Doet ze ooit anders?quote:
Wel een powerbitch.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ze ooit anders?
Die heks is het kwadraat van Yvonne man
Mwoa, dat word je niet van alleen maar een lelijke kop hoorquote:
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat word je niet van alleen maar een lelijke kop hoor
Er straalt tenminste wel iets vrolijkheid vanafquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoor.
Ja, je hoort mij niet zeggen dat ik Ireen een aantrekkelijke dame vindquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
En Ireen heeft wel die wonderschone kop? Dat is ook gewoon een Brabantse troela hoor.
Nouwww zou hij het podium halen? Het zal er om spannen denk ik....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef MissHobje het volgende:
Bob wat een wereld man ook
Zo leuk als hij de boel zou winnen zeg
Alleen Kramer mag hem evt. kloppen.. Fabris niet hoor..quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww zou hij het podium halen? Het zal er om spannen denk ik....
Zou wel vet zijn iigquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alleen Kramer mag hem evt. kloppen.. Fabris niet hoor..
Ik hoop eigenlijk dat Bob gewoon deze partij wint
Kan me niets schelen... ik mot hem nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dankers is ook een halve driekwart nederlander hoor Hobbel
"Je kan een keer een off-day hebben, maar er zijn GRENZEN!"quote:
Oh okee, dat heb ik met Hedrick, dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan me niets schelen... ik mot hem niet
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
32
http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Verheijen
Ja, die was weer briljantquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:18 schreef Falco het volgende:
Herbert weer: "Wat is een tiende, dat is een seconde gedeeld door tien".
Hoogstens boosquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Kramer is gek geworden
We zullen het over een paar minuten wetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Kramer is gek geworden
Ik wil het niet mee maken als ie nu nog verliestquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:25 schreef MissHobje het volgende:
Die rijdt op een zooi boosheid waar je eng van wordt
Wat moet ie daarvoor rijden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:26 schreef Wombcat het volgende:
Zo komt 'ie ook op 1 op de adelskalenderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |