quote:
klopt... die met die uithaalquote:Op zondag 25 november 2007 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zij was toch als tweede (als in ná haar zus) in de chorusline? Die was wel goed, haar zus dan niet zo.
Dat dacht ik dus ook. Ik dacht eerst aan een tikfout op haar Hyves, tot ik zag dat het cijfer 78 in haar Hyves-naam stond.quote:
Zingen doen ze beiden ongeveer even goed, maar toch werpt Jennifer een grote schaduw over haar zus. Een mooi verschil tussen veel & weinig starquality, dit filmpje.quote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Together het volgende:
Jennifer en Anupa zingen "I'm so excited".
vind je? Ik vind Jennifer in dat filmpje vele malen beter dan Anupaquote:Op maandag 26 november 2007 07:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik dacht eerst aan een tikfout op haar Hyves, tot ik zag dat het cijfer 78 in haar Hyves-naam stond.
[..]
Zingen doen ze beiden ongeveer even goed, maar toch werpt Jennifer een grote schaduw over haar zus. Een mooi verschil tussen veel & weinig starquality, dit filmpje.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef sbientje het volgende:
dat zegt ze toch?
Misschien dat ze in gedrag wel wat ouder overkomt, maar in hoeverre dat een rol speelt in het stemgedrag weet ik niet. Ze lijkt in ieder geval jongen dan 29, en dat zal zeker in haar voordeel werken. Of ze gaat winnen weet ik niet, maar ze bereikt zeker de laatste 5 (en waarschijnlijk nog hoger)quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Winnen gaat ze echt niet, daar is ze te oud voor, voor het stemmende publiek. Verder valt er niet heel veel over te zeggen, zoveel is ze niet in beeld.
Mwah.... op dit moment is er geen reden toe om haar slechts als outsider voor de top 10 te zien toch..?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze mag blij zijn als ze de laatste 10 haalt.
maar ook redelijk out of tune. ik hoor haar stem vooral heel hard proberen i.p.v. talent.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:32 schreef Deceit het volgende:
ik vind anupa ook leuker in de filmpjes...! Maar Jennifer met Oughtta know (solo) doet ze weer heel goed..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:21 schreef BVO het volgende:
Egt wel!!
Dat trio komt wel erg wild over trouwens.
'lekker vals' is een eufemisme mag ik hopen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:27 schreef hs2 het volgende:
In het trio met Sandy hoor je goed dat ze beiden tonaal onderlegd zijn waardoor de voicings nergens op slaan. Ook in de youtube filmpjes verliezen ze regelmatig hun tonale perspectief waardoor het lekker vals is.
Niet de enige ook.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik snap echt niet dat ze niet door is...Een erg vreemde beslissing van de jury
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |