie en de chorusline in het achterhoofd.quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef Simoontjuh het volgende:
hmm heb het trio nog eens bekeken en ik vind ze daar toch echt niet goed zingen! vooral die zus met het rode truitje. Bij de audities waren ze stukken beter... kennelijk vond de jury niet dat ze nog een kans verdienden.
Beetje onzin om er iets achter te gaan zoeken.
De jury let op nog veel meer factoren. Ze moeten ook een bepaalde potentie zien.quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nogmaals, als je ziet wat ze wel doorlaten dan was dit zo slecht nog niet, ook met de auditie en de chorusline in het achterhoofd.
Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
De jury let op nog veel meer factoren. Ze moeten ook een bepaalde potentie zien.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.
Dat is dus wat ik ook zo erg onbegrijpelijk vind.... Jennifer zat zelfs in de kamer die zonder problemen doorgingquote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Erg jammer en onbegrijpelijk dat ze niet tenminste ' twijfelgevallen' waren.
gelukkig ben ik geen pubermeisje meer.quote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.
nietquote:Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen pubermeisje meer.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet![]()
Ok Simoontjuh Sorry dat we dat dachten
Juistemquote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet![]()
Ok Simoontjuh Sorry dat we dat dachten
Is er eentje vol nijdddddddquote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht niet door.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me prima vinden met de beslissing van de jury. 13 in een dozijn-geluid en dan ook nog eens niet prettig om naar te luisteren en het is vooral heel hard schreeuwen om de zangkwaliteiten te maskeren.
Je zit in t verkeerde topic, dit slaat op die guppie jochies.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me prima vinden met de beslissing van de jury. 13 in een dozijn-geluid en dan ook nog eens niet prettig om naar te luisteren en het is vooral heel hard schreeuwen om de zangkwaliteiten te maskeren.
of jij?quote:Op zondag 2 december 2007 22:39 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Je zit in t verkeerde topic, dit slaat op die guppie jochies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |