abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54975425
Dat zij meteen exit zijn en kneuzen als Stefan en Neil nog een kans krijgen is onbegrijpelijk.
pi_54975428
Het is echt een schande
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_54975469
Ach, ze was wel aardig, maar er zitten zeker betere tussen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:52:23 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54975519
ze zingt vals en heeft niet een fijn natuurlijke sound.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 1 december 2007 @ 21:11:08 #105
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_54976026
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Together het volgende:
Dat zij meteen exit zijn en kneuzen als Stefan en Neil nog een kans krijgen is onbegrijpelijk.
Drink ik.
pi_54976057
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
ze zingt vals en heeft niet een fijn natuurlijke sound.
Ze zingt vals????????????? Mijn god dan moet ik echt maandag even naar de oorarts
pi_54976997
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Together het volgende:
Ja, echt onbegrijpelijk. Ik snap echt niet wat de jury vandaag aan het doen was, de mensen die ze hebben doorgelaten.. Op een aantal goede na snap ik niet waarom deze mensen door zijn
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_54977061
Nou, ze waren duidelijk slechter dan figuren als Ivar. Dat heeft de jury echt heel goed gezien.

ahum
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:00:35 #109
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_54977398
Nou schiet mij maar lek, maar dit snap ik niet. Waarom die laatste 5 jongens wel door en deze 2 zussen niet
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_54977475
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:00 schreef J-net het volgende:
Nou schiet mij maar lek, maar dit snap ik niet. Waarom die laatste 5 jongens wel door en deze 2 zussen niet
Omdat ze blijkbaar een gelijke man/vrouw verhouding willen hebben volgens mij. Totale crap natuurlijk, als iemand goed is, verdient de persoon het om door te gaan, en dan moet er niet gedacht worden " ja, zij is toch wel heel goed...maar ja, we kunnen eigenlijk alleen nog maar jongens door laten gaan, dus..."
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:08:57 #111
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_54977598
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)nnifer.avi_plain.xml

Wie gaat er nu heel erg vals aan het begin? Dat is toch Sandy.
Okay ik heb Jennifer beter gehoord, maar als Ivar een kans krijgt op zijn auditie hadden Jennifer en Anupa die credits ook wel kunnen krijgen!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 2 december 2007 @ 01:03:17 #112
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54981908
Haar trio was wel drama hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 2 december 2007 @ 01:04:22 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54981937
Van haar hyves.
quote:
Lieve vrienden, Wij willen jullie allemaal van harte bedanken voor alle steun en liefde die jullie ons hebben laten voelen de afgelopen weken. Jammer genoeg zijn wij vandaag beiden afgevallen bij de tweede theaterronde. Voor ons was dit zo onverwacht, gezien het feit dat we zoveel positieve reacties van de kijkers en van de jury hebben gekregen en op internet veelvuldig bij 'de favorieten' of 'de finalisten' genoemd werden. Voorts hebben wij goed gezongen, let wel ze hebben mij helemaal niet laten zien omdat het goed ging, bij Anupa was het ook goed! We hebben ons best gedaan en alles gegeven, en gelukkig is dat wel overgekomen op de kijkers die ons zo massaal hebben gesteund. Het Idols avontuur is voor ons nu afgelopen, maar dat betekent niet het einde van onze zangcarriere. Dit is nog maar het begin! Wij putten veel kracht uit de reacties van iedereen en wij zijn nu nog gemotiveerder om verder te gaan. Wij gaan voor goud!! Blijf ons volgen op Hyves en Youtube, we blijven filmpjes en nieuws posten, met name over het verloop van onze carriere. Zoals we al zeiden, dit is nog maar het begin...volgend jaar komen we keihard terug en we verwelkomen jullie graag om er dan bij te zijn. Much love, Jennifer en Anupa Bhagwandin @ Thuis
pi_54981952
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:03 schreef BVO het volgende:
Haar trio was wel drama hoor.
Haar slechtste optreden so far misschien, maar dan toch...Er waren maar weinig trio's die echt goed waren, en een aantal van die dramatische personen is toch door....
  zondag 2 december 2007 @ 01:08:05 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54982054
Dit klinkt dan wel weer heel goed hoor...
http://www.youtube.com/watch?v=ReW6dg-Oqxs&e
En deze http://www.youtube.com/watch?v=AQ9xDuX4Un8

[ Bericht 36% gewijzigd door BVO op 02-12-2007 01:17:25 ]
pi_54982997
snap niet helemaal waarom zij afviel, maar ik had het in mijn prono
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54985950
Wat mij betreft is mijn goeie gevoel over deze Idols wel een beetje verpest nu... onbegrijpelijk dat ze exit is....
  zondag 2 december 2007 @ 14:02:48 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54989228
Alweer een van mijn favorieten eruit, en ik was nog wel hoopvol dat ik dit jaar wel iemand had om voor te gaan juichen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_54991657
Ik denk dat ik nog nooit zo'n onterechte beslissing van een Idols-jury heb gezien als in dit geval... Over Anupa kun je nog discussieren want haar performance was niet die van een Idol... maar Jennifer straalt in alles een ster uit... ik kan er echt met mijn pet niet bij... en dat zal deze Idols niet meer goed komen....
  zondag 2 december 2007 @ 16:06:53 #120
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_54992272
Als ik oordeel op de trio van gister, kan ik de jury wel begrijpen dat ze Jennifer en Anupa niet doorgelaten hebben.
pi_54992281
Ik heb niet gekeken. Zonde van mijn tijd vind ik. Ik ga pas bij de liveshows kijken maar met ongeloof las ik op idols.nl dat J&A er uit zijn.
Echt superweird.
it's better than yours
pi_54992314
ze blijft voor mij een koelie
pi_54992548
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Haunter het volgende:
Als ik oordeel op de trio van gister, kan ik de jury wel begrijpen dat ze Jennifer en Anupa niet doorgelaten hebben.
Je moet eens kijken naar de trio's van mensen die ze wel hebben door laten gaan... Ferry en Bas verneukten hun trio bijvoorbeeld ook helemaal, om over Ivar nog maar te zwijgen... en met name Jennifer kreeg gewoon applaus na haar auditie en die chorusline was ook fenomenaal... ik kan me niet anders dan aan de indruk ontrekken dat er inderdaad een adder onder het gras zit... bijvoorbeeld die youtube-filmpjes... daar zitten de mensen achter Idols niet op te wachten ofzo... op zangkwaliteiten kan het niet gebaseerd zijn...onmogelijk...
pi_54992669
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je moet eens kijken naar de trio's van mensen die ze wel hebben door laten gaan... Ferry en Bas verneukten hun trio bijvoorbeeld ook helemaal, om over Ivar nog maar te zwijgen... en met name Jennifer kreeg gewoon applaus na haar auditie en die chorusline was ook fenomenaal... ik kan me niet anders dan aan de indruk ontrekken dat er inderdaad een adder onder het gras zit... bijvoorbeeld die youtube-filmpjes... daar zitten de mensen achter Idols niet op te wachten ofzo... op zangkwaliteiten kan het niet gebaseerd zijn...onmogelijk...
Lees hier mijn gedachten maar even over de - onterechte - exit van Jennifer en Anupa.
pi_54993016
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef Riparius het volgende:

[..]

Lees hier mijn gedachten maar even over de - onterechte - exit van Jennifer en Anupa.
Goeie analyse denk ik

Ik bedacht me alleen wel dat in Idols 3 we Angelique hadden en die was nog ouder dan Jennifer, maar goed, dat was ook een andere jury. En zo iemand met een attitude zoals Sandy, die laten ze dan wel doorgaan... blijft vaag
pi_54993276
hmm heb het trio nog eens bekeken en ik vind ze daar toch echt niet goed zingen! vooral die zus met het rode truitje. Bij de audities waren ze stukken beter... kennelijk vond de jury niet dat ze nog een kans verdienden.

Beetje onzin om er iets achter te gaan zoeken.
pi_54993432
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef Simoontjuh het volgende:
hmm heb het trio nog eens bekeken en ik vind ze daar toch echt niet goed zingen! vooral die zus met het rode truitje. Bij de audities waren ze stukken beter... kennelijk vond de jury niet dat ze nog een kans verdienden.

Beetje onzin om er iets achter te gaan zoeken.
Nogmaals, als je ziet wat ze wel doorlaten dan was dit zo slecht nog niet, ook met de auditie en de chorusline in het achterhoofd.
pi_54993917
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nogmaals, als je ziet wat ze wel doorlaten dan was dit zo slecht nog niet, ook met de auditie en de chorusline in het achterhoofd.
De jury let op nog veel meer factoren. Ze moeten ook een bepaalde potentie zien.
pi_54994025
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Simoontjuh het volgende:

[..]

De jury let op nog veel meer factoren. Ze moeten ook een bepaalde potentie zien.
Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 02-12-2007 17:46:34 ]
pi_54994224
haha het is altijd weer hetzelfde liedje met idols.
pi_54994940
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, de potentie om straks pubermeisjes met usernames die eindigen op tjuh hun hele traktement te laten verbrassen aan SMSjes voor een jochie van 15.
pi_54995710
Erg jammer en onbegrijpelijk dat ze niet tenminste ' twijfelgevallen' waren.
pi_54995745
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Erg jammer en onbegrijpelijk dat ze niet tenminste ' twijfelgevallen' waren.
Dat is dus wat ik ook zo erg onbegrijpelijk vind.... Jennifer zat zelfs in de kamer die zonder problemen doorging
pi_54996034
quote:

[..]

gelukkig ben ik geen pubermeisje meer.
pi_54996063
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef Simoontjuh het volgende:

[..]

gelukkig ben ik geen pubermeisje meer.
niet

Ok Simoontjuh Sorry dat we dat dachten
pi_54996137
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

niet

pi_54996365
Ik zal het jullie niet kwalijk nemen. Het was te verwachten hier op fok.
pi_54996578
quote:

[..]

Juistem
Allah u akbar
pi_54996591
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

niet

Allah u akbar
  zondag 2 december 2007 @ 22:04:58 #140
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_55001324
Echt wat is dit
Slaat echt nergers op
pi_55001958
Terecht niet door.
pi_55002262
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht niet door.
Is er eentje vol nijddddddd
Allah u akbar
pi_55002340
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef oldschoolf00l het volgende:

[..]

Is er eentje vol nijddddddd
Geen idee, ken haar niet persoonlijk.
  zondag 2 december 2007 @ 22:34:40 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55002390
ik kan me prima vinden met de beslissing van de jury. 13 in een dozijn-geluid en dan ook nog eens niet prettig om naar te luisteren en het is vooral heel hard schreeuwen om de zangkwaliteiten te maskeren.
pi_55002416
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me prima vinden met de beslissing van de jury. 13 in een dozijn-geluid en dan ook nog eens niet prettig om naar te luisteren en het is vooral heel hard schreeuwen om de zangkwaliteiten te maskeren.
Helemaal mee eens!
pi_55002539
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
Je zit in t verkeerde topic, dit slaat op die guppie jochies.
Allah u akbar
  zondag 2 december 2007 @ 23:43:40 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55004372
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:39 schreef oldschoolf00l het volgende:

[..]

Je zit in t verkeerde topic, dit slaat op die guppie jochies.
of jij?
pi_55005853
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

of jij?
Nee, jij.
Allah u akbar
  maandag 3 december 2007 @ 08:13:52 #149
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_55007313
Jennifer vond ik echt de beste van wat ik heb gehoord.
Ben zeer benieuwd wie de jury als winnaar ziet.
Jennifer had elke keer goede kritiek, ze was die dag tijdens de auditie de beste van wat de jury heeft gehoord.
Ik blijf het raar vinden, ik blijf er bij dat er teveel vrouwen door zijn en dat ze dus strenger voor de vrouwen waren dan bij de mannen.
pi_55037235
http://uk.youtube.com/watch?v=FXtNhwoyW4U&feature=related moet je dat eens zien! die zijn er dus uitgegooit he
BELACHELIJK
VRESELIJK heb er egt geen woorden voor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')