Sja, je kunt er ook moeilijk omheen bij mijquote:Op maandag 19 november 2007 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Fijn ook dat ze zich daar zo mee bezig houdt.
![]()
quote:HIer is de baby volgens mij overduidelijk gezakt. Ik voel mijn buik bij het traplopen bijvoorbeeld echt tegen mijn benen aanhangen. Net als toen hij nog dwars lag.
Oh, en ondanks dat ik me al vanaf de eerste dag voorgehouden heb dat hij te laat geboren wordt komt ook voor mij die 37 weken valkuil eraan.Stiekem zou ik het nl. ook wel heel erg leuk vinden als hij toch wat eerder zou komen.
Ik heb hem hem gisteren zelfs heel lief gevraagd.
![]()
Kreeg daar sowieso gisteren wel even wat schrik over. Stel dat hij wel met 37 weken of zo al komt, dan is dat over 2 weken al!
Er staat dus ook een hoop poets- en waswerk op de agenda voor vandaag.
Jaja Saffier en Sugar... met dat waspoeder wat ik gekocht had.![]()
* DeLiedje schrijft beschuiten en muisjes op haar boodschappenlijstje...quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had dit weekend vooral last van 'wat moet er in huis zijn voor het geval dat...
Dus ik heb allemaal sapjes en frisdranken in geslagen.Binnenkort ook maar eens een voorraadje beschuit en muisjes aanleggen.
Ik zou je echt dringend, heel dringend willen adviseren dit af te leren. Op een gegeven moment denkt ie 'bekijk het maar' (zou ik doen als mijn vriend zou zeggen dat ik de was raar opvouwquote:Op maandag 19 november 2007 11:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat doe ik nu namelijk ook met mn man. Als hij een keer stofzuigt dan moet ik me echt inhouden om niet nog een keer te stofzuigen, of aan te wijzen dat hij plekken overslaat. Hetzelfde is met de was, die mag hij niet eens opvouwen van mij, omdat hij alles zo raar vouwt... )
Ik ken het resultaat, ik hoef namelijk alleen maar naar mn vader te kijkenquote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou je echt dringend, heel dringend willen adviseren dit af te leren. Op een gegeven moment denkt ie 'bekijk het maar' (zou ik doen als mijn vriend zou zeggen dat ik de was raar opvouw) en word jij een mopperende 'ik-moet-het-huishouden-en-de-kinderen-helemaal-alleen-doen-tante'. Op je handjes zitten en je mond dichthouden, raar is niet per se slecht
Het was een flash-back compilatie van alle voorgaande afleveringen en er is dus nog steeds geen winnaar.quote:Op maandag 19 november 2007 09:44 schreef klein_spookje het volgende:
-knip-
Om half 9 lag ik in bed om te kijken naar de finale van Hell's kitchen maar helaas waren mijn luiken al dicht voordat het begon dus mocht iemand weten wie gewonnen heeft hoor ik het graag.
-knip-
Ik was altijd een vreselijke koukleum (schrijf je dat zo?) Thuis moest de verwarming echt wel op 21 anders had ik het gewoon niet naar mn zin....quote:Op maandag 19 november 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er trouwens meer meiden die het zo vreselijk warm hebben steeds?
De verwarming staat hier op 19 maar zo af en toe breekt het zweet me echt aan alle kanten uit. Heel vaag...
quote:
Nou ja, je kent het resultaat, je kent je tic, da's al heel watquote:Op maandag 19 november 2007 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken het resultaat, ik hoef namelijk alleen maar naar mn vader te kijken![]()
Ik ben gewoon een vreselijke muts... en ik geef ook onmiddelijk toe dat het gewoon een tick is...
Pas op dat je geen extra botvorming krijgtquote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Ticootje het volgende:
En dit soort meldingen mogen alleen met foto!!
Verder gefeliciteerd!!
Ik heb wel een echte melk verslaving... Ik ben sowieso al gek op melk, maar dat lijkt alleen maar erger te worden. Het is gewoon niet aan te slepen. Ik drink bijna 2 liter melk op een dag...Zeker in het weekend, ik drink dan ook geen fris ofzo, maar alleen maar melk. Op mn werk valt het wel mee, ik kan geen melk meenemen.... ik drink dan een pak met sap...
Maar per week gaat er dus zo'n 10 liter doorheen.... niet normaal...
Dat lijkt mij ook heerlijk, een hulp in huis!quote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef E.T. het volgende:
idd, foto!![]()
Gefeliciteerd iig!![]()
Voor het schoonmaken heb ik miv a.s. donderdag een stagiaire voor twee dagen per week
Zij moet leren hoe je een gezin draaiende houdt en schoon houdt als dat zelf om wat voor reden ook, niet meer kan. Zij moet dus leren hoe je schoon moet maken, maar ook tijd inplannen om met de kinderen te spelen oid.
Wel erg prettig voor de grotere klussen om daar nu een extra handje bij te hebben![]()
Da's handig, is dat een thuiszorgstagiaire ofzo? Zouden ze dat hier in de buurt ook hebbenquote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef E.T. het volgende:
idd, foto!![]()
Gefeliciteerd iig!![]()
Voor het schoonmaken heb ik miv a.s. donderdag een stagiaire voor twee dagen per week
Zij moet leren hoe je een gezin draaiende houdt en schoon houdt als dat zelf om wat voor reden ook, niet meer kan. Zij moet dus leren hoe je schoon moet maken, maar ook tijd inplannen om met de kinderen te spelen oid.
Wel erg prettig voor de grotere klussen om daar nu een extra handje bij te hebben![]()
Nou, ja veel is het wel. Maar als je alle voorlichting moet geloven dan moet je toch wel zo'n 1,5 tot 2 liter vocht drinken.... Ik drink dus alleen melk...quote:Op maandag 19 november 2007 15:39 schreef Pruk het volgende:
[..]
Pas op dat je geen extra botvorming krijgt
2 liter melk op een dag is echt wel heeeeel veel hoor! Vraag me af of dat wel zo gezond is
Ik dacht altijd dat dat met de hoeveelheid kalk te maken had.... Nou weer een illusie minder..quote:Op maandag 19 november 2007 15:44 schreef Pruk het volgende:
Nou, geloof me, dat witte randje heeft echt COMPLEET niets met melk te maken
Van een MBOopleiding "Helpende Zorg en Welzijn"quote:Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef Pruk het volgende:
[..]
Da's handig, is dat een thuiszorgstagiaire ofzo? Zouden ze dat hier in de buurt ook hebben
ET, zeg eens hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Kan je je ergens opgeven als stage adres?quote:Op maandag 19 november 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Van een MBOopleiding "Helpende Zorg en Welzijn"
Het lijkt mij ook erg prettig idd![]()
Mibos had ooit bij haar in de krant gezien dat de opleiding stagegezinnen zocht in de regio en toen heb ik aangemeld per mail.quote:Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ET, zeg eens hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Kan je je ergens opgeven als stage adres?
Ik heb alles gewoon in de droger gemieterdquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, beschuit met muisjes zijn ook in huis.![]()
En dit vond ik toen zo'n lieve foto van Slaapmeisje dat ik het niet kon laten er zoeentje ook te maken:
[ afbeelding ]
Check. Maar ik bestel hem dan wel lekker alvast meequote:Op maandag 19 november 2007 17:00 schreef E.T. het volgende:
Kim op een moederfiets kan je best goed met zitje fietsen.. maar zonder fietst toch echt lekkerder![]()
Ik zou 'm er dus gewoon nog even aflaten tot je mini mee kan op de fiets![]()
Oh, dat gaat hier ook wel gebeuren hoor. Maar ten eerste wilde ik dus deze fotoquote:Op maandag 19 november 2007 17:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik heb alles gewoon in de droger gemieterdGa het straks ook echt niet uithangen hoor
Awwwwquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, beschuit met muisjes zijn ook in huis.![]()
En dit vond ik toen zo'n lieve foto van Slaapmeisje dat ik het niet kon laten er zoeentje ook te maken:
[ afbeelding ]
Ja die inderdaadquote:Op maandag 19 november 2007 17:44 schreef Brighteyes het volgende:p_iglet, dat jasje (prenatal toch?) wilde ik ook voor de baby, maar stinkie vond het niet stoer genoeg.
Hij heeft nu dus een hele echte stoere jongensjas.
Ik heb nog getwijfeld over terug gaan en eentje kopen voor de winter van volgend jaar. Maar aangezien ik echt geen flauw idee heb in welke maat hij dan zal zitten heb ik het toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 18:06 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moest en zou een houtje/touwtje jas
Wat voor jas heeft jou mini nu dan??
En anders het vest onder de fleecejas.quote:Op maandag 19 november 2007 18:22 schreef Nijna het volgende:
Leuk zo'n wasrek vol met minikleertjes.
Jasjes... Mirte heeft een vest voor nu en mijn moeder heeft een fleecejasje voor haar gemaakt, maar dat is nog wat aan de grote kant, maar dat kan ze van de winter nog wel aan denk ik.
Hormonen BE hormonenquote:Op maandag 19 november 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar nu zit ik dus even wat te zoeken en te googelen en nu zie ik een andere die ik ook wel heeeeeeeeel erg leuk vind.![]()
![]()
Oh help... ik ben zo hebberig.
![]()
afspreken?quote:Op maandag 19 november 2007 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat morgen mss toch nog maar even langs de Prenatal in Capelle.
Kijken of ik hem daar zie hangen. Even kijken hoe hij in het echt is.
Ik moest toch nog wat kleine dingetjes hebben.
Oh ja! Leuk!quote:Op maandag 19 november 2007 19:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
afspreken?
ik moet morgen ook nog heen nl.![]()
Klinkt als het msn-gesprek tussen mij en m'n schoonzus van gister:quote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja! Leuk!
Faja, bedankt voor de tip, maar ehm... wij zijn nogal anti-pooh hier.![]()
ehm.. neequote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lishe het volgende:
Maar jij hield wel heel erg van Stampertje toch E.T? Als je dan ook nog geen hekel aan tweedehandsch hebt ligt hier een prachtromper voor julliee wonder klaar.
Maar je verteld het zo schattigquote:Op maandag 19 november 2007 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zegt zij van de Ugg-jes en de tig paar schoenen!
*proest*quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef Vivi het volgende:
Nounou, maar als ze nou een heel rare man elke nacht bij jou in bed leggen ga je er toch ook niet automatisch van houden?
Nou...quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef Vivi het volgende:
Nounou, maar als ze nou een heel rare man elke nacht bij jou in bed leggen ga je er toch ook niet automatisch van houden?
quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou...
Ehm... er was een tijd...
En zeker als die zo lief en zacht zou zijn als de slaapschaapjes, met rammeldingetjes en knisperpootjes.![]()
Je kan het hier niet bijhouden, je hebt nog niets te vertellen want je voelt nog niets en je houdt niet van schoonmaken en de dampen zijn niet goed voor je... Zie je nou, je moet wel! We hebben teveel gemeen, ik kan je nu al niet meer missen, heb je nodig hier!quote:Op maandag 19 november 2007 22:43 schreef sombie het volgende:
En Mammietje, ik weet niet of ik wel echt ga meeposten dus daarom vind ik dat ik beter niet in het lijstje kan. Jullie kletsen zo veel! Ik kan het echt niet bijhouden. Ik werk fulltime en kom er op mijn werk echt niet aan toe om hier bij te lezen. En ik wil niet alleen af en toe mijn eigen verhaal posten zonder echt te reageren. Bovendien heb ik niet eens echt iets te vertellen nog. Ik voel nog niets verder. We hebben het inmiddels wel aan mijn zus en haar man en aan mijn schoonouders verteld. Ze waren allemaal erg blij. Het is leuk om het te vertellen!!
O, ik las over schoonmaken... Ik grijp elk excuus aan om niet te hoeven soppen dus ik kan nu echt niet aan de gang hoor! Die dampen van die schoonmaakmiddelen... dat is helemaal niet goed voor me!![]()
Ik kreeg ook uitslag 2 dagen voor de vliezen braken en het was hormoon gerelateerd, geen zwangerschapsjeuk maar de naam heb ik verder niet onthouden.quote:Op maandag 19 november 2007 21:30 schreef E.T. het volgende:
Toch even vragen of het hormoon/zwanger gerelateerd is of dat het 'gewoon' een jeukende uitslag is. En natuurlijk of er iets tegen die jeuk te doen is. Heb af en toe echt de neiging om het helemaal open te krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |