Dank jequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:10 schreef El_Rolando het volgende:
Zo even kijken.
Ja, die was erg grappig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:27 schreef DaFrenk het volgende:
En natuurlijk Jim met z'n bijna huwelijksaanzoekGeniaal
Je bedoeld "wiener lover?" Dat lijkt me meer te kloppenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef shroomer het volgende:
Wat is het allereerste wat Micheal tegen oscar zegt? Little Oscar...wiener.. love her?
Michael: "Because they know you'd never touch em... because of your "condition"![]()
Haha wiener lover natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je bedoeld "wiener lover?" Dat lijkt me meer te kloppen![]()
Inderdaad en zeker eentje om te onthoudenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef EasyDakota het volgende:
"Pam, will you.... wait for me one second when I tie my shoe" Briljant!!
-edit-quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef super-muffin het volgende:
Kun je het ook ergens online kijken net zoals bij South Park?
Ja manquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik dacht dat ze naar Jan toe gingen om het "af te sluiten"... stonden ze ineens bij het graf
Komt nog welquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:57 schreef Ruiseart het volgende:
En Jim en PamIk ben blij dat ze geen Ross en Rachel relatie hebben gekregen
op imdb,com zegt iemand: Michael: "Hey Oscar. Oscar Meyer Wiener" ::softly:: "lover"quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:44 schreef shroomer het volgende:
[..]
Haha wiener lover natuurlijk![]()
![]()
zo fout
edit: maar toch klopt dat niet helemaal luister maar eens..
Hehe thanks for clearing that upquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
op imdb,com zegt iemand: Michael: "Hey Oscar. Oscar Meyer Wiener" ::softly:: "lover"
http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_Mayer
een bekend bedrijf met een bekende commercial in Amerika dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |