abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54992399
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze bekenden van elkaar ook samen in trioverband laten zingen zoals deze 3 en de zusjes Anupa en Jennifer bijvoorbeeld... waarom worden ze niet gewoon gemixed... lijkt me dat je dan juist ziet of iemand in alle omstandigheden een ster is en niet alleen als ie met bekenden op het podium staat
Ik denk dat Jennifer en Anupa met opzet in één trio zijn gestopt om ze makkelijker te kunnen lozen. Ze zitten bij Idols niet te wachten op een nieuwe Loïs Lane zoals Gordon al door liet schemeren. Hun exit had niks met hun zangkwaliteiten te maken (zie Ivar ...). Verder is Jennifer met haar 29 natuurlijk een beetje 'oud'. Dat is op zich absoluut geen probleem want ze ziet er top uit (en haar zus ook, ik weet niet precies hoe oud die is), maar je hebt wel te maken met twee volwassen en zelfstandige vrouwen die zich niks laten aanleunen en al een eigen stijl hebben ontwikkeld. En dat zoeken ze niet bij Idols, ze zoeken iemand die ze nog lekker kunnen kneden tot de nieuwe cashcow (did I hear anyone say Ivar?).
pi_54994505
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:45 schreef LeBeau het volgende:
Het menu van de kandidaten is leuk gedaan, jammer alleen dat als je helemaal links zit je 3 uur moet wachten om iets te bekijken van iemand die helemaal rechts staat. De selectie van kandidaten hadden ze heel wat makkelijker mogen maken.
Dit is gewoon niet waar. Onder de foto's met de kandidaten zit een slider die je met de muis heen en weer kunt bewegen en waarbij ook de namen van de kandidaten zichtbaar worden. Zo selecteer je binnen enkele seconden de gewenste kandidaat. En het is ook nog mogelijk de lijst te beperken tot kandidaten die wel of juist niet door zijn. Heel fraai gedaan.
pi_54996023
Ik vind Nigel goed, maar die andere twee kunnen mij niet boeien.
pi_54996114
Ik weet niet... Er is iets wat me tegenstaat bij Nigel. Wat? Geen idee... Sinds gisteren opeens

Weet wel dat ik Charlene erg goed vind!
pi_54996229
Nigel zingt wel elk liedje op dezelfde manier heb ik het idee waardoor het op de lange duur wellicht wat gaat neigen naar eenheidsworst... maar hij hoort wel gewoon thuis tussen de laatste 12
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_54996487
Charlene steekt er wat mij betreft bovenuit, maar ook Nigel en Miranda zijn geweldig goed. Ze mogen van mij zo alle drie naar de liveshows. Wel hoop ik dat ze wat minder laten merken dat ze met z'n drieën bij elkaar horen, want dat zou weleens vervelend kunnen worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Together op 02-12-2007 19:44:52 ]
pi_54997117
Ik vind ze erg irritant. En dan die staande ovatie... zó goed waren ze nou ook weer niet!
pi_54997219
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind ze erg irritant. En dan die staande ovatie... zó goed waren ze nou ook weer niet!
jawel, ze zijn wel goed maar te gepolijst, te gladjes, ze hadden mazzel dat ze bij elkaar werden gezet want ze zijn al op elkaar ingespeeld
pi_54997265
Ja precies, ze zijn wel goed enzo, maar ik vind het duidelijk niet de 3 beste zangers/zangeressen van het geheel. Vooral die Aziatischachtige, is niets bijzonders.
En inderdaad, het is zo glad en gepolijst. Zat niks spontaans en bijzonders in. Behalve het feit dat zij hun tekst wel kenden en ze niet vals zongen.
pi_54997267
Dat voorstukje bij Bouevard klonk super, vond het in de uitzending een beetje tegenvallen, nouja, die vijf seconden die je hoorde dan . Dat ene meisje, Charlene is wel supergoed idd.
  zondag 2 december 2007 @ 19:46:00 #61
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54997323
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat voorstukje bij Bouevard klonk super, vond het in de uitzending een beetje tegenvallen, nouja, die vijf seconden die je hoorde dan . Dat ene meisje, Charlene is wel supergoed idd.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)arlene.avi_plain.xml
is het hele filmpje .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:12:13 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55134645
1 down, 2 to go
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_55138579
ag man jullie hebben geen verstand.. Libelle is een van de best verkochte bladen geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')