Ja maar onderhandelen duurt toch niet zo lang lijkt me?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Er is toch alleen maar gezegd dat ze weer gaan onderhandelen? Of mis ik nou wat.
Ze staan nog steeds lijnrecht tegenover elkaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar onderhandelen duurt toch niet zo lang lijkt me?
Als het allemaal zo makkelijk was was er natuurlijk nooit een staking geweest.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar onderhandelen duurt toch niet zo lang lijkt me?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
Onderhandelen duurt niet lang wanneer een van de beide partijen toegeeft of er een hele goede compremise is. Maar als dat op tafel lag de eerste keer dan was het nooit zo ver gekomen. M.a.w. onderhandelingen kunnen nog wel een tijdje duren.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds lijnrecht tegenover elkaar
Sorry dat ik hoop heb, stelletje pessimistenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Als het allemaal zo makkelijk was was er natuurlijk nooit een staking geweest.
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry dat ik hoop heb, stelletje pessimisten
Dit is pas de derde keer dat ie voorbij kwam ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef BigFire het volgende:
heb die Mose nooit iets aan gevonden eigenlijk
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:46 schreef DaFrenk het volgende:
Echt balen dat we morgen niet van een nieuwe aflevering kunnen genieten![]()
Kunnen we geen Office-rehab opstarten hier?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:46 schreef DaFrenk het volgende:
Echt balen dat we morgen niet van een nieuwe aflevering kunnen genieten![]()
Goed plan. Wie heeft een methadon-serie voor me?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kunnen we geen Office-rehab opstarten hier?![]()
Hmmz, nu zit dat thema muziekje weer in m'n hoofd.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Liquidootje het volgende:
Voor iedereen die de IT-crowd nog niet gezien hebben, dan is nu de tijd ervoor!
Het zijn maar 6 afleveringen per seizoen met 2 seizoenen.
Veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |