Mijne is Darryl.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:29 schreef TornadoDK het volgende:
Wie is jullie favoriete personage?
De mijne is Creed. Jammer dat hij niet zo vaak in beeld is.
Leukste Creed aflevering was dat hij zijn haar zwart verfde omdat hij Ryan wilde verjongen.
gister toevalig op 1 na laatste aflevering gezien. Toen Michael in het bos ging camperenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe waren de vorige afleveringen nou ook al weer afgelopen? Ben het een beetje vergeten
Tevens speelt Jon Krasinki (Jim Halpert) een (hoofd)rol in de nieuwe film ''Leatherheads'', geregisseerd door George Clooney (zit er zelf ook in). Vandaag uit gekomen, misschien is het wat.
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:14 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen is het zover! Dat betekend dus vrijdags lekker kijken samen met Lost![]()
Intussen ook al seizoen 4 tot zover weer bij gekeken, heerlijk
Werd tijd ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Klopt.. maar over een paar weken dan weerquote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Zodat je het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
[..]
Zodat je het niet vergeet
6 geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
Vannacht/morgenochtend.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef shroomer het volgende:
Nou waar blijft die aflevering? Weet iemand de tijd dat we hem kunnen verwachten?
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:22 schreef eriksd het volgende:
en een spin-off met jim en pam die een kind krijgen :p.
Denk het niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:23 schreef EasyDakota het volgende:
Zijn die 6 afleveringen geen uurafleveringen dan?
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:22 schreef eriksd het volgende:
nja, der is al een nieuw seizoen besteld met 24 afleveringen, en een spin-off met jim en pam die een kind krijgen :p. Dus 2x office op NBC, met verschillende omgevingen en personages
Gek.quote:
Het wordt aankomende nacht Ned. tijd uitgezonden, dus vanaf morgenochtend te vinden.quote:
pessimistquote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Gegarandeerd dat de komende aflevering iedereen tegenvalt natuurlijk. Altijd hetzelfde liedje
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het wordt aankomende nacht Ned. tijd uitgezonden, dus vanaf morgenochtend te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tim86 op 11-04-2008 06:24:13 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Mooi beschreven inderdaad, echt gelachen weer!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Richardfun het volgende:
Heb wel eens sterkere eps van The Office gezien, maar was toch best tof. Vooral veel plaatsvervangende schaamte, en eigelijk gewoon een 20 minuten durend awkward moment
Dat dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Richardfun het volgende:
Heb wel eens sterkere eps van The Office gezien, maar was toch best tof. Vooral veel plaatsvervangende schaamte, en eigelijk gewoon een 20 minuten durend awkward moment
Mwoah, het was eerder hoogverraad van Jim tegen haar, hij was bereid haar daar achter te laten. Het was een terechte payback van Pamquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:31 schreef TornadoDK het volgende:
Eindelijk weer een nieuwe en hij was wel leuk
Geniaal hoe Micheal, Jim en Pam eindelijk eens naar zijn huis krijgt![]()
En Pam wat een bitch is zij toch, was Jim bijna weg en dan verpest zij het
hij wilde haar toch meenemen , toen dat niet lukt tsja dan is het ieder voor zichquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:39 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Mwoah, het was eerder hoogverraad van Jim tegen haar, hij was bereid haar daar achter te laten. Het was een terechte payback van Pam
Lol dat had ik gemistquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:42 schreef Repeat het volgende:
Dat wijnglas van dwight wat helemaal totaan de rand gevuld is
Dat was zo'n typisch relatiedingejte dat tussen hun twee een issue is, maar wat voor anderen echt totaal onbegrijpelijk isquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:48 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom raakte het michael zo toen Jen het over zijn "zachte" tanden had
No rhyming!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:30 schreef Ruiseart het volgende:
Een absoluut geniale aflevering
"Tom Cruise!"
Precies, dat maakt het ook zo geniaal allemaalquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:37 schreef Felixa het volgende:
Wat een heerlijke, tenenkrommende ep!!!
Van die kleine subtiele dingetjes zoals Angela die d'r servet over haar vlees heeft liggen![]()
En dat gezicht van Jim als hij naar lucht hapt als ze zin Jan d'r kaarsenkamer staan
yesquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Zhenar het volgende:
Maar moeten we uit het liedje van Hunter nou opmaken dat hij door Jan ontmaagd is?
Ja inderdaad, ik merkte het. Wilde al die deleted scenes gaan kijken van de eerdere afleveringen maar dat ging dus nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil die single van Hunter!
Jan ook die terwijl ze allemaal bij elkaar zitten even snel aan een kaars ruikt.Ik vind het echt een topaflevering.
Op http://www.nbc.com/The_Office staan ook best leuke extra filmpjes (sommgen zijn alleen uit Nederland niet te bekijken). Angela Kinsey zwanger.
En Serenity by Jan is ook gewoon te koop.
http://nl.youtube.com/results?search_query=the+office+deleted+scenes&search_type=&aq=fquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik merkte het. Wilde al die deleted scenes gaan kijken van de eerdere afleveringen maar dat ging dus nietHoe zou je dat kunnen omzeilen?
Hm.. zie er wel enkele van eerdere seizoenen, maar niet van seizoen 4? Of kijk ik niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=the+office+deleted+scenes&search_type=&aq=f
Die was zeker goed jaquote:Op maandag 14 april 2008 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Jan: "In Spain they often don't eat until midnight"
Michael: "When in Rome.."
Dat was de mooiste imo
quote:
Ik denk dat dat hiermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:44 schreef NiekL het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag de box van seizoen 1 en 2 gekocht, maar er lijkt iets mis te zijn met het geluid. Het loopt allemaal iets te snel. Waardoor de stemmen hoger klinken dan normaal, en ook de begin tune is sneller. Is er iemand die iets soortgelijks heeft (of heeft gehoord?)
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:56 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hiermee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |