Awwwwquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, beschuit met muisjes zijn ook in huis.![]()
En dit vond ik toen zo'n lieve foto van Slaapmeisje dat ik het niet kon laten er zoeentje ook te maken:
[ afbeelding ]
Ja die inderdaadquote:Op maandag 19 november 2007 17:44 schreef Brighteyes het volgende:p_iglet, dat jasje (prenatal toch?) wilde ik ook voor de baby, maar stinkie vond het niet stoer genoeg.
Hij heeft nu dus een hele echte stoere jongensjas.
Ik heb nog getwijfeld over terug gaan en eentje kopen voor de winter van volgend jaar. Maar aangezien ik echt geen flauw idee heb in welke maat hij dan zal zitten heb ik het toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 18:06 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moest en zou een houtje/touwtje jas
Wat voor jas heeft jou mini nu dan??
En anders het vest onder de fleecejas.quote:Op maandag 19 november 2007 18:22 schreef Nijna het volgende:
Leuk zo'n wasrek vol met minikleertjes.
Jasjes... Mirte heeft een vest voor nu en mijn moeder heeft een fleecejasje voor haar gemaakt, maar dat is nog wat aan de grote kant, maar dat kan ze van de winter nog wel aan denk ik.
Hormonen BE hormonenquote:Op maandag 19 november 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar nu zit ik dus even wat te zoeken en te googelen en nu zie ik een andere die ik ook wel heeeeeeeeel erg leuk vind.![]()
![]()
Oh help... ik ben zo hebberig.
![]()
afspreken?quote:Op maandag 19 november 2007 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat morgen mss toch nog maar even langs de Prenatal in Capelle.
Kijken of ik hem daar zie hangen. Even kijken hoe hij in het echt is.
Ik moest toch nog wat kleine dingetjes hebben.
Oh ja! Leuk!quote:Op maandag 19 november 2007 19:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
afspreken?
ik moet morgen ook nog heen nl.![]()
Klinkt als het msn-gesprek tussen mij en m'n schoonzus van gister:quote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja! Leuk!
Faja, bedankt voor de tip, maar ehm... wij zijn nogal anti-pooh hier.![]()
ehm.. neequote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lishe het volgende:
Maar jij hield wel heel erg van Stampertje toch E.T? Als je dan ook nog geen hekel aan tweedehandsch hebt ligt hier een prachtromper voor julliee wonder klaar.
Maar je verteld het zo schattigquote:Op maandag 19 november 2007 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zegt zij van de Ugg-jes en de tig paar schoenen!
*proest*quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef Vivi het volgende:
Nounou, maar als ze nou een heel rare man elke nacht bij jou in bed leggen ga je er toch ook niet automatisch van houden?
Nou...quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef Vivi het volgende:
Nounou, maar als ze nou een heel rare man elke nacht bij jou in bed leggen ga je er toch ook niet automatisch van houden?
quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou...
Ehm... er was een tijd...
En zeker als die zo lief en zacht zou zijn als de slaapschaapjes, met rammeldingetjes en knisperpootjes.![]()
Je kan het hier niet bijhouden, je hebt nog niets te vertellen want je voelt nog niets en je houdt niet van schoonmaken en de dampen zijn niet goed voor je... Zie je nou, je moet wel! We hebben teveel gemeen, ik kan je nu al niet meer missen, heb je nodig hier!quote:Op maandag 19 november 2007 22:43 schreef sombie het volgende:
En Mammietje, ik weet niet of ik wel echt ga meeposten dus daarom vind ik dat ik beter niet in het lijstje kan. Jullie kletsen zo veel! Ik kan het echt niet bijhouden. Ik werk fulltime en kom er op mijn werk echt niet aan toe om hier bij te lezen. En ik wil niet alleen af en toe mijn eigen verhaal posten zonder echt te reageren. Bovendien heb ik niet eens echt iets te vertellen nog. Ik voel nog niets verder. We hebben het inmiddels wel aan mijn zus en haar man en aan mijn schoonouders verteld. Ze waren allemaal erg blij. Het is leuk om het te vertellen!!
O, ik las over schoonmaken... Ik grijp elk excuus aan om niet te hoeven soppen dus ik kan nu echt niet aan de gang hoor! Die dampen van die schoonmaakmiddelen... dat is helemaal niet goed voor me!![]()
Ik kreeg ook uitslag 2 dagen voor de vliezen braken en het was hormoon gerelateerd, geen zwangerschapsjeuk maar de naam heb ik verder niet onthouden.quote:Op maandag 19 november 2007 21:30 schreef E.T. het volgende:
Toch even vragen of het hormoon/zwanger gerelateerd is of dat het 'gewoon' een jeukende uitslag is. En natuurlijk of er iets tegen die jeuk te doen is. Heb af en toe echt de neiging om het helemaal open te krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |