]http://www.hobotrashcan.com/interviews/melorahardin.php[/quote][/url]quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef xuanery het volgende:
w00t w00t #4 alweer!
voor als we ons vervelen: interview met Melora Hardin, zij speelt Jan.
[url=http://www.hobotrashcan.com/interviews/melorahardin.php
Oh, die kutstaking dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
Wat? Wachten? Gestopt?
Heeft het met die staking te maken?
dat was echt het eerste wat me opvielquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:11 schreef DaFrenk het volgende:
OMG! Nu kijk ik de aflevering nog een keer en na die scène in de auto waar Michael een paar keer zeurt om de kap van de cabrio open te doen geeft Jan eindelijk toe. Volgende shot staat haar haar rechtovereind als ze met de advocaat zit te wachten.![]()
Geniaal detail
Lekker scherp, knuppel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:11 schreef DaFrenk het volgende:
OMG! Nu kijk ik de aflevering nog een keer en na die scène in de auto waar Michael een paar keer zeurt om de kap van de cabrio open te doen geeft Jan eindelijk toe. Volgende shot staat haar haar rechtovereind als ze met de advocaat zit te wachten.![]()
Geniaal detail
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Kokstra het volgende:
Vond het een goeie aflevering, vooral door "that's what she said", helaas de laatste alweer, hopelijk komt het eerder terug dan september 2008
detailquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:11 schreef DaFrenk het volgende:
Geniaal detail
Knuppel?quote:
Vond het gewoon goed gedaan, hij blijft zeuren of die kap open mag daar stemt ze dan uiteindelijk mee in maar dat zien we niet. We zien alleen het gevolg, namelijk dat haar haar rechtovereind staat. Goede continuïteit dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:19 schreef xuanery het volgende:
[..]
lol, ik zag dat nou ook niet bepaald als 'detail'
Waarom nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:47 schreef Addict89 het volgende:
Zou er niet teveel op rekenen.
Er is toch alleen maar gezegd dat ze weer gaan onderhandelen? Of mis ik nou wat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom niet
De stakers zelf hebben gezegd dat ze gaan stoppen.
In ieder geval dit jaar nog.
Ja maar onderhandelen duurt toch niet zo lang lijkt me?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Er is toch alleen maar gezegd dat ze weer gaan onderhandelen? Of mis ik nou wat.
Ze staan nog steeds lijnrecht tegenover elkaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar onderhandelen duurt toch niet zo lang lijkt me?
Als het allemaal zo makkelijk was was er natuurlijk nooit een staking geweest.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar onderhandelen duurt toch niet zo lang lijkt me?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
Onderhandelen duurt niet lang wanneer een van de beide partijen toegeeft of er een hele goede compremise is. Maar als dat op tafel lag de eerste keer dan was het nooit zo ver gekomen. M.a.w. onderhandelingen kunnen nog wel een tijdje duren.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds lijnrecht tegenover elkaar
Sorry dat ik hoop heb, stelletje pessimistenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Als het allemaal zo makkelijk was was er natuurlijk nooit een staking geweest.
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry dat ik hoop heb, stelletje pessimisten
Dit is pas de derde keer dat ie voorbij kwam ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef BigFire het volgende:
heb die Mose nooit iets aan gevonden eigenlijk
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:46 schreef DaFrenk het volgende:
Echt balen dat we morgen niet van een nieuwe aflevering kunnen genieten![]()
Kunnen we geen Office-rehab opstarten hier?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:46 schreef DaFrenk het volgende:
Echt balen dat we morgen niet van een nieuwe aflevering kunnen genieten![]()
Goed plan. Wie heeft een methadon-serie voor me?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kunnen we geen Office-rehab opstarten hier?![]()
Hmmz, nu zit dat thema muziekje weer in m'n hoofd.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Liquidootje het volgende:
Voor iedereen die de IT-crowd nog niet gezien hebben, dan is nu de tijd ervoor!
Het zijn maar 6 afleveringen per seizoen met 2 seizoenen.
Veel plezier
IT-Crowd?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Liquidootje het volgende:
Voor iedereen die de IT-crowd nog niet gezien hebben, dan is nu de tijd ervoor!
Het zijn maar 6 afleveringen per seizoen met 2 seizoenen.
Veel plezier
Een Britse serie over 2 nerds die op een IT afdeling werken van een bedrijf. Hele aparte humorquote:
Maar wel leukquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een Britse serie over 2 nerds die op een IT afdeling werken van een bedrijf. Hele aparte humorSeizoen 2 vond ik wat minder eigenlijk.
Oh jawel hoorquote:
Nope, niet nodig als je het topic over de staking in de gaten houdt.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wedden dat je toch nog even gechecked hebt of het waar was
wel een beetje opletten het shroomertjequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef shroomer het volgende:
GODVERDOMME. Ik vond het al zo raar dat er geen nieuwe ep online stond![]()
Het gaat nog lang duren, ze zijn niet eens in de buurt van iets wat vaagjes op een oplossing lijkt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef eriksd het volgende:
nog nieuws? Ze schijne lekker door te onderhandele
Verdorie!quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het gaat nog lang duren, ze zijn niet eens in de buurt van iets wat vaagjes op een oplossing lijkt.
In seizoen 1 zat het strak achterover gekamd, nu iets meer opzijquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef PinPine het volgende:
Ik volg de serie sinds 2 dagen en zit nu in season 3. Geweldige serie, maar heeft michael nou haartransplantatie gehad na seizoen 1 of zit ze haar gewoon anders.
komt het weer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef nietzman het volgende:
Dit soort topics mogen niet gekicked worden zonder goed nieuws.
Inderdaad, ik was al bijna een klein vreugdedansje aan het maken toen ik dit topic weer in mn MyAT zag...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:57 schreef nietzman het volgende:
Ja, kssssst naar het NL topic en stop keeping our hopes up..
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik kwam -Mo- een keer tegen op Hyves![]()
-Mo- heeft een hyves
En wat mag 30 rock dan wel niet zijn?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:48 schreef Marble het volgende:
30 Rock Opening Titles The Office Style![]()
![]()
.
gay gewoon.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En wat mag 30 rock dan wel niet zijn?
6 maar, verwachten ze. Maar dan zouden er in seizoen 4 maar 14 afleveringen zijn, inclusief die uur-afleveringen. En ze hadden 30x30 minuten segmenten besteld, NBC dan.quote:
Nette kickquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:45 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zie nu pas dat het over een kleine maand alweer begint
Pas nog een hele zooi oude afleveringen gezien en ik kwam er ook nog een tegen die ik nog nooit gezien had: Sexual Harassment. Wat een toffe aflevering is dat, met miscchien wel een van de grappigste scenes:
Michael: And, ah, you can consider this my retirement from comedy. And, in the future, if I want to say something funny, or witty, or do an impression, I will no longer... EVER... do... any of those things
Jim: Does that include 'that's what she said'?
Michael : Mmm-hmm, yes.
Jim Halpert: Wow, that is really... hard.
You really think you can go all day long?
Well, you always left me satisfied and smiling, so...
Michael: ...THAT'S what she said. Hahahahaha.
![]()
![]()
Filmje daarvan
http://www.youtube.com/watch?v=A77ds35aKXk&feature=related
Mijne is Darryl.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:29 schreef TornadoDK het volgende:
Wie is jullie favoriete personage?
De mijne is Creed. Jammer dat hij niet zo vaak in beeld is.
Leukste Creed aflevering was dat hij zijn haar zwart verfde omdat hij Ryan wilde verjongen.
gister toevalig op 1 na laatste aflevering gezien. Toen Michael in het bos ging camperenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe waren de vorige afleveringen nou ook al weer afgelopen? Ben het een beetje vergeten
Tevens speelt Jon Krasinki (Jim Halpert) een (hoofd)rol in de nieuwe film ''Leatherheads'', geregisseerd door George Clooney (zit er zelf ook in). Vandaag uit gekomen, misschien is het wat.
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:14 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen is het zover! Dat betekend dus vrijdags lekker kijken samen met Lost![]()
Intussen ook al seizoen 4 tot zover weer bij gekeken, heerlijk
Werd tijd ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Klopt.. maar over een paar weken dan weerquote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Zodat je het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
[..]
Zodat je het niet vergeet
6 geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
Vannacht/morgenochtend.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef shroomer het volgende:
Nou waar blijft die aflevering? Weet iemand de tijd dat we hem kunnen verwachten?
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:22 schreef eriksd het volgende:
en een spin-off met jim en pam die een kind krijgen :p.
Denk het niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:23 schreef EasyDakota het volgende:
Zijn die 6 afleveringen geen uurafleveringen dan?
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:22 schreef eriksd het volgende:
nja, der is al een nieuw seizoen besteld met 24 afleveringen, en een spin-off met jim en pam die een kind krijgen :p. Dus 2x office op NBC, met verschillende omgevingen en personages
Gek.quote:
Het wordt aankomende nacht Ned. tijd uitgezonden, dus vanaf morgenochtend te vinden.quote:
pessimistquote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Gegarandeerd dat de komende aflevering iedereen tegenvalt natuurlijk. Altijd hetzelfde liedje
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het wordt aankomende nacht Ned. tijd uitgezonden, dus vanaf morgenochtend te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tim86 op 11-04-2008 06:24:13 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Mooi beschreven inderdaad, echt gelachen weer!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Richardfun het volgende:
Heb wel eens sterkere eps van The Office gezien, maar was toch best tof. Vooral veel plaatsvervangende schaamte, en eigelijk gewoon een 20 minuten durend awkward moment
Dat dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Richardfun het volgende:
Heb wel eens sterkere eps van The Office gezien, maar was toch best tof. Vooral veel plaatsvervangende schaamte, en eigelijk gewoon een 20 minuten durend awkward moment
Mwoah, het was eerder hoogverraad van Jim tegen haar, hij was bereid haar daar achter te laten. Het was een terechte payback van Pamquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:31 schreef TornadoDK het volgende:
Eindelijk weer een nieuwe en hij was wel leuk
Geniaal hoe Micheal, Jim en Pam eindelijk eens naar zijn huis krijgt![]()
En Pam wat een bitch is zij toch, was Jim bijna weg en dan verpest zij het
hij wilde haar toch meenemen , toen dat niet lukt tsja dan is het ieder voor zichquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:39 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Mwoah, het was eerder hoogverraad van Jim tegen haar, hij was bereid haar daar achter te laten. Het was een terechte payback van Pam
Lol dat had ik gemistquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:42 schreef Repeat het volgende:
Dat wijnglas van dwight wat helemaal totaan de rand gevuld is
Dat was zo'n typisch relatiedingejte dat tussen hun twee een issue is, maar wat voor anderen echt totaal onbegrijpelijk isquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:48 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom raakte het michael zo toen Jen het over zijn "zachte" tanden had
No rhyming!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:30 schreef Ruiseart het volgende:
Een absoluut geniale aflevering
"Tom Cruise!"
Precies, dat maakt het ook zo geniaal allemaalquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:37 schreef Felixa het volgende:
Wat een heerlijke, tenenkrommende ep!!!
Van die kleine subtiele dingetjes zoals Angela die d'r servet over haar vlees heeft liggen![]()
En dat gezicht van Jim als hij naar lucht hapt als ze zin Jan d'r kaarsenkamer staan
yesquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Zhenar het volgende:
Maar moeten we uit het liedje van Hunter nou opmaken dat hij door Jan ontmaagd is?
Ja inderdaad, ik merkte het. Wilde al die deleted scenes gaan kijken van de eerdere afleveringen maar dat ging dus nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil die single van Hunter!
Jan ook die terwijl ze allemaal bij elkaar zitten even snel aan een kaars ruikt.Ik vind het echt een topaflevering.
Op http://www.nbc.com/The_Office staan ook best leuke extra filmpjes (sommgen zijn alleen uit Nederland niet te bekijken). Angela Kinsey zwanger.
En Serenity by Jan is ook gewoon te koop.
http://nl.youtube.com/results?search_query=the+office+deleted+scenes&search_type=&aq=fquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik merkte het. Wilde al die deleted scenes gaan kijken van de eerdere afleveringen maar dat ging dus nietHoe zou je dat kunnen omzeilen?
Hm.. zie er wel enkele van eerdere seizoenen, maar niet van seizoen 4? Of kijk ik niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=the+office+deleted+scenes&search_type=&aq=f
Die was zeker goed jaquote:Op maandag 14 april 2008 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Jan: "In Spain they often don't eat until midnight"
Michael: "When in Rome.."
Dat was de mooiste imo
quote:
Ik denk dat dat hiermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:44 schreef NiekL het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag de box van seizoen 1 en 2 gekocht, maar er lijkt iets mis te zijn met het geluid. Het loopt allemaal iets te snel. Waardoor de stemmen hoger klinken dan normaal, en ook de begin tune is sneller. Is er iemand die iets soortgelijks heeft (of heeft gehoord?)
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:56 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hiermee te maken heeft.
Dank jequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:10 schreef El_Rolando het volgende:
Zo even kijken.
Ja, die was erg grappig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:27 schreef DaFrenk het volgende:
En natuurlijk Jim met z'n bijna huwelijksaanzoekGeniaal
Je bedoeld "wiener lover?" Dat lijkt me meer te kloppenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef shroomer het volgende:
Wat is het allereerste wat Micheal tegen oscar zegt? Little Oscar...wiener.. love her?
Michael: "Because they know you'd never touch em... because of your "condition"![]()
Haha wiener lover natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je bedoeld "wiener lover?" Dat lijkt me meer te kloppen![]()
Inderdaad en zeker eentje om te onthoudenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef EasyDakota het volgende:
"Pam, will you.... wait for me one second when I tie my shoe" Briljant!!
-edit-quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef super-muffin het volgende:
Kun je het ook ergens online kijken net zoals bij South Park?
Ja manquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik dacht dat ze naar Jan toe gingen om het "af te sluiten"... stonden ze ineens bij het graf
Komt nog welquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:57 schreef Ruiseart het volgende:
En Jim en PamIk ben blij dat ze geen Ross en Rachel relatie hebben gekregen
op imdb,com zegt iemand: Michael: "Hey Oscar. Oscar Meyer Wiener" ::softly:: "lover"quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:44 schreef shroomer het volgende:
[..]
Haha wiener lover natuurlijk![]()
![]()
zo fout
edit: maar toch klopt dat niet helemaal luister maar eens..
Hehe thanks for clearing that upquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
op imdb,com zegt iemand: Michael: "Hey Oscar. Oscar Meyer Wiener" ::softly:: "lover"
http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_Mayer
een bekend bedrijf met een bekende commercial in Amerika dus..
En dan Dwight: misschien heb je wel een blaas infectie als je zo vaak naar de WC moetquote:
+stereotype Spaanstalige schoonmakers, Dwight die keihard chickies gaat playen (quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:56 schreef pervertedhermit het volgende:
Beste aflevering ooit! Pindakaas in Michaels haar, Ryan die drugs op heeft, Ryan die in elkaar word geslagen door een stel wijven, Tobi die opeens zijn hand op Pam der been legt en daarna over het hek springt en naar huis rent.
Geweldig!
Het mooiste vind ik nog wel hoe Jim het allemaal aanziet. Menig andere mannen (zoals roy) zou meteen gaan vechten. Maar Jim begrijpt hoe awkward het allemaal isquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Shrien het volgende:
Ik werd gewoon boos op Toby met die hand van 'm![]()
Heerlijke afleveringTemp aan de drugs !
Iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, de beste aflevering ooit vond ik hem niet, maar hij was wel leuk.
Wat een afleveringquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
IddHet is gewoon een leuke aflevering
Ik ga hem nog eens kijken, dan zie/hoor je toch steeds weer nieuwe geniale dingen
Zoals deze:
Dwight kijkt op pindakaas pot: "Oeh, lot of calories". Michael: "Well, don't leave it on to long."![]()
Precies.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Het mooiste was misschien nog wel:
Michael: "I am going to get laid, goodbye!"
Dwight: "Ghehehehe WITH SEX!"
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef Liquidootje het volgende:
Je vergeet dat stukje als dwight de meiden optrommeld om naar binnen te gaan samen met hun. Watch out don't step on him. (over die hobbit)
Die ook nog ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef Liquidootje het volgende:
Je vergeet dat stukje als dwight de meiden optrommeld om naar binnen te gaan samen met hun. Watch out don't step on him. (over die hobbit)
Het is idd allemaal geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Schrijf anders de hele aflevering even op...
Goed ideequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Schrijf anders de hele aflevering even op...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goed idee![]()
http://www.theofficequotes.com/season-4/night-out
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En als Ryan zegt: I think me friend Troy might have a drug problem.
Dwight: i Think his species might have a higher tolerance yhe oures.![]()
Goede sitequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goed idee![]()
http://www.theofficequotes.com/season-4/night-out
Herkennen ze niet eens Duits als ze het horen?quote:Dwight Schrute: Do you want me to sing you a song my mother used to sing me when we were sick? [starts singing in a foreign language]
Ik niet, vond deze leuker. Moest sinds jaren weer eens hardop lachen om The Office.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:00 schreef Jivis het volgende:
Wel aardige aflevering. Vond de vorige twee leuker.
Jij hebt er geen verstand van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik niet, vond deze leuker. Moest sinds jaren weer eens hardop lachen om The Office.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:22 schreef Ruiseart het volgende:
En Dwight heeft al in enkele afleveringen opmerkingen gemaakt dat hij van Duitse afkomst is.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef Boomlaars het volgende:
De afleveringen na de writer's strike vormen het dieptepunt tot nu toe van de serie. Van de originele office-gerelateerde scenario's van het begin is weinig meer over. Karakters worden onnodig ver uitgediept op totaal onrealistische wijze (zie Jan, Michael, Dwight; complete idioten). Al de uitstapjes zijn lachwekkend te noemen, het heet toch 'the office'Van de 3 afleveringen in april heeft er geen een iets te maken met het dagelijkse kantoorleven. The Office US wordt op deze wijze meer en meer een voorspelbare, saaie sitcom.
Ik ga de UK versie maar weer eens bekijken, tenminste geen geforceerde humor
Nou, doei. We zullen je missen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef Boomlaars het volgende:
De afleveringen na de writer's strike vormen het dieptepunt tot nu toe van de serie. Van de originele office-gerelateerde scenario's van het begin is weinig meer over. Karakters worden onnodig ver uitgediept op totaal onrealistische wijze (zie Jan, Michael, Dwight; complete idioten). Al de uitstapjes zijn lachwekkend te noemen, het heet toch 'the office'Van de 3 afleveringen in april heeft er geen een iets te maken met het dagelijkse kantoorleven. The Office US wordt op deze wijze meer en meer een voorspelbare, saaie sitcom.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:00 schreef Jivis het volgende:
Wel aardige aflevering. Vond de vorige twee leuker.
zuurpruimquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef Boomlaars het volgende:
Als je het nu nog als docu ziet dan kom je inderdaad bedrogen uit. Maar als sitcom vind ik het erg geslaagd en kan ik er iig elke week hard om lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou je wel beginnen afvragen wat een cameraploeg die een docu draait over een papierbedrijfje te zoeken heeft in een nachtclub (uiteraard gefilmd uit 3 of 4 hoeken).
De UK-versie ging gewoon beter (of iig. intelligenter) om met die docu-stijl. De US uitvoering van de UK-ideeën vond ik erg geslaagd, maar hoe meer de US'ers hun eigen ideeën ontwikkelen, hoe meer hun beperkingen duidelijk worden. Misschien wist Gervais gewoon beter wanneer hij moest stoppen, dat zou ook kunnen.
Dat idee van documentaire heb ik allang laten schieten. Ik zie het als gewoon een comedy. En zo lang ik iedere aflevering regelmatig kan lachen vind ik het prima.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou je wel beginnen afvragen wat een cameraploeg die een docu draait over een papierbedrijfje te zoeken heeft in een nachtclub (uiteraard gefilmd uit 3 of 4 hoeken).
De UK-versie ging gewoon beter (of iig. intelligenter) om met die docu-stijl. De US uitvoering van de UK-ideeën vond ik erg geslaagd, maar hoe meer de US'ers hun eigen ideeën ontwikkelen, hoe meer hun beperkingen duidelijk worden. Misschien wist Gervais gewoon beter wanneer hij moest stoppen, dat zou ook kunnen.
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat idee van documentaire heb ik allang laten schieten. Ik zie het als gewoon een comedy. En zo lang ik iedere aflevering regelmatig kan lachen vind ik het prima.
hoe kun je dat idee nou laten schieten? michael kijkt bij elke scene van hem minstens 3x in de camera, wat de meest schitterende momenten zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat idee van documentaire heb ik allang laten schieten. Ik zie het als gewoon een comedy. En zo lang ik iedere aflevering regelmatig kan lachen vind ik het prima.
En het gesprek tussen Michael en Stanley was weer in documentaire-stijl gefilmd, met de filmcrew die het kantoor binnensluipt om te filmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:05 schreef DaFrenk het volgende:
Leuke aflevering! Én weer volledig op het kantoor en daaromheen
dat ie dat 3x per scene doet maakt t alleen maar irritant, net als jim die steeds vragend de camera inkijkt..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:15 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
hoe kun je dat idee nou laten schieten? michael kijkt bij elke scene van hem minstens 3x in de camera, wat de meest schitterende momenten zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |