Ze dweilen nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Cootz het volgende:
Dweilen ze nou zo snel hier of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Cootz het volgende:
Dweilen ze nou zo snel hier of ligt dat aan mij?
Maar geen dikke Noorse trui aanquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:18 schreef Falco het volgende:
Smeets had trouwens een nieuwe bril.
Zijn 500 m is gewoon niet goed, gisteren ook al niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:22 schreef Remzz het volgende:
Wennemars heeft tegenwoordig ook van die Jan Bos openingen, terwijl hij de 1500 meter zo puik rijd.
Ja maar zoals hij die 1500 meter rijd is qua techniek zo anders dan de 500 dat ziet een leek als ik zelfs.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn 500 m is gewoon niet goed, gisteren ook al niet.
De 10.05 van Kuipers was slechts 8 honderdste langzamer dan Wolf gisteren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Bruce117 het volgende:
Een opening van 10.01 is bijna vergelijkbaar met Jenny Wolf
Sneller bedoel jequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
De 10.05 van Kuipers was slechts 8 honderdste langzamer dan Wolf gisteren.
De Finnen doen het goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:31 schreef MiLalaa het volgende:
wat leuk allemaal, Poutala
![]()
wel jammer voor Pekka![]()
Ja, maar relatief was Wolf sneller.quote:
Voor de schaatsers maakt het je niks uit?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:34 schreef Arcee het volgende:
Ik vind zo'n valpartij altijd zo zonde van het ijs.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:34 schreef Arcee het volgende:
Ik vind zo'n valpartij altijd zo zonde van het ijs.
Herbert denkt natuurlijk dat er toch wel genoeg chinezen zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:35 schreef Remzz het volgende:
Ligt die Chinees daar niet helemaal lekker bij, Herbert: "Dit is vervelend voor de schaatsers die nog moeten komen"
Erben in Nagano kan ik me ook nog wel herrinneren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
met Yu gaat het ook nog niet echt lekkerbrr, eng. Het is sinds Van Velde dat ik die valpartijen zo eng vind
Dat was heel sneu, vooral omdat 'ie geschept werd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Erben in Nagano kan ik me ook nog wel herrinneren.
Daar werd je ook niet vrolijk van
ohjaquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:36 schreef Bruce117 het volgende:
Erben in Nagano kan ik me ook nog wel herrinneren.
Daar werd je ook niet vrolijk van
En daarna in die gang, nog nooit iemand zo woendend horen vloeken om alles om hem heenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was heel sneu, vooral omdat 'ie geschept werd.
En je kon 'm meteen horen schreeuwen
Nou Veldkamp, toen Koss in Hamar 13.30 reed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
En daarna in die gang, nog nooit iemand zo woendend horen vloeken om alles om hem heen
Ja dat heb ik nog niet bewust meegemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou Veldkamp, toen Koss in Hamar 13.30 reed.
Ik heb zelfs nog het vogelpoepje van Hilbert van der Duim bewust meegemaakt (en zijn "pap in de benen").quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog niet bewust meegemaakt
Nee, Herbert geeft commentaar = geen WR.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:42 schreef Girth het volgende:
Ik denk dat we zo nog verrast gaan worden: 34:00.
Dat van Wennemars was eigenlijk het eerste dat ik echt meemaakte qua schaatsen, schok er enorm van en was enorm pissig op die lompe Noor(Njos)quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog het vogelpoepje van Hilbert van der Duim bewust meegemaakt (en zijn "pap in de benen").![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, Herbert geeft commentaar = geen WR.
Wheheh je zou het toch bijna zeggenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef Wombcat het volgende:
De vloek van Herbert slaat weer toe
Op de site van de NOS staat dat er geen Livestream is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:51 schreef MissHobje het volgende:
Is er ook een linkje dat je online kunt kijken?
Please
Einde van het seizoen zijn er meestal toch nog wel recordwedstrijden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef Cootz het volgende:
Zo, volgend jaar weer een kans voor die 33-er.
de recordwedstrijden doen de favorieten bijna nooit aan mee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Einde van het seizoen zijn er meestal toch nog wel recordwedstrijden?
Of op het Canadees Kampieonschap?
Oh ja, daar zit Herbert niet... moet lukkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Einde van het seizoen zijn er meestal toch nog wel recordwedstrijden?
Of op het Canadees Kampieonschap?
Nu baal ik megaquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Op de site van de NOS staat dat er geen Livestream is.
Misschien ergens anders, maar ik geef je helaas weinig kans
Ik zie straks Kramer en Fabris allebei 6.07.41 rijden, alleen om Herbert te pestenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit Herbert niet... moet lukken
Ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
gaan ze nu dweilen??
dan ga ik douchen
Ja, om van een 36'er bij de vrouwen nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:01 schreef Girth het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat we de afgelopen weekenden deze tijden haast als normaal zijn gaan beschouwen. De afgelopen jaren was een sub 34,50er echt enorm bijzonder en nu balen we dat er geen 33er valt.
Op de oud-WR tijden van Kato (34.30) en Shimizu (34.32) na, zijn de top 10 snelste 500 meters ooit in 2007 gereden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:01 schreef Girth het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat we de afgelopen weekenden deze tijden haast als normaal zijn gaan beschouwen. De afgelopen jaren was een sub 34,50er echt enorm bijzonder en nu balen we dat er geen 33er valt.
1500m vrouwen en de 5000m mannen met dé revange van Kramer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef MissHobje het volgende:
wat komt er nog ?nog de sprint ?
Vertelik ga een tv zoeken
Nu zometeen 1500 meter dames, en daarna 5000 meter heren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef MissHobje het volgende:
wat komt er nog ?nog de sprint ?
Vertelik ga een tv zoeken
Die van Shimizu destijds was echt fantastisch! Vooral ook dat gevecht met Wotherspoon toen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Op de oud-WR tijden van Kato (34.30) en Shimizu (34.32) na, zijn de top 10 snelste 500 meters ooit in 2007 gereden.
We kunnen de rest van het seizoen weer aan de "mindere" tijden wennen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:01 schreef Girth het volgende:
Kan. Ik denk dat Ria gelijk heeft, dat ze de linkerschaats boven het oog heeft, die gooit ze namelijk net naar voren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Cootz het volgende:
Is dat verschil niet gewoon minder dan een honderdste?
Jezus knetter, lees je in, zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef MissHobje het volgende:
beginnen ze al ? of anders hoe laat
Nee tis een spoedjequote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef MissHobje het volgende:
baal van dat hier voetbal op staat.
Oh, en ze beginnen zo.quote:Ok tot zo![]()
Mja, same here, ik hoorde daar vorige week pas vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Remzz het volgende:
Die Smeets die ziet het natuurlijk wel weer zitten na de uitzending met Ria onder de tafel, kan er nog steeds niet fatsoenlijk naar kijken
Ik wou net zeggen, wie heeft er nog niét gedacht "Dus... dus... Ria en Mart toen..."?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Remzz het volgende:
Die Smeets die ziet het natuurlijk wel weer zitten na de uitzending met Ria onder de tafel, kan er nog steeds niet fatsoenlijk naar kijken
Ik was het eigenlijk net weer vergetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wie heeft er nog niét gedacht "Dus... dus... Ria en Mart toen..."![]()
Altijd veel leuker dan Dione en Ria iddquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Altijd veel leuker dan Dione en Ria idd![]()
Jaaa, dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef Mirri het volgende:
Maar Mart doet soms wel kattig tegen Ria,
1.53.09quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Mirri het volgende:
Wat reed Friesinger, ik kom net binnen.
1:53,09 dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Mirri het volgende:
Wat reed Friesinger, ik kom net binnen.
Edit: laat maar, bedankt Arcee
Dat wereldrecord is gewoon echt bizar snel, misschien wel het snelste van alle WR'squote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Arcee het volgende:
1.53.09
Duits record.
Maar wel 1.3 seconden langzamer dan 't WR van Klassen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat wereldrecord is gewoon echt bizar snel, misschien wel het snelste van alle WR's
Lekker ding ook wel hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef Remzz het volgende:
Toch knap van Gertissen eigenlijk is ze gewoon 100% sprinter en dan z'n tijd rijden
Haha, natuurlijk niet het snelst, dat is 34.03 van Wotherspoon. Op alle manieren: qua tijd en qua snelheid.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat wereldrecord is gewoon echt bizar snel, misschien wel het snelste van alle WR's
Wie? Anschutz?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen hoor![]()
Veel knapper dan Friesinger als je het mij vraagt, bij haar zijn de verhoudingen niet erg mooi...quote:
Ik vind het WR op de 3000 meter relatief scherper. Na Klassen komt Sablikova daar pas 2,5 seconden later, terwijl op de 1500m Wust op 0,6 seconde zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet het snelst, dat is 34.03 van Wotherspoon. Op alle manieren: qua tijd en qua snelheid.
Maar het is wel het scherpste WR denk ik.
1:08,06 op de kilometer is lang geen WR hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet het snelst, dat is 34.03 van Wotherspoon. Op alle manieren: qua tijd en qua snelheid.
Maar het is wel het scherpste WR denk ik.
Beetje teveel gedaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:40 schreef TheArt het volgende:
Wüst is echt een drama.
Ja, 3000 is ook goed. Het is allemaal goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik vind het WR op de 3000 meter relatief scherper. Na Klassen komt Sablikova daar pas 2,5 seconden later, terwijl op de 1500m Wust op 0,6 seconde zit.
Ja, daar is ze goed inquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef NumberNine het volgende:
Komt wel goed, gewoon even een tijdje rust.
Da's waarschijnlijk de enige manier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:45 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Kemkers moet gewoon d'r schaatsen jatten.![]()
Nee, lijkt nog nergens op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Arcee het volgende:
Klassen is nog geen schim van de superieure Klassen van de afgelopen 2 seizoenen. Ondanks een goeie 3km in SLC.
En Wüst vond gisteren na haar 3km dat ze weer op de weg terug was? Nou, dat vond ik niet en vandaag na haar 1500m nog minder.
Welke Klassen heb jij vorig seizoen gezien?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Arcee het volgende:
Klassen is nog geen schim van de superieure Klassen van de afgelopen 2 seizoenen. Ondanks een goeie 3km in SLC.
En Wüst vond gisteren na haar 3km dat ze weer op de weg terug was? Nou, dat vond ik niet en vandaag na haar 1500m nog minder.
En niet alleen fysiek...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze is nu ook weer helemaal total-loss.
Dat zeg je toch tegen mensen die dik zijn?quote:
Een Klassen die verrassend 3e werd bij het WK Sprint. Dat was echt verbazend goed hoor omdat ze toen nauwelijks getraind had en wedstrijden heeft gemist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Welke Klassen heb jij vorig seizoen gezien?
Als ze dat een keertje doet is dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef Mirri het volgende:
Cindy moet gewoon sponsor McDonalds de deur wijzen en effe wat minder hamburgers eten. Ik heb haar zelf een broodje kroket zien eten in Thialf.
Maar is nooit doorgebroken bij het grote publiek?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:51 schreef Wombcat het volgende:
Ik ken iemand die voor een wielerwedstrijd altijd eerst een broodje frikandel moest hebben, en die reed ernstig hard.
Omdat heel Azie niet meedeed ja. Vorig jaar was Klassen echt no way superieur. Wust heeft haar op álle fronten verslagen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Een Klassen die verrassend 3e werd bij het WK Sprint. Dat was echt verbazend goed hoor...
Nee, hij zat net tegen de profs aan in de periode dat er eigenlijk geen nederlandse ploegen waren. Won wel bij de amateurs zo'n beetje alles wat los en vast zat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar is nooit doorgebroken bij het grote publiek?
Zou Herbert tegenwoordig ook met Wüst...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat weer lekker met Mart en Ria
Vandaar dat ze zo slecht rijdt. Als je elke avond dat gezuer van Herbert aan moet horen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:05 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zou Herbert tegenwoordig ook met Wüst...![]()
![]()
waar is Dionequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat weer lekker met Mart en Ria
Hij wilde niet dat Warsylewicz voor 'm kruiste. Dat soort trucs heeft 'ie wel vaker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
nou wat gaat Chad doen..
Vaag menneke
Ik heb er geen vertrouwen in hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:19 schreef BVO het volgende:
Nu dan eindelijk een WR voor Herbert?
Kramer zou 't op zich wel moeten kunnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in hoor!
verzuring bedoel ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef Bartoli het volgende:
auw Chad heeft kramp
Ja, inderdaad altijd lachen met Chad. Op het WK in maart in SLC ging ie op het rechte stuk vol voorover op z'n plaatquote:
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gastquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gast
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gast
Hij doet maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.
Ja, dat zit er wel in. Zeker op de OWS zal 'ie er weer staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.
Goeie slotronde, hij kan dus nog beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk zo'n zwitser erbij
En hij is zeker niet slecht
Hoezo? Commentaar zo slecht daar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef Girth het volgende:
Ik heb trouwens net ook flarden van het Nederlands elftal gezien. Wat mogen we toch blij zijn dat het schaatsen nog altijd in handen is van de NOS! :|
Ze is ook een powerbutchquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ireen is een topwijf, echt een powerbitchZulk soort vrouwen, daar hou k van
Doet ze ooit anders?quote:
Wel een powerbitch.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ze ooit anders?
Die heks is het kwadraat van Yvonne man
Mwoa, dat word je niet van alleen maar een lelijke kop hoorquote:
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat word je niet van alleen maar een lelijke kop hoor
Er straalt tenminste wel iets vrolijkheid vanafquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoor.
Ja, je hoort mij niet zeggen dat ik Ireen een aantrekkelijke dame vindquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoor.
Nouwww zou hij het podium halen? Het zal er om spannen denk ik....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef MissHobje het volgende:
Bob wat een wereld man ook
Zo leuk als hij de boel zou winnen zeg
Alleen Kramer mag hem evt. kloppen.. Fabris niet hoor..quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww zou hij het podium halen? Het zal er om spannen denk ik....
Zou wel vet zijn iigquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alleen Kramer mag hem evt. kloppen.. Fabris niet hoor..
Ik hoop eigenlijk dat Bob gewoon deze partij wint
Kan me niets schelen... ik mot hem nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dankers is ook een halve driekwart nederlander hoor Hobbel
"Je kan een keer een off-day hebben, maar er zijn GRENZEN!"quote:
Oh okee, dat heb ik met Hedrick, dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan me niets schelen... ik mot hem niet
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
32
http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Verheijen
Ja, die was weer briljantquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:18 schreef Falco het volgende:
Herbert weer: "Wat is een tiende, dat is een seconde gedeeld door tien".
Hoogstens boosquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Kramer is gek geworden
We zullen het over een paar minuten wetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Kramer is gek geworden
Ik wil het niet mee maken als ie nu nog verliestquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:25 schreef MissHobje het volgende:
Die rijdt op een zooi boosheid waar je eng van wordt
Wat moet ie daarvoor rijden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:26 schreef Wombcat het volgende:
Zo komt 'ie ook op 1 op de adelskalenderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |