quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Altijd veel leuker dan Dione en Ria idd![]()
Jaaa, dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef Mirri het volgende:
Maar Mart doet soms wel kattig tegen Ria,
1.53.09quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Mirri het volgende:
Wat reed Friesinger, ik kom net binnen.
1:53,09 dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Mirri het volgende:
Wat reed Friesinger, ik kom net binnen.
Edit: laat maar, bedankt Arcee
Dat wereldrecord is gewoon echt bizar snel, misschien wel het snelste van alle WR'squote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Arcee het volgende:
1.53.09
Duits record.
Maar wel 1.3 seconden langzamer dan 't WR van Klassen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat wereldrecord is gewoon echt bizar snel, misschien wel het snelste van alle WR's
Lekker ding ook wel hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef Remzz het volgende:
Toch knap van Gertissen eigenlijk is ze gewoon 100% sprinter en dan z'n tijd rijden
Haha, natuurlijk niet het snelst, dat is 34.03 van Wotherspoon. Op alle manieren: qua tijd en qua snelheid.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat wereldrecord is gewoon echt bizar snel, misschien wel het snelste van alle WR's
Wie? Anschutz?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen hoor![]()
Veel knapper dan Friesinger als je het mij vraagt, bij haar zijn de verhoudingen niet erg mooi...quote:
Ik vind het WR op de 3000 meter relatief scherper. Na Klassen komt Sablikova daar pas 2,5 seconden later, terwijl op de 1500m Wust op 0,6 seconde zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet het snelst, dat is 34.03 van Wotherspoon. Op alle manieren: qua tijd en qua snelheid.
Maar het is wel het scherpste WR denk ik.
1:08,06 op de kilometer is lang geen WR hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet het snelst, dat is 34.03 van Wotherspoon. Op alle manieren: qua tijd en qua snelheid.
Maar het is wel het scherpste WR denk ik.
Beetje teveel gedaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:40 schreef TheArt het volgende:
Wüst is echt een drama.
Ja, 3000 is ook goed. Het is allemaal goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik vind het WR op de 3000 meter relatief scherper. Na Klassen komt Sablikova daar pas 2,5 seconden later, terwijl op de 1500m Wust op 0,6 seconde zit.
Ja, daar is ze goed inquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef NumberNine het volgende:
Komt wel goed, gewoon even een tijdje rust.
Da's waarschijnlijk de enige manier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:45 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Kemkers moet gewoon d'r schaatsen jatten.![]()
Nee, lijkt nog nergens op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Arcee het volgende:
Klassen is nog geen schim van de superieure Klassen van de afgelopen 2 seizoenen. Ondanks een goeie 3km in SLC.
En Wüst vond gisteren na haar 3km dat ze weer op de weg terug was? Nou, dat vond ik niet en vandaag na haar 1500m nog minder.
Welke Klassen heb jij vorig seizoen gezien?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Arcee het volgende:
Klassen is nog geen schim van de superieure Klassen van de afgelopen 2 seizoenen. Ondanks een goeie 3km in SLC.
En Wüst vond gisteren na haar 3km dat ze weer op de weg terug was? Nou, dat vond ik niet en vandaag na haar 1500m nog minder.
En niet alleen fysiek...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze is nu ook weer helemaal total-loss.
Dat zeg je toch tegen mensen die dik zijn?quote:
Een Klassen die verrassend 3e werd bij het WK Sprint. Dat was echt verbazend goed hoor omdat ze toen nauwelijks getraind had en wedstrijden heeft gemist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Welke Klassen heb jij vorig seizoen gezien?
Als ze dat een keertje doet is dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef Mirri het volgende:
Cindy moet gewoon sponsor McDonalds de deur wijzen en effe wat minder hamburgers eten. Ik heb haar zelf een broodje kroket zien eten in Thialf.
Maar is nooit doorgebroken bij het grote publiek?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:51 schreef Wombcat het volgende:
Ik ken iemand die voor een wielerwedstrijd altijd eerst een broodje frikandel moest hebben, en die reed ernstig hard.
Omdat heel Azie niet meedeed ja. Vorig jaar was Klassen echt no way superieur. Wust heeft haar op álle fronten verslagen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Een Klassen die verrassend 3e werd bij het WK Sprint. Dat was echt verbazend goed hoor...
Nee, hij zat net tegen de profs aan in de periode dat er eigenlijk geen nederlandse ploegen waren. Won wel bij de amateurs zo'n beetje alles wat los en vast zat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar is nooit doorgebroken bij het grote publiek?
Zou Herbert tegenwoordig ook met Wüst...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat weer lekker met Mart en Ria
Vandaar dat ze zo slecht rijdt. Als je elke avond dat gezuer van Herbert aan moet horen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:05 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zou Herbert tegenwoordig ook met Wüst...![]()
![]()
waar is Dionequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat weer lekker met Mart en Ria
Hij wilde niet dat Warsylewicz voor 'm kruiste. Dat soort trucs heeft 'ie wel vaker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
nou wat gaat Chad doen..
Vaag menneke
Ik heb er geen vertrouwen in hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:19 schreef BVO het volgende:
Nu dan eindelijk een WR voor Herbert?
Kramer zou 't op zich wel moeten kunnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in hoor!
verzuring bedoel ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef Bartoli het volgende:
auw Chad heeft kramp
Ja, inderdaad altijd lachen met Chad. Op het WK in maart in SLC ging ie op het rechte stuk vol voorover op z'n plaatquote:
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gastquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gast
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch heb ik op eoa manier een schijthekel aan die gast
Hij doet maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.
Ja, dat zit er wel in. Zeker op de OWS zal 'ie er weer staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Sinds de 10 km tegen Verheijen in Turijn heeft ie mijn respect gewonnen. Dat ie een jaar daarna niks deed was jammer, maar wel typisch iets voor hem. Ik heb wel het idee dat ie nog wel wat van zich laat horen dit jaar en komende seizoenen.
Goeie slotronde, hij kan dus nog beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk zo'n zwitser erbij
En hij is zeker niet slecht
Hoezo? Commentaar zo slecht daar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef Girth het volgende:
Ik heb trouwens net ook flarden van het Nederlands elftal gezien. Wat mogen we toch blij zijn dat het schaatsen nog altijd in handen is van de NOS! :|
Ze is ook een powerbutchquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ireen is een topwijf, echt een powerbitchZulk soort vrouwen, daar hou k van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |