quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:37 schreef Cee het volgende:
Het was allemaal zo keurig, zo netjes, zo compleet zouteloos, zo...zo....Libelle.
verademiingquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Het was wel een verademing tussen al het drama.
Ja graag, ik heb namelijk geen idee. Ik keek geen x-factor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:46 schreef robert2006 het volgende:
denk dat ze ver gaan komen, maar zal geen winnaar tussen zitten, probleem is dat ze naw alle 3 zwaar-religieus zijn.
denk aan sharon van x-factor, need i say more?
Perfect verwoordquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:37 schreef Cee het volgende:
zo...zo....Libelle.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Het was wel een verademing tussen al het drama.
sharon x-factor ook zwaar-religieus, volgens mij is ze voornamelijk populair bij de EO doelgroep, EO-jongerendagen etcquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja graag, ik heb namelijk geen idee. Ik keek geen x-factor.
En toch won ze. Daarnaast heeft dat toch ook wel wat te maken met de lage hitgevoeligheid van Sharon, niet zozeer haar geloof.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sharon x-factor ook zwaar-religieus, volgens mij is ze voornamelijk populair bij de EO doelgroep, EO-jongerendagen etc
Let dan ook op!quote:
Naja ik weet wel welk trio het is, maar ik heb het nummer gemist volgens mijquote:Op zondag 2 december 2007 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Let dan ook op!
(Maar wel fijn dat je toch besloten hebt te blijven kijken!)
Toen ze klaar waren met zingen stond John op en klapte.quote:Op zondag 2 december 2007 00:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naja ik weet wel welk trio het is, maar ik heb het nummer gemist volgens mij
Ah, even zoeken online dan.quote:Op zondag 2 december 2007 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ze klaar waren met zingen stond John op en klapte.
En hij zei iets als 'ik druk vast op blauw hoor' terwijl hij op de JA knop zat te rammen
klikquote:Op zondag 2 december 2007 00:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Welk nummer deden ze?
Mijn dank, ik had het ook net gevondenquote:
Hoe kom je in hemelsnaam aan dat linkjequote:
Mod, lees eens alles bij, ik heb hem al een keer of 3 gepostquote:Op zondag 2 december 2007 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam aan dat linkje?
Ik vind ze alledrie tof trouwens, hoewel ik het wel jammer vond dat ze een trio vormden, had het leuker gevonden als ze eens waren opgesplitst...
Daar zit ik, maar dat is een kutsite gewoonquote:Op zondag 2 december 2007 01:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Mod, lees eens alles bij, ik heb hem al een keer of 3 gepost.
Bij theaerronde 2 kan je alls vinden.
Dan zijn het toch een hoop mensen het niet met je eens. Idols.nl is genomineerd als website van het jaar 2007. En terecht denk ik. Er zitten ook qua design een hoop innovatieve dingetjes in. Je zou andere Idols websites rondom de wereld eens moeten zien. Zijn meestal regelrechte paupersites vergeleken met idols.nl en terugkijken van afleveringen of zelfs maar fragmentjes is er meestal ook niet bij (of alleen tegen betaling!). We mogen onszelf echt gelukkig prijzen met wat RTL ervan maakt.quote:Op zondag 2 december 2007 01:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zit ik, maar dat is een kutsite gewoon.
ik vind het een kutsite ook.... ik kan niks vinden. Die van vorige keer was goed en overzichtelijk!quote:Op zondag 2 december 2007 02:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan zijn het toch een hoop mensen het niet met je eens. Idols.nl is genomineerd als website van het jaar 2007. En terecht denk ik. Er zitten ook qua design een hoop innovatieve dingetjes in. Je zou andere Idols websites rondom de wereld eens moeten zien. Zijn meestal regelrechte paupersites vergeleken met idols.nl en terugkijken van afleveringen of zelfs maar fragmentjes is er meestal ook niet bij (of alleen tegen betaling!). We mogen onszelf echt gelukkig prijzen met wat RTL ervan maakt.
Je verdrinkt juist in al die zogenaamde innovatieve dingen, die zijn echt rete-irritant.quote:Op zondag 2 december 2007 02:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan zijn het toch een hoop mensen het niet met je eens. Idols.nl is genomineerd als website van het jaar 2007. En terecht denk ik. Er zitten ook qua design een hoop innovatieve dingetjes in. Je zou andere Idols websites rondom de wereld eens moeten zien. Zijn meestal regelrechte paupersites vergeleken met idols.nl en terugkijken van afleveringen of zelfs maar fragmentjes is er meestal ook niet bij (of alleen tegen betaling!). We mogen onszelf echt gelukkig prijzen met wat RTL ervan maakt.
Dat dus. Dat deze site een nominatie heeft is onbegrijpelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 10:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je verdrinkt juist in al die zogenaamde innovatieve dingen, die zijn echt rete-irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |