Nee, hij zat net tegen de profs aan in de periode dat er eigenlijk geen nederlandse ploegen waren. Won wel bij de amateurs zo'n beetje alles wat los en vast zat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar is nooit doorgebroken bij het grote publiek?
Zou Herbert tegenwoordig ook met Wüst...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat weer lekker met Mart en Ria
Vandaar dat ze zo slecht rijdt. Als je elke avond dat gezuer van Herbert aan moet horen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:05 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zou Herbert tegenwoordig ook met Wüst...![]()
![]()
waar is Dionequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat weer lekker met Mart en Ria
Hij wilde niet dat Warsylewicz voor 'm kruiste. Dat soort trucs heeft 'ie wel vaker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
nou wat gaat Chad doen..
Vaag menneke
Ik heb er geen vertrouwen in hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:19 schreef BVO het volgende:
Nu dan eindelijk een WR voor Herbert?
Kramer zou 't op zich wel moeten kunnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in hoor!
verzuring bedoel ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef Bartoli het volgende:
auw Chad heeft kramp
Ja, inderdaad altijd lachen met Chad. Op het WK in maart in SLC ging ie op het rechte stuk vol voorover op z'n plaatquote:
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gastquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gast
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gast
Hij doet maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.
Ja, dat zit er wel in. Zeker op de OWS zal 'ie er weer staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.
Goeie slotronde, hij kan dus nog beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk zo'n zwitser erbij
En hij is zeker niet slecht
Hoezo? Commentaar zo slecht daar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef Girth het volgende:
Ik heb trouwens net ook flarden van het Nederlands elftal gezien. Wat mogen we toch blij zijn dat het schaatsen nog altijd in handen is van de NOS! :|
Ze is ook een powerbutchquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ireen is een topwijf, echt een powerbitchZulk soort vrouwen, daar hou k van
Doet ze ooit anders?quote:
Wel een powerbitch.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ze ooit anders?
Die heks is het kwadraat van Yvonne man
Mwoa, dat word je niet van alleen maar een lelijke kop hoorquote:
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat word je niet van alleen maar een lelijke kop hoor
Er straalt tenminste wel iets vrolijkheid vanafquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoor.
Ja, je hoort mij niet zeggen dat ik Ireen een aantrekkelijke dame vindquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoor.
Nouwww zou hij het podium halen? Het zal er om spannen denk ik....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef MissHobje het volgende:
Bob wat een wereld man ook
Zo leuk als hij de boel zou winnen zeg
Alleen Kramer mag hem evt. kloppen.. Fabris niet hoor..quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww zou hij het podium halen? Het zal er om spannen denk ik....
Zou wel vet zijn iigquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alleen Kramer mag hem evt. kloppen.. Fabris niet hoor..
Ik hoop eigenlijk dat Bob gewoon deze partij wint
Kan me niets schelen... ik mot hem nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dankers is ook een halve driekwart nederlander hoor Hobbel
"Je kan een keer een off-day hebben, maar er zijn GRENZEN!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |